…μας έχει γίνει ο Ομπράντοβιτς τους τελευταίους μήνες. Από κει που δεν του έπαιρνες κουβέντα και ήταν τεράστια δημοσιογραφική επιτυχία να δημοσιεύσεις μια συνέντευξή του ξαφνικά χρησιμοποιείται για να κλείνει «τρύπες» στα φύλλα του Σαββατοκύριακου. Τον λόγο αυτής της νέας «επικοινωνιακής τακτικής» δεν τον γνωρίζουμε αλλά δε μας ενθουσιάζει ιδιαίτερα.
Τι είπε λοιπόν αυτή τη φορά ο Ζοτς;
Έτσι χάθηκε η Ευρώπη
Για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα τίποτα νέο. Άλλωστε δεν υπάρχει και τίποτα παραπάνω να ειπωθεί. Η Ευρώπη, σύμφωνα με τον Ομπράντοβιτς, χάθηκε από τα δικά μας λάθη αλλά και τα απίθανα τρίποντα του Κιζ και του Καλάθη. Για τα δικά μας λάθη δε διαφωνεί κανείς, για τα απίθανα τρίποντα του Αμαρουσίου, ουδέν σχόλιον…
Σουτάρετε ρε!
Σε ότι αφορά το σουτ του Παναθηναϊκού για το οποίο πολύς λόγος γίνεται τελευταία ο Ομπράντοβιτς με δυο λόγια είπε ότι δίνει εντολές στους παίχτες να σουτάρουν και από κει και πέρα είναι θέμα αυτοπεποίθησης. Ναι, Ζέλικο, αλλά να βγαίνει και κανά σύστημα για τον καλύτερο σουτέρ μας αντί να τον αφήνουμε να χοροπηδάει σαν κατσίκι με την μπάλα, ε;
…and what about Tepic?
Το σημαντικότερο κομμάτι της συνέντευξης αφορούσε τον Τέπιτς. Σύμφωνα με τον Ομπράντοβιτς λοιπόν πρόκειται για έναν παίχτη που έχει inside game, έχει pick n roll και είναι εξαιρετικός στην άμυνα. Και φυσικά είπε ότι ισχύει και για αυτόν ότι και για τους υπόλοιπους δηλαδή η προτροπή για σουτ… Μάλλον για άλλον παίχτη μιλούσε ο Ζέλικο…
«Μάλιστα», είπε, «στον αγώνα πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό μόλις μπήκε του έδωσα επιθετικά plays». Και μετά τον ξαναέβγαλε…
Επίσης μιλώντας για τον Τέπιτς έκανε και μια ειδική μνεία σε σχήμα με Διαμαντίδη, Τέπιτς και Περπέρογλου εννοώντας ότι έχει προσπαθήσει να τον βάλει στο επιθετικό παιχνίδι. Επειδή το χρησιμοποιούσε αρκετά αυτό το σχήμα στην αρχή της χρονιάς θυμάμαι ότι είχε εξαιρετική απόδοση αμυντικά αλλά ήταν πολύ στατικό επιθετικά (με τον άτολμο Τέπιτς στο 2). Θα το ξαναδούμε όμως στους τελικούς σίγουρα…
Κίνητρο για την συνέχεια…
Πλέον ο Παναθηναϊκός δεν έχει σημαντικό παιχνίδι για 2,5 μήνες. Ποιο είναι λοιπόν το κίνητρο μέχρι τους τελικούς; Με εξαίρεση κάτι φανφάρες του Σούλη Μαρκόπουλου που έλεγε ότι παραλίγο να κερδίσει τον Παναθηναϊκό ο Ομπράντοβιτς θέτει σαν στόχο το 25-1 και φυσικά να είναι έτοιμη η ομάδα για τα πλέι οφ. Τι άλλο;
Ανανεώσεις made in ΒΙΑΝΕΞ
Τέλος στα περί ανανεώσεων ήταν ξεκάθαρος για τον εαυτό του αλλά αινιγματικός για τους υπόλοιπους. «Για εμένα», είπε, «τα πράγματα ήτανε πάντοτε απλά. Για τους παίχτες είναι φυσιολογικό ο κόσμος να ρωτάει και να αναρωτιέται για αυτό το θέμα. Ο Παναθηναϊκός έχει παίχτες που είναι πολύ σημαντικοί αλλά για συγκεκριμένη απάντηση απευθυνθείτε στην ΒΙΑΝΕΞ». Μπαλάκι…
ΥΓ. Η ιστορία με τον Σπανούλη και τον τραυματισμό του δείχνει εκ δύο πραγμάτων το ένα: Είτε ο Παναθηναϊκός θεώρησε σημαντικότερο το παιχνίδι με την Παρτιζάν απ’ότι αυτό με τον ΠΑΟΚ είτε στο ιατρικό επιτελείο του Παναθηναϊκού κοιμούνται όρθιοι.
6 Μαρτίου 2010 at 3:18 μμ
nomizw eisai ligo epithetikos,stin kritiki sou
6 Μαρτίου 2010 at 3:32 μμ
oute o papadogiannis etsi…
poli kritiki gia tin kritiki teleftea…
grafikotites
6 Μαρτίου 2010 at 4:10 μμ
kaneis yperanw kritikis alla kaloproairetis…
poli eiste empatheis…
k ampaloi…
respect to zots…
6 Μαρτίου 2010 at 4:11 μμ
polloi
6 Μαρτίου 2010 at 4:23 μμ
feel free να γράψετε σε τι διαφωνείτε…
6 Μαρτίου 2010 at 4:25 μμ
http://www.gazzetta.gr/basket/a1/item/72899-%CE%B6%CE%BF%CF%84%CF%82-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-vianex
i sinenteuksi!
