Παίζοντας σοβαρά για 35 λεπτά και κάνοντας χαβαλέ στα τελευταία 5 η Μπαρτσελόνα, η μισιτή ομάδα της Καταλωνίας, γονάτισε τον Παναθηναϊκό με 83-71.
Η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες ήταν τεράστια. Με βαθύτερο και καλύτερα κατανεμημένο ρόστερ αλλά και εμφανώς πιο «δουλεμένο» στις προπονήσεις η Μπαρτσελόνα υπερείχε παντού. Σε κίνηση, σε έμπνευση, σε δύναμη. Μπήκε μέσα και καθάρισε το παιχνίδι με σωστή ομαδική δουλειά σε άμυνα και επίθεση απέναντι σε έναν Παναθηναϊκό που το μόνο σύστημα που έβγαζε ήταν να περάσει η μπάλα στον Πέκοβιτς. Από κει και πέρα βασιζόταν αποκλειστικά στις προσωπικές εμπνεύσεις των παιχτών που άλλες φορές οδηγούσαν σε (δύσκολα) καλάθια και άλλες φορές σε απονενοημένα διαβήματα.
Δυστυχώς για τον Παναθηναϊκό αποδεικνύεται για ένα ακόμα παιχνίδι ότι (πάλι) ψώνισε μέτριο Σέρβο, ότι ο Περπέρογλου δεν πρόκειται ποτέ να γίνει παίχτης κλάσης, ο Καλάθης το σουτ απλά δεν το έχει και ο Σπανούλης έχει το μυαλό του στο μωρό και όχι στον αγώνα. Το παρήγορο είναι ότι φάνηκε ένα όρος στην μέχρι σήμερα οριζόντια γραμμή στο γράφημα του Διαμαντίδη. Έδειξε μια διάθεση μετά από καιρό να πάρει την ομάδα στις πλάτες του, να πάρει κρίσιμα σουτ, να παίξει την γνωστή του άμυνα. Απέχει πολύ όμως από τα παλιά του στάνταρ και δυστυχώς δεν προβλέπεται να βρεθεί σε αυτά σύντομα, τουλάχιστον όχι αρκετά σύντομα για να σωθεί η χρονιά στην Ευρώπη. Κορυφαίος όλων ο Μάικ Μπατίστ τον οποίο ο Ομπράντοβιτς (για άλλον έναν αγώνα ωσεί παρόν) άφησε για αρκετή ώρα να βολοδέρνει στο «4» σε αυτό το παράλογο σχήμα με Μπατίστ-Πέκοβιτς. Από τους υπόλοιπους, ο Νίκολας το πάλεψε αλλά θα το ξαναπώ έχω βαρεθεί να τον βλέπω να χοροπηδάει με την μπάλα ψάχνοντας ένα ελεύθερο σουτ που θα έπρεπε να έρθει μέσα από σύστημα και δεν έρχεται ποτέ. Πέρα του Νίκολας, ο Πέκοβιτς βοήθησε επιθετικά αλλά στην άμυνα ήταν τραγικός. Αυτός όμως που πραγματικά ήταν για λύπηση ήταν ο Φώτσης. Ο άλλωτε, μπατ-μαν, ο σούπερ αθλητικός φόργουορντ με τα πλούσια αθλητικά προσόντα έμοιαζε σαν παλαίμαχος μπροστά στον Εντόνγκ και τον Μόρις.
Τέλος, σε ότι αφορά την εξέλιξη του ομίλου, το Μαρούσι έκανε το δώρο, ο Παναθηναϊκός όμως είναι έτοιμος να το δεχτεί; Χλωμό…
ΥΓ. Για άλλη μια φορά ο Σερμαντίνι DNP.
ΥΓ2. Ευτυχώς έμεινε στην Αθήνα ο Σάρας κι έτσι ο Σπανούλης έγραψε άλλη μια βραδιά μεγαλείου.
ΥΓ3. Αν ο Ναβάρο έβαζε έστω ένα από τα δύο ελεύθερα τρίποντα που επιχείρησε με την διαφορά στους 17 πόντους θα είχε γίνει τσόντα το ματς.
ΥΓ4. Μεγάλη δουλειά ο Μάικλ για την Μπαρτσελόνα. Η άμυνα του πάνω στον εκάστωτε άσσο του Παναθηναϊκού έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην κακή απόδοση του Παναθηναϊκού στην επίθεση. Προσοχή μην γίνει το ίδιο και με τον Τσίλντρες στο κύπελλο.
ΥΓ5. Και για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς αν με τέτοια διαιτησία που τα σφύριζε όλα και κρατούσε τον ρυθμό χαμηλά, όπως ακριβώς ήθελε ο Παναθηναϊκός, καταφέραμε να χάσουμε με κατεβασμένα χέρια τότε δεν μας φταίει κανείς. Έτσι δεν είναι;
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:26 πμ
Φίλε scire, το έλλειμα μας σε ενέργεια φετος στην θεση 3 ειναι παρομοιωδες,με την ρεαλ ηταν ο velickovic και ο llull…σημερα ηταν ο grimau,ενω στη θεση 4 παίζει ο νέος και ο παλίμαχος…ουσιαστικα αυτη τη στιγμη εχουμε μια ομάδα με 5αρια και guard
P.s το σεναριο με το τρια πάνω στο guard εχει γινει και στο παρελθον με το Βασιλόπουλο..
P.s.2 Δ
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:29 πμ
Φίλε scire, το έλλειμα μας σε ενέργεια φετος στην θεση 3 ειναι παρομοιωδες,με την ρεαλ ηταν ο velickovic και ο llull…σημερα ηταν ο grimau,ενω στη θεση 4 παίζει ο νέος και ο παλίμαχος…ουσιαστικα αυτη τη στιγμη εχουμε μια ομάδα με 5αρια και guard
P.s το σεναριο με το τρια πάνω στο guard εχει γινει και στο παρελθον με το Βασιλόπουλο..
P.s.2 Δεν στησαμε ουτε ενα pick n’ roll
P.s 3 Tην εμμνοή με τον σπανούλη δεν τη καταλαβαίνω πάντως..αν εξαιρέσεις batiste σπανούλης,nicolaw,διαμαντίδης,pecovic στο ιδιο επίπεδο απόδοσης
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:35 πμ
Οταν έχεις τόσους πολλούς παίκτες-κλειδιά ντεφορμέ, άλλους καταπονημένους, άλλους ταλαιπωρημένους από τραυματισμούς, δε μπορείς να περιμένεις τίποτα από ματς όπως το αποψινό. Η Μπαρτσελόνα είναι καλύτερη ομάδα, βγάζει και ενέργεια στο παιχνίδι της. Εμείς δεν παίζουμε μπάσκετ αυτή την περίοδο. Δεν έχουμε αυτοματισμούς, δεν βγάζουμε ενέργεια, δεν, δεν, δεν…
Χαρακτηριστικές εικόνες, ο Νίκολας ελεύθερος στο τρίποντο και πασάρει, και η ποινλη 5 δευτερολέπτων σε επαναφορά.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:38 πμ
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Παρτιζάν, Μαρούσι και Μπαρτσελόνα ρεκόρ 2-1 και εμείς 0-3.
Επί της ουσίας δεν παίζει και σημαντικό ρόλο η διαφορά, εφόσον είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορούμε να κοντράρουμε τους Σκαταλανούς για την πρώτη θέση. Μπορούμε όμως να παλέψουμε για την δεύτερη δεδομένου ότι:
Χρειαζόμαστε νίκη με την Μπαρτσελόνα με έναν πόντο και την ίδια στιγμή νίκη της Παρτιζάν επί του Αμαρουσίου ώστε να γίνει
Παρτιζάν 3-1, Μπαρτσελόνα και Μαρούσι 2-2 και εμείς 1-3.
Μετά νίκη στο Βελιγράδι με 6 πόντους και νίκης της Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ επί του Αμαρουσίου για να γίνει Παρτιζάν και Μπαρτσελόνα 3-2, Μαρούσι και εμείς 2-3.
Τέλος νίκη με 3π επί του Αμαρουσίου και νίκη των Σκαταλανών επί των Σέρβων για να λήξει με Μπαρτσελόνα 4-2, εμείς 3-3, Παρτιζάν 3-3 και Μαρούσι 2-4.
Ακόμα είμαστε ζωντανοί και όσο αναπνέουμε ελπιζουμε.
Υ.Γ. Επειγόντως να πάει πάλι κόσμος στην προπόνηση….
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:40 πμ
Το έλλειμαμας στην θέση 3 δεν είναι σε ενέργεια. Σε παίχτες είναι. Και οι δύο που καλύπτουν αυτή τη θέση είναι λίγοι. Ο Τέπιτς είναι δυαροτριάρι που δεν ξέρει να σουτάρει, που ξανακούστηκε; Ο δε Περπέρογλου θα μπορούσε να είναι ιδανικό back up αλλά όχι βασικό τριάρι.
Για τα pnr μην ανησυχείς, κάνει ατομικό ο Σάρας με τον Μπόγρη στην Αθήνα…
O Σπανούλης είναι πολύ πεσμένος, μην λέμε ότι θέλουμε… Σε όλους τους τομείς και κυρίως στην αμυντική προσήλωση και το μακρινό σουτ. Πολύ πεσμένος…
για τον Βασιλόπουλο που λες, ναι, φυσικά και έχει γίνει (α, ρε Πίνχας μεγάλε!) και ο Τσίλντρες έχει ξαναπαίξει στον άσσο του Παναθηναϊκού. Και θα ξαναγίνει… Γι’αυτό λέω ότι πρέπει να είναι προετοιμασμένος ο Παναθηναϊκός.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:41 πμ
Χαρά στο κουράγιο σου…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:42 πμ
Βασικά καποια στιγμη πρεπει να ξαναπαιξουμε μπασκετ…Περιμενω να δω το πρωτοσελιδο του Δημητρακη αυριο
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:45 πμ
Μήπως έπρεπε να γίνω κι εγώ ρεπόρτερ;
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10601&subid=2&pubid=7244042
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:46 πμ
Να σε ρωτησω κατι και θελω να μου απαντησεις ειλικρινα βγαζοντας τη παραμετρο συναισθημα απ’εξω….
Θεωρεις οτι ειναι τελος εποχης?
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:46 πμ
Ε, μετά το κράξιμο προβλέπω κάτι συντηριτικό:
“ΕΛΠΙΖΕΙ”
“ΚΑΝΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ”
“ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΣ”
Εκτός αν αποφασίσουν κάτι πιο εξτριμ σε συνέχεια και του προηγούμενου πρωτοσέλιδου. Κάτι του στυλ
“ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ”
χαχα!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:48 πμ
πούτθα βαζέλεθ, ιθπανική και πλούθια σε πρω(κ)τείνεθ
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:54 πμ
Χαρά στη μιζέρια σας…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:54 πμ
“KΛΑΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΠΟΤΕΣ”
ΧΟΥΑΧΧΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:54 πμ
Όχι βέβαια… Ο Παναθηναϊκός θα ανακάμψει, είναι σχεδόν νομοτελειακό. Το πότε θα το κάνει είναι το θέμα και αν θα γίνει σε τέτοιο βαθμό ώστε να διεκδικήσει τους εγχώριους τίτλους και ειδικά το πρωτάθλημα. Για εμένα παίζονται πολλά στην παρουσία του Σάρας και την κατάσταση του Διαμαντίδη. Με αυτούς τους δύο σε καλή κατάσταση ο Παναθηναϊκός αλλάζει επίπεδο παρά τις δεδομένες αδυναμίες στο ρόστερ του.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:57 πμ
Μετα και το σημερινο νομιζω οτι ισως ο αποκεισμος απο το ΤΟΠ 16 θα μας κανει καλο!Παρακολουθω απο κοντα την ομαδα τα τελευταια χρονια και η εικονα ποθ ειδα στο μας με το Μαρουσι μου δωσε την εντυπωση οτι το μεν πνευμα προθυμο το δε σωμα….Χαρακτηριστικα υπηρχαν φασεις οπου εβλεπες οτι τρωγαμε καλαθι και οι παικτες ειχαν στο βλεμα τους τσατιλα-απογοητευση-λυπη.Δεν ειναι κακο να μην παμε κα,ουτε νομζω πως ο κυκλος εχει κλεισει.Απλα η χρονια ηταν στραβη(τραυματισμοι,καταπονημενος Σπανουλης)οποτε το πραγμα ηρθε και εδεσε.Απο κει και περα ο τελικος μπορει να αποδειχτει μια καλη τονωτικη ενεση για εμας και μια θηεια στο λαιμο των αλλων!!Στην τεικη ενα παιχνιδι ειναι με μια ομαδα που δειχνει οτι ακομα δεν εχει το βαρος να μας αντιρυσει!!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:02 πμ
Θα τους διεκδικήσει σίγουρα…το θεμα ειναι να κατακτήσει και κατι…Εσυ πιστευεις δηλαδη οτι Φώτσης,Τσαρτσαρης,Περπερογλου μπορουν να ξαναπαιξουν top class basket?εμενα ποια με εχουν ζωσει τα φιδια οτι πρεπει να παμε σε ριζικη ανανεωση σε οτι αφορα 3-4
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:16 πμ
ΤΕΠΙΤΣ,ΚΑΛΑΘΗΣ,ΤΣΑΡΤΣΑΡΗΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ,ΤΙ ROTATION ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΟΣΤΕΡ?ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ,ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ…ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΟΥΤ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΙ….?
