Ήταν ένας κλασικός τελικός κυπέλλου.. Με τον Παναθηναϊκό νικητή, με έπαθλα “ΖΕΥΣ”, αλλά χωρίς τον Τσαρτσαρή MVP.. Υπεύθυνος για αυτό φυσικά και ήταν ο Διαμαντίδης, ο οποίος ανέλαβε δράση όταν έπρεπε και με 3 συνεχόμενα τρίποντα μετέτρεψε το -1 σε +8 καθαρίζοντας το ματς.. Η πλάκα είναι ότι στο χρονικό σημείο δράσης του Διαμαντίδη ο Ολυμπιακός είχε πάρει από νωρίς το bonus των βολών και είχε φάουλ να δώσει σε εμάς (αν και εφόσον αυτά σφυριζόντουσαν..), κάτι που μετά τα απανωτά τρίποντα φυσικά και γύρισε μπούμερανγκ.. Το ταβάνι των 65-70 πόντων του Γιαννάκη (κυριολεκτικά έδωσε ρεσιτάλ, βλ. Μιλόσεβιτς) λειτούργησε για άλλη μια φορά και κάπως έτσι κατακτήσαμε το 12ο συνολικά και 5ο σερί Κύπελλλο Ελλάδας..

“Μεγάλα καλάθια” ήταν και τα τρίποντα των Φώτση και Περπέρογλου λίγο πριν δράσει ο Διαμαντίδης.. Το σχήμα με τους τρεις κοντούς δεν πολυλειτούργησε (όπως ήταν λογικό μας τάραξαν στα επιθετικά ριμπάουντ) και ήταν μάλλον η βασική αιτία επιστροφής του Ολυμπιακού μετά το ιδανικό ξεκίνημα που κάναμε. Επίσης, προβλημάτισαν οι πολλές άστοχες βολές.. Το ζητούμενο πλέον είναι η σωστή διαχείριση της επιτυχίας, καθώς έπεται το ματς στο ΣΕΦ.. Το καλό είναι ότι δείχνουμε πως ορίζουμε εμείς την τύχη μας..
P.S. Τελικά οι Έλληνες παίκτες καθόρισαν το αποτέλεσμα (και απο τις δυο πλευρές..)
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:05 πμ
Pantws ama to skeftoume kala kala, arkei na paroume ena match apo tous arouraious sto eksoxiko, sta epomena 4… Ti shmasia exei ama einai twra h se 3 mhnes stous telikous..?
p.s oi antidraseis tou tsartsarh htan koryfaies…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:10 πμ
Ρε παιδιά στο βάθος στη φωτό διακρίνω τη γνωστή αφάνα;
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:24 πμ
To xarise to kypelo o Giannakis ston Diamantidh vazontas panw tou ton Milosevic..
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:25 πμ
elpizw na einai plaka ayto me to tsoukala h na tou moiazei toso polu!pantws einai sigoura gayros gt einai etoimos na klapsei!!!!eides prwtypo pou exoun oi gayroi,oloi to idio kourema!!!
mkokkinos symfwnw apolyta mia nikh 8eloume sto sef gia to titlo!ti twra ti meta!vevaia de 8a me xalasei na kanoume 2 nikes thn epomenh kyriakh se basket podosfairo!
de 3erw gia esas alla egw provlhmatistika ligo me thn ennoia oti o papaloukas ekane oti h8ele…pali pai3ame me 9 paixtes k de katalavainw gt!tespa dn me ikanopoihse h omada alla to apotelesma metraei k ayto einai pio shmantiko!!!na sas pw k thn alh8eia egw 8elw ypotagh k sto sef…..
y.s. to 3an8o mwro poio einai re drazen???gia poion erxetai ghpedo???mh m peis perperoglou h fwtsi 8a 3erasw!!!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:30 πμ
ρε παιδια δν μπορω να ακουω οτι δν ειστε ικανοποιημενοι απο την ομαδα! επρεπε να νικησουμε 30 ποντους?
πρωτη κουπα και συνεχεια την κυριακη!!
3D rules!!!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 2:32 πμ
η κοκκινη επανασταση αναβληθηκε για ακομη μια φορα,τα πρωτοσελιδα για το νεο δυναστη του μπασκετ μπηκαν παλι στο συρταρι,
οι περιγραφεις συνεχιζουν να μας κανουνε να παταμε το mute κ η νεα ερυθρολευκη τηλεοραση εφαρμοζει κ στο μπασκετ τις τακτικες του ποδοσφαιρου..οταν δεν κερδιζει η ομαδα απο το λιμανι δεν υπαρχει ειδηση-γεγονος…
υ.γ.νικη κ με κοντρα διαιτησια..
23 Φεβρουαρίου 2009 at 2:59 πμ
an stenoxorithikame 1 fora gia tin apoxwrisi tou dejan apo tin omada kai siginithikame stin epistrofi tou…den borw na fantastw ti borei na ginei se antistoixi periptwsi me diamantidi…Milame gia to apolyto symvolo tou panathinaikou basket…exei kseperasei kata ti gnwmi mou akoma kai to totem….
ps:den antexetai allo i asylia tou xontrou sta fouls pou ypopiptei…eleos pia…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 6:22 πμ
Παιδιά καλημέρα και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην ΟΜΑΔΑΡΑ μας!!
Ο Διαμαντίδης “ζωγράφισε” χθες! είχα ανησυχήσει μετά τον τραυματισμό του, όμως όχι απλά δεν έπεσε, αλλά επέστρεψε ακόμη καλύτερος. Και το πάθος που χθες στο παιχνίδι του από ένα σημείο και μετά ήταν απίστευτο πραγματικά!
Και κάτι άσχετο, είναι ιδέα μου ή η περιγραφή χθες ήταν λιγο…κόκκινη?? Μόνο σαμπάνιες που δεν άνοιγαν όταν έβγαινε μπροστά ή κάτι πετύχαινε ο ΟΣΦΠ. Θέλει η π****** να κρυφτεί κ η χαρά δεν την αφήνει..(σορρυ για τη γλώσσα, αλλά πραγματικά κολλάει εδώ)Λίγο άθλιο θεωρώ..Τεσπα!
Ας μην γκρινιάξω άλλο μετά απο τέτοια επιτυχία! Και πάλι συγχαρητήρια στην Πανάθα μας, που δε σταματάει να μας κάνει περήφανους!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 10:17 πμ
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20090223/engine/newego_LARGE_t_881_2240414_type11461.jpg
o “αφάνας” με διαπίστευση;;; κοίτα φάτσα!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 11:42 πμ
Και με κόντρα διαιτησία πάλι με σκημένο το κεφάλι έφυγαν οι μούλοι.Αντε γιατί πολύ γλώσσα είχαν βγάλει.Και έπετε και συνέχεια…την επόμενη κυριακή.
Ελεος πλέον με αυτές τις βολές.Ειδικά σε παιχνίδια σαν το χθεσινό όπου δεν πήραμε πολλά φάουλ οι βολές πρέπει να μπαίνουν.Στα ριμπάουντ δεν πήγαμε και πίσω και παραλίγο να γίνουν η αχίλλειος πτέρνα μας.
Αυτός ο Ιωάννου δε περιγράφεται πλέον.Πάντως το διορθώνει στο τέλος του αγώνα και περιγράφει όπως πρέπει υποκλινόμενος και αυτός στην ανωτερότητά μας.
ps1::To έχω πει πολλές φορές όπως και πολλοί άλλοι οποαδοί μας ότι πρέπει ο τελικός να γίνεται στο ΣΕΦ.Πρώτον, γιατί μόνο έτσι υπάρχει κάποια πιθανότητα να μας κερδίσουν και να πάρουν κύπελο αλλά και γιατί δεν είναι κατάσταση αυτή με τους εκατέροθεν 600 οπαδούς.Στερούν από εμάς την ομαδάρα μας και από αυτούς το τσάμπα θέαμα(αν και δε παίξαμε όπως πέρυσι.
ps2:Oλα τα λεφτά η βόλτα του Θανάση στο παρκέ με τα χέρια στις τσέπες και το ανέμελο και υπεροπτικό βλέμα.Ποιος ξέρει τι θα έλεγε από μέσα του.”πάλι σας γάμησα πελάτες και θα το ξανακάνω την ερχόμενη κυριακή”
ps3:θέλω νίκη τη κυριακή και ήττα στους επόμενους αγώνες για να πάμε με μειονέκτημα έδρας στους τελικούς και να το σηκώσουμε στο εξοχικό μας.Δε μπορώ να διανοηθώ ότι θα παίξουμε 3 παιχνίδια στο 2 σπίτι μας και δεν θα πάρουμε ούτε ένα.