6 Μαρτίου 2010 at 4:32 μμ
Ligo epi8etiko ki emena mou fanhke to keimeno.
Elpizw o Zots na parameinei.
O Tepic 8a strwsei kai 8a apotelesei xrhsimo granazi sth prasinh fonikh mhxanh .
Sygxarhtyria gia to blog ! polu kalh douleia.
Twra teleftaia to phra grammh.
6 Μαρτίου 2010 at 4:35 μμ
@scire10
1on: exei dikio pou episimenei ta 3p twn paixtwn tou amarousiou, giati pragmatika afta den benoun kathe mera…kserw oti tha peis ti douleia tous kanoun kai as pezame kaliteri amyna kai kai kai….alla sin 4i periodo itan ola travigmena apo ta mallia k efstoxa.
2on: me drew tha symfwnisw oti eprepe na exei perisotera systimata panw tou, alla min ksexname oti ki aftos evriske sidero gia poli kairo akoma kai se elefthera shots
3on: Tepic tha symfwnisw oti den to xei epithetika alla pios borei na amfisvitisei tin prosilwsi tou stin amyna kai tin omadiki leitourgia. Isws einai kai thema psyxologias. Logw ilikias kai proterou viou thelw na kanw ypomoni akoma mia xronia.
4on: Den exeis adiko se polla apo afta pou les, alla pezei rolo kai o tropos sou.. Polli eirwneia aderfaki mou…Oute gia ton drakonta na egrafes…Min ksexnas oti to blog einai panathinaiko kai apefthinetai kyriws se panathinaikous
5on: ton telefteo 1- 1,5 xrono to yfos tou blog exei allaksei poli ki afto einai kati pou me anisyxei..Apla kane mia sygrisi me afta pou grafame palaiotera
Afta gia twra…
6 Μαρτίου 2010 at 4:38 μμ
Για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι μεταφράζουν κατά το δοκούν. Για παράδειγμα η γκαζέτα λέει ότι “για τους παίχτες ο δρόμος είναι η Εθνική οδός και η ΒΙΑΝΕΞ” αντιγράφοντας αυτό που είχε γράψει νωρίτερα το sport.gr. Στην πραγματικότητα ο Ομπράντοβιτς αυτό που είπε απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο όταν τον ρώτησε για ανανεώσεις ήταν επί λέξη: “you have exactly address that is normal to have discussion. so simple. Δεν είναι φίλε; You have the people to ask this [...] You want address? [...] VIANEX”. Δεν ανέφερε ότι για τους παίχτες ο δρόμος είναι προς την ΒΙΑΝΕΞ… Ανέφερε ότι για τον δημοσιογράφο ο δρόμος είναι προς την ΒΙΑΝΕΞ.
Την καταλαβαίνουμε όλοι την διαφορά, έτσι;
6 Μαρτίου 2010 at 4:45 μμ
DJ_Abba το να μιλάς για τα τρίποντα του Αμαρουσίου είναι σα να βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος. Δεν μείναμε εκτός Ευρώπης λόγω τριών τυχερών τριπόντων.
Ο Τέπιτς επειδή είναι μάλλον βέβαιο ότι θα μείνει οπότε θα τον δούμε του χρόνου. Πάντως δεν γράφουμε τώρα τίποτα διαφορετικό από αυτό που γράφουμε από τις πρώτες μέρες στον Παναθηναϊκό και για εκείνον και για τον Καλάθη. Θέλουν ΠΟΛΥΥΥ δουλειά ακόμα.
Για το ύφος του μπλογκ και τον τρόπο γραφής μας σε παραπέμπω στο μανιφέστο του blog (http://doubleteam.gr/Μανιφέστο/).
Το ότι απευθύνεται σε Παναθηναϊκούς δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε ότι κάνουν όλοι οι γνήσιοι πράσινοι δημοσιογράφοι, δηλαδή να τα βλέπουμε όλα καλά και άγια.
6 Μαρτίου 2010 at 4:51 μμ
Ki omws apo ta 3p tou amarousiou emeines eksw fetos…giati me 3 nikes tha pernages…borei to dasos na einai allo alla i ousia einai afti pou menei…
omologw oti to manifesto den to xa diavasei opote paw paso…
kai oso gia to sxolioperi kalwn kai agiwn kaneis den eipe na eimaste twn akrwn…an kai to manifesto afto leei…pragma pou fysika den me vriskei symfwno…
6 Μαρτίου 2010 at 5:19 μμ
Όσον αφορά αυτά που γράφει ο scire στο ποστ του…άδικο δεν έχει.Τουλάχιστον εγώ στα περισσότερα συμφωνώ.Το ύφος της γραφής του είναι ίσως πολύ καυστικό,αλλά δεν ‘βλέπω’ ούτε κακή πρόθεση ούτε κάτι άλλο μεμπτό.Σε μια κάκιστη εώς τώρα χρονιά για την ομάδα,λογικό είναι να γίνεται και (σκληρή)κριτική.
Υ.Γ.Απορία:γιατί όταν οι αντίπαλοι βάζουν τα τρίποντα τα σουτ τους θεωρούνται πάντα κ@λόφαρδα και τραβηγμένα,ενώ όταν τα βάζουν οι δικοί μας μάς φαίνεται φυσιολογικό κι αναμενόμενο?
