Ξεκινάει το Ευρωμπάσκετ! Επιτέλους, γιατί δεν θα άντεχα άλλα αδιάφορα φιλικά-σπαζοκεφαλιές όπου η εξαγωγή συμπερασμάτων για τον τρόπο παιχνιδιού της Εθνικής είναι πιο δύσκολη από την εξαγωγή φρονιμίτη. Η ώρα έφτασε λοιπόν να μας δείξει η «επίσημη αγαπημένη» (που λένε και οι μασόνοι) τι ψάρια πιάνει και κυρίως *πώς* ακριβώς σκοπεύει να τα πιάσει. Μέχρι τώρα έχουμε δει τις εξής παραλαγές:
Α) Του Λιθουανού: Γρήγορο τέμπο, αναζήτηση του αιφνιδιασμού και επιθετική άμυνα. Μας αρέσει αυτή η Εθνική ομολογούμε αλλά έχει αδυναμία να μείνει προσηλωμένη σε αυτό το παιχνίδι για όλο το παιχνίδι. Δεν ξέρουμε αν οφείλεται στην κούραση των γκαρντ ή στην ενστικτώδη αλλαγή παιχνιδιού λόγω συνήθειας σε αυτό…
Β) Του Έλληνα: Αργό τέμπο, προσπάθεια για πιεστική άμυνα, πολλές φορές σε όλο το γήπεδο, αλλά με ιδιαίτερη αποτυχία δεδομένου ότι λείπουν τα μακριά χέρια του Διαμαντίδη, η αμυντική διαίσθηση του Παπαλουκά και σε δεύτερη ανάλυση ακόμα και τα γρήγορα –για 4άρι- πόδια του Τσαρτσαρή.
Στην Πολωνία λοιπόν θα πρέπει μοιραία να διατηρηθεί μια «βασική» φιλοσοφία. Λογικά από αύριο θα είμαστε σε θέση να δούμε και να πούμε περισσότερα αλλά αν κρίνουμε από τα φιλικά μάλλον ο Καζλάουσκας θα στρίψει το νόμισμα για να αποφασίσει.
Αυτό που περιμένουμε όμως είναι τον Σπανούλη να παίρνει το «χρίσμα» του ηγέτη με την μπάλα αγκαλιά για 20 δευτερόλεπτα. Επίσης λογικά η Εθνική θα προσπαθήσει να παίξει στο ζωγραφιστό με Σχορτσιανίτη και Κουφό ενώ δεν θα μας κάνει έκπληξη αν δούμε πολλές φορές και σχήμα με 2 σέντερ (πχ με τον Μπουρούση σε ρόλο PF).
ΥΓ. Γράφει ο Παπαδογιάννης για την Εθνική: «Είτε τερματίσει 2η είτε 16η είτε κάπου ενδιάμεσα, το αποτέλεσμα θα εντάσσεται στο -διευρυμένο έστω- πλαίσιο της λογικής. Κατά πάσα πιθανότητα, πάμε για “κάπου ενδιάμεσα”: 6η ή κάτι τέτοιο».
Δηλαδή για να καταλάβω πέρα από την Ισπανία που δικαίως λογίζεται ως το απόλυτο φαβορί υπάρχουν άλλες 4 ομάδες ΤΟΣΟ καλύτερες από την Ελλάδα που αν τις περάσουμε στην τελική κατάταξη θα πρέπει να το θεωρήσουμε και έκπληξη; Και πώς στο καλό η 16η θέση (και οποιαδήποτε θέση εκτός 8άδας θα έλεγα) είναι μέσα στο πλαίσιο της λογικής;
Είτε υποτιμάτε τις ικανότητες των παιχτών και του προπονητή είτε υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Ή το πιο πιθανό και τα δύο…
ΥΓ2. Ξέρω ότι οι περισσότεροι θα έχουν τα μάτια τους στον Καλάθη για μια πρώτη εκτίμηση τι μπορεί να καταφέρει σε υψηλό επίπεδο και τι να περιμένουμε την χρονιά που έρχεται. Εμείς όμως θα έχουμε τα μάτια μας και αλλού… Στον Καλαμπόκη φυσικά που θα είναι η έκπληξη αποκάλυψη του τουρνούα (λέμε τώρα!)
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:12 πμ
o papadogiannis den ypotimaei tin noimosini mas aplws o megalos proponitis giannakis den einai ston pago tis ethnikis opote katalavainete ti perimenei ton kazlauskas stin prwti stravi…einai kai alloi dimosiagrafoi pou exun parei tetoia grammi,den thelei kai poli skepsi gia na katalavume.prosekste ta sxolia gia sxortsianiti(annagenimenos me kazlauskas-karfia se giannaki) gia na katalavete perissotera….pantws an thelete provlepsi meta to taksidi sti usa o gavros tha kanei stravi kai oi aggelopouloi tha ton fane ton mpanawti…
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:39 μμ
Με τίποτα δεν υπάρχουν 5 ομάδες καλύτερες σε υλικό από την Εθνική μας, ειδικά από τη στιγμή που στη θέση των απόντων υπάρχουν παίχτες Ευρωλίγκα. Τι να πουν και οι Λιθουανοί ή οι Ρώσοι; Άλλωστε και οι όμιλοί μας είναι πιο εύκολοι από τους άλλους 2, οπότε η λογική λέει ότι κουτσά στραβά θα φθάσουμε στον προημιτελικό.
Αλλά δυστυχώς η κατάσταση θυμίζει έντονα Γαλλία και 1999. Χωρίς καμία λογική εξήγηση, δεν μας βλέπω καθόλου μα καθόλου καλά…
Υ.Γ. = Ποια η διαφορά επιθετικής και πιεστικής άμυνας; Τα δύο στυλ που, νομίζω ότι, “συγκρούονται” είναι αυτό της απόλυτα ελεγχόμενης από τον πάγκο επίθεσης και αυτό της περισσότερο (πόσο όμως;) ελεύθερης. Οπότε το βραβείο scouting (και γκρίνιας) το παίρνει ο Παπανικολάου με την παρατήρησή του για τις μη δουλεμένες λεπτομέρειές μας στο 5-5. Ειδικά για μία ομάδα που αναγκαστικά πρέπει να βάλει τη μπάλα μέσα στη ρακέτα….
Υ.Γ. 2 = Πάλι ο Γιαννάκης φταίει;
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:06 μμ
ΑΝ ΔΕΝ ΣΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΜΟΛΙΣ 4 ΓΚΑΡΝΤ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΥΠΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΥΤΗ . ΕΝΑΣ 5ΟΣ ΓΚΑΡΝΤ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΑΠΟ 800 ΨΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΩΡΑ…ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΖΛΑΟΥΣΚΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ…ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΗΜΟΥΝ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΕΠΙ 40 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΠΑΣΑΡΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ ΚΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΑΣ ΓΙΝΕΙ…ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΒΓΑΖΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 4:09 μμ
Mayday mayday! Παιδιά καληφθείτε! Ο Περπερίδης μόλις ξεκίνησε νέο κύκλο εκπομπών με το όνομα “Ευρωμπασκετούπολη”….. !!!!!!!
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:42 μμ
Παιδια, μένω στο εξωτερικό και δεν έχω NOVA. Ξερει κανείς αν και πως μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει τα παιχνίδια της εθνικής από το διαδίκτυο?
Ευχαριστώ
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:11 μμ
Φίλε Strator μπορείς να τα βλέπεις από την ιστοσελίδα του ΣΚΑΪ. Μπες εδώ http://www.skai.gr/articles/news/folder/Eurobasket-2009/
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:11 μμ
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=basketball
Aκολούθα τα links που δίνει και θα την βρείς την άκρη…
7 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:32 μμ
Μπορείς κι από εδώ http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=basketball
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:04 πμ
Ζοτς φέρε του χρόνου τον Ματσβαν στο Τρίφυλλο. Ο άνθρωπος είναι τρομερό ταλέντο. Τον θυμάμαι από τον τελικό που χάσαμε με την Εφήβων όταν μας έβαλε 32π. Στα φιλικά που είδα και απόψε με τα Καραγκιοζάκια από την Ισπανία έδειξε πως έχει πολύ τσαγανό.
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:44 πμ
nai re aftos einai o orismos tou eksypnou psilou…exeis dikio file
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:59 μμ
Καλησπέρα. Όντως, δοκίμασε το site του skai, απλά υπάρχει ένα ενδεχόμενο να μη δουλεύει για εξωτερικό. Αν παίζει κάτι τέτοιο, πήγαινε justin.tv και ψάξε στα sports κανάλια..