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:16 πμ
Φίλε μου τα τελευταία χρόνια όντως υπάρχει θέμα με το τοπ16, γιατί δεν παίζουμε ποτέ καλά…αλλά πάντα το καλύτερό γιατρικό μας είναι οι απόγονοι στον τελικό του κυπέλλου.
Έτσι θα είναι και φέτος.
Εμείς την κούπα και αυτοί μπουκάλια και κλάψα.
Λίγες μέρες μείνανε για την κούπα, υπομονή και θα ξαναγελάσουμε με την ψυχή μας.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:21 πμ
συμφωνω με dimer για τις θέσεις 3-4..και ελπίζουμε να μη φύγει κανείς στις αλλες θέσεις,π.χ. Πέκοβιτς..Αυτή η κουβέντα αργεί όμως..επικεντρωνόμαστε στο δύσκολο Φλεβάρη και ελπίζουμε σε ανάκαμψη σύντομα..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:32 πμ
Το θέμα είναι αν είναι παρατεταμενο ντεφορμάρισμα ή απλά πτώση κλάσης…ο φώτσης είναι μόλις 30 χρονών και μοιαζει με 34 φέτος (το αντίθετο ισχύει για το batiste)..ο τσαρτσαρής είναι 32 Στους τελικούς του 2008 ήταν από τους κορυφαίους καθώς και στο τελικό στο ελληνικό ηταν MVP..μετά από 2 χρόνια εχει πτωση 100%
ο περπέρογλου είναι μόλις 26 φίλε
Ο scire εχει δικιο στη περίπτωση του, δεν είναι για starter…από το πάγκο παντως εχει βοηθήσει πολύ και σε πολλά κρισιμα παιχνιδια
Δεν είναι εύκολο να απαξιωνει καινείς τετοιυς παίκτες πάντως πόσο μαλλον να τους δείχνει τη πόρτα της εξοδου..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:41 πμ
Εισαι τοσο σίγουρος? εγω πια εχω χάσει την αισιοδοξία μου
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:51 πμ
δεν απαξιωνω κανέναν..αλλα μη ξεχνάς ότι η ομάδα είναι πάνω απ όλα καλώς η κακώς..δν είναι μουσείο..αν ήταν 8α είχε μείνει ο χατζητζόρνταν..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:53 πμ
εχεις δικιο…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:57 πμ
Όσο “μισητή” (πρέπει να)είναι η Μπαρτσελόνα,άλλο τόσο (πρέπει να) είναι κι η Ρεάλ…
υ.γ. κατά τα άλλα,όποιος γουστέρνει έρχεται ΟΑΚΑ..Άγιο Θωμά κτλ..κτλ..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 2:02 πμ
Η ευχή μου να ξαναδώ monster πεντάρι στον ΠΑΟ εκπληρώθηκε πέρυσι με τον Πέκοβιτς.Τώρα μένει να ξαναδώ τριαράκι αμερικανό ή σέρβο(μυστακοφόροι εξαιρούνται)…
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ BYRON SCOTT ΡΕΕΕΕΕ….
12 Φεβρουαρίου 2010 at 2:05 πμ
Αισθάνομαι πολύ άσχημα που είδα τον Παναθηναϊκό να πέφτει στα Πραγματικά δεν θελω να πιστέψω ότιδίχτυα της μπαρτσελόνα τόσο εύκολα στο δεύτερο ημίχρονο …..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 2:10 πμ
Αισθάνομαι πολύ άσχημα που είδα τον Παναθηναϊκό να πέφτει στα δίχτυα της μπαρτσελόνα τόσο εύκολα στο δεύτερο ημίχρονο …..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 2:46 πμ
Δεν υπάρχουν και πολλά να πούμε… Οι αδυναμίες και το ντεφορμάρισμα της πλειοψηφίας των παικτών φάνηκαν και στην Βαρκελώνη. Και πολύ φοβάμαι πως στις δύο τελευταίες αγωνιστικές, θα παίζουμε για να προκριθεί το Μαρούσι. Ακόμα και την κακή σεζόν 2003-04 την 5η αγωνιστική του TOP-16 (Με Σιένα, Μπένετον, Μπάρτσα) είχαμε κάποιες ελπίδες, και μάλιστα σε όμιλο που πέρναγε μόνο ο πρώτος. Τώρα τίποτα…
Εντάξει, προκαταλαμβάνω ήττα από την Μπαρτσελόνα αλλά πραγματικά θα είναι μεγάλο επίτευγμα αν την κερδίσουμε αυτή την ομάδα έτσι όπως είμαστε τώρα. Σε δύο εβδομάδες, πολλά μπορούν να έχουν αλλάξει. Μία πιθανή κατάκτηση του κυπέλλου θα δώσει άλλο αέρα. Αλλά είναι φανερό πως είμαστε ένα τουλάχιστον επίπεδο πιο κάτω από αυτούς.
Όσο για τους παίκτες: Πραγματικά, πρώτη φορά βλέπω Έλληνα παίκτη να γίνεται χειρότερος στα χέρια του Ομπράντοβιτς από ό,τι ήταν όταν ήρθε. Και μιλάω για τον Περπέρογλου που είναι μακράν ο έκτος παίκτης της αντίπαλης ομάδας. Όπως λέει και ο Scire, για μια ακόμα φορά ψωνίσαμε μέτριο Σέρβο, ενώ Σπανούλης και Νίκολας είναι αγνώριστοι. Τη γνώμη μου για τον πρώτο την έχω πει, δεν μπορώ να τον βλέπω καθόλου, πόσω μάλλον τώρα που είναι τρεις φορές χειρότερος…
Ο Διαμαντίδης, παρά την διάθεση που δείχνει, δυστυχώς είναι άλλος παίκτης. Και μέσα σε όλα αυτά, έχουμε ακόμα την ανεξήγητη απόφαση με τον Σάρας… Με διαφορά, το «έγκλημα» της δεκαετίας στον ΠΑΟ
12 Φεβρουαρίου 2010 at 3:02 πμ
Ε, όχι κι έγκλημα της δεκαετίας… Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να δώσει κάποιες λύσεις, αλλά δεν έχει βγάλει και μάτια φέτος ούτε έδειξε ποτέ ότι η ομάδα μπορεί να στηριχτεί πάνω του. Νομίζω ότι είναι τέτοιο το χάλι των υπόλοιπων αυτή την εποχή, που μπαίνουμε στο τριπάκι να δίνουμε δίκιο σε αυτούς που δεν παίζουν, για να πιαστούμε από κάπου…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 3:31 πμ
akoma ke na ta xasoume ola fetos ego telos epoxis den blepo oso exoume gianakopoulos ombradovits
12 Φεβρουαρίου 2010 at 9:50 πμ
Εντάξει, αλλά πέρυσι στα δύσκολα όλο αυτός καθάριζε. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι ο αποκλεισμός του είναι καθαρά εγωισμού του Ομπράντοβιτς, ο οποίος ουδέποτε είχε δει με καλό μάτι τον ερχομό Σάρας στον Παναθηναϊκό. Στην αποστολή της Βαρκελώνης πήρε τον Βεργίνη, ο οποίος φυσικά δεν έπαιξε δευτερόλεπτο, και άφησε τον Λιθουανό στην Αθήνα. Τι να πεις; Δεν λέω ότι με τον Σάρας ντε και καλά θα κερδίζαμε, αλλά θα μπορούσε να προσφέρει μερικά εύκολα καλάθια να ξεμπουκώσει η ομάδα. Πόσα εύκολα καλάθια έβαλε ο Παναθηναϊκός χθές; Και κακά τα ψέματα είναι ο μόνος παίκτης που μπορεί να πάρει στις πλάτες του ένα τέτοιο παιχνίδι και να το καθαρίσει.
Και για να μην αδικούμε τους υπόλοιπους, εγώ δεν βλέπω κανέναν να είναι στο μαύρο χάλι που λέτε. Ο Μπατίστ χθες ήταν εξαιρετικός. Ο Πέκοβιτς όσο έπαιξε ήταν καλός. Ο Νίκολας το ίδιο. Ο Σπανούλης έκανε τα γνωστά του (μπούκες, ασίστ, λάθη) και αν μην τι άλλο προσπάθησε πολύ. Ο Διαμαντίδης το ίδιο. Όσο κι αν κανείς τους αγαπάει ή όχι, ο Σπανούλης και ο Διαμαντίδης ποτέ δεν ήταν παίκτες που έβαζαν 20 πόντους για πλάκα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ξαφνικά να τους θεωρούμε υπερπαίκτες και να τους κράζουμε ότι δεν ανταποκρίνονται στο φαντασιακό μας. Οι Χαίσλιπ, Περπέρογλου, Τέπιτς, Καλάθης όσα μπορούν τόσα έκαναν. Δεν φταίνει αυτοί που παίζουν στον πρωταθλητή Ευρώπης, άλλοι τους επέλεξαν. Ο μόνος που ήταν πραγματικά κακός χθες σε σχέση με τα στάνταρ του ήταν ο Φώτσης.
Δεν είναι μυστήριο η απόδοση της ομάδας και κακώς κατηγορούμε τους παίκτες. Πολύ απλά, από αυτόν τον Παναθηναϊκό λείπει ο ηγέτης που θα πάρει την ομάδα στις πλάτες του όταν το παιχνίδι ζορίζει. Παλαιότερα ήταν ο Ράτζα και μετά ο Μποντιρόγκα. Το 2007 ήταν ο Σίσκα. Πέρσι ήταν ο Σάρας. Φέτος δεν υπάρχει κανείς.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 10:15 πμ
Παιδιά έχω κουραστεί να διαβάζω για το έγκλημα που κάνει ο Ομπράντοβιτς στην επιλογή του Σάρας (κατά τη γνώμη μου έχει κάνει πιο σημαντικά εγκλήματα φέτος)…Και εγώ πιστεύω ότι είναι τεράστιος παίκτης, με τον καλό Σάρας η ομάδα ανεβαίνει επίπεδο…αλλά συγνώμη πότε τον είδατε τον καλό Σάρας στα παιχνίδια που έπαιξε φέτος???? Όταν ο Ζοτς τον έβγαλε έξω έκανε καλά παιχνίδια??? Όταν τον έβγαλε έξω και κράτησε το Σερμαντίνι, πόσους ψηλούς είχε η ομάδα??? Σε ποιον από εσάς που γκρινιάζετε…σας άρεσε το ότι παρά το ότι είναι επαγγελματίας παίκτης, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές του εκτός από τραυματίας, γύρισε βαρύτερος σα το Ντίογκο??? Σε ποιον άρεσε η εικόνα του, να είναι εκτός 12αδας…και να κάθεται την ώρα του αγώνα να πίνει το φραπεδάκι του??? Μήπως και εκείνος έχει στραβώσει από το καλοκαίρι με το συμβόλαιό του και το έχει ρίξει λίγο στο σορολόπ?