6 Μαρτίου 2010 at 5:25 μμ
“γιατί όταν οι αντίπαλοι βάζουν τα τρίποντα τα σουτ τους θεωρούνται ΠΑΝΤΑ κ@λόφαρδα και τραβηγμένα,ενώ όταν τα βάζουν οι δικοί μας μάς φαίνεται φυσιολογικό κι αναμενόμενο;”
1ον κανένας δε μίλησε για ΠΑΝΤΑ. Μόνο για τον αγώνα του Αμαρουσίου μιλήσανε όπου βάζαν τρίποντα από τα 7 μέτρα με 2 αντιπάλους κρεμασμένους πάνω τους.
2ον τα δικά μας είναι σχεδόν ΠΑΝΤΑ αμαρκάριστα. Αρα είναι ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ τα πιο πολλά από αυτά να μπαίνουν…
Ελπίζω να σου λύθηκε η απορία. Συμφωνώ με τον Σκάιρ, κριτική κάνει το παιδί και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ. Αυτά τα πέρι ύφους εγώ τα ακούω βερεσέ. Σημασία έχει το περιεχόμενο και όχι ο τρόπος.
6 Μαρτίου 2010 at 5:27 μμ
Πέρσι πάντως ο Τέπιτς είχε 40% στα τρίποντα στην Ευρωλίγκα και με αρκετές προσπάθειες…Δεν είναι σίγουρα σκόρερ ολκής, αλλά ούτε και ο οικοδόμος (πρέπει να έχει χτίσει μισή πολυκατοικία, με πρόχειρους υπολογισμούς) που βλέπουμε φέτος. Μακάρι να μας διαψεύσει σε τέτοιο βαθμό, που να μας κάνει να συμπαθήσουμε ακόμα και το μουστάκι του.
6 Μαρτίου 2010 at 5:28 μμ
@ Scire10-> Simfono oti i kritiki einai epivevlimeni alla den simfono katholou me to ifos. I omada pote den itan stin katastasi pou einai fetos (me 2 xamenous titlous) ara o Zots pire tin protovoulia na valei plati, giafto kai oi polles diloseis. Einai magkia na min krivese sta diskola file mou.
As tous krinoume sto telos tis xronias.
6 Μαρτίου 2010 at 5:43 μμ
@ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ
Το σχόλιό μου περί τριπόντων δεν είχε να κάνει ούτε με το Μαρούσι συγκεκριμένα ούτε με αυτά που έγραψε ο dj_abba…Είναι μια γενική παρατήρηση που ήθελα να κάνω,ορμώμενος απλώς από το σχόλιο του φίλου.Το “άμα δεν έβαζαν οι άλλοι τα κ@λόφαρδα τρίποντα” είναι μια δικαιολογία που προσωπικά την ακούω συχνά σε συζητήσεις με φίλους και την διαβάζω συ-νε-χώς σε σχόλια online(από οπαδούς όλων των ομάδων) και δεν μου αρέσει καθόλου.Μπορεί να ισχύει για 1-2 παιχνίδια το χρόνο το ‘αντίπαλο φάρδος’,αλλά δεν είναι πανάκεια για όλες τις ήττες…
6 Μαρτίου 2010 at 5:59 μμ
Μα εδώ δεν έγραψε κανένας για κ@λόφαρδα τρίποντα πλην της παραπάνω περίπτωσης! Δε σε καταλαβαίνω…το ότι το είπαν 2-3 φίλοι σου δε σημαίνει και τίποτα…εδώ τουλάχιστον ούτε είδεσ ούτε και θα δεις τέτοιες δικαιολογίες. Οπως βλέπεις και από τα άλλα σχόλια όλοι κοιτάμε πρώτα τα του οίκου μας και είμαστε οι πρώτοι που θα κάνουμε κριτική στην ομάδα μας…και δε θα κρυφτούμε πίσω από ψευτο-δικαιολογίες
6 Μαρτίου 2010 at 6:05 μμ
Παιδιά ψυχραιμία. Καμία ομάδα δεν μπορεί να παίζει super basket κάθε χρόνο. Και στο παρελθόν είχαμε αποτυχημένες χρονιές στην Ευρώπη (2003,2004, 2006,2008). (ήττες σε τελικούς από ΑΕΚ, αποκλεισμός από Απόλλων Πατρών σε κύπελλο). Απλά φέτος μας πειράζει επειδή τα πάει πολύ καλά ο γαύρος που φαίνεται να ανακάμπτει για τα καλά.
Του χρόνου θα τα σαρώσουμε πάλι όλα. Μην κρίνεται τον Ζοτς από μια κακή χρονιά και μόνο!! Αυτο που με απασχολεί είναι ότι δεν υπάρχουν αξιόλογοι Έλληνες που να αντικαταστήσουν τους Διαμαντίδη, Σπανούλη, Φώτση κλπ στο μέλλον….
6 Μαρτίου 2010 at 6:07 μμ
Μα όπως προσπάθησα να σου εξηγήσω και παραπάνω,ΔΕΝ σχολίασα κάτι που γράφτηκε εδώ.Σχολίασα μια τάση που νιώθω ότι υπάρχει γενικά στους έλληνες οπαδούς(και όχι σε ’2-3 φίλους μου’).
