Χωρίς καμία όρεξη για σοβαρό μπάσκετ ο Παναθηναϊκός γνώρισε μια άνευ σημασίας αλλά άκρως ξενερωτική ήττα από την Αρμάνι μέσα στο ΟΑΚΑ με 58-67.
Ουσιαστικά το παιχνίδι ήταν μια επανάληψη αυτού με την Ούνιξ. Ένας Παναθηναϊκός άνευρος, χωρίς παλμό και χωρίς νεύρο αφέθηκε στα χέρια της Αρμάνι η οποία δεν έχασε την ευκαιρία για μια μάλλον ιστορική νίκη μέσα στην (άλλοτε) πιο ισχυρή έδρα της Ευρώπης. Και μόνο η δήλωση του Σκαριόλο ότι στο τέλος σκέφτηκαν ακόμα και το ενδεχόμενο να καλύψουν την διαφορά του πρώτου αγώνα λέει πολλά για το πόσο …πιέστηκαν από τον Παναθηναϊκό χτες.
Η κοινή αίσθηση είναι ότι ο Παναθηναϊκός φέτος «διαλέγει» παιχνίδια. Εκούσια ή ακούσια κανείς δεν ξέρει πέρα από τους παίχτες και τον προπονητή όμως είναι γεγονός πως τα σκαμπανεβάσματα που παρουσιάζει ο Παναθηναϊκός φέτος δεν χαρακτήριζαν την ομάδα τις καλές της προηγούμενες χρονιές. Όχι ότι ο Παναθηναϊκός δεν έκανε πάντα κάποιες χαζές ήττες. Όμως τα προηγούμενα χρόνια ήξερες ότι η ομάδα ήταν ντεφορμέ, τα περισσότερα παιχνίδια τα κέρδιζε έστω και δύσκολα και μπορεί να έχανε και κάποια. Φέτος δεν είναι ακριβώς έτσι η εικόνα. Στα μισά παιχνίδια ο Παναθηναϊκός τρομάζει τους αντιπάλους και στα άλλα μισά τρομάζει τους οπαδούς του. Για κάθε Κάουνας υπάρχει μια Καβάλα, για κάθε Μιλάνο υπάρχει μια Ούνιξ και για κάθε Κωνσταντινούπολη ένα ΣΕΦ ή ένα ΟΑΚΑ που ο Παναθηναϊκός δεν βλέπεται. Και μπορεί ο Ομπράντοβιτς να έχει ευθύνη για αυτή την εικόνα όμως πλέον κάποιοι παίχτες πρέπει να σκεφτούν πολύ σοβαρά το τι κάνουν στην ομάδα…

Ο Σάρας ψάχνει να βρει το περίστροφο για να τη "μπουμπουνίσει" στον Σκαριόλο αλλά ανακαλύπτει πως το έχει ξεχάσει στην Λιθουανία
Είναι δεδομένο, μην κρυβόμαστε, ότι ο Παναθηναϊκός δεν έχει το κίνητρο που είχε άλλες χρονιές. Κι ας λέει ο Ομπράντοβιτς και ο Ιτούδης τα δικά τους. Δεν λέω ότι δεν θα έχουν κίνητρο στο FF ή στον τελικό Κυπέλλου ή στους τελικούς του πρωταθλήματος αλλά όπως και να το κάνει κανείς τον δρόμο που έχεις χιλιοπερπατήσει κάποια στιγμή τον βαριέσαι ακόμα κι αν οδηγεί στην άκρη του ουράνιου τόξου. Αυτό έχει πάθει ο Παναθηναϊκός. Έχει βαρεθεί την διαδρομή. Θα ήθελε πολύ να ξυπνήσει ένα πρωί και να παίζει ημιτελικό FF, όμως αυτό δεν γίνεται. Και πολύ φοβάμαι ότι αυτή η χαλαρότητα μπορεί να αφήσει …κατάλοιπα μέσα στην ομάδα τα οποία δύσκολα θα ξεπεραστούν σε μια βραδιά.
Πέρα από την έλλειψη κίνητρου όμως φέτος ειδικά υπάρχει και κάτι άλλο που λογικά θα έχει επηρεάσει. Μιλάω για την γενική αίσθηση της «τελευταίας χρονιάς». Τελευταία χρονιά των προέδρων, τελευταία χρονιά του προπονητή, τελευταία χρονιά των μεγάλων αστεριών, τελευταία χρονιά του Παναθηναϊκού στην πρώτη γραμμή του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Οι δηλώσεις των προέδρων, κάποιες δηλώσεις του Ομπράντοβιτς δεν είναι απίθανο να έχουν δημιουργήσει μια ρωγμή στην (πάντα) εύθραυστη ψυχολογία των αθλητών. Πάντως όπως και να ‘χει ισχύει αυτό που γράφτηκε σήμερα, ο Παναθηναϊκός έχει ήδη προκριθεί στο ΤΟΡ-8 κι αυτό είναι σημαντικό αν φέρει κανείς στο μυαλό του τις πρόσφατες ζυγές χρονιές.
Και επειδή η Ούνιξ σε καμία περίπτωση δεν είναι ομάδα που θα κερδίσει τον Παναθηναϊκό δύο φορές θα τερματίσει πρώτος στον όμιλο και θα περιμένει με πλεονέκτημα έδρας την χειρότερη Μακάμπι των τελευταίων ετών για να σφραγίσει εισιτήριο για την Πόλη. Και τα Final Four συνήθως γίνονται του Άγιου Ομπράντοβιτς ανήμερα.
ΥΓ. «Οι κύκλοι του Παναθηναϊκού απαντάνε στους κύλους του Ολυμπιακού πως… γι αυτό φοράνε φούστες!». αχαχαχα! Με τέτοιον Τυφώνα Θανάση δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα!
25 Φεβρουαρίου 2012 at 12:29 πμ
Ο Ζοτς ξέρει. Η ομαδα θα κερδίσει την Ουνικς και η χτερσινή ταλαιπωρία όλων μας που μπηκαμε στον κόπο να πάμε οακα θα ξεχαστεί.
Τουλάχιστον κρατησα το μπλουζάκι που ευχεται τα “καλύτερα” στην τροικα.
25 Φεβρουαρίου 2012 at 1:15 πμ
Δεν νομιζω οτι ‘διαλεγουμε’ παιχνιδια ουτε οτι υπαρχει τετοια γενικη αισθηση.Το θεμα ειναι περισσοτερο αγωνιστικο.Για παραδειγμα,σε κανενα παναθηναικο των περασμενων χρονων δε θα εβρισκε 20 λεπτα ο Καιμακογλου.