Δεν ξέρω βρε παιδιά, μακάρι να κάνω λάθος και η δουλεία την οποία μας λένε ότι κάνει το τελευταίο καιρό να του βγει σε καλό, γιατί έτσι θα βγει σε καλό και στην ομάδα μας
12 Φεβρουαρίου 2010 at 10:36 πμ
Μπορεί να έχεις δίκιο σε όλα αυτά που λες. Εγώ δεν έχω εσωτερική πληροφόρηση για το πόσα κιλά υπέρβαρος ήταν το φθινόπωρο και κατά πόσο το έχει ρίξει στο σορολόπ ή όχι.
Το μόνο που λέω είναι ότι η βασική διαφορά που βλέπω στη φετινή ομάδα, που οδεύει ολοταχώς προς αποκλεισμό, σε σχέση με την περυσινή που τα πήρε όλα, είναι η απουσία του Λιθουανού. Οι υπόλοιποι ό,τι έκαναν πέρυσι το κάνουν και φέτος, με εξαίρεση ίσως τον παρατεταμένα ντεφορμέ Φώτση.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 10:48 πμ
Ας πούμε ότι είναι έτσι φιλε Loc… Γιατί να την πληρώνει μόνο αυτός και όλοι οι άλλοι, οι περισσότεροι εκ των οποίων σέρνονται, να βαράνε τριαντάλεπτα και βάλε; Τον καλό τον Σάρας δεν τον είδαμε φέτος, πες μου όπως πότε είδαμε τον καλό Σπανούλη, τον καλό Νίκολας, τον καλό Διαμαντίδη και πάει λέγοντας;
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:33 πμ
Φίλε μου ούτε εγώ έχω «εσωτερική πληροφόρηση», απλά ότι διαβάζω και βλέπω λέω…Όσο για το σχόλιο σου για τη «βασική διαφορά που βλέπω στη φετινή ομάδα»…νομίζω ότι η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω σχόλιο του φίλου Πάνου… «Τον καλό τον Σάρας δεν τον είδαμε φέτος, πες μου όπως πότε είδαμε τον καλό Σπανούλη, τον καλό Νίκολας, τον καλό Διαμαντίδη και πάει λέγοντας;»…άρα όλοι είναι σε κακή κατάσταση, αυτή είναι η βασική διαφορά φέτος. Δεν μπορείς να στηριχτείς (αυτή τη στιγμή τουλάχιστον) σε κάποιον παίκτη και προπονητή που θα τραβήξει το κάρο από τη λάσπη!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:45 πμ
η προκριση δεν εχει τελειωσει. Και φυσικα ΘΑ πρεπει να την κυνηγησουμε μεχρι τέλους! θα φανει οξυμωρο αλλα ακομα ειναι στο χερι μας! κ εξηγουμαι.. ΑΝ (αν οχι = δεν αξιζεις) κερδισουμε Μπαρτσα στο ΟΑΚΑ την αναγκαζουμε να κανει νικες αναγκαστικα με Μαρουσι κ Παρτιζαν.. Αυτο σημαινει οτι αν ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ και καλυψεις το -5, στο ΟΑΚΑ ΜΕ 20,000 το Μαρουσι το εχουμε..
δεν χρειαζεται να λεμε για παικτες κ μεταγραφες..
ο Ζοτς στηριξε τους παικτες που τα πηραν ολα κ στις θεσεις των Κετσμαν – Χατζηβρεττα , πηρε Τεπιτς και Καλαθη.. τον Τεπιτς δεν τον ειχα σε ιδιαιτερη εκτιμηση κ νευριασα που δεν ηρθε ο Βελιτσκοβιτς ΑΛΛΑ δεν περιμενα κ τετοια χαλια… για Καλαθη ειναι ακομα μικρος, θελει πολυ δουλεια..
αλλα μεταγραφες στην ωρα τους..
ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ..
ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ…
σχεδον ολοι οι παικτες δεν ειναι καλα… αλλοι ντεφορμαρισμα, αλλοι κουραση…
χρειαζομαστε κ μια μεγαλη νικη ψυχολογιας… μηπως υπαρχει ο καταλληλος???
ηρεμια… αυτοι οι παικτες εχουν βαλει τα 2 τελευταια αστερια.. μπορουν ακομα…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:45 πμ
Λόγω των ξένων που πρέπει να παίζουν στην ομάδα, νομίζω ότι το Σάρας πρέπει να τον βάζεις στο ίδιο καλάθι με τους ξένους που υπάρχουν στην ομάδα, φίλε Pano. Πιστεύω ότι αν ήταν έλληνας θα ήταν στην ομάδα και θα έπαιρνε και αυτός το χρόνο του για να βρει ρυθμό. Άρα το θέμα, είναι κατά τη γνώμη μου, ποιος από τους ξένους θα έπρεπε να μείνει έξω για να παίζει και στο ελληνικό πρωτάθλημα για να βρει ρυθμό…Και κατά τη γνώμη μου τέτοιοι ξένοι υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ομάδα (Τέπιτς, Σερμαντίνι), αλλά τι να πω??? Μάλλον κάτι παραπάνω θα βλέπει ο Ζοτς (ελπίζω τουλάχιστον), που εμείς δε το βλέπουμε!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:50 πμ
Συμφωνώ με το Σάρας απόλυτα…Όσο για το ματς κλειδί για εμένα είναι ο αγώνας με το Μαρούσι στον Αγ. Θωμά, που είναι και πριν το τελικό, όπως και πέρυσι.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:58 πμ
για τον Σαρας ρε παιδια καντε υπομονη.. ειχε παρει 8 κιλα το καλοκαιρι, εκανε επεμβαση, αφηστε τον να δουλεψει κ βλεπω στις 20 να κανει την επανεμφανιση του..
εχουμε μεγαλους παικτες, μεγαλες προσωπικοτητες ΑΛΛΑ υπαρχει κουραση κ ντεφορμαρισμα..
υ.γ1: Παπαδογιαννης…. δεν βαρεθηκε??? δειτε gazzetta
υ.γ2: για οσους λενε για σχεσςη Ομπραντοβιτς – Σαρας, θα εβαζε ρητρα ο Σαρας οτι θα μπορουσε να φυγει σε περιπτωση που δεν ανανεωσει ο Ζοτς?
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:03 μμ
O Παπαδογιαννης θυμήθηκε να γράψει για basket τωρα που χασαμε πάλι..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:27 μμ
οσο για το Μαρουσι – Παρτιζαν… αναρωτιεμαι αν εχω δει χειροτερο παιχνιδι!! τραγικο μπασκετ… πολυ ξυλο, τρομερη αγωνιστικοτητα, χαμηλη ποιοτητα.. ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ – ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:33 μμ
fetos to problhma mas einai oi kontoi…o spanoulis exei skasei afou perusi traveikse monos tou ton pao k to kalokairi thn e8nikh…o diamantidis me tosous traumatismous exei xasei ton ru8mo tou{xtes kalutera na afhne thn grinia k na katevaze ekeinos thn mpala k oxi na afhne ton ntrew na kanei kuklous}
o ntrew den einai san ton persino-den ton voh8ane k oi sunthikes vevaia
gia ton saras an isxuoun auta pou grafontai apo thn kourouna kalutera pou ton ekopse mpas k to parei apofash k sovareutei…
o telikos tou kupelou 8a einai mats kleidi, an k fetos ola ta shmantika paixnidia ta exoume xasei k malista me megalh diafora…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 12:44 μμ
Αναζητείται…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:23 μμ
O μπατιστ ειναι 34 η 24 ;;
Α ρε ελαφι……
Να χαμε αλλον εναν!
Ο φωτσης υπαρχει;;
Ο περπε συνεχιζει ακαθεκτος την φθινουσα πορεια του απο τη μερα που ηρθε στον παο με στοχο το…. απολυτο 0 !
προσωπικα απο περσυ ηξερα οτι δεν κανει για βασικος. Αλλα….
οταν το αλλο σου τριαρι ειναι ο τεπιτς , τι να κανεις. Μ αρεσει που τον ελεγαν νεο Μποντιρογκα. ! Το παιδι δεν κανει λογω φατσας. Οταν θες να δεις αν καποιος ειναι μεγαλος παικτης , κοιτα το βλεμμα του. Μη γελατε… Πιστευετε οτι αυτο το παιδι μπορει να παρει ποτε στις πλατες του την ομαδα;;;
Ο καλαθης δεν κρινεται.
Ο χαισλιπ αδικειται, τετοια εποχη που ηρθε στην ομαδα.
Ο σαρας ….φοβητρο , αλλα μονο σαν ονομα.
Προτεινω να κανουμε κατι αντιστοιχο μ αυτο που εκαναν οι αρχαιοι στον τρωικο πολεμο. Οταν ο Αχιλλεας τσαντιστηκε , πηρε τη στολη του ο Πατροκλος και τοπαιζε… υπερηρωας!
ετσι κι εμεις ,θα βαλουμε μεσα τον κουτσο-σαρας και θα προσποιουμαστε οτι ειναι ο αληθινος !!!
Βαρδα μονο μην μας παρουνε χαμπαρι ,γιατι μετα ……
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:24 μμ
Eμένα ρε παιδιά αυτό που μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση,είναι οτί παίχτες που φαίνονται να ρολάρουν στην Α1,την επόμενη Τεταρτοπέμπτη στην Ευρωλίγκα εξαφανίζονται.Το είδαμε και με το Σάρας που μετά από 20 πόντους πάτωσε με Παρτιζάν,το είδαμε και εχθές με Πέρπε,Διαμαντίδη.Δε μπορεί να βρεί ρυθμό έτσι η ομάδα.
Υ.γ:Η ομάδα θα ζήσει και θα πεθάνει φέτος με το Υ.Γ4 του scire και την άμυνα στον άσσο του…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:26 μμ
Ερωτηση κρισεως
Ο βεργινης δεν εχει την ικανοτητα να παιξει αμυνα και να παρει δυο σουτ που δεν θα παρει (βαλει) ποτε ο καλαθης;;;
Νομιζω οτι εχι και την ικανοτητα και την ψυχη!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:39 μμ
ζητειται γκομενα για τον 3D.. ΑΜΕΣΑ!!!! ΟΛΟ ΝΕΥΡΑ ΕΧΕΙ… ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ Κ ΟΛΑ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ…
Υ.Γ: KAΛΟ ΠΑΙΔΙ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ..
αμεσα!!!!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:50 μμ
dimer prosekse poso grigora vazei ta keimena otan xanume kai pote otan xanei i omada tu….
12 Φεβρουαρίου 2010 at 1:52 μμ
Οταν βλέπεις ολοκληρο παιχνίδι,το μοναδικό συστημα που βγάλαμε να ειναι ενα ελεύθερο σουτ για 3 πόντους απο τον Μαικ,οτι και να πούμε ειναι λίγο πραγματικά πολύ λίγο.Ο Βασίλης και πάλι λίγος,ο Μπατμαν για να φεύγει,ο Τεπιτς τι ναπω αναρωτιέμαι αν υπάρχει χειρότερο 2αρι φέτος στην διοργάνωση,ο Χαισλιπ ακομα πηδάει μόνος του και ο Καλάθης σκεφτεται αν θα σουτάρει ή όχι!Δεν ξέρω αν το εχετε καταλάβει αλλα πλέον η σιγουρια που είχαμε δεν υπάρχει,το βάθος του roster μας εχει γίνει 5αδα ανάγκης και οταν βλέπουμε όλοι μας παιχνιδια οπως το χθεσινο κοιτας τον πάγκο και δεν υπαρχει παίχτης να μπορει να μπει και να αλλαξει την κατάσταση.Που ειναι ο Σισκα;Ο Λακα;Ο Μπετσιροβιτς;Ο Βουγιανιτς;Ποσο καλύτερος ειναι ο Τεπιτς απο τον Χατζηβρέττα και ποσο καλύτερος ο Περπέρογλου απο τον Winston;!Ενας παιζει μόνο,ο Μπαστιστ και η ερωτηση ειναι για ποσο ακομα και αν είναι αρκετός να πάρει τον Γαυρο μόνος του (να φυλάει τον Μπουρούση,να κόβει τον Κλειζα ή να βοηθαει σε άμυνες τον Περπέρογλου πάνω στον Αφάνα)…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 3:06 μμ
καλά, δεν πηδάει πια εκείνη την ξανθιά που λέει αθλητικές ειδήσεις στη ΝΕΤ;
12 Φεβρουαρίου 2010 at 4:17 μμ
Παιδιά στο κλειστό της Λάρισας πάλι υπάρχει πρόβλημα όταν βρέχει με την τρύπα της οροφής…
Μήπως να πηγαίναμε Tepic, Καλάθη και Φώτση να ρίξουνε κανένα σουτάκι για να το “χτίσουν” όπως πρέπει το κλειστό?…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 4:26 μμ
o Τεπιτς σε μιση ωρα το εχει τελειωσει… 10 εργατες μονος του το παλικαρι..