Μπασκετικές απόψεις αναφέρουμε εδώ πέρα,δεν απαντάμε αποκλειστικά σε αυτά που έχουν γράψει οι υπόλοιποι που συμμετέχουν στο blog…
6 Μαρτίου 2010 at 7:00 μμ
scire να πάτε να του ζητήσετε το λόγο που μιλάει πολύ τότε ρε σεις.Και να του πείτε να κόψει τα πολλά-πολλά, μην έχουμε άλλα…
Ρε πάρτε το αλλιώς λέμε.Θα βρείτε.
ΥΓ: Όπως βλέπετε κι εγώ είμαι στο πνεύμα του blog.”Αφήνω το βαμβάκι σπίτι μου”…
6 Μαρτίου 2010 at 7:03 μμ
Οσον αφορα το χαμενο ματς με το Μαρουσι σας θυμιζω,οτι η ομαδα του Μπαρτζωκα τελειωσε το ματς με 69% στα 2ποντα & 65% στα 3ποντα…ποσοστα που δεν ειναι σιγουρα συνηθισμενα..
Επισης σας θυμιζω οτι το κομβικο σημειο του αγωνα, ηταν οταν χασαμε στη 3η περιοδο παρα πολυ γρηγορα(μετα απο ταιμ-αουτ του Αμαρουσιου),τη διαφορα των 10π που ειχαμε τοτε..
Τα τριποντα που εβαλε ειδικα ο Κις δεν ”υπαρχουν”…
Αν κατι δεν εγινε ηταν το εξης:
Δεν πιεσαμε παραπανω δινοντας ομαδικα φαουλ,προκειμενου να ανακοψουμε τον ρυθμο των Κις-Καλαθη…οι οποιοι ηταν ”καυτοι” & αλλαζαν το μομεντουμ του αγωνα…
Και να τους διναμε γρηγορα το μπονους να εκτελουν βολες μετα απο φαουλ..(που στις βολες στο συγκεκριμμενο ματς δεν τα πηγαιναν καλα οι παικτες του Αμαρουσιου..)..
Και οχι να κυνηγαμε να κανουμε το 5ο ομαδικο,20” πριν τη ληξη..
Καπως ετσι το βλεπω εγω..
Απο κει & περα,οντως ο Τεπιτς διαθετει τα χαρακτηριστικα που ανεφερε γι’αυτον ο Ζοτς.
Ειναι εμφανες οτι ειναι ”μαγκωμενος” ψυχολογικα..
Αν αυτο αρθει,ο Τεπιτς θα βοηθησει τη ομαδα & αμεσα & στο μελλον..
Ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο.
Για τις συχνες πλεον συνεντευξεις του Ζοτς,εκτιμω πως καλα κανει.
”Αναγκαστηκε” ισως να το ξεκινησει ολο αυτο,μετα την ”Εκστρατεια” των αντιπαλων με τα αλλεπαλληλα video στο youtube…& τις συχνες αναφορες-υποννοουμενα τους περι του παραγοντα που ονομαζεται ”Διαιτησια”..
Και που ολα αυτα αφησαν(και εξακολουθουν να αφηνουν),παρα πολλες σκιες..& για το παρον & για το παρελθον..
Δεν θεωρω και τοσο κακο ο Ζοτς να ειναι η’ να δειχνει πιο προσιτος με τα αθλητικα ΜΜΕ.
Οσο για τα κινητρα..
Θεωρω πως υπαρχουν τα περισσοτερα-μεγαλυτερα-ισχυροτερα,απο καθε αλλη φορα τα τελευταια χρονια..
6 Μαρτίου 2010 at 8:57 μμ
Έχω την απάντηση στο υστερόγραφο σου scire:
Το ιατρικό team έπραξε έτσι,ώστε να μη βλέπουμε το δυάρι του ΠΑΟΚ σα το Μάικλ Τζόρνταν..
6 Μαρτίου 2010 at 9:02 μμ
Παρα το τραγικο του κοουτσαρισμα και τα σοβαρα λαθη στο καλοκαιρινο σχεδιασμο,στο θεμα Τεπιτς συμφωνω απολυτα με το Ζοτς και επαυξανω.Σε αλλα επρεπε ν’απαντησει ο Ζοτς..Γιατι ενω ειχαμε ”θεμα” στα φοργουρντ ο Χαισλιπ ηρθε τοσο αργα?Γιατι δεν ηρθε εστω στο πρωτο τραυματισμο του Τσαρτσαρη?Γιατι κρατησε το καλοκαιρι το μισοτελειωμενο αλλα και τραυματια Σαρας αντι να παει το συμβολαιο του σε καποιον που πραγματικα θα χρειαζομασταν(φοργουρντ δλδ)?Γιατι ενω εβλεπε οτι ο Σπανουλης καταστρεφε το παιχνιδι επεμενε σ’αυτον?Γιατι δεν εχει βελτιωθει ο Πεκοβιτς?Και γενικα γιατι απο πρωταθλητες ευρωπης φτασαμε σε τετοια ξεφτιλα?Και κατι για τους πρασινους δημοσιογραφους που ανεφερε ο scire10..Τα ατομα ειναι προκλητικα..
6 Μαρτίου 2010 at 9:03 μμ
Καλησπέρα και απο μένα παιδιά. Κάθε κριτική ειναι ευπροσδεκτη. Ειναι σημαντικό να υπαρχει ελευθερία εκφρασης, φτανει να μη τα ισοπεδωνουμε ολα. Φέτος η ομάδα εκανε μεγαλυτερη κοιλια του αναμενομένου, αλλα μηπως ειναι αδικαιολογητη με τοσος πολλους τραυματισμούς; Σκεφτειτε μονο να ειχαμε ανεκτα ποσοστα στα τριποντα στα παρακατω ματς:
ΠΑΟ-ΟΣΦΠ τελικος κυπελλου
ΠΑΟ-Παρτιζαν Ευρωλιγκα
ΠΑΟ-Μπαρτσα Ευρωλιγκα
Τωρα σκεφτειτε πως θα μπορούσαμε να είχαμε νίκες στα παραπανω ματς παρα την κακιστη αποδοσή μας και την κοιλια της ομαδας.