25 Φεβρουαρίου 2012 at 1:27 πμ
Αν ίσχυε αυτό που λες τότε θα έπρεπε να είμαστε σε ένα χαμηλό αλλά σταθερό ποιοτικό επίπεδο. Εδώ μιλάμε για καρδιογράφημα.
Ήττες όπως στην Καβάλα ή η χτεσινή ή και ακόμη αυτή από την Ούνιξ δε μπορώ να δεχτώ ότι οφείλονται στο ρόστερ. Κανείς δεν διαφωνεί ότι στο 4 η έλλειψη του Φώτση είναι πολύ σημαντική και ότι ο Καϊμακόγλου δεν είναι Φώτσης. Όμως μην ρίξουμε τώρα το φταίξιμο στον Καϊμακόγλου. Στις υπόλοιπες θέσεις είμαστε μια χαρά πλήρεις. Στα γκαρντ πλήρεις, στο 3 πλήρεις, στο 5 πλήρεις, ε, δε φταίει ο Καϊμακόγλου που δεν είναι Φώτσης! Και δε τελική ανάλυση δεν καλείται πρώτη φορά ο Παναθηναϊκός να καλύψει τα κενά του ρόστερ του.
Κάτσε να δεις τι θα γίνει στην Ρωσία…
25 Φεβρουαρίου 2012 at 2:07 πμ
Σχετικα με τα παλιοτερα κενα που μου λες..Περυσι ειχαμε παιχτες πρωτης γραμμης σε καθε θεση.Αρα κενο βασικου παιχτη δεν υπηρχε.Τα προηγουμενα χρονια δεν ειχαμε καλο 3αρι αλλα με διαμ-σαρας-νικολας-σπανουλη εβαζες 3 απ’αυτους μαζι και κρατουσες την ποιοτητα ψηλα.Φετος δεν εχουμε αυτη τη δυνατοτητα.Εκτος κι αν ξεπεταχτει κανεις στην πορεια..
25 Φεβρουαρίου 2012 at 9:12 πμ
@scire
το νεροπίστολο ψάχνει ο Σάρας..
“Αυτό έχει πάθει ο Παναθηναϊκός. Έχει βαρεθεί την διαδρομή”. Αυτό που λες ισχύει 100%. Το πρόβλημα είναι ότι συμβαίνει και σε παίκτες που είτε ως μέγεθος, είτε ηλικιακά δεν θα έπρεπε. Οι Διαμαντίδης, Μπατίστ, Τσαρτσαρής, Σάρας να το καταλάβω.. οι υπόλοιποι όμως γιατί;
25 Φεβρουαρίου 2012 at 12:52 μμ
Συμφωνώ και επαυξάνω με τα σχόλια σας παιδιά αλλά γιατί έχω την εντύπωση πως στο καζάν θα δούμε επανάληψη του περυσινού Μάλαγα-Παναθηναϊκός της τελευταίας αγωνιστικής του τοπ-16;
25 Φεβρουαρίου 2012 at 2:07 μμ
@pippen33
Και πέρσι είχες πρόβλημα στο 3 γιατί όλη την χρονιά ο Σάτο σερνόταν. Επίσης μέτρα πόσους τραυματισμούς είχες τα τελευταία χρόνια. Κουσά στραβά τους κάλυψες όλους με εξαίρεση τον τραυματισμό του Τσαρτσαρή που είχε αφήσει την ομάδα κομμένη στη μεση τότε… (επίτηδες το έγραψα αυτό, ειδικά για σένα).
Τέλος αυτό ακριβώς που λες για τους 3 κοντούς είναι το ίδιο που λέω κι εγώ. Είχε βρει ένα σχήμα που έκρυβε τα προβλήματά του. Τώρα;
Τώρα το πρόβλημα στο “4″ βγάζει μάτι. Ακόμα κι όταν είναι παρόν ο Σμιθ που στην επίθεση είναι αξιοπρεπής, στην άμυνα μπάζει σαν διαμπερές. Δεν λέω ότι είναι εύκολο να κρύψεις τέτοιο κενό -πόσο μάλλον με δεδομένο ότι το πείραμα “Μπατίστ στο 4″ έχει αποτύχει από την εποχή Πέκοβιτς- όμως κάτι πρέπει να σκεφτεί ο Ζοτς. Έχει ακόμα 2,5 μήνες για να το βρει, να το βάλει στις προπονήσεις και να το παρουσιάσει στο final four.
@Sarunas
Μα εκεί είναι που χολένεις. Σε αυτούς που ανέφερες και στον Σάτο. Ο Καϊμακόγλου κάνει ότι μπορεί, ο Βουγιούκας το ίδιο, ο Σμιθ το ίδιο, ο Περπέρογλου το ίδιο, ο Μάριτς απλά δε μπορεί. ειδική περίπτωση είναι ο Καλάθης που πλέον τον προσέχουν οι αντίπαλοι περισσότερο στο σκάουτινγκ και από την στιγμή που δεν λέει να μάθει να σουτάρει προκοπή δεν πρόκειται να δει. εκτός βέβαια αν περιμένει τον Ναβάρο στον τελικό για να ξαναπαίξει…
@rinos
Ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει εύκολα. Ειδικά τώρα που είναι ζωής και θανάτου για την Ούνιξ και η μπάλα θα είναι πιο βαριά. Γιατί στο πρώτο παιχνίδι χωρίς άγχος ότι σούταραν έμπαινε…
το παιχνίδι στο Ούνιξ θα κριθεί σε δύο σημεία:
α) Αν αποφασίσει και ο διαμαντίδης να παίξει δυνατά τον παππού τον Ντόμερκαντ.
β) Αν απειλήσουμε με σχετικά αξιοπρεπές ποσοστό απ’έξω.
Αν γίνουν αυτά φέρτε μας τον Παπαλεφτά!
25 Φεβρουαρίου 2012 at 2:42 μμ
Εκ των υστέρων μιλώντας και μέχρι την προσεχή κωλοτούμπα, ίσως ήταν λάθος να πέσουν τα (όποια) λεφτά στον Λόγκαν αντί στο 4…Υπάρχει και ο αντίλογος, βέβαια, ότι ο Σμιθ είναι “λαχείο” και σε σχέση με αυτά που παίρνει θα σου δώσει περισσότερα. Εξακολουθώ, πάντως, να πιστεύω ότι με τα λεφτά που πήρε ο Λόγκαν, θα μπορούσαμε να βρουμε παίκτη πιο κοντά στη φιλοσοφία Ζοτς.