12 Φεβρουαρίου 2010 at 4:36 μμ
Φερτε πισω τον Χατζηβεεεεεταααα!!!!
Να εχουμε τουλαχιστον εναν με ψυχη !!
Αφου ο καλαθης το σκεφτεται να σουταρει, γιατι δεν το ριχνει κορωνα -γραμματα;;
Ο περπερογλου και ο τεπιτς το σκεφτονται να σουταρουν ;;
αν φοβουνται παντως , μπορουν να εξασκηθουν στην…τηλεκινηση. Μιλαμε θα καθονται σε σταση αυτοσυγκεντρωσης και θα τα βαζουν ασαλειωτα.
Ετσι για να παθουν εγκεφαλικο οι…κωλογαυροι!
Παντως εχουν περασει δεκαετιες και δεν μπορω να θυμηθω μια χρονια που δεν κερδισαμε
ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. !!
Λετε να μας αναστησει ο θρηνος ;;;;
Μπααα……..
Κλανει ο πεθαμενος ;;;;;
….Κι ομως… οσοι δουλευουν στα νεκροτομεια λενε οτι κλανει!!!!!!!!!!!
Ιδωμεν. Ο τελικος ειναι κοντα!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 4:42 μμ
Ρε αμερικανο-αυνάνη οι Καταλανοί δεν χρησιμοποιούν “θ”…φλώρε.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 5:01 μμ
πλασα καταλουνια
12 Φεβρουαρίου 2010 at 8:28 μμ
Τραυματίας ο Φώτσης
Τα προβλήματα πάντως για τους πράσινους δεν λείπουν και στην λίστα με τους τραυματίες, προστέθηκε για πρώτη φορά φέτος και ο Αντώνης Φώτσης που δεν γλίτωσε από την… κατάρα. Ελαφρύ διάστρεμμα στο αριστερό πόδι και όλα δείχνουν πως μάλλον θα μείνει έξω από τον αγώνα με τον Άρη την Κυριακή…
ton fagane k auton…
12 Φεβρουαρίου 2010 at 8:29 μμ
Η πρώτη σφαλιάρα στους απόγονους είναι κοντά http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10600&subid=2&pubid=7246046.
Ποιος είπε ότι επειδή δεν παίζουμε καλά δεν θα πατήσουμε πάλι τους καραγκιόζηδες; Επειδή έχουν 3-0 στην ευρωλίγκα;
Η μεγαλύτερή τους μετεγραφή είναι παίχτης ρυθμού. Τα πάντα είναι να μπούμε με τσαμπουκά και όλα θα έρθουν μόνα τους.
Απόγονοι πλησιάζει η μέρα που θα γιατρέψετε τις πληγές μας.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 8:49 μμ
Έγραψα παραπάνω ότι η βασική διαφορά που διακρίνω μεταξύ του φετινού Παναθηναϊκού και του περσινού είναι η απουσία του Γιασικεβίτσιους, και έλαβα την απάντηση ότι “δεν έχουμε δει φέτος τον καλό Σπανούλη, τον καλό Διαμαντίδη, τον καλό Νίκολας και πάει λέγοντας”.
Επειδή λοιπόν αφενός μου αρέσει να μιλάω με στοιχεία και αφετέρω πιστεύω πραγματικά ότι αδικούμε τον Σπανούλη, τον Διαμαντίδη, τον Νίκολας και όλους τους υπόλοιπους, μάζεψα από το sport.gr τα στατιστικά των βασικών παικτών του Παναθηναϊκού φέτος και πέρυσι, σε Α1 και Ευρωλίγκα, και σας τα παρουσιάζω:
Σπανούλης
Πέρυσι: 10.3 πόντοι, 2.2 ριμπάουντ, 3.1 ασίστ, 2.3 λάθη και 0.9 κλεψίματα σε 49 συμμετοχές
Φέτος: 10.6 π., 1.4 ρ., 3.8 ασ., 2.5 λ. και 1.2 κλ. σε 26 συμμετοχές
Διαμαντίδης
Πέρυσι: 8.3 π., 3.7 ρ., 3.6 ασ., 1.8 λ., 1.3 κλ., 0.5 κοψ. σε 48 συμ.
Φέτος: 9.4 π., 3.7 ρ., 3.7 ασ., 1.8 λ., 1.8 κλ., 0.4 κοψ. σε 20 συμ.
Νίκολας
Πέρυσι: 7.8 π., 1.6 ρ., 1.4 ασ. σε 57 συμ.
Φέτος: 9.1 π., 1.5 ρ., 2.6 ασ. σε 26 συμ.
Πέκοβιτς
Πέρυσι: 12.0 π., 3.7 ρ. σε 55 συμ.
Φέτος: 13.8 π., 3.8 ρ. σε 27 συμ.
Μπατίστ
Πέρυσι: 12.4 π., 5.2 ρ. σε 56 συμ.
Φέτος: 13.5 π., 5.3 ρ. σε 18 συμ.
Φώτσης
Πέρυσι: 7.1 π., 4.6 ρ. σε 57 συμ.
Φέτος: 6.5 π., 5.0 ρ. σε 28 συμ.
Όπως βλέπετε, με εξαίρεση τους πόντους του Φώτση που είναι ελαφρώς πεσμένοι, τα στατιστικά των βασικών παικτών του Παναθηναϊκού είναι είτε παρόμοια με τα περσινά είτε σημαντικά βελτιωμένα. Ο Σπανούλης έχει φέτος 0.3 πόντους και 0.7 ασίστ παραπάνω από τη στατιστική που πέρσι τον έχρισε mvp των σύμπαντος. Ο Διαμαντίδης, ο Μπατίστ και ο Νίκολας σκοράρουν κατά μέσο όρο έναν πόντο παραπάνω από πέρυσι, ενώ ο Πέκοβιτς σκοράρει κατά μέσο όρο σχεδόν δύο πόντους παραπάνω.
Που τους είδατε ρε παιδιά τους πεθαμένους;;
Η διαφορά είναι ότι, καλώς ή κακώς, κανένας από αυτούς δεν έχει την ηγετική στόφα να καθαρίσει το παιχνίδι όταν η μπάλα καίει. Αυτό είναι που λείπει από τον φετινό Παναθηναϊκό. Πέρυσι, όταν τα πράγματα ζόριζαν, καθάριζε ο Λιθουανός. Φέτος, όταν τα πράγματα ζορίζουν, το καθαρό μυαλό πάει στράφι, η κυκλοφορία της μπάλας χάνεται, τα πικ εν ρολ ξεχνιούνται, και μένουμε να παρακολουθούμε αμήχανα τις μπούκες του Σπανούλη και τις φιλότιμες ατομικές προσπάθειες του Νίκολας και του Μπατίστ.
Κακά τα ψέματα, οι περσινοί 10.6 πόντοι και οι 2.8 ασίστ του Λιθουανού λείπουν, κυρίως στις δύσκολες στιγμές.
12 Φεβρουαρίου 2010 at 10:26 μμ
Το προγραμμα των επόμενων 3 αγώνων μπορεί να αλλάξει πολλά.
1. Μπάρτσα… Με 20,000 τρελλούς είμαι σιγουρος ότι δεν χάνουμε. Ακόμα θυμάμαι τον Williams της Benetton να μην μπορεί να σουτάρει βολές από την πίεση της εξέδρας (την χρονιά που είμασταν επίσης με την πλάτη στον τοιχο με 0-3). Τα παιδιά ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ!
2. ΓΑΥΡΟΙ… στο ματς αυτό θα μιλήσει η καρδια του πρωταθλητή
3. ΠΑΡΤΙΖΑΝ… σιγά τους ξυλοκόπους!!! Μόνο ο προπονητή τους το κατέχει.
Θα βάλω την βασική παράμετρο που είναι η παρουσία του ΣΑΡΑΣ. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι εστω και με ενα πόδι και 654 κιλά παραπάνω είναι καλύτερος από τον Βεργίνη. Επίσης μονο αυτός μπορεί να αναδείξει τα αθλητικά προσόντα του Haislip με παιχνίδι πάνω από το στεφάνι.
Είμαι αισιοδοξος ότι η ομάδα θα μας χαρίσει χαρές και φετος.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΟΑΚΑ με τους Ισπανούς. Navarro σε περιμένουμε!!!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:07 μμ
Moonchild kapou se xero!!!!
12 Φεβρουαρίου 2010 at 11:52 μμ
???? thn A.K?
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:00 πμ
Ωραία τα στατιστικά και δείχνουν ότι όντως φέτος είναι καλύτεροι. Υπάρχου, βέβαια, και κάποιες διαφορές πίσω από τα νούμερα.
Στα 48 με 58 παιχνίδια που είχε κάθε παίκτης, υπάρχουν μέσα σε αυτά τα 4 ματς της πρώτης φάσης με Μπαρτσα και Σιένα, τα 4 ματς με τους Ιταλούς στα νοκ άουτ, 5-6 παιχνίδια με τον γαύρο σε τελικούς και Α1, 2 στο φαιναλ φορ της Ευρωλίγκα και δυο-τρια «δύσκολα» στην Α1 με ΜαρουσοΠανελληνιους. Άρα, οι αριθμοί πέρυσι έχουμ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
Στα 26 με 28 φέτος, ποια ειναι τα πιο δυσκολα που έχουμε δώσει; Δύο με Ρεάλ, ένα με Μπάρτσα και ένα με γαύρο. Α,και ένα με Πανιώνιο έξω. Κατ’ επέκταση, η συντριπτική πλειοψηφία των παιχνιδιών που έχουμε δώσει φέτος, έχουν (θεωρητικά πάντα) σχεδόν μηδενικό βαθμό δυσκολίας. Άρα, τα στατιστικά θα είναι «καλύτερα».
Πέρα, όμως, από τα νούμερα φίλε συνονοματε, το θέμα είναι η αίσθηση που σου δίνουν αυτοί οι παίκτες. Ακόμα και αν είναι καλύτερα τα νούμερα τους, σου δίνουν την ίδια σιγουρια; Εμένα προσωπικά όχι…
Και για να συμπληρώσω, εννοείται πως συμφωνώ με την άποψη σου πως καθοριστική διαφορά είναι οι 10 πόντοι και οι τρεις ασιστ που δεν έχουμε φέτος από τον Σάρας.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:59 πμ
Συνονόματε θα συμφωνούσα σε αυτά που λες σχετικά με τους βαθμούς δυσκολίας των αγώνων, αν στα εύκολα ματς οι παίκτες που συζητάμε είχαν υψηλότερους μέσους όρους. Αυτό όμως δεν συμβαίνει, διότι στα εύκολα ματς ο Ομπράντοβιτς δίνει μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής σε Τέπιτς, Καλάθη, Περπέρογλου, Σερμαντίνι, Μπόγρη, Βεργίνη κλπ. Αντίθετα, στα δύσκολα ματς παίζουν περισσότεροι οι βασικοί.
Για παράδειγμα, ο Σπανούλης στο εύκολο ματς με τα Τρίκαλα είχε μόλις 2 πόντους σε 15 λεπτά συμμετοχής, στο ματς με το Περιστέρι 6 πόντους σε 13 λεπτά, κ.ο.κ., ενώ αντίθετα στο δύσκολο ματς με τον Πανιώνιο έξω είχε 18 π. σε 34 λεπτά, ή στην ήττα από τον γάβρο είχε 17 π. σε 30 λεπτά. Δεν ισχύει ότι στα εύκολα ματς τα στατιστικά είναι αυτομάτως καλύτερα.