Νομίζω θα λεγαμε αλλα τωρα, οχι;
Και θα είμαστε με το κυπελλο, και θα συνεχιζαμε Ευρωλιγκα και τωρα θα ξαναειχαμε βρει τη φορμα μας, οποτε…
Αυτα και απο μενα.
6 Μαρτίου 2010 at 9:27 μμ
@Προς φιλο pippen33:
Θα διαφωνησω σ’αυτο που αναφερεις για τραγικο κοουτσαρισμα..
Ενδεχομενως σε καποιες καταστασεις θα επρεπε να αντιδρασουμε διαφορετικα..αλλο το ενα ομως & αλλο το αλλο.
Οσον αφορα το περασμενο μεταγραφικο σχεδιασμο θα συμφωνησω..
Και νομιζω οτι ηταν λαθος που δεν κινηθηκαμε για τον Βελιτσκοβιτς..(τι ωραια που θα ηταν να τον παιρναμε πακετο με τον Τεπιτς…& με λιγοτερα χρηματα απ’αυτα που ξοδεψε ο Ολυμπιακος για να παρει τον Παπ απ τον Αρη..)..
Θα διαφωνησω επισης για τη ξεφτιλα..
Χασαμε 2 στοχους φετος,αλλα εχουμε ευτυχως το πλεονεκτημα εδρας στο πρωταθλημα,η κατακτηση του οποιου ειναι πλεον απαραιτητη..
Αν συμβει(κατακτησουμε το πρωταθλημα),απ τη ”γλυκο-πικρη” γευση,θα μεινει στο τελος μονο η γλυκια..
@Προς φιλο ale:
Δεν εχεις αδικο οτι θα μπορουσαν τα πραγματα να εξελιχθουν διαφορετικα & παρα το παρατεταμενο ντεφορμαρισμα της ομαδας..
Η ιστορια ομως εχει ηδη γραφτει..& πρεπει να κοιταξουμε μπροστα & να εστιασουμε 100% στη κατακτηση του πρωταθληματος.
Για τα 3 ματς που αναφερεις..
Στα 2 πρωτα αν ελεγχαμε τα αμυντικα ρημπαουντ θα κερδιζαμε..
Και στο 3ο,αν δεν χαναμε την ψυχραιμια & τη συγκεντρωση μας στο τελευταιο 5′λεπτο..
6 Μαρτίου 2010 at 9:45 μμ
@brandon Roy
Φίλε μαζί σου, σχετικα με το τριτο ματς απλα θα πω (χωρις δοση ειρωνιας και απαξιωσης) εαν δεν ηθελε ο ζοτς να δειξει οτι ο Σαρας δεν μπορει (τον εβαλε οταν ειχαμε διαφορα στα τελευταια 5)!!!
6 Μαρτίου 2010 at 9:55 μμ
Δεν ξερω αν ο Ζοτς ηθελε να δειξει οτι ο Σαρας δεν μπορει…η’ απλα του εδωσε μια ευκαιρια,μπας & επαιρνε τα πανω του ενοψει του τελικου κυπελου..
Το σιγουρο ειναι πως ο Σαρας δεν ανταποκριθηκε..(ο Ζοτς τον εβαλε σε 2 χρονικες στιγμες,οπου ειχαμε παρει διαφορα..η 1η ηταν στα τελευταια 3′ της 1ης περιοδου εως τα μεσα περιπου της 2ης περιοδου..)..
7 Μαρτίου 2010 at 12:57 πμ
@προς φιλο brandon roy——–Προσωπικα θα μεινω με τη γλυκια γευση μονο αν δε γινει στο Παρισι αυτο που φοβαμαι οτι θα γινει..Οσο για τη λεξη ‘ξευτιλα’ που χρησιμοιποιησα..οταν απο πρωταθλητης ευρωπης αποκλειεσαι απο Μαρουσι-Παρτιζαν τι ειναι?Εχουμε την ιδια ομδα με περυσι(θεωρητικα βελτιωμενη με τις προσθηκες που γιναν),τον ιδιο προπονητη και παρ’ολα αυτα παιζουμε ασχημο μπασκετ και αποκλειστηκαμε πανυγηρικα απο το τοπ16!!Κανεις δεν εχει συμβολαιο με τη κορυφη αλλα οχι κι ετσι..οφειλε ο Παναθηναικος να υπερασπιστει το τιτλο!!Οχι μονο δε το κανε αλλα γκρεμοτσακιστηκε απο το θρονο..Ειναι η 2η φορα που συμβαινει αυτο και μ’εκνευριζει ιδαιτερα..Δεν ειναι μπασκετικα λογικο,ισως ποδοσφαιρικα αλλα οχι μπασκετικα..Οσο για το ‘τραγικο κοουτσαρισμα”,εγω αυτο ειδα σε ολα τα σημαντικα ματς που χασαμε με αποκορυφωμα το εντος με Μπαρτσελονα που μου μεινε η εντυπωση πως ο Ζελικο εκανε οτι μπορουσε για να χασουμε!!Και γενικα ειμαι τοσο σκληρος γιατι για μενα το πραγματικο μπασκετ για φετος τελειωσε..Ωραιοι θα ναι οι τελικοι αλλα δε γινεται να μην ειμσατε στο final4!!Δε χωνευεται!!