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 7:57 μμ
Συμφωνω για Ματσβαν!
Είναι παίκτης με ψυχή και μυαλο, θυμίζει κάτι από τον τεράστιο Σάβιτς που αν και 2,05 τα έβαζε με όλα τα θηρία!!
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:01 μμ
52 – 31; Τι έγινε ρε παιδιά;
Εν τω μεταξύ, ο ΣΚΑΙ δεν μας αφήνει να δουλέψουμε…
http://www.skai.gr/articles/news/folder/Eurobasket-2009/
8 Σεπτεμβρίου 2009 at 11:17 μμ
nai re gamwto…einai mono gia ellada-kypro…
kammia allh protash ektos apo justin (xeiristh analysh) kai myp2p (mikrh othonh)…?
10 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:43 μμ
ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΤΕΣΣΑΡΙ ΕΛΙΓΙΑΧΟΥ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕ 1,5 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ?…ΤΣΑΡΤΣΑΡΗ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ…
10 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:46 μμ
ελιαου….
10 Σεπτεμβρίου 2009 at 8:54 μμ
Μιλάς για το Ελιάου που είναι “κα-τα-πλη-κτι-κος”, “φοβερός”, “πλαστικός” και πάνω απ’όλα “ξέρει τα βασικά του μπάσκετ όσο λίγοι”, σωστά;
Πάντως η Εθνική παίζει όμορφο μπάσκετ και κυρίως πραγματικά αντάξιο των δυνατοτήτων των παιχτών. Σου δίνει την αίσθηση ότι όλοι προσφέρουν αυτό που μπορούν στο μέγιστο. Ακόμα και οι ρολίστες όπως ο Καϊμακόγλου ή ο Καλαμπόκης (ο οποίος βεβαίως αδικείται στον ρόλο αυτό, θα έπρεπε να είναι ο ηγέτης της ομάδας) προσφέρουν ποιοτικά λεπτά και η ομάδα τους εκμεταλλεύεται εκεί που μπορούν να δώσουν. Και αυτό πιστώνεται στον Καζλάουσκας.
Είχε πολύ πλάκα ο Τόμιτς στην Ευρωμπασκετούπολη χτες που κατάπινε την γλώσσα του όταν ρωτήθηκε για το πως βλέπει ο “κόουτς Γιαννάκης” την εθνική του Καζλάουσκας. “Ουδέν σχόλιο” και “είναι απόρρητο” απάντησε!
Και φυσικά φάνηκε η διαφορά “κλάσης” ανάμεσα σε αυτόν και τον Ιτούδη. Ο μεν Ιτούδης μιλούσε για μπάσκετ με την γλώσσα του ανθρώπου που ξέρει τι του γίνεται ο δε Τόμιτς αναμάσαγε συνηθισμένα κλισέ του στυλ “διαβάσαμε τον αντίπαλο” κλπ.
Περιπιπτόντως και μια ο λόγος για την εκπομπή είναι σαφώς βελτιωμένη και το ίδιο και οι παρουσιαστές. Υπάρχει βέβαια μια εμφανής προχειρότητα σε κάποια πράγματα όπως στις επιλογές των “ενδεικτικών” φάσεων από τους αγώνες της Εθνικής αλλά σε γενικές γραμμές είναι κανοποιητική. Τώρα το ποιός κάθεται 1 το βράδυ να βλέπει αναλύσεις του high/low και του figure8 είναι άλλο θέμα…
11 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:05 μμ
scire, ο Μίσσας είπε την σωστή ατάκα προχθές για τους αντιπάλους της Εθνικής μέχρι τώρα: κακές ομάδες, ανύπαρκτο scouting. Στο παιχνίδι μας αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι το σωστό διάβασμα των φάσεων από τους παίκτες και η συνακόλουθη μεγάλη ευστοχία, αποτέλεσμα προφανώς της μεγάλης εμπειρίας τους σε αυτό το “σκεπτόμενο” στιλ παιχνιδιού από την Εθνική και τις ομάδες κορυφής. Μένει να δούμε αν αυτό θα ισχύσει και απέναντι σε πιο δυνατές άμυνες όπως αυτές των Γερμανών – Γάλλων, ή εκεί θα φανούν ποιοτικές αδυναμίες, ειδικά στα ψηλά σχήματα. Από την άλλη οι αριθμοί δείχνουν ότι δεν υπάρχει καμία φοβερή αλλαγή σε ρυθμό, όπως έλεγε και η λογική άλλωστε:
33 2π + 17 3π + 29 1π + 12Λ – 8 ΕΡ.= 68 κτοχές με Κροατία το 2009 = 76 πόντοι
37 2π + 19 3π + 18 1π + 13Λ – 10 ΕΡ = 68 κατοχές με Αργεντινή το 2008 = 78 πόντοι
44 2π + 22 3π + 18 1π + 11Λ – 14 ΕΡ = 72 κατοχές με Ισπανία το 2007 = 77 πόντοι
38 2π + 14 3π + 25 1π + 16Λ – 7 ΕΡ = 73 κατοχές με Τουρκία το 2006 = 76 πόντοι
49 2π + 15 3π + 26 1π + 10Λ – 12 ΕΡ = 75 κατοχές με Γαλλία το 2005 = 67 πόντοι
Υ.Γ. = Αντέχετε να βλέπετε Ευρωμπασκετούπολη; Αυτοί έχουν ανακαλύψει συστήματα σε αιφνιδιασμό 3 εναντίον 2 και χάι – λόου με το 3άρι να σουτάρει 3ποντο….
13 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:35 μμ
Μόλις χάσαμε από Ρωσία και είδα λίγο Σκουντή στο ΣΚΑΙ. Είχα μαλλί και τόχασα! Ο άνθρωπος, όπως και οι παρουσιαστές δεν γνωρίζουν απλά μαθηματικά. Νομίζουν ακόμα ότι με τη Γαλλία θα παίξουμε για την πρώτη ή δεύτερη θέση! Γιατί νομίζω ότι μπορεί να βγούμε ακόμα και τέταρτοι?(το Γαλλία-Κροατία δεν έχει αρχίσει ακόμα…)
Τώρα που ανοίξανε και τα δημοτικά, μήπως κάποιοι πρέπει να ξαναγραφτούνε;
13 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:05 μμ
Αν κερδίσουμε τη Γαλλία, είμαστε πρώτοι. Αν χάσουμε, είμαστε τρίτοι αφού λογικά οι Ρώσοι θα νικήσουν την ΠΓΔΜ.(βέβαια το ίδιο “λογικά” θα τους κέρδιζαν και οι Γερμανοί και είδαμε τι έγινε…)
Είτε πρώτοι, πάντως, είτε τρίτοι για μένα δεν αλλάζουν και πολλά αφού οι καλύτερες ομάδες είναι στο άλλο γκρουπ. Ούτε αντίπαλο μπορούμε να διαλέξουμε γιατί εκεί είναι όλα ρευστά και δεν θα ξέρουμε την τελική κατάταξη εκεί.(παίζει να βγούμε πρώτοι και να βρούμε μπροστά μας την Ισπανία…)
13 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:09 μμ
Το μόνο θετικό αν βγούμε πρώτοι είναι ότι θα έχουμε μια μέρα ξεκούρασης παραπάνω(και δεν είναι λίγο αυτό).
Από εκεί πέρα…
14 Σεπτεμβρίου 2009 at 7:25 μμ
ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟΣΟ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ.ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΜΕ ΙΣΠΑΝΟΥΣ Η ΣΛΟΒΕΝΟΥΣ,ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΜΕ 5-6 ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ.ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΣΕΡΒΟΥΣ,ΤΟ ΠΑΛΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΙΟ…
14 Σεπτεμβρίου 2009 at 11:20 μμ
“…sta SIGOURA xeria tou milos teodosic…”
xoxoxoxoxoxoxoxox….
15 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:59 πμ
Η εκπομπή των Άνταμς κινείται σε ρυθμούς Ζζζ-λοβενίας για άλλη μια φορά. Ίσως λίγο πιο γρήγορη, αλλά υπερβολικά στουντιακή. Τελικά δεν πρέπει να έχουν καθόλου μηχανήματα. Που πάνε τα λεφτά μας..;;
150 κιλά μυική μάζα;;;; ΖΙΖΙΤΣ;; Μόνο οι Μπόλεκ και Λόλεκ λείπουν από το φετινό ρεσιτάλ…
Κάποιος να πει στον Larry King, αυτόν εκεί με τα γυαλιά που παίρνει συνεντεύξεις πως
κέντρο του ενδιαφέροντος είναι ο συνεντευξιαζόμενος και όχι ο συνεντευξιάζων
και πως
δεν κάνουμε τεράστιες ερωτήσεις στις οποίες προσφέρουμε ΚΑΙ την απάντηση ζητώντας μάλιστα επιτακτικά από τον παίκτη να συμφωνήσει. Αν είναι δυνατόν. Λές και μιλάει σε διανοητικά καθυστερημένους. Και αυτές οι δραματικές εισαγωγές από τις Χάλες και τις Αρένες των Πολωνικών μεγαλουπόλεων, ούτε ο Λεχ Βαλέσα.