Και στο προκείμενο: Στο πρόσφατο ματς με την Μπάρτσα που ήταν προφανώς δύσκολο, με εξαίρεση τον Φώτση όλοι οι υπόλοιποι βασικοί είχαν στατιστική εφάμιλλη ή καλύτερη από τους περσινούς μέσους όρους τους. Ο Σπανούλης είχε 10 π., 2ρ., 2ασ., 4λ. και 2 κλ., δηλαδή στατιστικά εντυπωσιακά κοντά στους περσινούς μέσους όρους του που τον έχρισαν mvp της κανονικής σεζόν, του φάιναλ φορ και των τελικών του πρωταθλήματος. Ο Διαμαντίδης είχε 8π., 2ρ., 2ασ., 3 λ. και 1 κοψ., όπως σε γενικές γραμμές οι περσινοί του μέσοι όροι. Το ίδιο πάνω κάτω και ο Πέκοβιτς. Οι δε Νίκολας και Μπατίστ είχαν πολύ καλύτερη απόδοση απ’ ό,τι οι περσινοί τους μέσοι όροι. Ο μεν Νίκολας είχε 11 π., 2 ρ. και 5 ασ. (με αντίστοιχους περσινούς μέσους όρους 7.8 π., 1.6 ρ. και 1.4 ασ.). Ο δε Μπατίστ είχε 19 π. και 7 ρ. όταν οι περσινοί μέσοι όροι του ήταν 12.4 π. και 5.2 ρ.
Μπορεί να σας κουράζω με τα στατιστικά, όμως τα επαναλαμβάνω διότι όλα αυτά που γράφονται ότι δήθεν δεν τραβάνε ο Σπανούλης, ο Διαμαντίδης και ο Νίκολας κατά τη γνώμη μου δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Ανταποκρίνονται στο φαντασιακό που έχουμε χτίσει για αυτούς τους παίκτες.
Για παράδειγμα, επειδή οι έλληνες δημοσιογράφοι ψήφισαν πέρυσι τον Σπανούλη mvp σε όποια διοργάνωση μπορούσαν να σκεφτούν, δεν σημαίνει ντε και καλά ότι ο Σπανούλης είναι ο φοβερός υπερπαίκτης που μας παρουσιάζουν. Ο Σπανούλης είναι ένας καλός και φιλότιμος παίκτης, με έφεση στα ντράιβ αλλά και στα λάθη, και ο οποίος στην καλή του μέρα (που δεν είναι και κάθε μέρα) μπορεί να σε σκοτώσει και από την περιφέρεια. Είναι ένα καλό εργαλείο σε μια καλή ομάδα, αλλά ΔΕΝ είναι ο παίκτης που θα σηκώσει στις πλάτες του την πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Επίσης, έχω κουραστεί να ακούω από τους δημοσιογράφους ότι ο Διαμαντίδης είναι ο καλύτερος πλέι μέικερ της Ευρώπης. Το λένε και το ξαναλένε και στο τέλος το πίστεψαν. Τον έβγαλαν και τρεις φορές mvp του πρωταθλήματος και μια φορά mvp του φάιναλ φορ, κλείνοντας προκλητικά τα μάτια στις εκπληκτικές εμφανίσεις του Σισκάουσκας. Και ερωτώ: ποια χρονιά του στον Παναθηναϊκό είχε ο Διαμαντίδης έστω διψήφιο μέσο όρο πόντων; ΚΑΜΙΑ! Και τις τρεις χρονιές που βγήκε mvp είχε μέσους όρους γύρω στους 8.5 πόντους και 4.5 ριμπάουντ. Δεν θέλω να πω ότι ο Διαμαντίδης δεν είναι καλός παίκτης. Είναι πολύ καλός παίκτης, είναι εξαιρετικός αμυντικός, αλλά ΔΕΝ είναι ο υπερπαίκτης που έχουμε στο φαντασιακό μας ότι μπορεί να οποιοδήποτε παιχνίδι αρκεί να το αποφασίσει. Όσο καλά κι αν έπαιζαν ο Σπανούλης και ο Διαμαντίδης, τη χθεσινή Μπαρτσελόνα αμφιβάλλω αν μπορούσαν να την κερδίσουν. Γι’ αυτό λέω ότι η κριτική είναι άδικη. Τα παιδιά κάνουν ό,τι έκαναν πάντα.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 1:14 πμ
MPLA MPLA MPLA….eyfoiologimata kai aerologies tou kwlou…
ps: gia to evrwbasket,teliko tis euroleague kai opoia alli diethni anagnwrisi den psifizoun mono ellines dimosiografoi…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 1:27 πμ
Τα νούμερα, προσωπικά, δεν μου λένε και πάρα πολλά πράγματα γιατί ο καθένας μπορεί να τα ερμηνεύσει οπως θέλει. Ούτε το ποιος βγαίνει MVP (παρεπιπτόντως, οι δημοσιογράφοι ψηφίζουν πριν τελειώσει το παιχνίδι). Το θέμα, επαναλαμβάνω, είναι πως ανεξάρτητα από τα στατιστικά όλοι αυτοί οι παίκτες δεν σου δίνουν πλέον σιγουριά…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 1:37 πμ
Πάνο, οι παίκτες δεν σου δίνουν πλέον σιγουριά επειδή δεν υπάρχει πια ηγέτης στην ομάδα. Πολύ απλά.
Και φίλε dj, οι έλληνες δημοσιογράφοι πάντοτε πλειοψηφούν σε τέτοιες (μπασκετικές) διοργανώσεις για τον απλούστατο λόγο ότι η ελλάδα έχει τις περισσότερες αθλητικές εφημερίδες παγκοσμίως. Έτσι, ναι μεν ψηφίζουν δημοσιογράφοι από όλες τις εθνικότητες, αλλά συνήθως οι έλληνες είναι περισσότεροι απ’ ό,τι όλοι οι άλλοι δημοσιογράφοι μαζί.
Κατά τα άλλα, χαίρομαι για τα όμορφα επιχειρήματά σου, που προφανώς αντανακλούν το νοητικό σου επίπεδο.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 2:26 πμ
Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια…Πετάω κι εγώ ένα νούμερο. 20% στα τρίποντα φέτος, στα σοβαρά ματς(και όχι μόνο). Ματάκια έχουμε και βλέπουμε. Σόρρυ, αλλά αν είναι να αραδιάζουμε όλους αυτούς τους αριθμούς για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι η ομάδα είναι πάνω κάτω ίδια με πέρσι και το μόνο που λείπει είναι ο ηγέτης Σάρας, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Μικραίνουμε πολύ τους υπόλοιπους αν φτάσουμε εκεί. Εγώ δεν βλέπω τον ίδιο Σπανούλη, Φώτση, Πέκοβιτς, Νίκολας κτλ κτλ και από τους νεοφερμένους δεν έχω πάρει τίποτα. ΟΚ, καθοριστική η συμβολή του Σάρας πέρσι, αλλά δεν ήταν το Α και το Ω του ΠΑΟ. Τράβηξαν και άλλοι κουπί στα δύσκολα…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 2:46 πμ
Εντάξει ρε φίλε, οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Την αλήθεια τη λες εσύ. Εσύ βλέπεις χειρότερους τον Νίκολας και τον Πέκοβιτς απ’ ό,τι πέρυσι, μολονότι ο Νίκολας έχει κατά μέσο όρο ενάμισι πόντο και μία ασίστ παραπάνω απ’ ό,τι πέρυσι και ο Πέκοβιτς έχει σχεδόν δύο πόντους παραπάνω.
Να σε ρωτήσω λοιπόν κι εγώ: ο Πέκοβιτς φταίει για την ήττα από το Μαρούσι, που έβαλε 19 πόντους σε 15 λεπτά συμμετοχής; Ή μήπως φταίει ότι στο β’ ημίχρονο βαρέθηκε να σκουπίζει τον πάγκο;
13 Φεβρουαρίου 2010 at 3:18 πμ
Κατ’αρχήν κουλάρησε…Για μπασκετάκι μιλάμε και δεν είπα πουθενά ότι έχω το αλάθητο ή πρέπει να ακούτε εμένα που τα λέω σωστά. Δικαίωμά σου να τα βλέπεις όπως θέλεις τα πράγματα. Θα μου επιτρέψεις κι εμένα να διαφωνώ με τη λογική που λέει ότι μόνο τα νούμερα περιγράφουν την εικόνα μιας ομάδας; Ε, δεν πα’ να λένε ό,τι θέλουν τα νούμερα; Εγώ δεν βλέπω την ίδια ομάδα με πέρσι, δεν βλέπω την ίδια ενέργεια, δεν βλέπω τους ίδιους αυτοματισμούς και ναι, κάποιοι παίκτες είναι πεσμένοι ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ, σύμφωνα με τα ματάκια μου. Η ομάδα είναι ντεφορμέ σε κρίσιμο σημείο για την Ευρωλίγκα. Μπορεί οι ίδιοι παίκτες σε 15 μέρες να πετάνε φωτιές και να παίζουν πάνω από τον μέσο όρο των στατιστικών που έχουν στην καριέρα τους, για να μιλήσω και με αριθμούς…Αυτά.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 9:37 πμ
Λεπτομέρεια παρα πολύ σημαντική…
Την ιδια ώρα που παίζουμε με τους καταλανούς, στο ποδόσφαιρο παιζουμε τον επαναληπτικό με τη ρόμα..ειναι μεγαλο crash test για το κόσμο του Π.Α.Ο. με δεδομένο ότι στην αιώνια πόλη ακούγειται οτι 8α μετακινηθούν πάνω από 4000 κόσμος..Αν ειλικρινά παίζετε η πρόκριση θέλω να δώ προσελευση..ακοούω προβλέψεις?
13 Φεβρουαρίου 2010 at 10:21 πμ
Dimer εχεις δικιο!!! Ως μπασκετόφιλος είναι προτεραιότητα η μπασκετική ομάδα. Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα αποφασίσουν πολλοί με το δικό μου σκεπτικό. Θα χαρώ να δω τον κοσμο του Παναθηναικού να με διαψευδει.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:31 μμ
Εντάξει, σόρι που στην έπεσα λίγο επιθετικά, αλλά μου τη δίνει η απαξίωση της στατιστικής με τη διάσημη ρήση “οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια”. Σύμφωνοι, οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, κάτι όμως λένε και δεν είναι καλό να τους απαξιώνουμε εντελώς.
Αλλά ας μιλήσουμε χωρίς αριθμούς. Εγώ σε σχέση με πέρυσι βλέπω μια αρκετά παρόμοια ομάδα, κάτι αναμενόμενο αφού παίζουν ουσιαστικά οι ίδιοι παίκτες. Η ομάδα αυτή φυσάει απέναντι σε κατώτερους αντιπάλους, τους οποίους διαλύει με 30άρες και 40άρες, και συχνά μπλοκάρει επιθετικά απέναντι σε καλές ομάδες, με τις οποίες αγχώνεται όταν το παιχνίδι της δεν της βγαίνει. Και πέρυσι συνέβαινε αυτό. Μην ξεχνάς ότι και πέρυσι χάσαμε από την Μπαρτσελόνα μέσα-έξω με εικοσάρες. Ή ότι στο β’ ημίχρονο του τελικού με την ΤΣΣΚΑ η ομάδα μπλόκαρε επιθετικά με αποτέλεσμα οι ρώσοι να γυρίσουν από το -20 και να κριθεί τελικά το παιχνίδι στο ένα σουτ.
Γι’ αυτό και λέω ότι η διαφορά είναι ότι λείπει ο παίκτης που θα ξεμπλοκάρει την ομάδα στα δύσκολα. Επείδη κάποιοι έχετε πρόβλημα με τον Σάρας, οκ, δεν θα πω ότι λείπει ο Σάρας. Δεν λείπει ο Σάρας. Λείπει ο Σισκάουσκας, εντάξει; Ή λείπει ο Μποντίρογκα. Ή, αν θέλεις, λείπει ο Κλέιζα που το καλοκαίρι έδωσε λεφτά να πάρει ο γάβρος, την ώρα που εμείς επενδύαμε σε ελπιδοφόρους αλλά μικρότερης αξίας παίκτες.