23 Φεβρουαρίου 2009 at 11:42 πμ
mhpws prepei na mpei pali sto hall of fame…?
http://www.gazzetta.gr/blogs/papadogiannis/?p=114
p.s plaka kanw, alla periegos kala ta leei…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 11:53 πμ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ,ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΝΤΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ?
ΥΓ.ΜΗΠΩΣ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΕΤΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΤΣ,ΧΤΕΣ?
23 Φεβρουαρίου 2009 at 12:34 μμ
@mkokkinos13: Όντως έτσι είναι, στη χειρότερη μια νίκη σε τέσσερα ματς θέλουμε στο ΣΕΦ. Απλά σε περίπτωση νέας “στραβής” του Ολυμπιακού (και μάλιστα εντός έδρας) θα έχουμε δυνατές συγκινήσεις. Ήδη χθες έπεσαν οι πρώτες προειδοποιητικές καρεκλιές σε παίκτες και προπονητή..
@DJ_AbbA: Δεν νομίζω ότι θ’αποχωρήσει, απλά κάποια στιγμή θα σταματήσει. 29 χρονων είναι το παλικάρι, έχουμε ακόμα καιρό..
Απορώ πάντως πως κανείς από εσάς δεν έχει αναφέρει την ασυλία στον Μπουρούση, ο οποίος όταν βρίσκεται στην κορυφή εναντίον κοντού μονίμως τρώει τη σταυρωτή και μετά κάνει τάκλιν.. Ειδικά στον Σπανούλη χθες δεν σφυρίχθηκαν ουκ ολίγα φάουλ σε drive του από Μπουρούση, Σχορτσιανίτη και Βουίσιτς..
Ο Ιωάννου είναι γνωστός. Εδώ όταν κερδίσανε τον Πανιώνιο στο ΣΕΦ στον ημιτελικό, φώναζε λες και πήρανε και εγώ δεν ξέρω τι..
P.S. Όσο για τον αφάνα, ειναι γνωστή η αναρρίχησή του στην ιεραρχία..
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:50 μμ
Πολύ σκληρό και ωραίο παιχνίδι. Πάντως το κρίσιμο σημείο ήταν η επιμονή του Δράκου στον Βούιτσιτς στο τέλος και μάλιστα για μεγάλο διάστημα. Του έβαλε ο 3-D τρία λει απ μπροστά του στο σημείο που πήγαινε να ξεφύγει ο ΟΣΦΠ, τον σημάδευε συνέχεια και ο Σπανούλης μαζεύοντας όλο τον κόσμο μέσα στη ρακέτα, φοβήθηκε και αυτός στο τέλος να βγαίνει στο 3ποντο.
Μεγάλη μαγκιά του Πέρπε με 2 σουτ όταν η μπάλα ζύγιζε 100 κιλά και πολλή δουλειά ο Φώτσης στην άμυνα.
Το κακό όμως είναι ότι ο Γιαννάκης δείχνει να έχει αποφασίσει ότι θα αντιμετωπίζει τα p’n'r χωρίς βοήθειες, αφαιρώντας μας έτσι το εύκολο 3ποντο και την καλή κυκλοφορία. Αλλά όσο ο μόνος κοντός του που θα συνδυάζει μυαλό και ενέργεια θα είναι ο παχταράς Παπαλού, θα δυσκολεύεται πολύ στην επίθεση. Ειδικά ο Γκριρ χθες ήταν απελπισία σε άμυνα κι επίθεση, όπως και ο Βασιλόπουλος στο 3.
Πολύ σωστό αυτό για τον Σπανούλη αλλά όταν εκβιάζεις συνεχώς το φάουλ από τον ψηλό δυσκολεύεις και τον διαιτητή ενώ έκανε και ο Μπατίστ κάτι σκριν χθες σαν κινητό τείχος…
Υ.Γ. Ιωάννου = Φως των Σπορ από παλιά ενώ για τον αφάνα (μάλλον) και τον Παπαλουκά κάτι είχε γράψει και η Κουρούνα τον Δεκέμβρη…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:56 μμ
Συγχαρητηρια στην ομαδα για την κατακτηση του κυπελλου και ενα μεγαλο ευχαριστω για μια ακομα μεγαλη χαρα που μας εδωσε!Καναμε ενα ψυχωμενο και καλο παιχνιδι τηρουμενων των αναλογιων…Ηταν ενα μεγαλο παιχνιδι!Φοβερο ματς…απ τα καλυτερα ντερμπι των τελευταιων ετων που ουσιασικα κριθηκε σε 2 λεπτα με τα 3 συνεχομενα τριποντα του ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥ Μητσου και το ενα του Φωτση…το ειχα γραψει και τις προαλλες…οτι και να πει πλεον κανεις για τον Μητσο ειναι λιγο…προκειται για ιδιαιτερη περιπτωση αθλητη και ανθρωπου!Προκειται για τον μεγαλυτερο ηγετη που ειχαμε μετα την εποχη Dejan και ειμαστε πολυ τυχεροι που ειναι ελληνας…Πολυ καλοι επισης Φωτσης(επιτελους βοηθησε και επιθετικα),Μικe,Περπερογλου…Σαρας-Σπανουλης μετριοι…ο Τσαρτσαρης ειναι ακομα στον δικο του πλανητη…και ο Peko εδειξε οτι αν και σπουδαιος ψηλος του λειπει η εμπειρια απο τετοια παιχνιδια.Αχιλλειος πτερνα μας για αλλη μια φορα τα ριμπαουντ…μας κοστισαν πολυ ειδικα στο πρωτο ημιχρονο οταν ειχαμε αποκτησει μια διαφορα στο ματς και θα μπορουσαμε να ειχαμε ξεφυγει ακομα περισσοτερο.Το ματς μεχρι την στιγμη που πηρε την κατασταση στα χερια του ο Μητσος ηταν πολυ οριακο…η διαφορα στο τελικο σκορ ειναι πλασματικη με βαση την εικονα του παιχνιδιου…Ο οσφπ εδειξε οτι πλησιαζει το επιπεδο μας,εχει και τους παιχτες και την ποιοτητα να μας χτυπησει στα ισα φετος αλλα του λειπει η δικη μας ομοιογενεια και η εμπειρια…επισης εδειξε οτι σιγα σιγα εχει αρχισει να εμφανιζει και μερικους αυτοματισμους…το συμπερασμα ειναι οτι θα δουμε μεγαλα παιχνιδια και την αλλη κυριακη και στους τελικους…Κραταμε χαμηλους τονους μεχρι την αλλη κυριακη γιατι εχουμε αλλο ενα πολυ σπουδαιο ματς…η μονη του διαφορα απ το χθεσινο ειναι οτι υπαρχει αυριο…αν και εχει μεγαλη διαφορα να πας στους τελικους με το πλεονεκτημα εδρας απ το να κυνηγας ενα διπλο τοτε…Τι θα γινει την αλλη κυριακη?Καταρχην εχουμε ενα μεγαλο ψυχολογικο πλεονεκτημα…δυσκολο να κερδισουμε τον οσφπ 2 φορες σε μια βδομαδα αλλα δυσκολο να συνελθει και ο οσφπ σε μια βδομαδα απ την χθεσινη σφαλιαρα…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 1:59 μμ
ps:Respect στον μεγαλο Θοδωρη Παπαλουκα…στις μεγαλες ομαδες δεν χωρανε μικροτητες…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 2:14 μμ
o “μεγάλος” Παπαλουκάς δεν θα έχει ποτέ το respect απο τότε που μας έβριζε στο final 4 στην Αθήνα..και δεν καταλαβαίνω γτ πρέπει να τον γλείφουμε όλοι επειδή απλά έκανε το πρώτο καλούτσικο παιχνίδι του με τον Ολυμπιακό!ακόμα κ έτσι φάνηκε πολύ λίγος απέναντι στον μέγιστο 3D!!!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 2:35 μμ
gelaei o kosmos stin kirioleksia me papalouka…aksizei mono na dei kaneis afto..