Όσο για τον Λημνιάτη, τι να πω, πετάγομαι από τον καναπέ με τον ενθουσιασμό που μεταδίδει. Πολύ σωστός στον σχολιασμό του πάντως. Δεν ξέρω αν φταίει η παρέα και είναι σφιγμένος.
15 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:00 πμ
..ΖΗΣΗΤΣ..
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:16 μμ
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ . Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΟΝΤΩΝ…
ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ : ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΛΑΤΙΜΠΟΡ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΤΣΑΡΤΣΑΡΗΣ ΣΕΡΝΕΤΑΙ…ΟΠΟΤΕ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΦΩΤΣΗ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ 40ΛΕΠΤΑ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ…
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:20 μμ
Αυτό που μου σπάει τα νεύρα είναι η φράση “το χιαστί μετράει”. Και άντε, να το αντέξεις όταν όλοι θεωρούν ότι πας φουλ για το χρυσό και σε έχει τσακίσει το άγχος, αλλά σε μια νέα ομάδα, που όλοι την προσεγγίζουν με επιφύλαξη, τι νόημα έχει; Και τι πάει να πει “δεν έχει σημασία το ματς με τη Γαλλία”; Τους είπε κανείς ότι πρέπει να πάρουν μετάλλιο; Να δείξουν ότι είναι οργανωμένη ομάδα με αρχές, scouting και φιλοσοφία θέλουμε….
Υ.Γ. Τι έγινε και από το “τέλειο” κλίμα (αν και άλλα έγραφε ο Δρυμώνας http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&s=gkol–faoyl&c=a8lhtismos&date=05/09/2009) της Εθνικής φθάσαμε σε αυτό (http://www.gazzetta.gr/blogs/papadogiannis/?p=167);
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 7:15 μμ
Ακριβώς όπως τα γράφεις είναι τα πράγματα. Εγινε ψύχωση το χιαστί σε μια ομάδα που και να μην έφτανε στην τετράδα αλλά έπαιζε αξιοπρεπές μπάσκετ θα ήταν σχεδόν όλοι ικανοποιημένοι…Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι οι δημοσιογράφοι ανακάλυψαν πως οι Γάλλοι δεν ήθελαν το ματς και το κέρδισαν λόγω βλακείας, ενώ εμείς το θέλαμε…Τώρα πως ενώ το θέλαμε, το χάσαμε από μια αδιάφορη ομάδα είναι λεπτομέρεια…
Οποιος κι αν είναι ο αντίπαλός μας, πάντως, θεωρώ δύσκολο μια ομάδα να ξαναβρεί ρυθμό σε νοκ άουτ αγώνα όταν προέρχεται από εμφανίσεις καφενειακού επιπέδου…Ο,τι και να γίνει, νοοτροπία μεγάλης ομάδας δεν χτίζεις όταν τρέμεις μήπως βρεις την Ισπανία απέναντί σου και μάλιστα αυτή την Ισπανία (που εξακολουθεί να είναι ανώτερη, αλλά δεν είναι και η drean team του 92). Εκτός κι αν έχουμε την απαίτηση να πάμε τετράδα νικώντας τη Βουλγαρία…
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:15 μμ
Ειδικά όταν υπάρχει και η Ιαπωνία, όπου το “χάνουμε – κερδίζουμε” στο ματς με την Τουρκία μας οδήγησε στην μεγαλύτερη νίκη της ιστορίας μας. Θά’ χει πλάκα πάντως να τους διαλύσει όλους η Ισπανία για να νιώσουν ότι όχι μόνο δεν χτίζεις μεγάλη ομάδα έτσι, αλλά και ότι, όπως λέει και ο Τόλκιν, “όταν προσπαθείς να αποφύγεις το πεπρωμένο σου, αργά ή γρήγορα συνειδητοποιείς ότι απλά κόβεις δρόμο για να το συναντήσεις”. Ή κάτι τέτοιο…
Υ.Γ. Όλοι μιλάμε για την νέα Εθνική. Αν του χρόνου επιστρέψουν 3-D, Παπαλού, Βασιλόπουλος (και ίσως ο Τσαρτς) θα μιλάμε για την νέα νέα Εθνική ή για την παλιά;
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:45 μμ
Επειδή με ανησυχεί αυτό που διαβάζω για τον Τσαρτσαρή,να ρωτήσω από που προκύπτει?Για να μην παρεξηγηθώ,εννοώ αν υπάρχει κάποιο άρθρο,κάποιο ρεπορτάζ σε link?Με τα του Ευρωμπάσκετ έχω μείνει πίσω όσον αφορά την ενημέρωσή μου για την ομάδα…
Υ.Γ.Εξαιρετικό το blog,μόλις το ανακάλυψα κι έχω ενθουσιαστεί!
16 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:23 μμ
Εγώ ξέρω ότι η Γαλλία που προσπάθησε πολύ χθες να χάσει(Πάρκερ στον πάγκο για τόση ώρα??) και τελικά κέρδισε μάλλον κατα λάθος,θα πέσει αύριο πάνω στην ψυχωμένη Ισπανία που σήμερα…ξύπνησε!Σούπερ ο Γκασόλ,7/9 τρίποντα ο αχώνευτος ΛαΜπόμπας.Σκούρα τα πράματα για τους γάλλους.
Κατά τα άλλα,πώς σας φαίνονται οι τελευταίες δύο (ομολογουμένως εξαιρετικές)εμφανίσεις του Τεόντοσιτς?Οι φίλοι μας οι Ολυμπιακοί ήδη θριαμβολογούν…Και τι δεν έχω διαβάσει:ότι σουτάρει καλύτερα απ’τον Ναβάρο,ότι μαρκάρει σαν τον ΔΔ(ίβρυς),ότι πασάρει καλύτερα απ’τον Σάρας(το αυτό),ότι οι άλλοι Σέρβοι(Τέπιτς,Βελίσκοβιτς κ.λ.π.) είναι μετρίου ταλέντου που μπροστά του ωχριούν,ότι “τι να μας πει κι ο Ρούμπιο” …κι άλλα πολλά.Έλεος.Σε λίγο θα μας πουν ότι καρφώνει καλύτερα απ’τον Τζόρνταν,βουτάει καλύτερα απ’τον Ντιόγκο,ζωγραφίζει καλύτερα απ’τον Πικάσσο και @αμάει καλύτερα απ’τον Γκουσγκούνη!Δεν προσπαθώ να μηδενίσω την προσφορά του αθλητή,γιατί όντως είναι ταλαντούχος,αλλά λίγο μέτρο δεν βλάπτει…
*Κι αυτό το γράφει κάποιος που τον χαλάνε και οι ‘πράσινες’ υπερβολές,του στυλ “ο Τέπιτς είναι ο νέος Μποντιρόγκα” ή “ο Καλάθης είναι ο νέος Στόκτον”.Μπορεί να γίνουν στο μέλλον,αλλά προς το παρόν,σεμνά και ταπεινά.
Υ.Γ.Φυσικά,για τον σούπερ ντούπερ “ηγέτη της εθνικής Λιθουανίας” ούτε λόγος…Μόνο Τεόντοσιτς περιλαμβάνει το μενού.