Και ο Ρόντο έχει αστείο σουτ και τον αφήνουν προκλητικότατα να σουτάρει, αλλά παραμένει χρήσιμος για την ομάδα του. Οχι ότι ο Καλάθης είναι Ρόντο (αν και το σουτ του είναι απείρως καλύτερο), προς Θεού, αλλά το να σε έχει διαβάσει ο αντίπαλος δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να προσφέρεις διαφορετικά στην ομάδα. Ο Νικ φαίνεται τελείως “out of everything” που λέει και μια ψυχή.
25 Φεβρουαρίου 2012 at 3:38 μμ
@pensierix
Ο Rondo δεν θεωρώ πως είναι κακός σουτέρ.. Έχει μηδενική αυτοπεποίθηση στο σουτ του βέβαια, αλλά μια στοιχειώδη τεχνική στο σουτ την έχει, κάτι που δεν έχει ο Καλάθης.. Τούβλο από τον Ρόντο ποτέ δεν έχω δει.. Ο Καλάθης είναι ικανός να σουτάρει 3 φορές ελεύθερος airball.. Το οξύμωρο είναι πως τα στατιστικά του σε κολλεγιακό επίπεδο ήταν αξιοπρεπέστατα έως εντυπωσιακά.. 48% FG & 39% 3P μόνο άσχημα δεν τα λες..
Κι επειδή αναφερόμαστε στον Καλάθη.. Θυμάμαι όταν είχε πρωτοέρθει στην ομάδα, ο προπονητής του στο κολλέγιο είχε δηλώσει πως : “Κανείς στην ιστορία του παιχνιδιού δεν παίζει το pick-and-roll καλύτερα από αυτόν. Ίσως μόνο ο Τζον Στόκτον. Μπορεί να είμαι λίγο υπερβολικός, αλλά η αλήθεια δεν βρίσκεται πολύ μακριά από αυτό”..
) Για μένα ο Σάρας πρέπει να παίζει σαν 2αρι, εκτελεστής δηλαδή, όσο το σχήμα έχει και Καλάθη μέσα.. Τα χρόνια που είχε την απαιτούμενη ταχύτητα για pick ‘n’ roll έφυγαν και επίσης δεν είχε ποτέ την διείσδυση και το lay up απέναντι σε ψηλότερο αντίπαλο, κάτι που έχει ο Διαμαντίδης.. Ναι μεν ο Σάρας έχει το midrange σουτ, αλλά δεν μπορώ να ξαναδώ τον Καλάθη στην γωνία ακροβολισμένο να πετάει τούβλα..
http://www.sepk.gr/portal2/el-GR/-mainmenu-1/6-general/1243-q–q–
Τον πρώτο χρόνο ο Καλάθης έπαιξε αυτό το ρόλο πολύ λίγες φορές, ενώ πέρυσι, απόντος του Σάρας, μπήκε πολύ περισσότερο στα συστήματα της ομάδας με αποκορύφωμα τον τελικό στο ΟΑΚΑ (και με τραυματισμένο Διαμαντίδη) με τον οσφπ που είχε 12 ασσίστ.. Φέτος που ήρθε και πάλι ο Σάρας βλέπουμε πάλι τον Καλάθη του 1ου χρόνου.. Επειδή ο Σάρας όμως είναι αργός, σπάνια τον βλέπουμε να εκτελεί στατικό pick ‘n’ roll.. Αν έχετε παρατηρήσει 4/5 φορές παίρνει την μπάλα στην κορυφή ερχόμενος απο screen για να δημιουργήσει με ταχύτητα.. Εδώ θεωρώ πως ευθύνεται ο Ζοτς..(θα κάνω κωλοτούμπα εννοείται
ΥΓ : Μερικοί λόγοι γιατί ο Rondo είναι ο Rondo…
25 Φεβρουαρίου 2012 at 4:40 μμ
@ Thodoris
Συμφωνώ σε όλα εκτός από το ότι δεν θεωρείς τον Ρόντο κακό σουτέρ. Εκεί ακόμα και η…Sport Science σηκώνει τα χέρια ψηλά! Ο τύπος βάζει βολή και πανηγυρίζει και ναι, είναι χτίστης από τους λίγους. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας τόσο ταλαντούχος παίκτης δεν έχει δουλευτεί έτσι ώστε να μπορεί να σουτάρει αξιοπρεπώς.
25 Φεβρουαρίου 2012 at 5:43 μμ
Πολύ όμορφες και βολικές οι βασκανίες και οι μοιρολατρείες κάθε τέτοια εποχή,του τύπου “κλασσική κοιλιά Γενάρη-Φλεβάρη” ή “τους έχει κουράσει η διαδρομή”,αλλά γνώμη μου είναι πως,περισσότερο,αποτελούν αποκύημα της φαντασίας των φιλάθλων,παρά αγωνιστική πραγματικότητα.Δε γίνεται ο Καιμακόγλου π.χ μιας και στη θέση του αναγνωρίζουμε το ψιλοπρόβλημα, που είχε DNP στο final4,να είναι χορτασμένος..
@Τhodoris Εξυπακούεται αυτό που λές.Το γράφουμε εδώ και δύο μήνες εδώ μέσα.Δε γίνεται το σύστημα να βγάζει μόνο του τον Καλάθη για τρίποντο.Είναι να σου σηκώνεται η τρίχα.Και ο Σάρας μια χαρά τα μπουμπουνάει.Σε συνέχεια από κάτι που είχε πεί,νομίζω ο pippen33 στο προηγούμενο άρθρο,δεν πιστεύω οτί φταίνε τα 6.75 του Σάρας,αλλά ο εκνευρισμός του…
25 Φεβρουαρίου 2012 at 6:45 μμ
@Sergio Leone 13
Δεν ειναι λογικο να του φταιει η αποσταση,μιλαμε για εναν απ’τους καλυτερους σουτερ 3ποντων στην Ευρωπη ολα αυτα χρονια.Απλα το ειπα αυτο γιατι ο τροπος που σουταρει ειναι καθε φορα διαφορετικος και δειχνει να ζοριζεται λιγο για να φυγει η μπαλα..μερικες φορες ειναι σαν να την πεταει.
25 Φεβρουαρίου 2012 at 6:53 μμ
@scire
Ο Σμιθ ειναι ο καταλληλοτερος για το επιθετικο μας παιχνιδι,παιζει τη γωνια καλυτερα απ’ολα τα 4αρια μας,ειναι πραγματικα καλος σουτερ,και σε ταχυτητα εκτελεσης και σε ποσοστα.Επιπλεον ειναι πολυ πιο αθλητικος απ’τους αλλους 2.Αμυντικα και οι 3 ειναι ευαλωτοι.