“”Αφήστε τον σε μένα”, λέγεται ότι είπε ο Θοδωρής Παπαλουκάς προς τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τους συνεργάτες του,γύρω στο 24ο λεπτό του τελικού Κυπέλλου. “Θα τον μαρκάρω εγώ. Τον έχω”.
Κάπου εκεί, ο Ολυμπιακός αποχαιρέτισε το τρόπαιο του Κυπελλούχου Ελλάδας.
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης ήταν ως εκείνη τη στιγμή άσφαιρος. ”
apospasma apo blog papadogianni stin gazzetta.gr
prospathwntas na kanei poliploka pragmata katelikse se 3 assists kai 4 lathi se krisima simeia…mono thetikos apologismos den einai aftos…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 2:40 μμ
Φιλε RiK δεν ειναι γλυψιμο…ειναι αναγνωριση μιας μεγαλης μπασκετικης αξιας…ειναι πολυ μεγαλος παιχτης…ειναι τιμη για το ελληνικο μπασκετ να βλεπουμε στα γηπεδα μας τετοιους παιχτες…γιατι το μπασκετ περα απο τακτικες,συστηματα και πινακακια προπονητων θελει καρδια,ψυχη και μεγαλα α*****ια και ο Θοδωρης τα εχει ολα αυτα και με το παραπανω…δεν ειναι κακο καμια φορα να αναγνωριζουμε την αξια του αντιπαλου…αλλωστε αυτο δινει μεγαλυτερη αξια και στην δικη μας επιτυχια.Δεν ειπα εγω ποτε οτι ο Παπαλουκας ειναι καλυτερος απ τον Διαμαντιδη…φυσικα και δεν ειναι…αλλα ας μην ξεχναμε οτι ο Μητσος εχει και εναν Σπανουλη και εναν Σαρας απο πισω του ενω ο Παπαλουκας τον…Μιλοσεβιτς…και στο κατω κατω δεν εχει να αποδειξει τιποτα ουτε για την μπασκετικη του αξια ουτε για το ηθος του…ολοι οσοι ασχολουμαστε με το μπασκετ ξερουμε καλα ποιος ειναι.Και ας σταματησει επιτελους αυτο το παραμυθι τον βριζω και δεν τον σεβομαι γιατι εβριζε μεσα στο οακα…εσενα αν σου εβριζαν την μανα και σε προκαλουσαν δεν θα απαντουσες?θα εσκυβες το κεφαλι,θα ελεγες ευχαριστω και θα χειροκροτουσες?Οσο κυριαρχουν τετοιες λογικες στην Ελλαδα θα παιζουν αυτοι οι παιχταραδες και αυτες οι ομαδαρες σε αδεια γηπεδα!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 3:05 μμ
to poio kraugaleo faoul pantws pou den dothike ston spanoulh einai tou bouisic pros to telos tou agwna…fainetai pentakathara kai sthn foto sto blog tou…:) http://spanoulis.yooblog.gr/2009/02/23/99/
p.s. kanena respect sto PANTA proklitikotato papaloucamp…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 3:17 μμ
Δεν νομίζω ο Διαμαντίδης να έχει βρίσει κανέναν γαύρο όταν του βρίζανε τη μάνα στο ΣΕΦ!!Γιατί το έχουν κάνει και το θυμάμαι πολύ καλά..δν είπα ποτέ ότι ο Παπαλουκάς δν έιναι καλός παίχτης.. αλλά κ ο παπαλουκάς έχει εξίσου παιχταράδες δίπλα του, δεν συμφωνέις? ο Μιλόσεβιτς ήταν απλά μία ηλιθιότητα του Γιαννάκη,,..
ps.ο saras ξέρει το πιο πολύ μπάσκετ από καθε άλλον στην ευρώπη..KAI απο παπαλου…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 3:20 μμ
Poios papaloucamp re paidia??? Na sovareutoume ligaki!!! O an8rwpos den yparxei pleon… pote den ipirxe. Toulaxiston se 8ema i8ous o an8rwpos ysterei. Kai na ‘nai kala pou “exei ton mitsara” skeutou na min ton eixe dld ti 8a tou ekane.
23 Φεβρουαρίου 2009 at 3:54 μμ
και εξαλλου οταν το 2007 ο διαμαντιδης σαρωσε τα παντα σε ατομικο και ομαδικο επιπεδο αν θυμαμαι καλα δεν ειχε ουτε σαρας ουτε σπανουλη διπλα του..εβγαλε ολη τη χρονια μονος…αυτο που λες φιλε zots δεν ισχυει…γιατι και ο jordan ειχε pippen,kukoc,rodman διπλα του αλλα δεν σημαινει κτ αυτο!:p
23 Φεβρουαρίου 2009 at 3:58 μμ
Εγώ ένα έχω να πω σε ό,τι αφορά το Παπαλουκά.Κάτι ήξερε η ΤΣΣΚΑ και τον άφησε ελεύθερο.Με τα χρήματα που διαθέτει αν ήθελε να τον κρατήσει θα το έκανε χωρίς πολλά πολλά.Ο Παπαλουκάς είναι ο καλύτερος παίκτης του Παναθηναϊκού.
Μετά από αυτά που είπε στο final-four της Αθήνας θα βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή που πατάει το πόδι του στο ΟΑΚA
@drazen: Για ποια ασυλία του Μπουρούση να μιλήσουμε.Είναι τέτοια η ασυλία που έχει ο χοντρός που η ασυλία του άλλου δε φαίνεται καθόλου.Και για ποια ασυλία κάποιου παίκτη να μιλήσουμε όταν στο χθεσινό παιχνίδι ασυλία είχε όλος ο ολυμπιακός.
23 Φεβρουαρίου 2009 at 4:06 μμ
Αυτο ειναι καθαρα θεμα χαρακτηρα…το οτι ο Παπαλουκας μπορει να εχει μεγαλυτερη “μπασκετικη αλητεια” απ τον Μητσο δεν λεει απολυτως τιποτα ουτε μειωνει την μπασκετικη του αξια…ο καθενας μπορει πανω στην ενταση του παιχνιδιου να ριξει κανα μπινελικι…εδω με φιλους παιζεις μπασκετ και μπορει σε καποια φαση να αρπαχτεις…γι αυτο κι εγω εγραψα οτι ο Μητσος ειναι ιδιαιτερη περιπτωση αθλητη και ανθρωπου…δεν το συναντας συχνα κατι τετοιο…Μπορει οπως λες και ο Παπαλουκας να εχει παιχταραδες διπλα του αλλα κανεις τους αν εξαιρεσεις ισως τον Halperin δεν μπορει να σηκωσει στις πλατες του την οργανωση της ομαδας…συν το ψυχολογικο βαρος που κουβαλαει ο Παπαλουκας που επεστρεψε ως ο μεσσιας που θα οδηγησει τον οσφπ στην γη της επαγγελιας…Σιγουρα ο φετινος Παπαλουκας δεν ειναι ο Παπαλουκας της Cska γιατι πολυ απλα και ο οσφπ δεν ειναι Cska…οπως οι παιχτες κανουν τις ομαδες και οι ομαδες αντιστοιχα κανουν τους παιχτες…Εχεις σκεφτει πχ ποτε πως θα ηταν ο Μητσος αν δεν επαιζε στον Παναθηναικο?Ποσες φορες τον εχει παρασυρει κι αυτον η μετριοτητα της Εθνικης?