7 Μαρτίου 2010 at 1:01 πμ
@Δημήτρης (#20): Καλά πας αλλά θέλεις δουλίτσα ακόμα. Είσαι σαν τον Τέπιτς ένα πράγμα. Έχεις προοπτικές αλλά φαίνεσαι “μαγκωμένος”.
@ale (#26): Δε νομίζω ότι ήθελε να δείξει ότι ο Σάρας δε μπορεί. Εντάξει, είναι εγωιστής ο Ζοτς αλλά όχι να ρισκάρει ολόκληρη τη χρονιά για κάτι τέτοιο. Ήταν απλά μια λάθος απόφαση.
@Brandon roy: Είναι ντροπή να χρησιμοποιείς την έκφραση “είναι πολύ καλό εργαλείο” για τον Τέπιτς. Μόνο ένας είχε το δικαίωμα να αποκαλείται έτσι στον Παναθηναϊκό (κι ας έκαναν το μεγάλο φάουλ από την διοίκηση να δώσουν την φανέλα του στον Χάισλιπ).
7 Μαρτίου 2010 at 12:31 μμ
@ale
Την εκδοχή ότι ο Ομπράντοβιτς “έκαψε” τον στόχο Ευρωλίγκα,απλά και μόνο για να εκθέσει τον Σάρας,την βρίσκω κάπως ακραία…Εξάλλου άμα ο παίχτης δεν μπορεί,δεν μπορεί_φαίνεται,είτε τον βάλεις με την Μπαρτσελόνα είτε με την Παρτιζάν.Το θεωρώ υποτιμητικό για τον Ζέλικο να σκεφτόμαστε ότι θα ρίσκαρε την πορεία της ομάδας για τέτοιο λόγο.
Και μια γενική παρατήρηση,γιατί βλέπω να γίνεται συζήτηση για τους φετινούς χειρισμούς του Ζοτς.
Ότι φέτος έχει κάνει λάθη κι έχει πάρει κακές αποφάσεις σε κρίσιμα σημεία είναι γεγονός.Προσωπικά όμως δεν θέλω να του ρίξω ευθύνες π.χ.για την ‘πίστη’ του σε κάποιους παίχτες που τελικά δεν απέδωσαν.Μπορεί αυτό το σκεπτικό να μην μας βγήκε σε καλό φέτος,αλλά είναι ένας από τους λόγους που τον αγαπάμε(κι ένας λόγος που τον εκτιμούν τόσο κι οι παίκτες που προπονεί).Κακές επιλογές μέσα στη χρονιά υπήρξαν,παιχνίδια που το κουτσάρισμα έδειχνε off επίσης υπήρξαν…ακόμα κι οι μεγαλύτεροι προπονητές όμως έχουν κακές στιγμές.Το σημαντικό είναι τα λάθη τους να τα βλέπουν και να τα διορθώνουν.Ως προς αυτό…ο χρόνος θα δείξει.
7 Μαρτίου 2010 at 2:36 μμ
@Προς scire10:
Δεν νομιζω οτι τιθεται καποιο θεμα ντροπης..
Ο Τεπιτς οντως ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο(ακριβως την ιδια εκφραση χρησιμοποιησα & για τον Σατο.).
Μπορει να κανει καποιες δουλειες μεσ’στο γηπεδο καλα..& μην ξεχναμε οτι ειναι γεννημενος το 87′..& αγωνιζεται για πρωτη του φορα,σε ομαδα οπως ο ΠΑΟ..με τετοιο ”ειδικο βαρος”.
Αλλωστε υπαρχει & μια διαβαθμιση..
-Εργαλειο
-Πολυ καλο εργαλειο
-Πολυεργαλειο
-Σουπερ πολυεργαλειο
@Προς pippen33:
Καταλαβαινω τι θελεις να πεις..
Ομως υπαρχει πολυς δρομος ακομη..& δεν ξερουμε πως θα εχουν διαμορφωθει τα πραγματα μεχρι το φαιναλ 4..
Μπορει για 2η συνεχομενη σεζον ο Ολυμπιακος να φορμαριζεται σε ”καταλληλη” στιγμη,μπορει ο ομιλος που κληρωθηκε στους 16 να μην ειναι πολυ ισχυρος,μπορει ο αντιπαλος στους 8 να ειναι & παλι βατος…ομως στο φαιναλ 4 ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα.
Θα δειξει..
7 Μαρτίου 2010 at 7:38 μμ
Scire, ποιο πολυεργαλείο εννοείς (που φορούσε το 5); Eιλικρινά, δε μπορώ να θυμηθώ. Ας πούμε, ο Σίσκα το 9 φορούσε.
Το 5 το φορούσε κι ο Ντελκ. Μήπως για αυτό το πήρε ο Τέπιτς; χοχοχο.