..αφησε την ομαδα στη μεση γιατι ο Ντικουδης δε σταματησε ποτε τις καλοκαιρινες του διακοπες.Να σου θυμισω πως την προηγουμενη χρονια ο Ντικουδης ηταν σημαντικοτερος απ’το Τσαρτσαρη και εβγαλε το φ4 μονος του λογω του τραυματισμου του δευτερου.Γενικα στα δικα μου τα ματια ο τσαρτσαρης περυσι ‘ξεχρεωσε’ στην ευρωπη,στη σειρα με μπαρτσελονα οπου εκανε καθοριστικα plays σε επιθεση αμυνα.Τα προηγουμενα χρονια ειτε ελειπε ειτε ηταν αρνητικος πρωταγωνιστης(αποκλεισμος απο ταυ)
25 Φεβρουαρίου 2012 at 6:57 μμ
ασχετα με το τι παικτης ειναι η δεν ειναι ο καιμακογλου , επειδη ημουν στο γηπεδο με την αρμανι εχω να πω οτι ο καιμακογλου στα δυσκολα σημεια του αγωνα ειχε πιο πολλα αρχιδια απο πολλους αλλους παικτες μας …
26 Φεβρουαρίου 2012 at 3:08 πμ
@Thodoris
Η αλλαγή στα ποσοστά του Καλάθη πιθανολογώ ότι οφείλεται στο ότι ακόμα προσπαθεί να αλλάξει την μηχανική του σουτ του. Γιατί ο τρόπος που σούταρε όταν ήρθε (σουτ που ξεκίναγε από χαμηλά) δεν θα φτούραγε για πολύ σε επαγγελματικό επίπεδο.
@pippen
Έτσι μπράβο ρε φίλε. Βγάλ’ τα σιγά-σιγά από μέσα σου επιτέλους να καταλάβουμε γιατί ήσουν όλο “Ντίνος” και “Ντίνος” μέχρι χθες.Γιατί δεν τα ομολογούσες εξ αρχής αυτά;
26 Φεβρουαρίου 2012 at 1:53 μμ
@Sergio Leone 13
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην θέση του Καϊμακόγλου αλλά δεν είναι ευθύνη του Καϊμακόγλου. Η αίσθησή μου είναι πως κάνει το καλύτερο που μπορεί.
Προφανώς δεν είναι όλοι χορτασμένοι αλλά η απόδοση της ομάδας εξαρτάται άμεσα από τις ορέξεις των παλιών και ειδικά του Διαμαντίδη και του Μπατίστ. Όταν αυτοί δεν τραβάνε και ειδικά στην δημιουργία δεν υπάρχει και εναλλακτική αφού ο Σάρας είναι ψόφιος και ο Καλάθης ανύπαρκτος τι μπορούν να κάνουν από μόνοι τους ο Καϊμακόγλου ή ο Σμιθ;
Κατά την γνώμη σου ποια είναι η αγωνιστική πραγματικότητα;
@pippen
Συμφωνώ για τον Σμιθ σε ότι αφορά το επιθετικό κομμάτι. Θα πρόσθετα μάλιστα ότι αυτό που κάνει την μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι μπορεί να βάλει την μπάλα στο παρκέ άρα να εκμεταλλευτεί καταστάσεις απομόνωσης που παραδοσιακά κανένα 4άρι του Παναθηναϊκού δε μπορούσε. Από την άλλη όμως ο Σμιθ δεν έχει καθόλου παιχνίδι στο ζωγραφιστό, έχει τεράστια αδυναμία στο ριμπάουντ, δε μπορεί να παίξει με πλάτη ούτε σε πλεονέκτημα και γενικά δεν είναι και πολύ της «επαφής». Θα έλεγα δηλαδή ότι παίζει περισσότερο σαν τριάρι παρά σαν τεσσάρι.
Διαφωνώ μαζί σου στην εξίσωση των τριών αμυντικά. Ο Τσαρτσαρής και ο Καϊμακόγλου αφενός δεν εκτίθενται στην ομαδική αμυντική λειτουργία αφετέρου έχουν κάποιες ικανότητες στην προσωπική άμυνα. Ο Σμιθ στην ομαδική λειτουργία αλλού πατάει και αλλού βρίσκεται και συγχρόνως δεν είναι ικανός στο ένας εναντίων ενός.
Θέλει πολύ δουλειά ο Σμιθ αλλά αυτή τη στιγμή είναι σημαντικός γιατί δίνει ενέργεια σε έναν κοιμισμένο Πναθηναϊκό. Φοβάμαι όμως ότι δεν είναι παίχτης που θα διακριθεί στα κρίσιμα. Δεν έχει την απαιτούμενη ποιότητα. Άλλωστε ότι πληρώνεις παίρνεις, έτσι δεν είναι;
26 Φεβρουαρίου 2012 at 2:23 μμ
Οντως θυμιζει περισσοτερο 3αρι παρα 4αρι.Και για την ομαδικη αμυνα εχεις δικιο και για το φοβο του στην ‘επαφη’, ατομικα νομιζω και οι 3 με καλο αντιπαλο δεν τα καταφερνουν.Ειναι ικανοι να παθουν παλι ζημια απ’τον πριντεζη που απλως ειναι ενα μετριο 4αρι στην ευρωπη.
Αντικειμενικα στη θεση αυτη το οπλο μας ειναι η ποσοτητα και οχι η ποιοτητα.
26 Φεβρουαρίου 2012 at 2:51 μμ
μήπως τελικά το “κενό ποιότητας” στη θέση 4 οφείλεται σε λάθος αποφάσεις το καλοκαίρι? μιλώντας εκ των υστέρων φυσικά, ίσως το 1,2-1,3 του Φώτση (πιθανώς να δεχόταν και κάποια μείωση) μπορούσε να καλυφθεί αν δεν παίρναμε 2 παίκτες για το κενό του Νίκολας. Ξοδεύτηκαν δηλαδή 900.000 για Σάρας-Λόγκαν και άλλες 250.000 για Σμιθ, όσο περίπου θα κόστιζε ο Φώτσης, ενώ θα μπορούσαμε να ρισκάρουμε στην περιφέρεια με Διαμαντίδη-Καλάθη-Σάτο-Περπέρογλου και έναν νεαρό Ευρωπαίο με καλό σουτ. Πάντως, ο Σμιθ είναι άδικο να κριθεί ως “λίγος”. Είναι η πρώτη χρονιά σε τοπ επίπεδο, έχει κάνει καλά παιχνίδια και δείχνει διάθεση να μάθει. Αντίθετα ο Λόγκαν, μου βγάζει την εικόνα “εγώ αυτός είμαι, αν σας αρέσει..”.