Ο Παπαλουκας που οντως δεν εχει αποδοσει τα αναμενομενα φετος δεν ξεχασε το μπασκετ…απλα εχει διαφορα να παιζεις στην καλυτερη ομαδα της Ευπωπης τα τελευταια χρονια(και ο Παπαλουκας επαιξε σημαντικο ρολο στο να επιτευχθει αυτο)και στον καρπαζοεισπρακτορα της Ελλαδας που τωρα προσπαθει να ορθοποδησει και να κανει κατι καλο…το βαρος που εχει ειναι μεγαλο και ωρες ωρες μοιαζει και ο ιδιος να μην μπορει να ανταπεξελθει γιατι ειναι απελπιστικα μονος εξου και τα λαθη του σε κρισιμα σημεια…Το βασικοτερο για μενα ειναι οτι ποτε δεν κρυβεται και αυτο τον καθιστα μεγαλο παιχτη…αλλες φορες θα του βγει και θα ειναι θεος(βλεπε ημιτελικος με Γαλλια)αλλες φορες οχι(βλεπε χθεσινος τελικος και τελικος του final 4 της Αθηνας)…δηλωνει ομως παντα παρων και αυτο δεν μπορει κανεις να το αμφισβητησει…αυτο εκανε και χθες ακομα και οταν(χωρις λογο οντως)πιστεψε οτι μπορουσε να σταματησει τον Μητσο…κι εγω γελασα και τον κοροιδεψα οταν το ακουσα…αλλα το βασικο ειναι οτι και παλι δεν κρυφτηκε…θελησε ακομα και στην αμυνα να βοηθησει που σε καμια περιπτωση δεν αποτελει το δυνατο του σημειο…τι να εκανε δηλαδη?Να αφηνε τον αμουστακο Μιλοσεβιτς να μαρκαρει τον Διαμαντιδη οπως αποφασισε ο ανεκδιηγητος προπονητης του?Οσο για τον Σαρας συμφωνω απολυτα μαζι σου… ειναι μακραν ο καλυτερος play maker στην Ευρωπη ακομα και τωρα που ελαχιστες φορες θυμιζει τον παλιο φοβερο και τρομερο Σαρας…δεν συγκρινεται η ποιοτητα του ουτε το μπασκετικο του ταλεντο με του Παπαλουκα …για μενα ειναι αυτη την στιγμη η μεγαλυτερη εν ενεργεια μπασκετικη προσωπικοτητα στην Ευρωπη…ο ανθρωπος ξερει τονους μπασκετ και αυτο φαινεται σε καθε του κινηση μεσα στο γηπεδο κι ας κανει και τα αψυχολογητα του που και που…Και μιας και μιλαμε για τον Σαρας,που τοσο πολυ εκτιμας οπως κι εγω,σε συγκριση με τον Παπαλουκα,ποια ειναι η γνωμη σου για τον τροπο που συμπεριφερεται σε αντιπαλους,διαιτητες και συμπαικτες?Το trash talking,η γκρινια και τα καραγκιοζιλικια σε ολο τους το μεγαλειο…και το λεω αυτο για να σου δειξω πως το οτι καποιοι μεγαλοι παιχτες ξεφευγουν μερικες φορες απ τα ορια δεν κρινει την μπασκετικη τους αξια…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 5:12 μμ
Το ευχάριστο με εχθές ήταν ότι κερδίσαμε ένα παιχνίδι στο οποίο φάνηκαν σε όλο τους το μεγαλείο οι ελλείψεις της ομάδας σε έμψυχο δυναμικό(έλλειψη back-up 5αριού,έλλειψη αξιόπιστου 3αριού-ο Περπέρογλου μπορεί να έβαλε ένα κρίσιμο τρίποντο,μην ξεχνάτε όμως ότι στις τέσσερις προηγούμενες επιθέσεις που προσπάθησε να ποστάρει αντίπαλο,κατέληξε σε “τσαρούχι”).Δύσκολο να φανούν ξανά σε τέτοιο βαθμό αυτές οι αδυναμίες,άρα και την Κυριακή προβλέπω να πέφτει πολύ καρέκλα…
Υ.Γ 1:Αστείο μετά από τέτοια νίκη να ασχολούμαστε με Παπαλουκά.Πολύ λίγος για ακόμη μια φορά…
Υ.Γ 2:Ο Γιαννάκης και αυτός λίγος.Εάν και φάνηκε να ελέγχει το ρυθμό αρχικά,στο δεύτερο ημίχρονο κλασσικά πελάγωσε και ακολούθησε πιστά τις κινήσεις Ζότς…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 6:09 μμ
Sto 4o dekalepto o Giannakis klasika koimi8hke.. H omada tou htan 10 pontous pisw kai eixe akoma 4 omadika faoul na dwsei!!!
Yphrxe pote periptwsh na ksefygei kati tetoio tou Zots??
23 Φεβρουαρίου 2009 at 6:46 μμ
και βέβαια δεν έιναι καλό να διαμαρτύρεσαι σε διαιτητές…σου σπάει κ σένα τα νεύρα όταν μετά τρως την τεχνική ποινή..κ ο παπαλουκας όλο κλαίγεται σε διαιτητές,ακόμα και στους συμπάικτες του όταν κάνει ο IΔΙΟΣ το λάθος!!!! τσπ..αν εξαιρέσεις το respect στον Παπαλουκά που εγώ προσωπικά δν το δέχομαι,σε όλα τ αλλα συμφωνούμε..:P
23 Φεβρουαρίου 2009 at 7:07 μμ
Δεν χορταίνω να το λέω, γιατί έχω δίκιο.
Άλλη η πίεση στην ΤΣΣΚΑ την αιώνια δυνάστη στο Ρωσικό πρωτάθλημα, (που είτε έτσι είτε αλλιώς θα πάρει τον τίτλο) και άλλη η πίεση στο λιμανάκι τους.
Ο Θοδωράκος εκεί ήτανε Βασιλιάς με το Βου κεφαλαίο. Δημιούργησε σε μεγάλο βαθμό την τεράστια ομάδα των Ρώσων τα τελευταία χρόνια, αλλά ήρθε να πουλήσει οπαδιλίκι και να το παίξει μεσσίας στους αιώνιους τρίτους.
Παλαιότερα έλεγε σε συνέντευξη πως ευχαριστεί τον θεό που έφυγε από το λιμανάκι τους και γιατί άκουσε τον Ιβκοβιτς (τότε) και ανέβηκε στην Μόσχα. Έλεγε πως δεν θέλει σχέσεις με τον Ολυμπιακό, ότι έχει ξεκόψει μαζί του. Σε μια πτήση του θίασου με τα κόκκινα προς την Μόσχα (για αγώνα με την Δυναμό) βρέθηκε τυχαία στο αεροδρόμιο για παραλάβει τον σκύλο του, τον οποίο ονομάζει “Πειρατή” και δεν μπήκε στον κόπο να χαιρετήσει έστω τυπικά κάποιον από την ομαδούλα τους.
Τώρα πλησιάζει η σύνταξη και είπε να κάνει μια καινούργια αρχή…με σκυμμένο κεφάλι.
Πάντως δεν μπορώ να μην συμφωνήσω πως είναι μεγάλος παίχτης και αυτό κάνει πιο ηδονικό, πιο μεγάλο τον θρίαμβο…τον πρώτο για φέτος.
ΠΑΟ θρησκεία θύρα 13
23 Φεβρουαρίου 2009 at 7:49 μμ
Ρε σεις αφού όλοι συμφωνούμε γιατί τσακωνόμαστε;
Γενικά σε μένα φάνηκε χθες ότι η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι αυτό που είναι όλη τη χρονιά και το μεγάλο πρόβλημα του Ολυμπιακού: ότι δηλαδή προσπαθεί να παίξει πολύ περισσότερο με το μυαλό των παικτών του από ότι αυτοί έχουν συνηθίσει και αυτό πολλές φορές οδηγεί την ομάδα στο άλλο άκρο, στην απουσία οποιουδήποτε αυτοσχεδιασμού και στην έλλειψη ενέργειας. Ψάχνει δηλαδή μια ισορροπία που εμείς την έχουμε αποκτήσει εδώ και πολύ καιρό, και δίνει την δυνατότητα στον Ζοτς να επιλέγει όχι μόνο από ποιον αλλά και με πόσες πάσες θα γίνει η επόμενη επίθεση.
23 Φεβρουαρίου 2009 at 7:55 μμ
Τα λέμε και τα ξαναλέμε και πάλι στα ίδια καταλήγουμε..
Ο σοβαρός στόχος για το 2009 ήταν και είναι η κατάκτηση του Βερολίνου!!!! Τα άλλα είναι απλά για να διασκεδάζουμε τις Δευτέρες στην δουλειά μας..
Τι θυμήθηκα τώρα. Ένα από τα πολύ χωμένα μέλη της θύρας 7 μου έλεγε το καλοκαίρι σε ένα τραπέζι “περιμένουμε από τον Παπαλουκά να ξεχρεώσει γραμμάτια φέτος”.
Λες να του ζητήσουν τα ρέστα στο τέλος της χρονιάς???
Υ.Γ. σε ευχαριστώ drazen !!