Προσοχή για να αποφύγουμε και μια άλλη παρεξήγηση: αυτά που γράφω δεν τα γράφω για να μειώσω τους παίκτες της ομάδας. Είναι πολύ καλοί παίκτες, αλλά στο φαντασιακό μας έχουμε χτίσει, με την βοήθεια των αθλητικογράφων, μια υπερβολική εικόνα στην οποία δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Αν π.χ. ο Διαμαντίδης ανταποκρινόταν στο φαντασιακό που έχουμε χτίσει γι’ αυτόν, τότε θα έπαιζε μαρς στο ΝΒΑ βασικός σε οποιαδήποτε ομάδα, θα είχε σε κάθε δεύτερο παιχνίδι τριπλ-νταμπλ, και θα υπέγραφε πενταετές συμβόλαιο για 100 εκατομμύρια δολάρια.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:49 μμ
kala o siska, alla eleos me ton blaka ton laka h ton beci…o bougianic paroti ton sympathw pou brisketai authn thn sttigmh…? KANEIS paixths pou exei fygei apo tonm panathinaiko (ektos apo degianm, siska) den exei kanei TIPOTA meta…
Sovara autoi nomizeis oti leipoun apo ton panathinaiko? thema ksthara psyxologias kai formarismatos einai…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:52 μμ
na dume tote posoi agapane pragmatika afti tin omada……oxi mono sta glentia kai stis koupes
13 Φεβρουαρίου 2010 at 12:52 μμ
Εγώ βλέπω 15 παίχτες σε κακή (αγωνιστική ΚΑΙ ψυχολογική) κατάσταση και έναν Ζοτς εντελώς ντεφορμέ.Τώρα,το πώς καταφέρατε εδώ μέσα να περιορίσετε το πρόβλημα στον Σπανούλη και στους φραπέδες που πίνει ο Σάρας,είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο…
Επίσης,πέρσυ για το triple-crown κουβάλησαν την ομάδα 6-7 παίχτες.Ούτε ένας,ούτε δύο.Μπορεί κάποιος να έδωσε το κάτι παραπάνω στο κύπελλο,κάποιος άλλος στο final4,κάποιος τρίτος στους τελικούς της Α1…αλλά ΟΛΟΙ έχουν το δικό τους μερίδιο.Κι αυτό ήταν και το μεγάλο ατού της περσινής ομάδας:όταν κάποιος βασικός ήταν τραυματίας και ντεφορμέ,πάντα βρισκόταν κάποιος άλλος να βγει μπροστά και να ‘καθαρίσει’.
Υ.Γ.Το να συγκρίνουμε την προσφορά παιχτών βάσει στατιστικών το βρίσκω λίγο άκυρο.Η δουλειά παιχτών όπως ο Σπανούλης_πόσο μάλλον ο Διαμαντίδης_δεν φαίνεται στα στατιστικά…Δεν θα σου δείξουν τα στατιστικά τις άμυνες ή την οργάνωση του παιχνιδιού που έκανε ο Μήτσος,ούτε την ψυχή που έβγαζε ο Βασίλης στο παρκέ.
Υ.Γ.2.Εξίσου άκυρο να συγκρίνουμε την αξία τους ανάλογα με τους τίτλους MVP και τα λοιπά προσωπικά βραβεία.Αν με ρωτήσεις τι θυμάμαι από το F4 της Αθήνας,θα σου πω κατευθείαν “τον Σίσκα”,κι ας μην βγήκε MVP.Σημασία έχει τι βλέπουν τα μάτια σου στο γήπεδο και τι μένει στο μυαλό σου…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 1:40 μμ
Είπα να παραθέσω λίγα στατιστικά στοιχεία για να έχει απτή βάση η όλη κουβέντα, διότι χωρίς αριθμούς η κουβέντα παίρνει κάπως μεταφυσικές διαστάσεις. (Ακόμη και για τον Διαμαντίδη, που λες, η στατιστική αποτυπώνει την πληθωρική προσφορά του με τις πολύ υψηλές τιμές του στο tendex. Επίσης, δεν βλέπω φέτος τον Διαμαντίδη να μην παίζει άμυνα. Αν το βλέπεις εσύ, πάω πάσο.) Αλλά θα συμφωνήσω ότι οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, οπότε ας μην μιλήσουμε με αριθμούς αφού δεν θέλετε.
Λοιπόν, αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι, θεωρώντας δεδομένη πια την απουσία του Λιθουανού, η ομάδα χρειάζεται ενίσχυση. Όχι πολλούς παίκτες. Μόνο έναν, αλλά έναν ΜΕΓΑΛΟ παίκτη. Κατά προτίμηση τριαροτεσσάρι, αλλά με την έφεση που έχει ο Ζοτς στα χαμηλά σχήματα θα μπορούσε να είναι και δυαροτριάρι. Η παρουσία ενός σπουδαίου παίκτη θα προσθέσει σιγουριά στην ομάδα και θα απελευθερώσει και όλους τους υπόλοιπους από το άγχος.
Τώρα, η πρόκριση στους 8 μπορεί να μην είναι αδύνατη, αλλά αν δεν συμβεί δεν πρέπει να πέσουμε να φάμε τους παίκτες. Από τη συγκινητική αγωνιστική παρουσία του Μπατίστ και του Νίκολας μέχρι τα δάκρυα του Σπανούλη μετά την ήττα από το Μαρούσι, εγώ δεν βλέπω κάνεναν να αδιαφορεί. Στην τελική δεν υπογράψαμε συμβόλαιο ότι θα παίρνουμε την ευρωλίγκα κάθε χρόνο. Ακόμη λοιπόν κι αν η φετινή χρονιά δεν πάει καλά, πιστεύω ότι με μία σπουδαία καλοκαιρινή μεταγραφή η ομάδα του χρόνου θα είναι ξανά φαβορί για το τριπλ κράουν.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 2:36 μμ
Αυτό με το συμβόλαιο για να παιρνουμε την Ευρωλίγκα κάθε χρονο δεν το εχω πολυκαταλάβει. Οκ, δεν ζηταμε να ειμαστε καθε φορα στην κορυφη, αλλά από την στιγμή που υποτίθεται εχουμε τον καλύτερο προπονητή και μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στην Ευρώπη, είναι παράλογο να ζητάμε να δινουμε το παρών στο φαιναλ φορ καθε χρονιά και να μην αποκλειόμαστε κάθε δύο σεζόν στους 16;
13 Φεβρουαρίου 2010 at 3:41 μμ
νομιζω οτι ειναι αυτονοητο τι πρεπει να γινει… να εχει 25,000 το ΟΑΚΑ.. ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ… ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 4:11 μμ
Δεν είναι παράλογο να θέλεις να παίζεις κάθε χρόνο στο φάιναλ φορ. Είναι όμως παράλογο, όταν αυτό δεν συμβεί, να την πέφτεις στους παίκτες ότι δήθεν αδιαφορούν. Το καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός ουσιαστικά δεν ενισχύθηκε καθόλου, την ώρα που οι βασικοί του αντίπαλοι ενισχύθηκαν και μάλιστα σημαντικά. Επίσης, για τον όποιον λόγο που δεν γνωρίζω ακριβώς και δεν εξετάζω, αυτή τη στιγμή παίζει χωρίς ένα βασικότατο περσινό του εργαλείο. Έκανε και ο Ζέλικο μερικά κακά κοουτσαρίσματα και έδεσε το γλυκό…
Εγώ δεν βλέπω την ομάδα ούτε βαριεστημένη ούτε κορεσμένη από τίτλους. Αποδυναμωμένη τη βλέπω.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 4:23 μμ
Θα ήταν ανόητο αν κάποιος δεν κοιτούσε τους αριθμούς, και δεν ισχυρίστηκα ότι δεν πρέπει να τους υπολογίζουμε. Απλά, η εικόνα μιας ομάδας αποτυπώνεται και από άλλες παραμέτους πέρα από τα νούμερα, αυτό προπαθώ να σου εξηγήσω και το κυριότερο, πρέπει να κοιτάμε τα στατιστικά ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΜΑΤΣ, διότι αν στο top16 ο Σπανούλης πχ πατώσει και μετά βάζει 25 πόντους όταν όλα έχουν κριθεί, τα στατιστικά θα γράψουν ότι έχει 15 πόντους μ.ο., στατιστικό που μου είναι τελείως άχρηστο.
Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι πέρσι δεν είχαμε το καλύτερο-πληρέστερο ρόστερ από όλες τις ομάδες. Ουσιαστικά, σε 8-9 παίκτες στηριζόμασταν στα δύσκολα. Πήραμε την Ευρωλίγκα διότι οι παίκτες-κλειδιά φορμαρίστηκαν την κατάλληλη εποχή, βρήκαν καλό ρυθμό όταν έπρεπε, σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΜΑΤΣ, και τα σηκώσαμε όλα. Φέτος, οι ίδιοι παίκτες είτε λόγω κόπωσης, είτε λόγω τραυματισμών, είτε, είτε δεν απέδωσαν όπως έπρεπε εκεί που έπρεπε. Θα συμφωνήσω στο ότι λείπει ένας παίκτης που θα ξεκολλήσει την ομάδα στα δύσκολα όπως ο Σάρας, αλλά μην ξεχνάς πέρσι πχ το κουπί που τράβηξε ο Σπανούλης στη Σιένα όταν ο Μήτσος ήταν σχεδόν off. Εχεις την εντύπωση ότι με τον Σπανούλη που είδαμε κόντρα στη Μπάρτσα, με το Φώτση που είδαμε, με έναν ανύπαρκτο Χάισλιπ, με αυτόν τον Περπέρογλου, με, με, με θα κάναμε περίπατο απέναντι στη Σιένα επειδή θα έπαιζε ο Σάρας ή ο Σίσκα; Εγώ πολύ αμφιβάλλω. Επίσης, μην υποτιμάμε τον παράγοντα τύχη. Αν πχ ο Κις δεν πετούσε τη μπάλα κι έβαζε σκοτωμένα τρίποντα, τώρα θα μιλούσαμε σε άλλη βάση…Βάλε και το ντεφορμάρισμα του Ζοτς και δένει το γλυκό. Και πέρα από τις αναλύσεις επί αναλύσεων που κάνουμε, μια χρονιά μπορεί να πάει στραβά, όσο καλή θέληση, προγραμματισμό κι αν έχεις. Μπάλα είναι και…γυρίζει. Θέλει ικανότητα, τύχη, ευνοϊκές συγκυρίες κτλ κτλ. Δεν είναι όλα 1+1=2.
Και η Μπαρτσελόνα, αν είχε έξω το Ναβάρο τραυματία για 6 μήνες, τον Ρούμπιο με 2-3 θλάσεις μέσα στη χρονιά, τον Μπαζίλε με διάστρεμμα κάθε τρεις και λίγο, τον Λόρμπεκ 2 μέσα μία έξω και τον Εντονγκ με διπλό κάταγμα στο δάχτυλο, έχεις την εντύπωση ότι θα εμφάνιζε την εικόνα που έχει τώρα;
13 Φεβρουαρίου 2010 at 4:55 μμ
συμφωνω και με τους 2…
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ TOP-8..
ΑΛΛΑ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΠΤ…
ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΖΟΤΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ??? ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ??? ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΝΕ ΦΕΤΟΣ..
μπορουσε βεβαια αντι για Καλαθη κ Τεπις κ Χαισλιπ τελος Γεναρη, να ειχε καλυτερες επιλογες…
ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΕΤΣΙ…
μπορουμε!!!! ενα κλικ χρειαζεται, μια μεγαλη νικη να βρουμε ρυθμο κ μπορουμε να παμε Παρισι κ να παρουμε κ τα εγχωρια..
ο πελατης ειναι οτι πρεπει για κυριο γευμα.. το Μαρουσι για πριν..
13 Φεβρουαρίου 2010 at 5:51 μμ
Μην υποτιμάς την επίδραση που ασκεί η παρουσία ενός μεγάλου παίκτη σε ολόκληρη την ομάδα. Όχι μόνο με τα προσωπικά καλάθια που βάλει και τις φάσεις που μπορεί να δημιουργήσει, αλλά και με το ότι αφαιρεί το άγχος από τους συμπαίκτες του και τους απελευθερώνει.
13 Φεβρουαρίου 2010 at 6:13 μμ
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ…ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ,Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΠΟΥ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΣΕΖΟΝ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ TRIPLE CROWN ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ..ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ-ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ-ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ..
ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΦΕΤΟΣ(Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΛΕΒΑΡΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ)??ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο OBRADOVIC..ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙΣΕΙ ΑΝΕΙΠΩΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ…ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΩΣΤΟΣΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΜΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ??ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΙΣΩΣ..ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΗΛΩΝΩ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ OBRADOVIC ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΗ ΕΥΡΩΠΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ..ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ MESSINA,IVANOVIC,BUYIOSEVIC ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Ο PERASOVIC..ΩΣΤΟΣΟ…ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ,ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ,ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΖΕΛΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Π Α Ν Τ Α,ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..ΟΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΖΕΛΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΣΕΣ ΤΟΝ SARAS(ΤΟ PLAY-MAKER ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ)ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο SARAS ΝΑ ΒΟΛΟΔΕΡΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΓΚΟΥ,ΕΞΕΔΡΑΣ,ROCK ‘N’ ROLL,VILLA MERCEDES ΚΑΙ ΜΥΚΟΝΟΥ..?ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΚΑΙ 3D ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΤΑΣΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ..ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΛΑΘΗΣ..ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΕΤΑΙ Ο TEPIC..ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΑΤΑΛΑΝΤΟΥΣ ΣΕΡΒΟΥΣ(ΒΛΕΠΕ KECMAN..ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ..),ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΝΑΙ Ο TEODOSIC..(OH GOD..).ΑΚΟΜΑ,ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΣΑ ΑΜΑΡΚΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΝΩΣΤΗ..ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΕΧΤΩ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ‘ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΒΕΝΤΕΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ’..ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕ ΝΟΣΤΑΛΓΕΙΤΕ ΕΠΟΧΕΣ SISKA-BOND-SKOTT ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΟΥ WILKINS..ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΩ…ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΦΑΓΩΘΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ BATISTE-ΤΑΡΤΣΑ ΜΟΝΙΜΩΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ GUEST STAR TOMACEVIC ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ FEMERLING…ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ…ΠΟΛΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ZOTS ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΠΛΑ ΚΑΛΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ…ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ ΟΤΙ ΠΑΙΚΤΕΣ SCORER ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΑΛΑΚΕΣ..(ΒΛΕΠΕ ΧΑΤΖΗΒΡΕΤΤΑ,ΑΛΒΕΡΤΗ..)ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΒΕΝΤΕΤΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ STARTER ΣΤΟ 3 ΤΟΝ ΠΕΡΠΕ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ..ΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΚΤΗ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ MICKEAL..Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ..(ΠΑΙΚΤΗ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ..)??ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ POWER-FORWARD,ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ-ΦΟΒΗΤΡΟ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΛΜΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΒΑΛΕ ΓΟΥΝΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΝΤΥΘΗΚΕ..ΓΑΤΑΚΙ….Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΦΩΤΣΗ ΚΑΙ ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ..ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ..ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ 5 ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΤΑΤΟ MIKE..ΑΡΑΓΕ ΟΙ SERMANTINI-ΒΕΡΓΙΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΔΑΝΕΙΚΟΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ HAISLIP ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ..?
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ…ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ BLOG ΜΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΞΑΝΑ ΦΕΤΟΣ…ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΑΡΧΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Ε?Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ…
ΙΔΩΜΕΝ..
13 Φεβρουαρίου 2010 at 7:15 μμ
Eγώ έχω να δηλώσω,οτί έχω βαρεθεί τα posts που τελειώνουν με τη λέξη “ιδωμεν”.Γιατί όχι “οψόμεθα”??Ποιό είναι το σωστό???Ίδωμεν…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 8:59 μμ
ΧΕΧΧΕΧΕ…ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΚΡΑΞΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ…
13 Φεβρουαρίου 2010 at 10:53 μμ
Ευχομαι να διαψευστω αλλα αν παιζεται η προκριση βλεπω 10.000 max εκτος αν βαλει καμια γιγαντοοθόνη στο κλειστο ο Θανάσης για να βλέπουν οι μισοι τη μπάλα…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 3:44 μμ
Ο μόνος λόγος που θα σε έκραζα θα ήταν για τη χρήση των κεφαλαίων…Σα να φωνάζεις στ’αυτί κάποιου μοιάζουν…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 4:17 μμ
να βάλει ο Φρόντο γιγαντοοθόνη και να τον πάει μέσα το Ηθών για προσβολή της δημοσίας αιδούς…
ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥΤΣΑ θα φάτε βαζελάκια… 0/6 ξεφτιλισμένοι ψευτοπρωταθλητές με τα πέτσινα Φ4 του Βασιλακόπουλου…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 5:46 μμ
Ρε παιδια μια ερωτηση γιατι λεμε λεμε και τελικα σε μια εβδομαδα φτανει ο τελικος και δεν ξερουμε..Τελικα ο Σαρας θα μπει ξανα στο ροστερ για τον τελικο η οχι?Και κατι ακομα,ξερει κανεις τι ωρα ειναι ο τελικος το σαββατο?
14 Φεβρουαρίου 2010 at 7:35 μμ
Ο μπατής ή μεθυσμένος είναι ή μαστουρωμένος..
14 Φεβρουαρίου 2010 at 8:44 μμ
kai kata tyxh na elege ta onomata, tha petyxene perissotera… katamesto to oka, gyrw stou 8.000 filathlous… psifizw mastourwmenos…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 8:53 μμ
Ψηφιζω η μαστουρωμενος η περναγε μικροεγκεφαλικα..Παντως καλα δεν ητανε..χαχαχαχαχχα..Παντως σημερα παρα την μεγαλη διαφορα δεν παιξαμε και σπουδαια νομιζω.. p.s:ο χεισλιπ πιστευετε εσεις οτι παιζει να δεσει με την ομαδα?
14 Φεβρουαρίου 2010 at 9:06 μμ
Αργυρόπουλος πολύτιμο εργαλείο…Στo time out o jeliko obradovic δεν τους είπε ουτε ενα ευχαριστώ ένα οκ εστω…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 9:08 μμ
Νομίζω οτι ο Αρης ηταν κατώ του αναμενόμενου ανταγωνιστικός.. παντως ο μπαναώτης 82-77 τον κερδισε.. Ο χαιλιπ ψάχνεται ακόη
14 Φεβρουαρίου 2010 at 9:33 μμ
to brhka… erwteumenos einai re paidia, einai kai to klima twn hmerwn tetoio… pantws plaka eixe…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 10:10 μμ
Ο κόουτς των πρωταθλητών Ζέλικο Ομπράντοβιτς τόνισε: “Παίξαμε πολύ καλά, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι…Παίξαμε όπως ακριβώς ήθελα. ”
Από την πλευρά του ο προπονητής του Αρη Ντέιβιντ Μπλατ είπε:” Η άμυνα του Παναθηναϊκού μας έβγαλε εκτός αγώνα. Ετσι και αλλιώς δεν είναι καλό να ανταγωνίζεσαι ένα θηρίο που είναι πεινασμένο”.
re les????
ps: mono me tin amyna tou o panathinaikos borei na girisei touba ta pragmata
14 Φεβρουαρίου 2010 at 10:17 μμ
Ρε παιδιά ο Μπατής, είναι ο παλιός μπασκετμπολίστας της ομάδας μας ή συνονυμία;
Υ.Γ.1) Μαρούσι ερχόμαστε…
Υ.Γ.2) Γάβροι λίγη υπομονή ακόμα και ήρθε η σειρά σας…
14 Φεβρουαρίου 2010 at 10:28 μμ
Η δική σου ηλιθιότητα δε γυρίζει με τίποτα…άμπαλε.
14 Φεβρουαρίου 2010 at 10:38 μμ
Η εμφάνιση ήταν όντως πολύ πειστική.Σφιχτή άμυνα,μπήκαν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και τα τρίποντα…Καλό όμως είναι να μείνουμε προσγειωμένοι.Ο Άρης ήταν τραγικός,θύμισε την ομάδα που στην αρχή της χρονιάς διέσυρε ο Πάοκ(σίγουρα συνετέλεσε κι η άμυνά μας σε αυτό,αλλά με 40% στα δίποντα και 20% στα τρίποντα δεν κερδίζεις ούτε την Ολύμπια).Γενικά αλλοπρόσαλλη ομάδα τα αρειανά φέτος,και σίγουρα όχι καλύτερη από τον Πανελλήνιο που κερδίσαμε εύκολα πριν μια βδομάδα.
Για αυτό σεμνότητα και σοβαρότητα.Το πρώτο crash-test είναι σε 3 μέρες από σήμερα.
Και το πραγματικά μεγάλο τεστ είναι το Σάββατο…
15 Φεβρουαρίου 2010 at 12:16 πμ
για Σαρας μακαρι να βγω ψευτης αλλα κατι εχει συμβει..
παρατηρησα σημερα 1) σε καλαθι του Βεργινη 2” πριν τελειωσει η επιθεση, πεταει με δυναμη ενα πλαστικο μπουκαλι πανω στη διαφημιστικη πινακιδα κ ο Τσαρτσαρης διπλα τον κοιταξε με απορια
2) επαιζε με το κινητο, ουτε διαθεση για χαβαλε ειχε που αλλες φορες εκανε σαν τρελος..
3) με το που τελειωσε το ματς, εξαφανιστηκε με την ασπρη πορσε του..
15 Φεβρουαρίου 2010 at 12:23 πμ
Ο ιδιος ακριβως φιλε μου αλλα με μικροφωνο
15 Φεβρουαρίου 2010 at 12:34 πμ
Eίναι χαμένη η χρονιά, δυστυχώς…
Ένας αστικός μύθος λέει ότι οι νεκροί στα νεκροτομεία κλάνουν…
Έτσι κι εμείς, δεύτε τελευταίον ασπασμόν…
15 Φεβρουαρίου 2010 at 3:56 μμ
Λυπάμαι που το επιβεβαιώνω. Καθόμουν ακριβώς πισω του. Ο Σαρας δείχνει ξένο σώμα. Κρίμα…
15 Φεβρουαρίου 2010 at 7:27 μμ
Λέτε να επαναλαμβάνεται η ιστορία με τους ξένους του 2007..? Βέβαια τότε είχε αίσιο τέλος…
15 Φεβρουαρίου 2010 at 8:19 μμ
Εισαι ο σαρας,και βλεπεις να εισαι εσυ εκτος Α1 και να παιζει ο Τεπιτς!!!Ε παιζεις με το κινητο σου!!!δεν μπορεις να κανεις αλλιως!!!!
16 Φεβρουαρίου 2010 at 12:31 πμ
gia ton saras den ksero, alla o telikos nomizo einai 6:30
16 Φεβρουαρίου 2010 at 9:13 πμ
ο φετινος τεπιτς μηπως ειναι χειροτερος απο τον περσινο κετσμαν?λεω εγω τωρα
16 Φεβρουαρίου 2010 at 12:30 μμ
Παιδιά καλή ΣΑΡΑκοΣτή!
Όλοι Άγιο Θωμά την Τετάρτη!
16 Φεβρουαρίου 2010 at 5:22 μμ
Γεια χαρα παιδια..Βλεπω οτι πολλοι ”κραζετε” τον Τεπιτς..Ουτε εγο ειμαι ικανοποιημενος αλλα δε φταιει μονο ο Τεπιτς..Το παιδι ως 1-2 επαιζε παντα και μαλιστα ως τετοιος ξεχωρισε..δλδ ως ως ενα guard 2,02 με τα πλεονεκτηματα που εχουν τετοιες περιπτωσεις.Σε εμας παιζει στο 3 και δε τα καταφερνει ουτε σε αμυνα ουτε σε επιθεση..δε φταιει ομως ο Τεπιτς γι’αυτο..φταιει ο Ζελικο που αφησε(παλι) την ομαδα τοσο γυμνη στο forward
16 Φεβρουαρίου 2010 at 6:31 μμ
Ξένο σώμα,ναι!
Αλλά δε γράφετε καμιά νέα ανάρτηση αντί να γεμίζει με 100+ σχόλια το κείμενο για το Barca-ΠΑΟ;
16 Φεβρουαρίου 2010 at 7:31 μμ
Φίλε απάλευτε,πιθανόν ο blogger να έχει κι άλλες δουλειές,πιο σοβαρές…Οπότε μέχρι να προκύψει νέα ανάρτηση,μια χαρά είμαστε εδώ νομίζω.
Όσον αφορά τον Σάρας,είμαι ο μόνος που ΔΕΝ του φαίνεται περίεργη η συμπεριφορά του παίχτη?