κάτι άσχετο αλλά γιατί πιστεύω πως ο Διαμαντίδης θα ταίριαζε πάρα πολύ με Μακάλεμπ;; Τρομερό πρώτο βήμα, εργατικός και παίκτης ομάδας..
Δεν ξεκινάω ονοματολογία για το καλοκαίρι..!
26 Φεβρουαρίου 2012 at 3:56 μμ
Συμφωνώ μαζί σου sarunas πάρα πολύ καλός παίκτης ο Μακάλεμπ και εξακολουθώ να διατυπώνω την ίδια απορία που είχα πριν από 2 χρόνια για ποιο λόγο δεν τον αρπάξαμε από την Παρτιζάν.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που εντοπίζεται στον Σμίθ είναι ξεκάθαρα η προσαρμογή του στην άμυνα, τόσο στις περιστροφές όσο και στο ένας εναντίον ενός, γιατί παιδιά κακά τα ψέματα εκεί μας πόνεσε περισσότερο η φυγή του Φώτση. Σαφέστατα πάντως οι εμφανίσεις του σε γενικές γραμμές, θεωρώ πως εκτός από ελπιδοφόρες είναι και πολύ καλύτερες από αυτές που αναμέναμε στο ξεκίνημα της σεζόν.
Υ.Γ: Sarunas: Σχετικά με την ονοματολογία ξέρεις κάτι ή κάνεις χιούμορ; Γιατί αυτά που ακούγονται για το καλοκαίρι μόνο ρόδινα δεν είναι…
26 Φεβρουαρίου 2012 at 4:11 μμ
@pippen33
Ναι, είναι ικανοί αλλά από Πρίντεζη πρωτάθηλαμ δεν χάνεις!
@Sarunas
Χτες τον μνημονεύαμε με τον Ντράζεν τον Μακάλεμπ. Όχι δεν χωράνε με τον Διαμαντίδη αλλά αν του χρόνου ο Ζοτς μας αφήσει και ο Μήτσος τον ακολουθήσει θα πρέπει να είναι η πρώτη επιλογή του νέου προπονητή ο οποίος θα πρέπει να είναι εβραίος με μεγάλη κοιλιά. “ΑΝ” είπαμε, έτσι;
Οι αποφάσεις του Καλοκαιριού τηρουμένων των αναλογιών ήταν σωστές. Δεν γινόταν να μην έχουμε αριθμητικά πλήρες ρόστερ ειδικά με το ιστορικό τραυματισμών των προηογύμενων ετών. Ο Λόγκαν ήταν ο Ευρωπαίος με πολύ καλό σουτ που περιγράφεις αλλά αντί για πολυβόλο μέχρι στιγμής έχει βγει νεροπίστολο.
@rinos
Σπανούλης, Μακάλεμπ στην ίδια ομάδα; Με πόσες μπάλες θα παίζαμε;
26 Φεβρουαρίου 2012 at 5:40 μμ
@rinos
πλάκα κάνω. Το είπα σε περίπτωση που υπάρχει ομάδα του χρόνου..
@scire
Πίνχας στο πάγκο? από τη μία άκρη στην άλλη!
26 Φεβρουαρίου 2012 at 6:38 μμ
Συ είπας… Εγώ δε μίλησα για Γκέρσον. Η περιγραφή που έκανα θα μπορούσε να αναφέρεται στον Τσβίκα ή ακόμα και σε έναν …αναβαθμισμένο (σε κιλά) Κάτας. Εσύ είπες για Γκέρσον… χαχα!
Μια χαρά ομάδα θα υπάρχει του χρόνου. Οι Γιαννακόπουλοι έχουν τεράστιο εγωισμό και κάτι ,,,μπαλάκια που σέρνονται στο πάτωμα. Δε νομίζω να αφήσουν τα προεδρομπλουζάκια του λιμανιού να σηκώσουν κεφάλι έτσι απλά.
26 Φεβρουαρίου 2012 at 7:04 μμ
Η δήλωση του (μικρού) Τζεντίλε για τις αναμνήσεις του από την Ελλάδα πρέπει να γάμησε την ψυχολογία του Φώτση…
- Τι θυμάσαι από την εποχή που έζησες στην Ελλάδα;
«Μπορεί να ήμουν πολύ μικρός (σ.σ.: από 6 έως 9 ετών), αλλά θυμάμαι τα πάντα! Το φάϊναλ-φορ της Θεσσαλονίκης που ο πατέρας μου κατέκτησε το ευρωπαϊκό τρόπαιο, με τον σημερινό μου συμπαίκτη τον Φώτση να είναι αποκάλυψη του τελικού και να κάνει φοβερό ματς! Θυμάμαι το χαμένο φάϊναλ-φορ της επόμενης χρονιάς στο Παρίσι, όπου η Μακάμπι πήρε τη ρεβάνς, θυμάμαι τα πολύ ανταγωνιστικά ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και τα σπουδαία ματς του Αλβέρτη… Έχω πολλές αναμνήσεις…
Ε, εδώ που τα λέμε με τις παραστάσεις που είχε όταν ήταν 6-9 ετών πως να μην εξελιχθεί σε παιχταρά; Και με τον μπαμπά που έχει βεβαίως βεβαίως, έτσι;
26 Φεβρουαρίου 2012 at 7:40 μμ
@scire10: Δίκιο έχεις για τα προβλήματα της συνύπαρξης Σπανούλη-Μακάλεμπ (ξέχασες τον Σάρας;
), αλλά από την άλλη αν τον είχες στην 12αδά στην θέση του άμπαλου αμούστακου σερβίδιου δεν νομίζω να μας χάλαγε και πολύ…
“Μια χαρά ομάδα θα υπάρχει του χρόνου. Οι Γιαννακόπουλοι έχουν τεράστιο εγωισμό και κάτι ,,,μπαλάκια που σέρνονται στο πάτωμα. Δε νομίζω να αφήσουν τα προεδρομπλουζάκια του λιμανιού να σηκώσουν κεφάλι έτσι απλά.”
Είναι το μόνο που με κάνει να ελπίζω……..