23 Φεβρουαρίου 2009 at 9:01 μμ
Το έχουμε ξαναπεί η διαφορά στα ρόστερ των δύο ομάδων είναι τεράστια. Συγκρίνετε τους παίχτες του Παναθηναικού και του Ολυμπιακού και θα αντιληφθείτε τη διαφορά. Αν δώσεις πολλά λεφτά σε κάποιον δεν σημαίνει ότι τον αναβαθμίζεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Τσίλντρες. Ενα καλός 6ος παίχτης για το NBA (χωρίς σουτ) και χωρίς καμία συμμετοχή σε All Star Game δεν είναι λογικό να περιμένεις να κάνεις την ανατροπή σε Ευρωπαικό επίπεδο όταν άλλοι παίχτες πραγματικοί πρωταγωνιστές του NBA έχουν δυσκολευτεί να προσαρμοστούν στην Ευρώπη. Και αυτό συμβαίνει σχεδόν σε όλους τους παίχτες του Ολυμπιακού. Είτε Υπερτιμημένοι τα μάλα (Αυτός ο Τεόντοσιτς που πήγε φέτος διότι μέχρι πέρσι πιστεύαν ότι ήταν το κορυφαίο νέο ταλέντο στη θέση 1) είτε βρίσκονται πλέον σε πορεία πτώσης όπως ο Βούισιτς και ο Παπαλουκάς ( οι μόνοι πραγματικά μεγάλοι παίχτες του Ολυμπιακού). Εξαίρεση αποτελούν μόνο οι Μπορούσης και ίσως ο Βασιλόπουλος.
Συμπληρώστε στα παραπανω και την διαφορά στην αξία των δύο προπονητών και η εξίσωση λύνεται εύκολα….Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι δικό μας το πρωτάθλημα διότι τότε δεν χρειαζόταν να παίζουμε αγώνες..
23 Φεβρουαρίου 2009 at 9:58 μμ
ari νομίζω ξεχνάς τον Πρίντεζη,ο οποίος ήταν και ο μόνος τον οποίο προσωπικά φοβήθηκα χθές…
23 Φεβρουαρίου 2009 at 10:38 μμ
E όχι και να φοβόμαστε το Πρίντεζη.Μέχρι και οι τοίχοι γελάνε.Ο λόγος για τον οποίο παίζε μπάσκετ και μάλιστα και στην αρχική πεντάδα του ολυμπιλαγού είναι το άλμα του το οποίο βοηθάει στις ανανεώσεις κάποιων επιθέσεων.Αυτός ούτε για το πάγκο μας δε κάνει.
Οι Αγγελόπουλοι έχουν δώσει υπερβολικά λεφτά για να πάρουν μέτριους παίκτες που δεν μπορούν να πάρουν την ομάδα στις πλάτες τους.Το ίδιο έκαν και οι Γιαννακόπουλοι στα πρώτα τους χρόνια όπου το μπάτζετ μας ήταν μεγαλύτερο από το δικό τους.Οι ομάδες δε γίνινται μόνο με τα λεφτά.Βασική προϋπόθεση είναι αλλά όχι η κυριότερη
23 Φεβρουαρίου 2009 at 10:41 μμ
omadara mitsaras telos
23 Φεβρουαρίου 2009 at 10:56 μμ
Τώρα εμένα γιατί μου φαίνεται ότι ο Παπαλουκάς ήταν ο καλύτερος μας παίκτης στο 4ο δεκάλεπτο; Μια οι συστημένες πάσες στα κάγκελα, μια τα κλασικά μπασίματα του στυλ “δεν ξέρω τι θέλω να κάνω και στο τέος δεν κάνω τίποτα”.. Ώρες ώρες μου δίνει την εντύπωση ότι περισσότερο ήρθε για δημόσιες σχέσεις με τους “γκρίζους”, παρά για μπάσκετ..
Επίσης, απορώ με τη φράση του Παπαλουκά “Θα τον μαρκάρω εγώ. Τον έχω”, καθώς δεν είναι και κανένας τρομερός αμυντικός. Τέτοια δήλωση μόνο ένας Χατζηβρέττας δικαιούται να κάνει..
Πάντως είναι και ψυχολογική η διαφορά.. Αφού και εδώ μέσα λέμε “και να χάσουμε την Κυριακή, θα τους κερδίσουμε στα play-off”. Πιστεύω ότι σε ένα βαθμό και οι παίκτες μας λένε “τους έχουμε”..
P.S.1 Mπάκι, την έχει “πατεντάρει” την κίνηση ο Μπατίστ, οπότε..
P.S.2 Ο Ουίνστον στη Ρεάλ;
24 Φεβρουαρίου 2009 at 12:03 πμ
pump up the volume, mylo, guru josh, and the PARTY goes on…
ps1 Μπουντουράκο κόψε τα ψόφια, ετοιμάζεσαι για ψηφοδέλτια και μας σέρβιρες ψεμματιστάν με το καλημέρα?
ps2 Μπουρούσης και Baby Shaq να αρχίσουν να σηκώνουν το χεράκι από μόνοι τους, έλεος!! μας βλέπουν και οι ΤΥΦΛΟΙ σαν τον κ. Ιωάννου.
24 Φεβρουαρίου 2009 at 11:45 πμ
Κάτι άσχετο…στην αρχή της μετάδοσης μετά την παρουσίαση των ομάδων η κάμερα πιάνει τον ρεπόρτερ του θρήνου τον Μελάγιες να λέει στον Μπουρούση “γαμήστε τους”…Αυτός ο άθλιος δημόσιος υπάλληλος ο οποίος πληρώνεται απο όλους εμάς..αν τον πετύχω πουθενά θα του σπάσω τα μούτρα του μούλου…
24 Φεβρουαρίου 2009 at 11:54 πμ
E OXI ΡΕ ΑΡΗ ΚΙ Ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ…..ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ…
24 Φεβρουαρίου 2009 at 3:02 μμ
Erwthsh:
Αλήθεια όταν το 1999 υπογράφατε στον Παναθηναϊκό πέρασε ως τρελή σκέψη ότι το 2009 θα είσασταν ακόμη εδώ;
Zots: «Ούτε ως θεότρελη σκέψη. Ποτέ δεν σκέφτηκα κάτι τέτοιο. Υπέγραψα άλλωστε συμβόλαιο ισχύος 2+1 χρόνων και ήμουν ευτυχής για αυτό, ενώ από τότε ήξερα οτι εκείνο μου μετρά στο τέλος είναι τα αποτελέσματα. Στον αθλητισμό σε βλέπουν με τόσο καλό μάτι, όσο καλός ήταν ο τελευταίος σου αγώνας…»
Afierwmeno stis “gerontokores” tou blog…
24 Φεβρουαρίου 2009 at 3:19 μμ
Dhmhtrh exeis dikio. To eida kai egw auto me ton Melagies. Krybei kai ligo to stoma tou gia na mhn fainetai kai polu oso leei ston Mpouroush “gamhste tous”. Wraios dhmosiografos. Kai o Mpouroushs kounaei to kefali tou katafatika.
Ante thn epomenh fora an den mporei o Milosevic na mpei o Melagies na markarei ton Diamantidi…
24 Φεβρουαρίου 2009 at 3:48 μμ
Μόλις τώρα είδα ότι αναφέρεται στο θέμα με τον Μελάγιες και ο Πρασινοφρουρός, χωρίς βέβαια να αναφέρει όνομα και τον καλεί να ζητήσει συγγνώμη δημόσια..μήπως να διαμαρτηρηθούμε όλοι μαζί στην ΕΡΤ για το θέμα?
24 Φεβρουαρίου 2009 at 4:07 μμ
Ναι.
24 Φεβρουαρίου 2009 at 5:51 μμ
ρε παιδια μηπως τελικα το οτι ο βασιλοπουλος ειναι τοσο σπουδαιος αμυντικος ειναι μια βρωμα,που την εβγαλε καποιος μια φορα καπο τοτε το πιστεψε ολη η ελλαδα?
24 Φεβρουαρίου 2009 at 7:28 μμ
Εδω τι βιντεο του δημοσιου υπαλληλου.