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:14 πμ
Συμφωνώ και επαυξάνω με όσα ανέφερες στην 1η παράγραφο όπως και με τον pensierix -είναι σενάριο που παίζει ανησυχητικά…
Όσο για την “νέα Εθνική”, 2 νέα κάνουν 1 παλιό με την λογική των 2 αρνήσεων που κάνουν 1 κατάφαση…
Πάντως ο πιθανότερος να επιστρέψει -και αυτόν που έχουμε περισσότερο ανάγκη- είναι ο Βασιλόπουλος…Με Περπέρογλου στο “3″ είμαστε πιο soft κι απ΄το Βιτάμ!!!Τα “φιλαράκια” της Wind περιμένω να τα δω -δεν θα πόνταρα σε επιστροφή τους (και πάντως όχι για πάνω από 1 καλοκαίρι!)…Όσο για τον Τσαρτσαρή, πρέπει να επιστρέψει στο άθλημα πρώτα -μετά βλέπουμε για την εθνική…
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:27 πμ
Δεν φαντάζομαι να μαθαίνεις τώρα το παραμυθάκι των εφημερίδων!Ελπίζω τουλάχιστον να μην εμβαθύνεις -τα πρωτοσέλιδα αρκούν για να κάνουν τη μέρα σου πιο χαρούμενη…
Οι “κόκκινες” φυλλάδες διογκώνουν τα θετικά σημεία των “ηρώων” τους και κάνουν ανεπανάληπτες γαργάρες στις μέτριες ή κακές βραδιές τους…
Αλλά γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό από τις “πράσινες”;!Μήπως αυτές δεν είναι που επιδεικνύουν τέτοιο ζήλο να ανακυρήσσουν τον δικό τους MVP σε κάθε αγώνα;…Αφού δεν μας έγραψαν πως ο Navarro προβάρει το τριφύλλι ή πως ο Ilyasova δήλωσε μετά από αγώνα πως ο ΠΑΟ μπορεί να κατακτήσει το …Eurobasket(!!!), ευχαριστημένος είμαι…
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:52 πμ
Και τώρα Τουρκία… Σκόρπιες σκέψεις
- Η Τουρκία αβαντάρεται από διαιτησία
- Ρίχνει πολύ ξύλο
- Εχει γερά κορμιά στη ρακέτα (ειδικά ο Ασίκ μου θυμίζει πολύ Τάρλατς)
- Η Τουρκία αποτέλεσε τη μεγάλη έκπληξη, αλλά έχει πλέον χάσει τα περιθώρια αιφνιδιασμού
- Μόνο με Σπανούλη και Σόφο δεν κερδίζουμε
- Το παιχνίδι θα κριθεί στο πάθος και τη δύναμη. Νιώθω ότι θα μας λείψουν 3D και Βασιλόπουλος
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:26 πμ
Ο Τεόντοσιτς όντως κάνει σπουδαίες εμφανίσεις. Και μην γελιόμαστε, είναι μεγάλο ταλέντο. Αρκεί να έχει τον κατάλληλο προπονητή. Με τον Ίβκοβιτς κάνει παπάδες. Με τον Γιαννάκη όχι. Κατανοητή η διαφορά, πιστεύω…
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:11 πμ
Προς Panos:
Εννοείται ότι δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε το ταλέντο του παίχτη…Αλλά ούτε να φτάνουμε στο άλλο άκρο.
Σίγουρα ο Ίβκοβιτς ευνοεί την ανάπτυξη του περισσότερο από το Γιαννάκη,αλλά δεν νομίζω ότι με δυο καλά παιχνίδια(γιατί δύο είναι,τα τελευταία_νωρίτερα οι εμφανίσεις του δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο) μπορούμε να τον ανακυρήξουμε καλύτερο πλέιμέικερ της Ευρώπης,όπως βιάζονται κάποιοι να γράψουν.Με το ίδιο σκεπτικό οι ολυμπιακοί θα πρέπει να βγάλουν τον Κλέιζα άσχετο,επειδή έκανε κακό τουρνουά?Δεν είναι λογική αυτή…
17 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:51 μμ
Στην άμυνά μας θα είναι μεγάλο πρόβλημα η αντιμετώπιση του p’n'r, ειδικά με τον Ασίκ ο οποίος κόβει πολύ γρήγορα, αλλά και το μαρκάρισμα του Τούρκογλου πίσω από τον Περπε. Αναγκαστικά θα πάμε σε Πρίντεζη – Καιμακόγλου και αυτό θα μας κάνει ευάλωτους και εκεί αλλά και προβληματικούς στην επίθεση, όπου χώρος στη ρακέτα δεν θα υπάρχει ούτε για δείγμα. Μην ξεχνάμε ότι θα τα βάλει και ο Τούρκογλου σε ένα παιχνίδι, και στο αυριανό είναι δεδομένο ότι θα προσπαθήσει να παίξει περισσότερο με τη μπάλα από ότι μέχρι τώρα. Το κλειδί συνεπώς θα είναι τα τρίποντα των (για μένα καλών) κοντών τους, που με Σόφο στην πεντάδα και βαρύ τριάρι θα τα βρουν πανεύκολα, αφού η άμυνά μας θα είναι συνέχεια σε βοήθειες. Εκτός κι αν στα p’n'r αμυνθούμε 2-2, και αφήσουμε τον Ασίκ να καρφώνει μέχρι να κουραστεί, αλλά δεν δώσουμε σουτ στους πλάγιους. Και φυσικά να αφήσουμε τον Χέντο να σουτάρει απέξω όσο θέλει,κι ας βάλει όσα μπορεί. Πρόεδρε, αυτό να του πεις να κάνει!
Το κακό ακόμα είναι ότι στην επίθεσή μας μοιάζουν τέλειοι για να μας κλειδώσουν. Και παίχτες να ρίξουν πάνω στον Σπανούλη έχουν, και ψηλούς για να κουράσουν τον Σόφο και να τον δυσκολέψουν ακόμα και στο 1-1, αλλά και ψηλά και γρήγορα κορμιά για να μην μας αφήσουν να κυκλοφορήσουμε μετά τα p’n'r τη μπάλα σωστά. Και, πάνω από όλα, φοβάμαι ότι στην (πιεστική στη μπάλα) ζώνη θα γίνει χαμός…. Δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος, έτσι;
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:00 πμ
Ναι, τέλειοι για να μας κλειδώσουν αρκεί οι διαιτητές να συνεχίσουν να αφήνουν το προκλητικά έντονο physical game. Η Τουρκία θυμίζει Λιμόζ. Ειδικά στο παιχνίδι με την Ισπανία έπεσε πολύ ξύλο.
Η Ελλάδα θα πρέπει να προσπαθήσει να τρέξει. Οι τούρκοι έχουν συνήθως καλές επιστροφές αλλά οι πολλές φορές κακές και τραβηγμένες επιθέσεις τους μπορεί να μας δώσουν ευκαιρίες στο ανοιχτό γήπεδο και πολύτιμους πόντους. Απαραίτητη προϋπόθεση τα αμυντικά ριμπάουντ και θα γίνουν μεγάλες μάχες για αυτά…
Σημείο κλειδί του αγώνα θα είναι η άμυνα επάνω στον Τούρκογλου και τον Ιλιασόβα. Ο πρώτος είναι του ύψους ή του βάθους αλλά η ικανότητά του να παίζει με πρόσωπο και να βάζει την μπάλα στο παρκέ καθώς και τα αθλητικά ου προσόντα τον κάνουν απρόβλεπτο.
Ο Ιλιασόβα είναι πιο σταθερός και μάλλον πιο επικίνδυνος. απειλεί από παντού, έχει πολύ καλό σουτ, ικανότητα να παίξει με πρόσωπο αλλά και πλάτη και ντρίπλα παίχτη 1.90. Σαν σώμα ο φώτσης πιθανών να ταίριαζε επάνω του. Στον Τούρκογλου όμως ποιός; Δε νομίζω να βγαίνει με Περπέ το μαρκάρισμα. Γρίφος…
Γενικά οι Τούρκοι είναι ψηλή και δυνατή ομάδα. Πηδάει στα επιθετικά ριμπάουντ, πιέζει πολύ επάνω στην μπάλα, βγάζει πολύ ενέργεια και πάθος αλλά στην επίθεση είναι μονοδιάσταση και αποπροσανατολίζεται εύκολα και μπουμπουνάει πολλά τρίποντα της απελπισίας. Ο τούρκογλου όσο χαρισματικός κι αν είναι πολλές φορές καθυστερεί το παιχνίδι της και έχει την απόλυτη ασυλία από την “γριά αλεπού”.
Σε ότι αφορά το μαρκάρισμα των κοντών, το κλειδί είναι η πίεση επάνω στην μπάλα για να δυσκολέψει η πάσα στην ρακέτα. Γι’αυτό περιμένω τον Καλάθη να έχει ιδιαίτερο χρόνο στο παιχνίδι.
Εν κατακλείδι, στο δυνατό κλειστό παιχνίδι οι τούρκοι έχουν πλεονέκτημα. Αν καταφέρουμε να ανοίξουμε λίγο τον ρυθμό η πλάστιγγα γέρνει προς εμάς.
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:28 πμ
Φιλιώ Λάιλα!!!
Τα 10 ελικόπτερα.
Ψαλιδάκια στον αέρα.
Η καρδιά του Τουριάφ…
Ο καλύτερος πλευμέικερ στην Ευρώπη.
Και βέβαια η top secret ..πολιτική.. βαλκανική διασυνοριακή διένεξη.