26 Φεβρουαρίου 2012 at 8:03 μμ
Παντως ο Λογκαν δεν ειναι κακος παιχτης.Δεν ειναι(ουτε ηταν ποτε) μπομπερ που μας ελεγαν οι δημοσιογραφοι το καλοκαιρι αλλα εχει ταλεντο.Και στο ανοιχτο γηπεδο ειναι ισως ο μονος στο ροστερ που τελειωνει καλα τις φασεις.Οι υπολοιποι επιφοβοι να αρπαξουν καμια ταπα..εχουμε φαει αρκετες φετος..και εχουμε ριξει λιγες(Σατο)
Δειχνει να παταει καλυτερα τελευταια,και με την Αρμανι εβαλε καποια ωραια καλαθια.
26 Φεβρουαρίου 2012 at 10:39 μμ
Στις αναμνήσεις του Αλεσάντρο Τζεντίλε προσθέτω και αυτές του έτερου υιού Τζεντίλε, του Στέφανο, ο οποίος είχε αγωνιστεί επίσης στην Αρμάνι την περίοδο ’07-’08 από το final four της Πυλαίας και όχι μόνο (βλ. “μονάκια” με Μποντιρόγκα..)
http://goo.gl/Op8B2
p.s. υπήρχε από τότε Match Program..
27 Φεβρουαρίου 2012 at 1:01 πμ
εναντι του οσφπ οι θεσεις στις οποιες κυριως υπερεχουμε η τουλαχιστον πρεπει να υπερεχουμε ειναι η θεση 5 και η θεση 3 . οταν στα μεταξυ μας ματς δεν εκμεταλλευομαστε πληρως την υπεροχη μας σε αυτες τις δυο θεσεις υπαρχει προβλημα διοτι στις υπολοιπες θεσεις κινουμαστε περιπου στα ιδια . οταν λοιπον οι μπατιστ-βουγιουκας-μαριτς δεν κανουν γιο-γιο τους χαινς-παπαδοπουλο-γλυνιαδακη και αντιστοιχα οι σατο-περπερογλου δεν κανουν μια χαψια τους παπανικολαου-πελεκανο-κεσελ , τοτε το ματς ερχεται περιπου στα ισα . και τοτε μπορει να εχει οποιαδηποτε εξελιξη το ματς .
27 Φεβρουαρίου 2012 at 1:23 πμ
Στο “5″ δεν υπερέχουμε πλέον καθώς ο Ντόρσεϊ μέχρι στιγμής δείχνει λαχείο για τον Ντούντα ενώ ο Μάριτς είναι για κλοτσιές. Αντίθετα πιστεύω ότι υπερέχουμε στον άσσο αρκεί Καλάθης και Σάρας να σοβαρευτούν. Και θα σοβαρευτούν στους τελικούς. Καλύτερα πάντως αυτή τη στιγμή να σκεφτόμαστε που υπερέχουμε της Ούνιξ.
Τον γλωσσοφάγατε τον Καϊμακόγλου ρε!
27 Φεβρουαρίου 2012 at 9:23 μμ
Που υπερέχουμε ?
Παντού. 15+ θα φάει μεθαύριο.
Η Ουνίξ έχανε 17 πόντους στην έδρα της απο την Φενέρ πρίν κερδίσει και γίνει φαβορί για πρόκριση .
Κάπως έτσι θα είναι το ματς:
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?clubcode=UNK&gamecode=35
ή:
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?clubcode=PAN&gamecode=88
27 Φεβρουαρίου 2012 at 9:56 μμ
και μένα κάτι μου λέει πως η ομάδα θα μασάει σίδερα την Τετάρτη.. είναι σημαντικό το πρώτο δεκάλεπτο. Αν μπούμε δυνατά και βγάλουμε ενέργεια (κυρίως αμυντικά) στο παρκέ, το παιχνίδι θα γίνει εύκολο.
27 Φεβρουαρίου 2012 at 10:46 μμ
κάποιοι ξενύχτησαν στο twitter χθες..
27 Φεβρουαρίου 2012 at 10:51 μμ
καποιο πουλακι μου ειπε οτι οι προπονησεις πριν την αρμανι ηταν πολυ δυνατες…με σκοπο φυσικα να πεταμε στο καζαν….να ειχε δικιο αραγε?
27 Φεβρουαρίου 2012 at 11:00 μμ
@eksastere
μάλλον έχετε τις ίδιες πηγές..
http://www.gazzetta.gr/euroleague/article/item/268362-espase-ta-kalathia-kai-ten-katara
“Για την ώρα μοιάζει άγνωστο αν ο Παναθηναϊκός θα καταφέρει και φέτος την ίδια ολική επαναφορά, αν και η πρακτική του Ομπράντοβιτς στις τελευταίες 10 μέρες στις προπονήσεις θυμίζει σε πολλούς… Αθήνα, Βερολίνο, Βαρκελώνη!
Εν αρχή το Καζάν!”
27 Φεβρουαρίου 2012 at 11:27 μμ
@sarunas
αρα πρεπει να ναι αξιοπιστη η πηγη(απο μικρο και απο τρελο μαθαινεις την αληθεια)……..ειναι και η φενερ στη μεση που θελει οσο εμεις τη νικη….περιμενουμε καλο μπασκετ επομενως
27 Φεβρουαρίου 2012 at 11:39 μμ
και κατι αλλο…..μην περιμενετε αν φυγει ο ζοτς ξενο προπονητη…..ο επομενος προπονητης σουταρε σαν τον κορφα…….αν φυγει ο ζοτς ετσι?
28 Φεβρουαρίου 2012 at 10:17 πμ
den exo di ton itoudi na soutari xaxaxa
28 Φεβρουαρίου 2012 at 10:21 πμ
πηγαινε 20 χρονια πισω και θα τον βρεις…..
28 Φεβρουαρίου 2012 at 9:10 μμ
pedoulakis…..?
e,oxi reeeee
28 Φεβρουαρίου 2012 at 11:38 μμ
πεδουλακης με προωθηση 3-4 παιδιων απο την ακαδημια…..μακαρι να ναι ψεμα αλλα…..
28 Φεβρουαρίου 2012 at 11:48 μμ
Περιεργο και θα ελεγα οτι εννοουσες τον Κατσικαρη
29 Φεβρουαρίου 2012 at 1:59 πμ
Αν (ΑN λέμε, έτσι; ) φύγει ο Ομπράντοβιτς οι επιλογές είναι 2:
α) Έχουμε αρκετό μπάτζετ για να φέρουμε ΚΑΛΟ ξένο προπονητή. Κι όταν λέμε καλό, εντάξει δεν λέμε τύπου Μεσίνα αλλά τουλάχιστον τύπου Πέσιτς ή τύπου Γκέρσον.