Τι να πεις, ειναι καμμενοι απο τις πολλες… ας μην το πω για να μην κατεβασω το επιπεδο του μπλογκ
24 Φεβρουαρίου 2009 at 7:31 μμ
Οσον αφορά το Βασιλόπουλο γι΄αυτό βάζω και το ίσως, αλλιώς ξεκίνησε και αλλιώς παίζει αυτήν την χρονιά αλλά και πέρσι. Ομολογώ όταν τον είχα πρωτοδεί μ΄άρεσε ως παίχτης, πλέον η πορεία του είναι καθοδική αλλά επειδή είναι ακόμα νέος ίσως μας δείξει κάτι καλύτερο τα επόμενα χρόνια. Αλλά πιστεύω ότι συμφωνούμε, γιατί το ξανάκουσα και σήμερα και κάπως μου χτυπάει περίεργα, ότι αυτό το υποτιθέμενο ταλέντο των παιχτών του Ολυμπιακού μάλλον στη φαντασία των ρεπόρτερς βρίσκεται παρά στην πραγματικότητα. Ακούγεται ότι οι δύο ομάδες είναι περίπου ισοδύναμες παιχτικά αλλά ο Παναθηναικός παίρνει τα ματς λόγω χημείας, σταθερού κορμού, ψυχολογίας πρωταθλητή και άλλων σχετικών. Χωρίς να παραβλέπω τη σημασία αυτών καταρχήν επιμένω ότι είναι τεράστια η διαφορά στο μπασκετικό ταλέντο των δύο ομάδων. Και φυσικά στην αξία των προπονητών των οποίων η διαφορά είναι εξίσου μεγάλη.
24 Φεβρουαρίου 2009 at 7:37 μμ
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον Zots. Ο Παπαλουκάς είναι μεγάλος παίκτης και κατά τη γνώμη μου κόσμημα για το Ελληνικό μπάσκετ. Στην Ευρώπη έχει καθολική αναγνώριση σε αντίθεση με την Ελλάδα. Προσωπικά τον προτιμώ από τον ΔΙαμαντίδη στην μέχρι τώρα καριέρα τους, με τον Δημήτρη να είναι 3 χρόνια μικρότερος πάντως. Και οι δύο μεγάλοι παίχτες.
@ drazen
για κάθε φάση που μπορεί να διαμαρτυρηθεί ο ΠΑΟ μπορεί και ο Ολυμπιακός και αντίστροφα. Το τακλιν του Μπουρούση έγινε αφου υπάρχει επιθετικό φάουλ του Μπατιστ στον Γκριρ και αμυντικό έπειτα του Γκριρ.
Το ένα φάουλ του Παπαλουκου ήταν επιθετικό του Μπατιστ.
Πεντακάθαρο φάουλ του Βουισιτς στον Σπανούλη.
Βήματα του Σόφο που δεν σφυρίζονται. Άπειρες λάθος φάσεις από τους διαιτητές αλλά και για τις δύο πλευρές.
Για τους μπασκετικούς θεωρώ ότι αμυντικά ο Παπαλουκάς δεν ηττήθηκε σχεδον σε καμία φάση με εξαίρεση ένα μπάσιμο του Μητσάρα. Όταν σου κάνουν 3 διαδοχικά πικ και ο ψηλός που είναι να δώσει βοήθεια την μια είναι 4 μέτρα πίσω την άλλη τρώει στη μούρη μπασιματα τότε δεν φταίει ο περιφερειακός. Αν π.χ. έπιανε ο ΔΙαμαντίδης τον Παπαλουκά και είχε συμπαίκτη τον προχθεσινό Βούισιτς θα έκλαιγαν οι ρέγγες τον Παναθηναϊκό.
Η διαφορά στα παραπάνω: ο Πάο έχει Ομπράντοβιτς ο Ολυμπιακός Γιαννάκη. Μεγάλη διαφορά ειδικά από τη στιγμή που ο Ζοτς έχει επιλέξει παίκτες που ταιριάζουν γάντι στην φιλοσοφία του.
Σαν Ολυμπιακός που είμαι θέλω να κάνω την ακόλουθη ερώτηση στους Παναθηναϊκούς. Πριν ανανεώσει ο Βασιλόπουλος αρκετοί στο blog είχαν εκφράσει την άποψη ότι θα τους άρεσε ο Βασιλόπουλος στα πράσινα. Ακόμα υπάρχει η άποψη αυτή;
Σάρας ανώτερη μπασκετική προσωπικότητα από όλους και τον 3 D και τον Παπαλουκά και …..
Υ.Γ.1. Κάποια στιγμή ο Ολυμπιακός με τον Παπαλουκά στο παρκέ είχε επιμερους σκορ +13 πόντους. Λέει κάτι αυτό.
Υ.Γ.2. Η ΤΣΣΚΑ είχε φιλοσοφία σαν ομάδα και παίκτες που ταίριαζαν με Παπαλουκά. Ο Ολυμπιακός ακόμη ψάχνει την φιλοσοφία του και μάλλον θα συνεχίσει και του χρόνου να την ψάχνει καθώς μετά την Ταου έρχεται Μπαρτσελόνα….
24 Φεβρουαρίου 2009 at 9:04 μμ
@ aris, το έχεις πιάσει απολύτως το νόημα. Εδώ ο Βασιλόπουλος το λέει εδώ και χρόνια “ακόμη μαθαίνω τα βασικά”, και είναι προς τιμήν του. Ο Μπουρούσης, πχ, θα πει ποτέ “ακόμη δεν ξέρω τα βασικά και ούτε πρόκειται..”? Άσχετα αν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Αλλά, αυτή είναι η κληρονομιά της Σιγαλοποίησης, όταν ο σωματότυπος και μόνο σε βγάζει “καλύτερο” παίκτη στα χαρτιά από τους πολύ ανώτερούς σου μπασκετικά. Σε συνδυασμό, βέβαια, με την “καλοπαιδοσύνη..”. Εννοείται ο τρομερά ταλαντούχος πιτσιρικάς θα είναι πιο περίεργος χαρακτήρας. Έλεος, αφού είναι μακράν καλύτερος από τους άλλους. Εδώ έρχεται ο ρόλος των προπονητών και της φιλοσοφίας, οι οποίοι πρέπει να μην ανταγωνίζονται τους ταλαντούχους, παρά να σμιλεύουν παίκτες τύπου 3D. Πέρα από το γενικό, στο μερικό, οι παίκτες του ΟΣΦΠ είναι κλασικά ΥΠΕΡ- τιμημένοι. Όσον αφορά στον Παπαλουκά, άλλοι οι συμπαίκτες στην μια ομάδα και άλλοι στην άλλη, δηλαδή στο ίδιο επιχείρημα καταλήγουμε, στους υπερτιμημένους. Λες και ζούμε σε Κόκκινο καθεστώς, οπού η ομάδα του κόμματος πρέπει και να κερδίζει και να θεωρείται με το ζόρι η καλύτερη.
Άμα είχαμε διαιτητές ευρωλήγκας πόσο θα έληγε το ματσάκι? Η ανάλυση του lostromos καλή μεν αλλά αποσπασματική.
Πάντως, σοκ και δεός η ομάδα στο παιχνίδι, τάπα, αιφνιδιασμός κάρφωμα. Και αρκετές φάσεις NBA.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 12:17 πμ
Γιατί μου φαίνεται πως ο akilas/galobasket επέστρεψε στο σχολιασμό των ποστς του doubleteam, μήνες έπειτα από τη “θεαματική” αποχώρηση του για λόγους “ευθιξίας”;
Λοστρόμε, μήπως ξέρεις τίποτε; οέο;
25 Φεβρουαρίου 2009 at 1:14 πμ
Παιδιά γιατί έχει εξααφανιστεί από παντού το “επίμαχο” video με Μελάγιες-Μπουρούση? Παίχτηκε κάτι?
25 Φεβρουαρίου 2009 at 1:22 πμ
@lostromos: Δεν διαφωνώ ότι αν η κάθε ομάδα επιλέξει μεμονωμένες φάσεις θα προσπαθήσει να πείσει ότι αδικήθηκε. Πάντα συμβαίνει αυτό.
Το ζήτημα είναι αν οι εκάστοτε φάσεις γίνονται σε χρονικό σημείο όπου να καθορίζουν το αποτέλεσμα.
Νομίζω πάντως πως πρέπει να γίνει μια μικρή αναφορά και στη διαφορά νοοτροπίας.. Λίγο πριν το ματς ο Ιτούδης έκανε δηλώσεις για τον αγώνα και ο Μπουντούρης για τους διαιτητές..
Όσο για μετά τον αγώνα, ακολουθεί απόσπασμα από χθεσινό άρθρο στην εφημερίδα Goal: “Αυτή που δεν άντεξε και ξέσπασε μετά το τέλος της αναμέτρησης ήταν η γυναίκα του Παναγιώτη Γιαννάκη, Ευγενία, η οποία επιτέθηκε φραστικά στο μέλος της ΚΕΔ Στέλιο Συμεωνίδη, εκφράζοντας έντονα παράπονα για τις αποφάσεις της διαιτητικής τριπλέτας.”