Με ποιούς παίζουμε; Με τους Τούρκους;
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:50 πμ
Ο Φώτσης και ο Πρίντεζης μπορούν σίγουρα να αντιμετωπίσουν τον Ιλιασόβα, αν και το κακό είναι ότι, για τον Γιόνας, υπάρχει στο 4 και ο Μπουρούσης…
Από την άλλη τουλάχιστον ο Πέρπε είναι ψηλός και ευκίνητος, αν και ο Τούρκογλου παίζει σαν γκαρντ και χρειάζεται άμυνα χαμηλά και όχι ψηλά. Άλλωστε δεν είναι και τόσο εύκολο να του πασάρουν αν πάει να ποστάρει, αφού οι Τούρκοι έχουν και κοντούς κοντούς (ωραίο αυτό). Ίσως ο Καλαμπόκης, που ξέρει να παίζει άμυνα πάνω σε χειριστές, να είναι προτιμότερος από τα 4-3άρια μας αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Βέβαια τότε θα είναι πρόβλημα τα p’n'r ανάμεσα σε Τούρκογλου – Ιλιασόβα και οι αλλαγές, όπως και τα αμυντικά ριμπάουντ αφού ο Φώτσης με τον Ιλια θα παίζει άμυνα στο 3ποντο και ο Χέντο πάει στο ριμπάουντ και δυσκολεύει γενικά τους ψηλούς στις διεκδικήσεις. Και χωρίς ριμπάουντ πως να τρέξεις; Αλλά και πως να τρέξεις με βαρύ τριάρι; Γενικά χρειάζονται αποφάσεις από τον πάγκο και λίγο ρίσκο, ακόμα και στα μαρκαρίσματα, όπως και στην κατανομή του χρόνου. Ο Σπανούλης πόσο θα παίζει άμυνα – επίθεση; Και ο Καλάθης, που όντως μπορεί να βοηθήσει με την ταχύτητά του, πόσο χρόνο θα πάρει απέναντι στη ζώνη;
Τιμωρήθηκαν και οι Γάλλοι από τους όλο και λιγότερο αλαζόνες (μετά τις σφαλιάρες) Ισπανούς. Οι οποίοι μάλλον θα το ευχαριστηθούν και πάρα πολύ, αν το πάρουν φέτος. Ειδικά αν τους διαλύσουν όλους από εδώ και πέρα (που θα τους διαλύσουν).
Υ.Γ. Πως παίζει έτσι άμυνα συνέχεια στο κόκκινο ο Ρούμπιο; Του έσπασε τα νεύρα του Πάρκερ. Και ο Χ΄΄γεωργίου τα δικά μας…
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:20 πμ
provlepw sxima me isidwro kai batman avrio gia arketa lepta….mono etsi vgenoun ta markarismata….
distixws gia to basket…
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 6:11 μμ
Aποθεώνω και εγω Μπάκι Scire..Ισως πρεπει να στοχοποιήσουμε στην επιθεση Τουρκογλου και Ιλιασόβα να τους πάρουμε φαουλ και άμυνα πιεστική στα γκάρντ τους για να κουραστούν,να κάνουν λάθη και να βρούμε κανα εύκολο καλάθι στον αιφνιδιασμό..Ιλιασόβα αν δεν του βγει το ματς απο την αρχή πιστεύω δεν θα πάει καλά είναι λίγο άπειρος ακόμα(δές Final four με Barca και κακή χρησιμοποιησή του απο Πασκουαλ)άμα ανεβάσει ψυχολογία έχουμε πρόβλημα…. Καλή μας επιτυχία!!!
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:12 μμ
Panigirizoun i Fani ki i Olympia..
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:31 μμ
Ρε σεις με έπιασε η καρδιά μου! Μεγάλο ματς – μεγάλη νίκη. Πόλεμος σε κάθε φάση, χωρίς εύκολα καλάθια, με κάθε πόντο να μοιάζει με γκολ, όπως δηλαδή πρέπει να είναι το μπάσκετ.
Και το μεγαλύτερο ματς στη ζωή του Βασίλη Σπανούλη, απέναντι στην καλύτερη άμυνα που έχει ποτέ παίξει ομάδα στα p’n'r του. Πλάκα πλάκα αν ποτέ θελήσει κανείς να μιλήσει για αυτόν, τα καλά και τα κακά του, αρκεί να έχει μαζί του την κασέτα του σημερινου ματς και τίποτα άλλο.
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:57 μμ
Δε νομίζω ότι τα κακά του Σπανούλη μπορεί να τα δει κανείς σήμερα…Με όλη την άμυνα προσαρμοσμένη πάνω του και με την κούραση να χτυπάει κόκκινο, και λίγα λάθη που έκανε το παιδί…Και να χάναμε θα παρέμενε, για μένα, μια τεράστια εμφάνιση του Βill. Μεγάλο παιχνίδι και ο Φώτσης, αν και είναι άδικο να βγάζουμε MVP μετά από ενα ματς που χύθηκε τόσος ιδρώτας από όλους…
Μου θύμησε τον περσινό προημιτελικό με την Αργεντινή, τους πήραμε το παιχνίδι με 7-8 παίκτες…
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:04 μμ
Βέβαια, δεν το κατέχω το άθλημα όποτε λεπτομέρειες ή “κακά” του Σπανούλη δε νομίζω ότι είμαι σε θέση να τα δω, και ειδικά σε ένα ματς όπως το σημερινό…
18 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:17 μμ
poly kalos kai o printezis shmera, alla kai o (prwhn) xontroulhs…
alitheia an o coach panagiwths, eixe ferei auth thn ethnikh stin tetrada, fantazestai ti tha akougame gia tis ikanothte stou…
p.s. kai gia aurio o theos boithos me tous brwmoispanous, giati poly fobamai tin syntibh…
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:59 πμ
http://www.dailymotion.com/relevance/search/james+getting+away+with+it+all/video/x3tywk_james-getting-away-with-it-all-mess_music
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:04 πμ
Egw giati eida dyo pe8amenes omades pou kakopoihsan to a8lhma kai edeixnan san na min 8eloun na nikhsoun, gia na min kseftilistoun apo tous Ispanous?
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:44 πμ
Οι διαιτητές σφύριξαν περισσότερο απ’ότι στα προηγούμενα παιχνίδια της Τουρκίας αλλά και πάλι σε ορισμένες περιπτώσεις απλά έκλειναν τα μάτια.
Τα επιθετικά ριμπάουντα που πήρε η Ελλάδα στο πρώτο ημίχρονο πρέπει να είναι ρεκόρ όλων των εποχών. Γενικά πήραμε πολλά ριμπάουντ και αμυντικά και επιθετικά κι αυτό μας έδωσε τη νίκη παρ’ότι οι Τούρκοι μας εγκλώβησαν στον ρυθμό τους και την πιεστική του άμυνα.
Αν κάνουμε και σήμερα όσα λάθη και χτες δεν έχουμε την παραμικρή ελπίδα.
Φώτσης και Ιλιασόβα πρέπει να κοιμήθηκαν και στο ίδιο δωμάτιο το βράδυ. Κάπου στην δεύτερη περίοδο ο Φώτσης κουράστηκε και ο Καζλάουσκας τον έβγαλε. Ο τάνιεβιτς κράτησε τον Ιλιασόβα μέσα αλλά υπολόγιζε χωρίς τον αγκώνα του Πρίντεζη…
Ο Τούρκογλου κέρδισε τις εντυπώσεις με το ντεμαράζ του στα τελευταία λεπτά αλλά στο υπόλοιπο παιχνίδι ήταν απών (και μην ακούσω για την δήθεν άμυνα του Πρίντεζη)! Πάντως η ελευθερία που έχει να κάνει ότι θέλει είναι φοβερή, ο τύπος δεν έδινε ούτε από αριστερό στο δεξί!
Ευτυχώς η λανθασμένη επιλογή του Καζλάουσκας να μην κάνει φάουλ δεν μας στοίχησε. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως το σκεπτικό του να παίξει κορώνα γράμματα την πρόκριση την στιγμή που το χειρότερο σενάριο για την Ελλάδα θα ήταν η δεύτερη παράταση στην οποία θα το καθαρίζαμε μάλλον εύκολα.
Ο Σπανούλης ηγέτης! Ο Σπανούλης ηγέτης! Ο Σπανούλης ηγέτης! (το λέω μπας και το πιστέψω). Το κακό είναι ότι το έχει πιστέψει εκείνος και φοβάμααι μην του μείνει κανά κουσούρι. Θα γυρίσει στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού και θα προσγειωθεί απότομα στον πλανήτη 3D.