Β) δεν έχουμε αρκετό μπάτζετ και πρέπει να πάμε σε φθηνότερη λύση. Σε αυτή την περίπτωση ο Πεδουλάκης είναι μια ΠΟΛΥ καλή λύση. Για 3 λόγους: Ξέρει την ελληνική πραγματικότητα (γιατί σε αυτή την περίπτωση μόνο στο πρωτάθλημα θα στοχεύουμε), ξέρει τι σημαίνει να παίζεις στον Παναθηναϊκό και βεβαίως είναι και καλός στη δουλειά του.
Επίσης στα συν του είναι ότι κάνει καλές εκπομπές με τον Συρίγο στην τηλεόραση
“ΑΝ” είπαμε…
29 Φεβρουαρίου 2012 at 2:05 πμ
Όσο για σήμερα, εξαντλητική πίεση στον …Ντόπερμαν (α, ρε Πολίτη πόσο μας λείπεις από τις μεταδόσεις!) και ένα απλά αξιοπρεπές 35% – 37% ποσοστό στα τρίποντα δίνουν νίκη…
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:29 πμ
δώστε κάποιο link, δεν βρίσκω κάτι για Πεδουλάκη..
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:49 πμ
Έχουμε καιρό για μεταγραφολογία-προπονητολογία.. Πάντως ακόμα και αν πέσει το budget στο μισό, έναν Ζντοβτς, Γκέρσον ή -γιατί όχι- Γιοβάνοβιτς μπορούμε να προσεγγίσουμε.. Αίσθηση μου είναι πως αν θέλουμε Έλληνα προπονητή, αυτός θα είναι ο Ιτούδης ο οποίος επαννειλλημένα έχει δηλώσει ότι όνειρο του είναι να γίνει head coach στην ομάδα. Επίσης, εξυπακούεται πως όποιος και να έρθει στην θέση του Ζοτς, οι συγκρίσεις θα είναι αναπόφευκτες και η πίεση τεράστια.. Ίσως ο Γκέρσον είναι ο μόνος από αυτούς που έχω στο μυαλό μου που είναι αρκετά σταρχιδιστής ώστε να μην δίνει σημασία.. Επίσης κάθε 2η μέρα θα ακούμε και ατάκες!
29 Φεβρουαρίου 2012 at 11:15 πμ
φέτος ο Θανάσης είπε πως το μπάτζετ της ομάδας είναι κοντά στα 20 εκατ. Τα έσοδα της ομάδας πόσα είναι; είναι τα μισά; χορηγίες, διαρκείας, εισιτήρια, τηλεοπτικά, κτλ κτλ..
η Σιένα τι μπάτζετ έχει; κάπου είχα διαβάσει λίγο πάνω από 10 εκατ. Δεν μπορούμε να κινηθούμε στα ίδια πρότυπα;
Εμείς ή θα δίνουμε 500 χιλιάδες σε έναν άγνωστο 17χρονο Γεωργιανό και 150 χιλιάδες στο Μπόγρη για να τα σπάει στην Κοκκίνου ή θα διαδίδουμε σενάρια διάλυσης… μέση κατάσταση υπάρχει;;
Κάποια στιγμή ο DPG είχε πει πως το θέμα δεν είναι οικονομικό..
29 Φεβρουαρίου 2012 at 1:39 μμ
Sarunas μπορουμε να κινηθουμε στα ιδια προτυπα και αν προσθεσεις και το ονομα που εχουμε,μπορουμε να τα παμε καλυτερα απτη Σιενα.
Σχετικα με προπονητολογια που αποφασισε να ξεκινησει ο scire..
Αν παει αλλου ο Ζοτς λογικα παει μαζι του και ο Ιτουδης.Οπως ο ολλανδος του ιωαννιδη!
Πεδουλακης συμπαθητικος αλλα πιστευω πρωην προπονητης.
Γκερσον ιδανικος απο πολλες αποψεις με μεγαλυτερο πλεονεκτημα την φυσιογνωμια του!Θα φερνει κι Αμερικανους να τρεχουν και να καρφωνουν!
Ειναι και ο Παναγιωτης Γιαννακης μια επιλογη….
Τελος,συγκρατημενη αισιοδοξια για σημερα,προαισθημα για καλη εμφανιση Λογκαν.
29 Φεβρουαρίου 2012 at 2:06 μμ
Sarunas όλοι έχουν δηλώσει (όχι μόνο ο ΔΠΓ) ότι δεν είναι θέμα το οικονομικό. Πιστεύω ότι είναι και οικονομικό θέμα αλλά κατά βάση θέμα εγωισμών των αδελφών, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει ευκολότερα σε αλλαγή απόφασης.
@ Pippen33 ο Ζοτς έχει δηλώσει (πριν 10 περίπου χρόνια, οπότε όλα μπορεί να έχουν αλλάξει) ότι θέλει ο βοηθός του είναι από την χώρα που δουλεύει. Εγώ θα ήθελα τον Ιτούδη πρώτο προπονητή όταν φύγει ο Ζοτς και πολύ μου άρεσε το παλιό σενάριο με πρόεδρο τον Ζοτς και προπονητή τον Ιτούδη. (Πάντως έχω μνήμη, δεν μπορείτε να πείτε).
Ξέρει κανείς καφέ που να παίζει ευρωλίγκα για το σημερινό παιχνίδι στο Μαρούσι? (τα λινκ θεωρώ ότι θα κολλάνε σήμερα και δεν λέει).
29 Φεβρουαρίου 2012 at 2:47 μμ
stacap οπου και να πανε,ο Ιτουδης σε λιγους μηνες θα χει μαθει τη γλωσσα,τα ηθη και τα εθιμα!τον εχεις ακουσει να μιλαει σερβικα?να φιλιεται σταυρωτα?ανατριχιαζω οταν το κανει!
29 Φεβρουαρίου 2012 at 3:05 μμ
Μην ξεχνάσ ότι Μπασκετικά ο Ιτούδης είναι αποκλειστικά Γιούγκος! Εκεί τα έμαθε όλα και ειναι λογικό να έχει και συνήθειεσ σέρβικες και να μιλάει την γλώσσα πολυ καλά, ειδικά αν σκεφτείς ότι η γενιά του μεγάλωσε σε μια περίοδο όπου η Γιουγκοσλαβία ήταν το απόλυτο οχυρό του μπάσκετ στην Ευρώπη.
29 Φεβρουαρίου 2012 at 4:11 μμ
Η προσωπική μου άποψη είναι πως στην περίπτωση που φύγει ο Ζέλικο, ο Ιτούδης είναι ο επικρατέστερος για να αναλάβει τα ηνία της ομάδας. Δεν είναι τυχαίο (αν ισχύουν φυσικά) πως έχει απορρίψει 2-3 καλές προτάσεις με εξέχουσα εκείνη της Τάου πριν από κάποια χρόνια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια παλιά συνέντευξη του όπου εξέφραζε τη συγκεκριμένη επιθυμία του.