Οφείλω να παραδεχθώ πάντως ότι ο Γιαννάκης ήταν σαφώς πιο ήπιος στις αντιδράσεις του από άλλες φορές..
Όσο για τον Melayes, η γνωστή ρήση για το αήττητο των ηλιθίων ταιριάζει γάντι..
P.S.1 Κάτω τα χέρια από τον gallis..
P.S.2 Εκτός από το “επίμαχο” βίντεο, ο Παπαδογιάννης αναφέρει πως την φράση “τον έχω” (για το Διαμαντίδη), τελικά δεν την είπε ο Παπαλουκάς, αλλά ο Χαλπερίν. Όπως γράφει σχετικά, του το είπε ο (αυτήκοος μάρτυρας) Κωνσταντίνος Μελάγιες..
25 Φεβρουαρίου 2009 at 2:08 πμ
η eugenia giannakis πρέπει να τα είχε χώσει και στην ομάδα της ΕΣΣΔ, ειδικά στον ψηλό κύριο με το μουστάκι.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 2:12 πμ
gia na apofortistei kai pali to klhma…
p.s mporei na to metaniwsw auto pou lew alla o monarxidos mou einai ekseretika sympathis
25 Φεβρουαρίου 2009 at 5:05 πμ
@ mkokkinos13
GREEK TALK at Fotsis…
Childress: Stin mouri sou
Fotsis: Pare mia na xeis, mama
25 Φεβρουαρίου 2009 at 9:45 πμ
ΜΕΝΕΛΑΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΡΧΙΔΟΣ?
25 Φεβρουαρίου 2009 at 10:54 πμ
o Childress eixe problhma sthn boubonikh xwra kai ekane epembash, opote ypothetw…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 11:20 πμ
O Βασιλόπουλος όπως και πολλοί παίκτς του ολυμπιλαγού είναι υπερτιμηνένοι.Δυστυχώς γι’αυτούς και ευτυχώς για μας η περίπτωση Βασιλόπουλου είναι καρμπόν η περίπτωση Παπαδόπουλου στο ποδόσφαιρο.Και στις δυο περιπτώσεις οι οπαδοί των ομάδων φώναζαν να τους κρατήσουν και πιστεύω ότι υπό τον φόβο να καταλήξουν στην άλλη ομλαδα εισακούστηκαν από τις δοιηκήσεις.
@lostromos:Eίναι αλήθεια ότι πολλοί Παναθηναϊκοί ήθελαν το Βασιλόπουλο αλλά ευτυχώς μας σώσατε εσείς.Προτιμάς λέει το παπαλουκά από τον Διαμαντίδη.Ασχολίαστο!!!Μακάρι να προτιμάς και τους άλλους παίκτες της αμάδας σου αλλά και το προπονητή σου για να συνεχίσω να σηκώνω κούπες.
Το βιντεάκι με το Μπουρούση και το Μελάγιες πρέπει να ξανανέβει γιατί πολλοί από εμάς δεν το έχουμε δει.Δε ξέρω ποιος το κατέβασε αλλά το θεωρώ απαράδεκτο να κρύβονται τέτοιες αλητείες “δημοσιογράφων” και μάλιστα όταν δουλεύουν και στο “κρατικό κανάλι”.Σε άτομα σαν το μελάγιες κολλάει το “ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ” διότι μπορείς να τα λες αυτά εκτός δουλειάς όταν συναντάς τους παίκτες ακόμα και στη προπόνησή τους αλλά όχι την ώρα του αγώνα όπου υποτίθεται ότι δουλεύεις και πληρώνεσαι από τα λεφτά του Ελληνικού λαού.Αλλιώς τράβα σε κανένα ιδιωτικό κανάλι ή καλύτερα στο magic.
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΡΑ!!!!!
25 Φεβρουαρίου 2009 at 11:33 πμ
Φίλε Pharmacist13 προσπαθώ πολύ ώρα να γράψω σχόλιο και λινκ για το βιντεάκι αλλά δεν καταχωρείται στο ποστ, για άγνωστο λόγο.
Κάνω άλλη μια προσπάθεια…
Παιδιά εδώ θα βρείτε πάλι το βιντεάκι για τον Μελάγιες, που βγάλανε από το youtube.
http://rs498.rapidshare.com/files/201960380/Poutana_NET.rar
Κρίμα που δεν μας έδειξε τι έλεγε πίσω από τις κάμερες και μετά το ματς, όταν είδε όλη η Ευρώπη ποιος γ……… ποιον ξανά και ξανά και ξανά και ξανά …
25 Φεβρουαρίου 2009 at 12:08 μμ
kstellacp, συμβαίνει συχνά στο WordPress όταν στέλνετε link να τα παίρνει ως spam και να πρέπει να τα εγκρινουμε χειροκίνητα, εξ’ου και η σχετική καθυστέρηση. Όσο για το βίντεο, τα σχόλια δικά σας..
Μα καλά, δεν καταλαβαίνουν ότι όταν κάθονται δίπλα στον πάγκο είναι πολύ πιθανό να ζουμαρει πάνω τους η κάμερα στα time out, οπότε πρέπει να είναι προσεκτικοί ως προς τι λένε; Δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη σκέψη.. Μάλλον ο συγεκριμένος νόμιζε ότι βρισκόταν στο σπίτι του παρέα με τους κολλητούς του..
..και φυσικά και θα μπει μετά πολλών επαίνων σύντομα στο “Shame”.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 12:15 μμ
to anebasa na yparxei kai sto youtube gia poio eukolh prosbash…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 12:39 μμ
Ευχαριστώ για το βιντεο!Διαδώστε το όπου μπορείτε….Μωρή κυρία μελάγιες δε θα έρθεις στο οακα.Ε ρε τι έχεις να τραβήξεις!!!
25 Φεβρουαρίου 2009 at 12:52 μμ
Καταρχην η διαιτησια στον τελικο ηταν πολυ καλη για τα δεδομενα ενος τετοιου παιχνιδιου και τα λιγα λαθη που εγιναν ηταν μοιρασμενα…αν καποιος δικαιουται να γκρινιαζει περισσοτερο ειναι ο οσφπ γιατι το κρισιμοτερο διαιτητικο λαθος που εγινε στο παιχνιδι ηταν στην φαση της επαναφορας της μπαλας απ τον Περπερογλου που ολο του το ποδι ειναι εκτος γηπεδου…κρισιμο λαθος γιατι το παιχνιδι εγερνε προς τον οσφπ εκεινη την στιγμη…η διαφορα ηταν στους 5,ο οσφπ ειχε αποκτησει ρυθμο κι εμεις ειχαμε πελαγωσει…σε καμια περιπτωση παντως το παιχνιδι δεν κριθηκε απ τα σφυριγματα…
Ο οσφπ εχει καλους παιχτες χωρις βεβαια να τιθεται συγκριση με τους δικους μας εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων…ολοι τους ειναι ποιοτικοι με κορυφαιους τους Παπαλουκα,Vujcic,Halperin…οι περισσοτεροι ομως ειναι μικροι και απειροι ακομα για να αγωνιζονται στο τοσο υψηλο επιπεδο και οι απαιτησεις της ομαδας ειναι πολυ μεγαλυτερες και απο αυτες που μπορουν και απο αυτες που μπορουν να αντεξουν.Οσο για τον Βασιλοπουλο…ειναι καλος παιχτης αλλα μοιαζει σαν να μην εχει την αναμενομενη εξελιξη τα τελευταια χρονια…μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι η αμυνα,το παθος του και η ενεργεια που βγαζει στο γηπεδο και μεγαλο μειονεκτημα για την θεση που παιζει το σουτ του(οπως και του Περπερογλου).Θεωρω οτι για τον Παο θα ηταν μια εξαιρετικη προσθηκη…ειναι κλασσικος “παιχτης Οbradovic”…επισης θα μπορουσε να λυσει τα χερια του ζοτς σε κοντα σχηματα σαν 4αρι,οπως χρησιμοποιει μερικες φορες τον Περπερογλου,ο οποιος ειναι φανερο πως δεν μπορει κυριως λογω σωματικης διαπλασης σε αντιθεση με τον Βασιλοπουλο που ειναι πιο γεροδεμενος…αλλωστε μην ξεχνατε οτι δεν εχουμε καλυτερους ουτε στην Ευρωπη γενικα υπαρχουν αξιολογα 3αρια…βαλτε κατω τα ροστερ των καλων Ευρωπαικων ομαδων…μετα τους Siskauskas και Sato δεν προκειται να βρειτε καλυτερο απ τον Βασιλοπουλο…ο Περπερογλου ειναι καλυτερος τεχνικα απ τον Βασιλοπουλο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι καλυτερος παιχτης…σκεφτειτε να ειχαμε τον Βασιλοπουλο στην θεση του Κecman…
Ο Μπουρουσης ειναι απο τους πιο βελτιωμενους παιχτες στην Ευρωπη τα τελευταια χρονια…η εξελιξη του ειναι θεαματικη…ειναι κατα την γνωμη μου απ τους πιο χρησιμους ψηλους στην Ευρωπη…αν βελτιωνε και το παιχνιδι με πλατη στο καλαθι ακομα περισσοτερο θα ηταν κορυφαιος…
Παντως η μεγαλυτερη διαφορα των δυο ομαδων ειναι στους προπονητες οπως εχουμε πει και ξαναπει…η διαφορα τους ειναι χαωδης…και δεν προκυπτει αυτο μονο λογω συγκρισης του Γιαννακη με τον κορυφαιο προπονητη της Ευρωπης που ειναι αναμενομενο να υστερει αλλα γενικα αν και τον θεωρω καλο προπονητη πιστευω οτι ειναι “λιγος” γι αυτο το επιπεδο…θεωρω αδιανοητο για τους Αγγελοπουλους να αφηνουν την διαχειριση μιας ομαδας τοσων εκατομμυριων στα χερια του δρακου…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:12 μμ
Ε δεν το δέχομαι ότι δεν υπάρχουν καλύτερα τριάρια από τον Σάτο και τον Βασιλόπουλο σε όλη την ευρώπη..Ελεος!!