7 Μαρτίου 2010 at 7:58 μμ
Στο Χάισλιπ είπα ότι έδωσαν την φανέλα του εργαλείου όχι στον Τέπιτς… Το 10 φόραγε… για όνομα του Θεού, και μόνο που πρέπει να δώσω διευκρινήσεις για τον ποιόν εννοώ είναι απαράδεκτο! Μόνο ένας παίχτης στην ιστορία του Παναθηναϊκού έχει ακούσει τόσες φορές να τον αποκαλούν “εργαλείο στα χέρια του προπονητή”…
Όσο για το 5, ελπίζω να φέρει και στον Τέπιτς το “γούρι” που είχε φέρει και στον Ντελκ (βλέπε http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10481&subid=2&pubid=587100). Όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί μόνο έτσι θα ξυρίσει το μουστάκι…
Πού τον θυμήθηκες τον Τόνι…; Το πιο λαμπερό χαμόγελο που έγραφε και ο drazen…
http://doubleteam.gr/2007/07/29/tony/
7 Μαρτίου 2010 at 7:58 μμ
Tι βλέπουν τα ματάκια μου???Φώτσης 12 πόντους???Τρέξτε στα καμπαναριά…
7 Μαρτίου 2010 at 9:32 μμ
@Scire. Δίκιο έχεις, το διάβασα βεβιασμένα.
Με τον όρο “πολυεργαλείο” ομολογώ ότι δε σκέφτηκα τον
http://www.slang.gr/lemma/show/sex_droga_amp;_Bodiroga_8284:sex_droga_amp;_Bodiroga
7 Μαρτίου 2010 at 11:09 μμ
Μάλλον με παρεξήγησες…
Ο όρος “εργαλείο” (σε όλες του τις παραλλαγές που αναφέρει και ο Brandon Roy πιο πάνω) είναι μάλλον υποτιμητικός και μεταφράζεται σε “κάνει την χαμαλοδουλειά”, “ποτέ δεν παίρνει τα εύσημα”, “μένει στο παρασκήνιο” και ενίοτε “η γυναίκα του ταϊζει τους συμπαίκτες του”. Οπότε δεν θα μπορούσε σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να αναφέρεται στον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΝΤΕΓΙΑΝ, τη μεγαλύτερη μπασκετική προσωπικότητα που φόρεσε την πράσινη φανέλα (και μην ακούσω για Ντόμινικ Ουίλκινς)…
Άλλος ήταν το πολυεργαλείο με τον αριθμό 10…
7 Μαρτίου 2010 at 11:28 μμ
spirto para ta ptyxia tou o sherlock…
8 Μαρτίου 2010 at 1:43 πμ
ρε κόκκινε, βλέπεις δεν ασχολούμαι μαζί σου-αν και προκαλείς συνέχεια. Ποιος σου ανέφερε πτυχία; Κοίτα να βρεις καμία γκόμενα γιατί όλη μέρα εδώ είσαι.
scire, καλός, χρυσός ο Χ’βρέττας αλλά…μέχρι εκεί. Ο Διαμαντίδης τώρα που τρώει; Kαλά, ο Ντικούδης ήξερε που μεταγράφηκε!
8 Μαρτίου 2010 at 3:43 πμ
sherlock kobla me 5 post ti mera kaneis sxolia gia to poso kairo pernane oi alloi brosta ston ipologisti? min skalwneis re atsida.
gia na se prolavwn nai den exw gomena, nai eimai omofilofilos kai nai efxomai na imoun oso eksipnos, morfomenos kai akobleksaristos eisai esi koukle.
8 Μαρτίου 2010 at 3:46 πμ
…kai nai opws exeis pei pollakis sto parelthon exeis trelanei kai tous (nekrous) goneis mou sto gamisi epivitora mou esi
8 Μαρτίου 2010 at 3:09 μμ
σχόλιο στις 3:43 πμ. Aυτό αρκούσε. Γιατί χαλάς φαιά ουσία -που δε σου περισσεύει κιόλας;
8 Μαρτίου 2010 at 5:31 μμ
@scire10: Φίλε το θέμα είναι ότι μάλλον αρκετοί εδώ μέσα (και πέρα από τους συγγραφείς του μπλογκ, αναφέρομαι και σε χρήστες), για τα δικά μου τα μέτρα τουλάχιστον, είναι πρώτα μπασκετικοί και μετά Παναθηναϊκοί.Ή τουλάχιστον δεν είναι οπαδοί, αλλά φίλαθλοι (μη με ρωτήσεις τη διαφορά, καταλαβαινόμαστε νομίζω).Εγώ είμαι πρώτα οπαδός του Παναθηναϊκού και μετά μπασκετικός.
Αυτό σημαίνει ότι σε μια δύσκολη στιγμή της ομάδας μου, ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ, θα προτιμήσω να μην πολυαναλύσω, αλλά να στηρίξω.Ένας μη οπαδός θα κοιτάξει πρώτα να χιλιοαναλύσει, με κίνδυνο πολλές φορές να γράψει άκυρα πράγματα που πολλαπλασιαζόμενα επί Χ προπονητές της εξέδρας, δημιουργούν ένα αρνητικό κλίμα που μπορεί να περάσει μέσω της εξέδρας και στην ίδια την ομάδα και να την χώσει ακόμα πιο βαθιά στα σκατά.
Αυτό λοιπόν εγώ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ.Αυτό δε σημαίνει ότι εγώ δεν έχω την άποψή μου ή ότι δε βλέπω μπάσκετ ή ότι δε βλέπω κακώς κείμενα.Απλά αντιδρώ διαφορετικά.Οι πολλές αναλύσεις είναι για το τέλος κάθε σεζόν.
Αυτά προς διευκρίνιση, γιατί όταν γράφετε χωρίς να ψάχνετε με το ζόρι για κάποιο εξιλαστήριο θύμα μέσα στην ομάδα εν μέσω σεζόν κι εμένα μου αρέσει να σας διαβάζω.Κι εγώ “μπασκετικό” με θεωρώ, αλλά μετά από την ιδιότητα μου ως οπαδός του Παναθηναϊκού.Όταν όμως υπεραναλύετε και έχουμε ακόμα μπροστά μας στόχους να κατακτήσουμε, τότε βράσε ρύζι.