Είναι εκτός ομάδας τόσες βδομάδες,χάνει τόσα κρίσιμα παιχνίδια(λογικά θα μείνει εκτός κι από τον τελικό το Σάββατο),πιθανόν να μην γνωρίζει ούτε ο ίδιος πότε και αν θα επιστρέψει.Κάθεται σε μια γωνία με πολιτικά και βλέπει να παίζει ο Σερμαντίνι,ο Βεργίνης,ο Τέπιτς κ.ο.κ.
Είναι παράλογο να είναι απόμακρος, κακόκεφος, ξενερωμένος ή δεν ξέρω εγώ τι?Εμένα πιο πολύ θα με παραξένευε αν τον έβλεπα μες στην τρελή χαρά…
(και δεν θυμάμαι να ήτανε κεφάτος με την Ολύμπια ή τον Πανελλήνιο,μάλλον μουρτζούφλης θα έλεγα ότι ήτανε)
16 Φεβρουαρίου 2010 at 7:37 μμ
Επίσης,ο Τέπιτς κάτι το ιδιαίτερο σαν playmaker δεν μου είχε φανεί όσο τον είχα δει.Πιο πολύ νομίζω ότι έπαιζε άσσος ελλείψει καλύτερου,παρά ότι είναι η πραγματική του θέση.Πιο πολύ θα τον έλεγα δυάρι,που μπορεί λόγω ύψους να “πάει” προς το 3(όπως πηγαίνει πολλές φορές ο Μήτσος). Αλλά αντίπαλα τριάρια σε αυτή τη φάση δεν μπορεί να μαρκάρει καλά…
Και σαν δυάρι όμως,με τέτοιο σουτ,πώς την παλεύει?Μπορεί να είναι απλώς ντεφορμάρισμα.Αλλά όταν καταφέρνεις σε ματς που λήγει +40 να βάλεις 2 πόντους(χωρίς περαιτέρω συνεισφορά σε άλλους τομείς) και να σε επισκιάσει μέχρι κι ο Βεργίνης που είχε να παίξει κάτι μήνες…μάλλον υπάρχει πρόβλημα.
16 Φεβρουαρίου 2010 at 11:53 μμ
KAI ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΠΑΝΑΘΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΡΕΛΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ……..
http://www.euroleague.net/news/i/67119/180
17 Φεβρουαρίου 2010 at 12:12 πμ
το Παρισι δεν εχει φυγει… μετα το Τoρινο..
17 Φεβρουαρίου 2010 at 12:29 πμ
paidia me saras ti ginete?exoume kana neo?
17 Φεβρουαρίου 2010 at 1:10 πμ
γεια σου μαλάκα, τι χάπια παίρνεις;
17 Φεβρουαρίου 2010 at 7:36 μμ
Paidia,
kana link gia na doume to Maroussi-PAO?
17 Φεβρουαρίου 2010 at 8:30 μμ
giati peirame ton tepic anti gia ton velickovic???
allh 8esh paizoun na me peis alla….
17 Φεβρουαρίου 2010 at 8:44 μμ
Ρε πως πέρασε ο καιρός…..
Επιτέλους ήρθε η ώρα του πελάτη!
17 Φεβρουαρίου 2010 at 9:03 μμ
Καλή εμφάνιση σήμερα με καλή άμυνα και είμαστε αισιόδοξοι για το 2βδόμαδο που ακολουθεί..Μόνιμη παραφωνία ο Τέπιτς σε άμυνα και επίθεση..Θα αναπολήσουμε τον Κέτσμαν σε λίγο..Αν ήμουν ο Σάρας,θα του είχα πετάξει το κινητό στο κεφάλι..Νίκολας και Φώτσης ελπίζω να είναι καλύτεροι το Σάββατο..
18 Φεβρουαρίου 2010 at 12:07 πμ
ο Σαρας επαιζε παιχνιδια ή εστελνε μηνυματα?
18 Φεβρουαρίου 2010 at 12:11 πμ
χειροκροτησε το κόσμο πάντως..και ο Ζοτς στις δηλώσεις του δεν ξεκαθάρισε τίποτα περί επαναφοράς του μέχρι το Σάββατο..Αν και προς το όχι το πήρα εγώ.
18 Φεβρουαρίου 2010 at 2:14 πμ
Απαράδεκτο να μην παίξει ο Σάρας στον τελικό του Κυπέλλου!
18 Φεβρουαρίου 2010 at 10:51 πμ
Επειδη κα8ομοθνα φατσα καρτα στον σαρας φιλε μου να σου πω πως αρχικα επαιζε ποκερ και ητανε με τα μουτρα στο πατωμα αλλα μετα και οσο περναγε η ωρα ανεβηκε και εδινε και οδηγιες και χειροκτοτουσε κτλ..παντως επειδη ειναι πολυ μικρο το γηπεδο του αγιου θωμα και βλεπεις τα παντα διπλα σου ειναι τραγικη η εικονα να τον βλεπεις με τα πολιτικα και την φραπα στον παγκο..τι να πω..
18 Φεβρουαρίου 2010 at 10:59 πμ
Apokleietai na paiksei..
18 Φεβρουαρίου 2010 at 12:23 μμ
Ο Saras ηταν τελειωμένος απο το καλοκαίρι σαν παίχτης (για αυτο και δεν βρήκε ομαδα πουθενα) και πλεον τον τελειώσε και ο Ζοτς.
Αν δεν ηταν τελειωμενος δεν θα ειχαμε 2 ακομα προσθηκες σε 1-2 και ΚΑΜΙΑ για αλλη μια χρονια στο ανύπαρκο 3.Οπως και να έχει θα πάμε με Καλάθη και Τεπιτς…2 ημερες πριν δεν αλλάζει τιποτα!ΚΡΙΜΑ!
18 Φεβρουαρίου 2010 at 12:54 μμ
Φίλε μου,όταν θεωρείς “τελειωμένο” έναν παίχτη που λήγει το συμβόλαιό του,του λες ευχαριστώ για την προσφορά και αντίο.Δεν του κάνεις πρόταση ανανέωσης.Το ‘κρατάω έναν παίχτη που είναι τελειωμένος και παίρνω κι άλλους 2 για να τον καλύπτουν’ πραγματικά δεν στέκει σαν λογική…Άμα δεν σου κάνει τον διώχνεις και παίρνεις τριάρι ή τεσσάρι ή ό,τι γουστάρεις.
Για τον Ομπράντοβιτς μιλάμε,δεν μιλάμε για κανένα Γιαννάκη που αγοράζουν οι Αγγελόπουλοι ό,τι να’ναι και αυτός το δέχεται άβουλα.
18 Φεβρουαρίου 2010 at 1:54 μμ
pisteyw oti o zeliko 3erei…..ayth th periodo oi pitsirikades deixnoun oti mporoun na prosferoun eidika sthn ellada pou de xreiazetai k foverh empeiria alla perissotero aytopepoi8hsh!m aresei kala8is-verginis-sermantini!8ewrw oti 8a einai la8os na afhsei ektos mats ton saras o zeliko…8a mporouse na afhsei to tepic!
ayto to kupello h omada mporei na to parei me 7 paixtes….an vroun to ry8mo tous!!!
eyxomai stous pelates kalh tyxh gt ama 3espasoume panw tous oxi karekles alla oti vroun mprosta tous 8a tous petane meta apo ena akoma oloklhrwtiko gamhsi!
18 Φεβρουαρίου 2010 at 3:07 μμ
Tελειωμενος δεν σημαινει οτι δεν μπορει να παίξει μπάσκετ αλλα οτι δεν μπορει να παιξει στο επιπεδο που επαιζε,στο επιπεδο που πρεπει,στο επιπεδο που θέλει ο Ζοτς.
Ολοι βλεπουν οτι εδω και δυο χρονια ποναμε στο 3 (δεν υπαρχουμε) αλλα φετος και στο 4.Και ενω στο 1 εχουμε τον Δημητρη,τον Σαρας και τον Βεργινη (+ Σπανουλη) πήραμε και τον Καλαθη, μαζι με τον Τεπιτς για το 2 αλλαγη της αλλαγης του Drew.
Kαι σε ρωταω λοιπον,ποιον ειχαμε περσι στο 3,ποιον εχουμε φέτος και γιατι δεν πηρε καποιον παιχτη εκει ο Ζοτς αν υπολογιζε και υπολογιζει τον Σαρας.
18 Φεβρουαρίου 2010 at 3:40 μμ
Ναι,αλλά δεν απάντησες κι εσύ στην απορία μου…αφού ο Ζοτς δεν υπολόγιζε τον παίχτη,κι αφού το συμβόλαιό του έληγε,γιατί τον κράτησε στην ομάδα?
18 Φεβρουαρίου 2010 at 3:44 μμ
Ο γεννημένος νικητής (“θα τα πούμε σε 10 ημέρες”) Γιάννης “χοίρος” Mπουρούσης σε νέους όρκους νίκης…
http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/Olympiacos/263965.html
18 Φεβρουαρίου 2010 at 5:45 μμ
H ερωτηση δεν ειναι αν τον κρατησε ο Ζοτς…απλα.
18 Φεβρουαρίου 2010 at 6:50 μμ
Συγνώμη,αλλά την εκδοχή ότι ο μεγαλύτερος προπονητής της Ευρώπης και απόλυτος άρχοντας της ομάδας μας “φορτώθηκε” παίχτη που δεν ήθελε(και τον οποίο αδυνατώ να καταλάβω πώς μπορεί να θεωρούσε ‘τελειωμένο’ μετά από την τεράστια συμβολή του στο να πάρουμε 3 κούπες!) δεν τη δέχεται το μυαλό μου.Πόσο μάλλον επειδή θυμάμαι τι έλεγε ο ίδιος ο Ομπράντοβιτς το καλοκαίρι και δεν τον έχω για τόσο υποκριτή.
Γενικά αυτά που έγραψες μου θυμίζουν λίγο…Παπαδογιάννη(χωρίς παρεξήγηση) κι επειδή εγώ με τις απόψεις του συγκεκριμένου διαφωνώ κάθετα, μπορούμε απλώς να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και να το κλείσουμε εδώ.
Ούτως ή άλλως,κατά βάση το ίδιο πράγμα θέλουμε:το καλό της ομάδας.Απλά ο καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά…
18 Φεβρουαρίου 2010 at 7:11 μμ
Poso zorika einai ta a la “flash” wade basimata tou v-span?
18 Φεβρουαρίου 2010 at 7:35 μμ
Eντάξει,να παραδεχθώ ότι οι αντι-Σπανουλικοί το παρακάνουμε μερικές φορές,αλλά άμα βλέπουμε να γράφονται τέτοιες μαλακίες…
18 Φεβρουαρίου 2010 at 11:00 μμ
Σκληροπυρηνικός αντι-ζμπανουλικός παρών.
Τάσσομαι στον αγώνα και γω.
19 Φεβρουαρίου 2010 at 1:27 πμ
i omada metraei filus tin pempti me barca 9.45 sto oaka….tin idia wra to paixnidi me roma…
19 Φεβρουαρίου 2010 at 2:24 πμ
Ο Γεωργίου για τύπους σαν κι εσάς ξέρετε τι θα έλεγε, ε;
“Ο κλασσικός, ο μαλάκας ο βάζελος”.
Ακόμα κι όταν έχουμε την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, πάντα ψάχνουμε να ανακαλύψουμε κάτι να μας χαλάει για να σχολιάζουμε.Έτσι για να υπάρχει ΠΑΝΤΑ μια αρνητική αύρα ρε παιδί μου.Δεν μπορούμε χωρίς.Είναι η ντόπα μας.
Άκου αντι-Σπανουλικοί και Σπανουλικοί.Καραγκιοζιλίκια…Άιντε…
19 Φεβρουαρίου 2010 at 2:26 πμ
Στη γωνία από πίσω κι εσύ;Όρθιος; :p
19 Φεβρουαρίου 2010 at 2:26 πμ
egw kserw pou 8a eimai..ekei pou prepei..tis teleytaies 10 meres fwnazw oti de mas aksizei ayti i omada..elpizw na diapseystw..
19 Φεβρουαρίου 2010 at 2:28 πμ
Μας έπεισες.Κι εσύ Παναθηναϊκός είπαμε ε;
19 Φεβρουαρίου 2010 at 3:10 πμ
H μαλακία επιστρέφεται και περιφέρεται…