Έντονη κινητικότητα τις τελευταίες εβδομάδες στο Marketing της ΚΑΕ και το γεγονός αξίζει αναφοράς. Μέσα από αυτό το blog οι …παλιότεροι θα θυμάστε να τα έχουμε χώσει άπειρες φορές στους υπεύθυνους του τμήματος όμως αυτή τη φορά θα τους «αποθεώσουμε». Και η αφορμή μας δίνεται από δυο κινήσεις των τελευταίων ημερών.
Πριν 10 μέρες περίπου λοιπόν η ΚΑΕ μας ξάφνιασε πολύ ευχάριστα όταν ξαφνικά στο twitter account του doubleteam είδαμε έναν follower που υπέγραφε «PanathinaikosBC». Στην αρχή πιστέψαμε ότι είναι ένας ακόμα οπαδός του Παναθηναϊκού όμως τελικά αποδείχθηκε ότι πρόκειται για την επίσημη παρουσία της ΚΑΕ στο Twitter. Δείχνει σοβαρή δουλειά, κάθε μέρα έχει και από κάτι να τιτιβίσει παρ’ότι είναι γνωστό πως στον Παναθηναϊκό γενικά δεν υπάρχουν νέα καθώς δεν βγαίνει και τίποτα προς τα έξω. Ας βάλουν κι ένα promo εικονάκι στο site της ΚΑΕ όπως συνηθίζεται για να το μάθει ο κόσμος γρηγορότερα…
Το σημαντικότερο όμως ήταν άλλο. Τις προηγούμενες μέρες η ΚΑΕ προχώρησε και σε μια πολύ σημαντική κίνηση κοινωνικού και ανθρωπιστικού χαρακτήρα. Με την δράση «Αγα-ΠΑΟ όλη την Ελλάδα» μοίρασε υλικό (ένδυση) σε άπορες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο Marketing της KAE κο Κατσογιάννη μέσα από την δράση αυτή (εμπνευστής της οποίας ήταν ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος) μοιράστηκε υλικό αξίας 300 χιλιάδων ευρώ (16 τόνοι ρουχισμού, 35.000 κομμάτια). Το υλικό παραδόθηκε στους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης της χώρας σε κάθε νομό οι οποίοι θα το προωθήσουν προς τις άπορες οικογένειες. Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε εμείς για την σημασία της κίνησης, είναι προφανής, δεν είναι;
Επειδή λοιπόν οφείλουμε να αποδίδουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα, συγχαρητήρια στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, τον Ηλιά Κατσογιάννη και την ομάδα τους στο Marketing της ΚΑΕ. Αναμένουμε την συνέχεια…