Κι επαναλαμβάνω, αναφέρομαι και σε αρκετούς απλούς επισκέπτες που γράφουν εδώ.Που μπαίνουν στο ίδιο τρυπάκι.
8 Μαρτίου 2010 at 5:41 μμ
exeis dikio megale alla sti NY i wra diaferei. aferese 7 wres kai eisai mesa.
trava to bas kai megalwsei ptixiouxe
8 Μαρτίου 2010 at 6:03 μμ
Παρεμπιπτόντως το poll είναι ελλειπές κατά τη γνώμη μου, καθώς υπάρχει και το ενδεχόμενο ψήφου για ΟΑΚΑ πχ., αλλά κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις (που εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο “γηπεδικό του Συλλόγου”).
Πχ. εγώ δε θα έφευγα από ΟΑΚΑ, αν η εναλλακτική ήταν Αθλητικό Κέντρο του ΠΑΟ εκτός των ορίων του δήμου Αθηναίων.
Όμως, ούτε θα προτιμούσα μπασκετικό ΟΑΚΑ, αν αυτό συμπεριελάμβανε παραμονή της ποδοσφαιρικής ομάδας στο ΟΑΚΑ, το χειρότερο γήπεδο από άποψης ατμόσφαιρας που μπορεί να υπάρξει.Αν, πάλι, προκρινόταν σενάριο ΝΕΟ ποδοσφαιρικό γήπεδο κλουβί δίπλα στο ΟΑΚΑ και η Λεωφόρος ανέπαφη (ή και με βελτιώσεις) για τον Ερασιτέχνη, τότε πάλι θα έλεγα ναι ΟΑΚΑ.Γενικά ότι θα έσωζε ΤΗ ΛΕΩΟΦΟΡΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, θα το συζήταγα σοβαρά πριν το απορρίψω.
Το θέμα είναι σύνθετο και δύο επιλογές είναι λίγο χοντροκομμένη γενίκευση κατά τη γνώμη μου.Εμένα πάντως δε με καλύπτει καμμία απάντηση έτσι όπως είναι.
8 Μαρτίου 2010 at 7:38 μμ
Darryl, sherlock και mkokkinos13 πείτε μου ότι κάνετε πλάκα…
Δημήτρη χαίρομαι που έχεις την κοσμοθεωρία σου για το πως πρέπει να αντιδρά ένας οπαδός vs ενός φιλάθλου, είμαι σίγουρος ότι σε προστατεύει από τις κακοτοπιές. Εμείς είμαστε οπαδοί, φίλαθλοι, κάφροι, αγνοί λάτρεις του αθλήματος και ολίγον κολημμένοι. Οπότε συγχώρεσέ μας αν πολυαναλύουμε…
Όσο για το poll έχεις δίκιο ότι υπάρχουν πολλές εναλλακτικές αλλά αν τις βάζαμε όλες δεν θα ήταν poll, έρευνα αγοράς θα ήταν… Αυτή τη στιγμή πάντως τα δύο σενάρια που παίζουν για το μπάσκετ (επαναλαμβάνω, για το μπάσκετ) του Παναθηναϊκού είναι Βοτανικός ή ΟΑΚΑ.
8 Μαρτίου 2010 at 8:50 μμ
Σε ότι έχει να κάνει με αυτά που γράφτηκαν περί “πολυεργαλείου”, είμαι σίγουρος πως αν υπήρχε σοβαρή Basketpedia (και όχι η ..απόπειρα του galobasket στο wordpress), στο σχετικό λήμμα θα δέσποζε η μορφή του Νικόλα..
Όσο για τις ανανεώσεις και τις λευκές επιταγές, βρισκόμαστε στην εποχή που τα παπαγαλάκια γράφουν διάφορα εκατέρωθεν. Ο Παύλος πάντως είναι εκεί και περιμένει..
P.S. Μήπως το υστερόγραφο στο άρθρο του Λαούδη αφορά το ιατρικό τιμ;
9 Μαρτίου 2010 at 12:54 πμ
@drazen93
Επειδή το διάβασα το άρθρο του Λαούδη,πιο πάνω γράφει ότι το ίδιο τιμ υπάρχει εδώ και 10 χρόνια στην ομάδα και κάνει εξαιρετική δουλειά_κατά κάποιο τρόπο τους δίνει άλλοθι…
Μήπως υπάρχει κάποιο θέμα με τον εξοπλισμό ή τις εγκαταστάσεις?
9 Μαρτίου 2010 at 10:40 μμ
@ΓιάννηςΝ: Ίσως και να εννοεί τίποτα σχετικό με το ΟΑΚΑ (θέρμανση, ζεστό νερό κλπ.), δηλαδή πράγματα τα οποία μας έχουν απασχολήσει και στο παρελθόν (από εποχής Σπόρτιγκ)
Πάντως, έλεος με αυτούς τους δημοσιογραφικούς “γρίφους”.. Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι αποσκοπεί να πετάς μια σπόντα και να λες μετά “Θα το αφήσουμε εδώ και ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον, όταν τελειώσει με το καλό η σεζόν, να πούμε μερικά πράγματα περισσότερα”. Ή πες από τώρα αυτό που θέλεις ή πες το κατευθείαν το καλοκαίρι σε χαλαρό πλέον κλίμα..