Κόντεψα να λιποθυμήσω ακούγωντας τον Ιωάννου να παρακαλάει τον Σπανούλη να πάρει την επίθεση μόνος του χωρίς πασάρει σε κανέναν… Ήμαρτον!
Όλα τα λεφτά η α λα Ιωαννίδης γκρίνια του Τάνιεβιτς στο τέλος πεσμένος στο παρκέ!
Τέλος, επειδή έχω χάσει επεισόδια, ποιές είανιη Φανή και η Ολυμπία που τις αναφέρει ο Ιωάννου με τόση φυσικότητα;
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:55 πμ
Scire η Ολυμπία υποθέτω ότι είναι η “μούσα” του ηγέτη μας!!!
Για την Φανή δεν είμαι σίγουρος.. Μάλλον φίλη της Ολυμπίας θα έλεγα!!
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 11:34 πμ
Xalarwse ligo me tin empatheia ston spanouli ki esi kai alloi edw mesa….
ps: i fani einai tou zisi kai i olympia tou xopsonidi….
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:17 μμ
Καλά, ο Τάνιεβιτς έτσι κι αλλιώς είναι απίστευτος στις αντιδράσεις του, ειδικά με τις, κάτι ανάμεσα σε μαέστρο και αμυντικό, κινήσεις των χεριών του. Αλλά σούπερ ήταν και τα ποσταρίσματα του Πρίντεζη με τον Τουντσερί. Κώλο κώλο από τα 6,25. Είχα να το δω από την εποχή Ράτζα αυτό! Σκριν στη Λιθουανία δεν κάνουν; Άσε που φοβάμαι ότι, αφού αποφασίσαμε να βάλουμε τον Πρίντεζη στο 3, και με 3 νάνους να έπαιζαν αυτοί εμείς δεν θα αλλάζαμε τίποτα.
Για τα φάουλ τώρα, οι βολές ήταν 35-13, 15-0 στο ημίχρονο και οι 2 καλοί τους είχαν 27 προσπάθειες για σουτ και 2 βολές. Θα μου πεις κανείς, σημασία έχει πόσα φάουλ έγιναν αλλά αν ήταν ανάποδα τι θα λέγαμε; Έχασαν οι ρεφ σφυρίγματα αλλά γινόταν πόλεμος παντού. Τι να πρωτοδώσουν;
Πάντως στο ημίχρονο το ματς έμοιαζε χαμένο: 11 ΕΡ, 9 Λ, 14 3ποντα, οι Χέντο – Ιλια άποντοι και το ματς στον πόντο. Και πάνω από όλα μια εικόνα πανικού στην επίθεση, που δεν περιορίσθηκε και πολύ στο 2ο. Αλλά, όπως λέει και ο scire, η σχέση 19 ΑΡ – 17 ΕΡ είναι αδύνατο να την αντέξει μια ομάδα.
Σήμερα ταυτότητες όλοι στο στόμα για την αναγνώριση…
Υ.Γ. “Και είδαν όλοι το φως το αληθινό και παραδόθηκαν στη λατρεία του. Και ανέκραξαν: Βασίλη μην την δίνεις πουθενά!”.
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:39 μμ
Καλά, οι άλλοι είχαν χάσει από τα αποδυτήρια.
Τα συγχαρητήρια από Τούρκογλου και Αρσλάν μου άρεσαν. Έφυγε ένα (πολύ μεγάλο) βάρος από επάνω τους βρε παιδί μου.
Για μένα την μάχη την κέρδισαν οι SS 300. Πάντως όταν και οι δύο ομάδες καταλήγουν να παίζουν το σύστημα “παιδική χαρά” (στην επίθεση) δύσκολα χάνουμε.
Όσον αφορά στον “δεν με πιστεύουν” Ζήσητς, το πρόβλημα είναι πως η μπάλα δεν πέφτει στο πλεχτό. Και αυτές οι βολές, ήμαρτον. Δυάρι είπαμε;;;
Επίσης, ο Φωτσάκος έδειχνε τον ουρανό (αλά Κακιούζης) όταν έβαζε τις βολές. Στο τελευταίο ” του κάθισε και η μπάλα μπροστά του και της δίνει μια και την στέλνει στο ταβάνι. Η πλάκα είναι πως ο αντίπαλος έμεινε και ακολουθούσε την πορεία της…
Τα λάθη στο τέλος μας έσπασαν τα νεύρα σε μεγάλο βαθμό. Καμία δικαιολογία για τηλεόπληκτους Περπέρογλου κλπ. Να σοβαρευτούν άμεσα. Μετά από τόσα outburts of honesty ας παίξουν και λίγο μπάσκετ.
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:09 μμ
MVP μακράν ο Φώτσης για μένα.Μεγάλη εμφάνιση από Σπανούλη σαφέστατα,αλλά ο Φώτσης έκανε τα πάντα.Άμυνα,ριμπάουντ,βοήθειες στην επίθεση.Άψογος…
Υ.Γ:MVP του τουρνουά…το κούρεμα του Τάνιεβιτς!
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:20 μμ
Η είσοδος του Σοφο στο 2ο δεκάλεπτο αποτέλεσε δυσεπίλυτο πρόβλημα για τους Τούρκους ψηλούς, οι οποίοι πονούσαν πολύ σε κάθε διείσδυσή του. Ο Σόφο θα μπορούσε να καθαρίσει μόνος του το παιχνίδι (και να τους βγάλει όλους με φάουλ) αν δεν έκανε ο ίδιος (αμφισβητίσημο) δεύτερο φάουλ μόλις στο 13. Τότε έκατσε στον πάγκο και μας έπιασε μπασκετική δυσλεξία. Ο μόνος που γεννούσε φάσεις ήταν ο Σπανούλης και οι υπόλοιποι στην επίθεση απλά συμπλήρωναν την πεντάδα ή περίμεναν κάποια “αναμπουμπούλα” για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Πάντως ας είναι καλά όλα τα παιδιά για τη χαρά που μας έδωσαν κόντρα στους Μογγόλους και καλή δύναμη στο μικρό τελικό
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 2:57 μμ
Γειά σου οραματιστή Βασίλη Κικίλια με τις Εθνικές σου νίκες. Οι Καλάθης και Κουφός σε ρόλο ΝΑΤΟ?
Σε “δύσκολη” ερώτηση των Άνταμς σχετικά με τα ανοιχτά γήπεδα ο Κικίλιας απάντησε “φέραμε 20.000 (??) παιδάκια να παίξουν μπάλα και μπάσκετ στην Πανεπιστημίου”.
Δηλαδή να φυτέψουμε μπασκέτες στις Λεωφόρους για να έχουν κίνηση???
Αιντέεεε.
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:31 μμ
oli i omada ine o spanoulis xtes itan poli kalos ke o fotsis o perperoglou distixos dikeonome kathe mera ke pio poli den exi psixi den prokite na gini megalos pextis pote
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:36 μμ
Σιγά μην χάναμε από το ασκέρι του “οι Γερμανοί είναι φίλοι μας” Τάνιεβιτς.
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 4:23 μμ
ένας παίκτης που είναι βασικό 3άρι στην εθνική και παίζει βασικός σε ημιτελικό είναι μεγάλος..επίσης ένας παίκτης που παίζει βασικός σε τελικό ευρωλίγκας και ο οπόιος σου βάζει 8 συνεχόμενους πόντους στο τελευταίο δεκάλεπτο και κρατάει μόνος του την ομάδα για κάποια λεπτά είνα μεγάλος..
και δεν μπορώ να καταλάβω πως κατέληξε να θεωρείται μεγάλος παίκτης ο ζήσης πχ ( που οκ έχει πάθος και ενέργεια κτλ αλλά τπτ παραπάνω) και μικρός ο περπε…
και στην τελική μεγάλοι παίκτες είναι ο 3D , ο saras, ο παπαλουκάς και ο siska…σαν κ αυτούς μπορεί να μη γίνει ποτέ..αλλά για 3αρακι δε μας χαλάει πιστεύω..δες τι 3αρια κυκλοφορούν στην ευρώπη…
ελλαδάρα πάμε για το θαύμα!!!!!!
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 7:24 μμ
Και τώρα Ισπανία λοιπόν…
Καταρχήν πρέπει να ομολογήσω ότι βρίσκω ιδιαίτερα εκνευριστικό το να ακούω ότι τώρα πάμε χωρίς άγχος και ότι η Εθνική έχει πετύχει τον σκοπό της. Η Εθνική μέχρι τώρα έχει κάνει απλά το μίνιμουμ αποδεκτό. Δηλαδή ποιά είανι η υπέρβαση; Που νικήσαμε τους Τούρκους; Γιατί πέραν αυτού δνε έχουμε κάνει κάτι άλλο ιδιαίτερο και αξιοσημείωτο.
Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι αν χάσει σήμερα και αύριο η Εθνική και έρθει τελικά 4η θα έχει αποτύχει. Όχι, αλλά δεν θα έχει πετύχει κιόλας. Απλά θα έχει κιινηθεί μέσα στο πλαίσιο του αναμενόμενου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
Αντίθετα με μια νίκη σήμερα ή αύριο η Ελλάδα μπορεί να θεωρήσει πετυχημένη την πορεία της στο Ευρωμπάσκετ δεδομένων των απουσιών της.
επίσης με εκνευρίζει να ακούω από διάφορους τηλεοπτικούς και λοιπόυς ειδήμονες ότι χτες που παίζαμε με την Τουρκία έπρεπε να τρέξουμε (προφανώς) αλλά σήμερα που παίζουμε με την Ισπανία δεν πρέπει να τρέξουμε. Όποιος το λέει αυτό είναι απλά ανίδεος δεδομένου ότι στο σύγχρονο μπάσκετ σε τέτοιο επίπεδο δεν υπάρχει η πολυτέλεια να ΜΗΝ αναζητάς εύκολους πόντους στο ανοιχτό γήπεδό. Το να “τρέξεις” είναι απαραίτητο όταν έχεις την ευκαιρία οπότε η ομάδα μέσα στο γήπεδο θα πρέπει να έχει αυτό το μενταλιτέ ανεξαρτήτως αντίπαλου. Ειδικά η ελλάδα που έχει γενικά γρήγορη ομάδα…
Το ίδιο ισχύει και για τις επιστροφές οι οποίες επίσης θα πρέπει να είναι γρήγορες ανεξαρτήτως αντιπάλου. Όχι δηλαδή σήμερα παίζουμε με την Ισπανία πρέπει να προσέξουμε τις επιστροφές, αύριο παίζουμε με την …Λετονία και δεν χρειάζεται να προσέχουμε. Αυτά είναι αστεία…
Σήμερα λοιπόν οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας. Δεκτό. Η Ισπανία έιναι το φαβορί όχι μόνο για το σημερινό παιχνίδι αλλά και για όλο το τουρνουά. Δεκτό κι αυτό. Πειράζει όμως που είμαστε η Ελλάδα; Με ηγέτη Βασίλη Σπανούλη (εντάξει Dj Abba?) αλλά με παίχτες κλειδιά σήμερα τους ψηλούς που θα κληθούν να κόψουν το δρόμο προς το καλάθι στα αντιπαθητικά αδέλφια. Νομίζω ότι θα πρέπει να αναλάβουμε το ρίσκο των βοηθειών μέσα στην ρακέτα που μπορεί να τους δώσει κάποια ελεύθερα τρίποντα (κάτι που καθώς γράφω αυτές τις γραμμές λέει και ο Λημνιάτης αναφερόμενος στον Ρούμπιο). Νομίζω ότι το ρίσκο αυτό θα πρέπει να το πάρουμε όχι μόνο στον Ρούμπιο αλλά ακόμα και στον Ναβάρο αν χρειαστεί.
Άντε να δούμε…
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 7:31 μμ
scire, λίγο πριν το τζάμπολ, δεν νομίζω να υπάρχει άλλη βενζίνη. Αλλά αν αυτό που ψάχνουμε είναι η αγωνία και η λύτρωση, δεν έχει και τόση σημασία.
Και κάτι ακόμα: δεν παίζουμε σαν να χτύπησαν οι απόντες μας στα φιλικά και δεν προλάβαμε να τους αντικαταστήσουμε;
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 8:30 μμ
Τωρα που χασαμε τον Κο ΥΠΟΜΟΝΗ και με τους αποντες να επιστρεφουν του χρονου ο Καζλα θα το παρει το χρυσο στο παγκοσμιο.
Επιτελους βλεπουμε μπασκεττττττττττττττττττττττττττττττ
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:12 μμ
Είναι αυτό που οι Άγγλοσάξονες λένε outclassed…
Και δε νομίζω ότι είναι μόνο θέμα βενζίνης Μπάκι. Είναι και θέμα ταλέντου και πρέπει κάποια στιγμή να το παραδεχτούμε. Όταν βλέπεις τον Τζουλ, Γιουλ, Λουλ, Γιουγ ή όπως στο διάολο τον λένε να έρχεται από το βάθος του πάγκου και να είναι σαφώς μπασκτικότερος του Περπέρογλου, του Ζήση, του Πρίντεζη και του Καλάθη καταλαβαίνεις την διαφορά. Ειδικά από τον Περπέρογλου περίμενα πολύ περισότερα. Παίζει σαν 18χρονο παιχτάκι. Κρύβεται, φοβάται, δεν έχει καθόλου αξιόπιστο σουτ και είναι αδύναμος για τριάρι. Τα καλά του παιχνίδια αποτελούν πλεόν την εξαίρεση και ο όρος “σταθερός” που του αποδίδεται συχνά από τους δημοσιογράφους μάλλον μεταφράζεται σε “αδιάφορος” (σαν ποιότητα παίχτη)…
Επίσης το παιχνίδι ήταν deja vu όλων των αγώνων απέναντι σε Ισπανικές όμαδες. Αυτό το drive και split που κάνουμε συνεχώς το έχουν διαβάσει πολύ καλά. Πάω στοίχημα ότι μόλις βλέπουν τον σπανούλη να παίρνει φόρα αρχίζουν να γελάνε στον Ισπανικό πάγκο.
ΥΓ. Είναι μόνο δική μου εντύπωση ότι υπάρχει μια “οδηγία” προς τους προπονητές να παίρνουν ΟΛΑ τα timeout ανεξάρτητα αν το θέλουν ή όχι;
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:34 μμ
Δεν υπάρχει θέμα. Και πέρα από συμπάθειες – αντιπάθειες αυτή η ομάδα των Ισπανών παίζει να είναι και μέσα στις 2-3 καλύτερες όλων των εποχών στην Ευρώπη, και σίγουρα η πιο ευχάριστη να βλέπεις. Άσε που δεν έχουν μόνο ταλέντο, παίζουν και επιθετική άμυνα σαν Αμερικάνοι, προκαλώντας σε να τους περάσεις για να μπορέσουν να πάρουν την μπάλα και να φύγουν μπροστά. Και είναι εύκολο να λέει (σωστά) ο Λημνιάτης ότι όταν σε πιέζουν πρέπει να πας μέσα. Αλλά αν δεν μπορείς να φτάσεις στο καλάθι, τι την κάνεις τη μπάλα μέσα στα θηρία;
Από την άλλη, του Χ΄΄γεωργίου δεν του πολυάρεσε σήμερα ο Ρούμπιο…
(Και είναι λογικό να μην ξέρει ποιος από τους μαύρους είναι ο Άιβερσον;)
Υ.Γ. Ο Πέρπε (αλλά και οι Μπουρούσης – Πριντ) δείχνουν πόσο βοηθά το οργανωμένο παιχνίδι των ελληνικών ομάδων τους παίκτες μας να φαίνονται καλύτεροι από ότι είναι. Πια το παιχνίδι όλων των δικών μας στηρίζεται στην αξιοποίηση του πλεονεκτήματος που δημιουργούν τα σκριν στη μπάλα, και αυτό και μαθαίνεται και διδάσκεται. Κανείς όμως δεν προσπαθεί να δημιουργήσει μόνος του. Ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να δω περιφερειακό στην Ελλάδα να παίζει 1-1. Όχι πως με χαλάει το απόλυτα κατευθυνόμενο παιχνίδι αλλά λέμε τώρα..
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:41 μμ
spanoulis
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:49 μμ
Σύμφωνώ και εγώ με τα περισσότερα για τη γενική παρουσία του περπέρογλου στο τουρνουά…μπορεί να μην είναι εκρηκτικός γρήγορος αλλά μεγάλα σουτ έχει βάλει, και στους 2 τελικούς στο ελληνικό και στα play off αλλά και στο βερολίνο με τη cska
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:50 μμ
Καλά, υπερέβαλα λίγο αλλά κι αυτός κυρίως με p’n'r επιτίθεται ή πάνω σε ψηλούς. Και δεν λέει κάτι ότι συζητάμε μόνο για έναν;
Άσχετο: αν δεν παίξει ο Ντράγκιτς, έρχονται οι Γιούγκοι.