Anyway και ο Γκέρσον για να είμαι ειλικρινής δεν θα με χάλαγε καθόλου.
Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις είναι η προ ολίγων ημερών έφοδος του τυφώνα για την κλήρωση του κυπέλλου.
Κίνηση την οποία για να είμαι ειλικρινής δεν την περίμενα…
Διότι εν συγκρίσει με άλλες χρόνιες από το F4 και μετά οι κινήσεις του μας προετοίμαζαν για την αναγγελθείσα αποχώρηση….
Γιατί έχω και πάλι την εντύπωση πως άλλα περιμένουμε και άλλα θα δούμε το καλοκαίρι;
Διαίσθηση; ή κρυφός πόθος;
29 Φεβρουαρίου 2012 at 5:16 μμ
Παιδιά ο Ιτούδης γαλουχήθηκε μπασκετικά στην Κροατία και όχι στην Σερβία. Τότε βέβαια ήταν ένα κράτος (μα ποτέ ένα έθνος).
Αλήθεια θυμάστε πως ήταν προπονητής του ΠΑΟΚ στον χαμένο τελικό του Κυπελλούχων το 96 από την Ταουγκρές, μες στη Βιτόρια;
Εύχομαι να τα φέρει έτσι η ζωή και να είναι προπονητής της ομάδας μας και να πάρει το αίμα του πίσω σε τελικό με την Κάχα και να το σηκώσει μες στη Βιτόρια. Τώρα πια το ξέρει το κόλπο!
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:32 μμ
και τωρα..ενα ΟΑΚΑ αλα Barcelona!!
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:42 μμ
ναιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαια ρε παναθα !
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:43 μμ
και μην ακουω για προπονητη γκερσον η γιαννακη στον παο γιατι μου ερχεται εμετος . απορω που τα λετε κιολας .
29 Φεβρουαρίου 2012 at 10:58 μμ
περιμενω περισσοτερο το οακα αλα μπαρτσελονα παρα το ιδιο το παιχνιδι με τη μακαμπι…..θα βραζει ο τοπος
29 Φεβρουαρίου 2012 at 11:35 μμ
Ωραίο match-up κάνουμε με τους Εβραίους.Θα δούμε καλά ματσάκια.
1 Μαρτίου 2012 at 2:29 πμ
το celtics – lakers της ευρώπης ενόψει!
άντε να ευχαριστηθούμε μπασκετάκι!
1 Μαρτίου 2012 at 10:40 πμ
Στους 8 λοιπον με πλεονεκτημα εδρας.Τωρα αρχιζει το πραγματικο μπασκετ.
Ο Σαρας στο σημαντικοτερο φετινο ματς εκανε μακραν την καλυτερη του εμφανιση και ηταν πιστευω ο MVP μας.Ο Καιμακογλου καθαρισε το ματς.Σπουδαιο 3ποντο,σ’ενα σημειο μαλιστα που δειχναμε να χανουμε την ψυχραιμια μας.
1 Μαρτίου 2012 at 10:44 πμ
Και μην ξεχνάμε τι κάνει ο Σάρας όταν πάει σε Φ4!
Έχει 4 κούπες σε 4 διοργανώσεις, δηλαδή 8 νίκες σε 8 παιχνίδια…
1 Μαρτίου 2012 at 10:45 πμ
βοηθησε και ο μαριτς…γι αυτο φτιαχνει ο καιρος….το κλειδι απο δω και περα ειναι μαριτς-νικ…αν αυτοι παιξουν μπασκετ θα παμε μεχρι τελους
1 Μαρτίου 2012 at 10:49 πμ
@eksasteros
εχεις δικιο,πολυ θετικος ο μαριτς.
1 Μαρτίου 2012 at 11:15 πμ
πολυ μυστηριο τρενο παντως ο μαριτς…δυσκολευομαι να βρω εδω και χρονια αλλο παικτη με τοσο κατακορυφη πτωση στην αποδοση του…ο μαριτς της παρτιζαν ηταν ο καλυτερος σεντερ στην ευρωπη…στο παναθηναικο ενα παιχνιδι μεσα στο σεφ εχει κανει που ισοπεδωσε σε δεκα λεπτα το γιανναρο…ας ελπισουμε να ανεβει
1 Μαρτίου 2012 at 11:50 πμ
Μυστήριο τρένο είναι όλος ο Παναθηναικός φέτος. Ικανός για το καλύτερο και το χειρότερο…
1 Μαρτίου 2012 at 12:28 μμ
Pantws genika metria pragmata h xthesinh emfanish… Eimastan arketa epipolaioi, kai ama den ekane tis dyo synexomenes malakies o ntoperman mporei na eixan perasei kai mporsta. Ante na doume twra me tin maccabi… Ama ginei to 2-0 edw mesa h seira tha teleiwsei ekei, alla einai dyskolo na pareis 2 synexomena match stin edra sou..
1 Μαρτίου 2012 at 1:08 μμ
@Menelaos Kokkinos: Καθόλου δύσκολο δεν είναι να πάρεις δυο συνεχόμενα στην έδρα σου.
Αν είσαι σοβαρός και με ένα ΟΑΚΑ αλα μπαρτσελόνα ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε…
1 Μαρτίου 2012 at 2:38 μμ
Kαλά δεν ήταν και κανένας οδοστρωτήρας ο ΠΑΟ εχθές,απλά η Ρούμπιν έδειξε το αληθινό της πρόσωπο.Για τα παιχνίδια με την Μακάμπι,υποψιάζομαι οτί θα δωθεί περισσότερος χρόνος στον Παπαμυτρόκλα για καθαρά εξωαγωνιστικούς λόγους,θέλει ψυχραιμία από εμάς για να μη γίνει ροντέο,αλλά όχι και τόσο ψυχραιμία όση δείξαμε με τον Μπουρουσάγκα.Τον Βούδα δεν τον φοβάμαι καθόλου μπορώ να πώ…
1 Μαρτίου 2012 at 9:13 μμ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΑ ΣΤΑΥΡΩΜΑΤΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ Φ4,ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΗ Η ΓΑΛΑΤΑ ΠΟΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ .ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ”ΕΧΕΙ”ΑΣ ΤΑ ΓΡΑΨΗ.
1 Μαρτίου 2012 at 9:37 μμ
Με CSKA παίζουμε ημιτελικό αν περάσουμε..