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:53 μμ
Ναι, ο Σπανούλης με το περίφημο σήμα κατατεθέν του το “καουμποϊλίκι”. Κάτι σαν την μπομπίτα του Ναβάρο (που αρέσει τόσο στον Χ”γεωργίου).
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:58 μμ
Νομίζω ότι το πρόβλημα στην πιεστική άμυνα των Ισπανών -μιλώντας για το σημερινό παιχνίδι και μόνο- ήταν η αδυναμία να δημιουργησούμε σοβαρή απειλή από την περιφέρεια. Με πίεση στον σπανούλη στα 4/4, άμυνα επάνω στην μπάλα, κλείσιμο του drive και χωρίς απειλή από τις γωνίες μας τελείωσαν.
Και να το θυμηθείς εκεί θα μας χτυπήσουν και αύριο οι πρώην Γιουκοσλάβοι. Ειδικά αν παίξουμε με τους πιτσιρικάδς Σέρβους θα μας βγάλουν την γλώσσα…
ΥΓ. ε, με τα καπέλα όλοι ίδιοι είναι χαχαχα!
19 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:41 μμ
o panathinaikos tha eixe tyxi apenanti stin ispania i tha vlepame kati apo ethniki????
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:30 πμ
Έχει παραφρονήσει ο Ιωάννου με τα φάουλ στο τέλος.
Κατηγορεί τον Ζντοβτς που δεν ζήτησε φάουλ στα 22 δευτερόλεπτα ενώ ήταν μπροστά με 3 πόντους και αναρωτιέται αν θα κάνουν φάουλ οι Σλοβένοι στα 12 δευτερόλεπτα πριν το τέλος ενώ χάνουν… Η λογική του παραλόγου…
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:54 πμ
Καλά αυτοί έχουν παραφρονήσει γενικώς. Πόσες φορές ακούσαμε το “δεν χάνεται αυτό το παιχνίδι” στα 4 λεπτά και βάλε πριν την λήξη. Βασικά και τι δεν έχουμε ακούσει. Οι Άνταμς προσπαθούν να σώσουν τα προσχήματα αλλά δύσκολα. Larry King και Χατζ/ου μας τρέλαναν. Ο Καλάθης τα έπαιξε με τον Larry με την ερώτηση για το up and down rhythm (!!!) των Ισπανών. Upside down, boy you turn me. Inside out and round and round…
Πάντως δεν πολυκατάλαβα την άποψή σου ότι ο Llull είναι ο μπασκετικότερος (χαχαχα). Εννοείς τρέχει σφαίρα, καρφώνει για πλάκα, γράφει από τα 6.25 και φαίνεται σαν να παίζει με την ομάδα για χρόνια;
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:00 πμ
ναι, κάτι τέτοιο. Μην με κάνεις να πω ότι “ξέρει καλύτερα τα βασικά”!
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 1:40 πμ
pistebo oti akoma ke emis tha xaname apo tin ispania kirios giati den mas teriazi to pexnidi tis thimithite ti pathame fetos apo barchelona
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 10:19 πμ
Εδώ πέρυσι είδαμε Ναβάρο στην Μπαρτσελόνα και ανοίξαμε πόδια,τί μου λές τώρα??Πολύ κόμπλεξ με τους Ισπανούς…
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:11 μμ
kala exete trelathei teleiws..????
perysi peirame triple crown kai syzhtame 2 ADIAFORES htan apo tin omadoula tis katalonias kai ton theatrino navvaro…?
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:21 μμ
@Scire10:
ποιο κλεισιμο των drive? Αλλο παιχνιδι βλεπαμε….παλι!
Την πασα μετα απο πετυχημενα drive εκλεβαν οι ιβηρες λογω ελλιψης ταλεντου και “αρ..ων” των ελληνων χεσμενων παιχτων. Εκει που εκαναν την δουλεια με τα drive, δεν μπορουσαν να βαλουν τα lay-up (4 χαμενα ο καλαθης, ο σπανουλης δεν τα εκανε καν φοβουμενος τον Γκασολ!!!!!…ελεος με την looser ψυχολογια με τους Ισπανους πια!!!!)
5 φορες καναμε λαθος στην πασα απο drive που τους εδωσε αιφνιδιασμο = -10 ποντους τουλαχιστον, βαλε και τα απιστευτα χαμενα lay-up του καλαθη… το ματς ηταν για derby εαν δεν ειμασταν τοσο χεσμενοι (βλεπε ΖησηΤΣ).
Ελπιζω του χρονου να ξεκουραστει ο παιχταρας αυτος μπας και παρουμε το χρυσο που με βαση το προπονητικο τιμ και τους παιχτες μπορουμε να το χτυπησουμε.
Μια μονο διαφορα ποιοτητας απο την Ισπανια, στο 3-4 δεν εχουμε τους παιχτες με την ντριπλα να παρουν προσπαθεια 1 με 1 ξεκινωντας απο την περιφερεια. Αλλα και παλι… ας μειωσουμε τα ηλιθια λαθη στην πασα και τους εχουμε στο 50-50. 3D για 3αρι του χρονου με σπανουλη στο 2 και καλαθη στο 1 (μετα απο 1 χρονο Ζοτς θα τα γραφει και αυτος).
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:27 μμ
και για να τελειωνει αυτη η ηττοπαθεια, τους ισπανους πρεπει να τους ριξεις ΞΥΛΟ (βλεπε ημιτελικο 2007)γιατι και αυτοι εκει στηριζουν την αμυνα τους (η πιεση τους δε στον ασσο της καθε ομαδας ειναι σκανδαλωδης με φαουλ σε καθε κατεβασμα της μπαλας).
Μπες μεσα ρηξε και κανα 2 αγκωνιες και καντο ροντεο το παιχνιδι, δωστους να καταλαβουν οτι θα ματωσουν και ας παρεις και 2-3 αντιαθλητικα στην πορεια. Εχουμε τους παιχτες και για αυτη την δουλεια!!!
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:30 μμ
Αντε αρχιζω να αναπολω Κακιουζη και Ντικουδη, γιατι αυτοι τουλαχιστον ειχαν αρχιδια να τα παιξουν αυτα τα ματς και δεν μασουσαν απο ξυλο και τσαμπουκαδες στο παρκε (ευτυχως γυρναει ο Τσαρτσαρης του χρονου)!
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 3:37 μμ
Οσο για τον Ιωαννου….. ας του πει καποιος να ρωταει…. εεεε…. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φτανει πια το στυλ του κανω δηλωσεις και ρωταω τον ερωτουμενο “ετσι δεν ειναι?” Αντε βλακα ηληθιε πανυβλακα!!!!!!! Το θεμα δεν εισαι εσυ ρε Ιωαννουουουουουουου… το θεμα ειναι η αποψη του ερωτουμενου! Δειξε τη στοιχειωδη ευγενεια και σεβασμο στον καθε ανθρωπο που σου δεινει 3 λεπτα για να κανεις τη δουλεια σου!!!!!!!!!!!!
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:41 μμ
Η Εθνική Ελλάδος έπραξε ότι προτείνει και το moto του χορηγού της: Στάθηκε υπεύθυνα απέναντι στους πελάτες της.Μπράβο στα παιδιά και είς ανώτερα.
Υ.Γ: Άρχισα να αναρωτιέμαι τελευταία.Άραγε ο Μπαναώτης μέχρι που θα έφθανε με αυτό το ρόστερ???
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:42 μμ
Σόφο και πάλι Σόφο. Αλλά και κρίμα για τη Σλοβενία.
Ο Ιωάννου πάλι τι είπε ο άνθρωπος: “Να ηρεμήσουμε λίγο γιατί με πονάει η καρδιά μου”!!!
20 Σεπτεμβρίου 2009 at 9:46 μμ
Γιατί σήμερα; Να κάνουμε φάουλ μετά τα 24΄΄ φώναζε στο +5 (προφανώς για να έχουμε όλη την τελευταία επίθεση δική μας….).
21 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:43 πμ
Ναι βρε, αυτό εννοούσα. Για την ακρίβεια δεν ήταν “πετυχημένα drive”. Οι Ισπανοί μας έδιναν το drive και κάθε φορά τον διάδρομο που τους βόλευε γι’αυτό είπα σε προηγούμενο μήνυμα ότι κάθε φορά που βλέπουν τον Σπανούλη να ξεκινάει drive πρέπει να γελάνε από τον πάγκο.
21 Σεπτεμβρίου 2009 at 12:47 πμ
Έχει αναπτύξει μια φοβία με το τρίποντο. Πρέπει να πιστεύει ότι στο τελευταίο λεπτό το τρίποντο μετράει πεντάποντο ή κάτι τέτοιο…