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:36 μμ
Μπορεί να έχει αλλάξει το μπάσκετ και να μην το έχω καταλάβει. Πάντως 3αρι που να μην μπορεί να ξεκινήσει με άνεση ντρίπλα στο τρίποντο για να καταλήξει σε αξιοπρεπές λέυ απ για μένα δεν είναι 3αρι. Αυτοί που κάθονται στητοί περιμετρικά και μοιράζουν πάσες για μένα είναι 4ρια(?). Επίσης, δεν δέχομαι 4αρι που δεν κατέχει της βασικές κινήσεις πίβοτ. Για να μην μιλήσω για τα 5ρια και την γκάμα κινήσεων που θα έπρεπε να έχουν, θεωρητικά και με τα δύο χέρια αφού παίζουν τόσο κοντά στο καλάθι. Μάλλον έχει αλλάξει το μπάσκετ και δεν το έχω καταλάβει.
Μελάγιες: το λιγότερο απαράδεκτος, σηκώνει σοβαρότατη διαμαρτυρία/καταγγελία. Για να δούμε, θα το πνίξουν τα μήντια? Κανονικά θα πρέπει να διαμαρτυρηθούν πρώτοι οι “συνάδελφοί” του (έλεος). ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ. ΦΡΙΚΗ.
Το τραγουδάκι του Παπαδόπουλου δεν έγινε θέμα? Και αφορούσε μόνο ένα άτομο, τον σωλήνα.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:47 μμ
RIK για πες μου ενα…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:51 μμ
@zots sisca
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:52 μμ
@abelokipoi:Ειπα τεχνικα ειναι καλυτερος ο Περπερογλου.4αρια ειναι αυτοι που καθονται περιμετρικα και μοιραζουν πασες?Απο ποτε?Επισης ουτε ο Φωτσης ξερει τις βασικες κινησεις πιβοτ αλλα ειναι απ τα καλυτερα στην Ευρωπη…για τον Μπουρουση εχεις δικιο..κι εγω το ειπα…αν και εχει βελτιωθει με πλατη ειναι ακομα αδυναμος…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 3:55 μμ
@mkokkinos13:ο Siska ειναι αναμφισβητητα ο κορυφαιος στην θεση του και μαζι με τον Μητσο και τον Navaro οι καλυτεροι παιχτες στην Ευρωπη αυτη την στιγμη και τον ανεφερα στο πρωτο αρθρο μου…αν διαβασες καλα ειπα οτι θεωρω τον Βασιλοπουλο καλυτερο 3αρι μετα τον Siska kai τον Sato…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:08 μμ
kennedy winston
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:15 μμ
E oxi kai kalyteros paixths stin Eurwph o La Bomba. 8a lega oti toulaxiston oi Saras, Smontis, Rakocevic ante kai o Papalouk einai kaluteroi tou.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:20 μμ
oute geia asteio na mhn les tetoia kostas13 giati tha to dei o THANOS2 kai tha (ton) trexoume…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:24 μμ
Το θέμα με τον Μελάγιες δεν πρόκειται να ανακινηθεί απο τους “συναδέλφους” του..Έγραψα για αυτόν στο blog του Παπαδογιάννη στο gazzetta.gr και το μήνυμα μου λογοκρίθηκε και ανέβηκε μισό χωρίς το επίμαχο σημείο του..Οπότε,ας μη περιμένουμε πολλά..
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:28 μμ
leme kai kamia malakia na perasei i wra. edw exoume matsakia avrio kai tin kyriaki kai kathomaste n asxoloumaste me to an einai kalos o vasilopoulos. xestika an einai kalos kai apo poion einai kalyteros. emena me noiazei na mi deiksei tin kyriaki i omada tin eikona pou edeikse ston teliko. kai gia na mi viastoun kapoioi na milisoun pali gia gerontokores, ennow pws mou edeikse o zots pws pige pali to mats stin pepatimeni, xwris kolpakia kai ekplikseis. kai proswpika pistevw, pws an den itan gia ti basketiki magia tou mitsara, ta sxolia tha itan teleiws diaforetika(apla na simeiwsw, pws akrivws prin ta diadoxika 3ponta tou diamantidi, o gavros kanei seri 7-0 se elaxisto xroniko diastima kai gyrnaei to -6 pou eixe prokypsei apo ta 3ponta perpw-fwtsi. kati leei afto genikotera)
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:42 μμ
to kserw oti sto facebook o kathenas mporei na grapsei me opoio onoma thelei alla autos prepei na einai ontws o melayes.
tou egrapsa loipon: sthn thesh tha paraitoumouna apo monos mou…tetoia karagiozilikia na pas sto magic na ta kaneis. ntroph sou SATYRE…
kai mou apanthse!!!!!(mesa se 2 lepta kiolas)
file zitisa dimosia sygnwmi kai apo esas (mesw tis prasinis) kai apo episimo panathinaiko basket.
ekana lathos kai to katalava
perierga pragmata ama einai ontws autos…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:50 μμ
Αυτός είναι , ζήτησε όντως συγγνώμη αλλά πιστεώ ότι είναι του κώλου…Ο τύπος είναι γαύρος βαμμένος και αυτά τα κατάλαβα το λάθος μου κλπ τα λέει μόνο και μόνο για να μην έχει κυρώσεις στην δουλειά του και για να μην φάει κανα βρωμόξυλο…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 4:55 μμ
Υ.Γ: Και στο superbasket.gr στην σελίδα του Ασπρούλια πέφτει λογοκρισία για το θέμα Μελάγιες
http://www.superbasket.gr/asproulias/?p=78#comment-1246
25 Φεβρουαρίου 2009 at 5:33 μμ
ρε παιδιά ποιος βασιλόπουλος?μέχρι πέρσυ όποτε έπιανε μπάλα έκανε βήματα..σ αυτό βελτιώθηκε μπορώ να πω..μόνο για να κάνει ψευτομαγκιές στο ΣΕΦ είναι..το παιδάκι ο περπέρογλου σε 2 τελικούς κυπέλλου έκανε ματσάρες..κάρφωνε τα τριποντάκια όταν η μπάλα έκαιγε!ο βασιλόπουλος που ήταν??..ένας έιναι ο Σίσκα και ο δεύτερος πολυυυυ μακρία..μέχρι κ ένας mumbru π λέει ο λόγος είναι πιο καλός τ βασιλόπουλου.. χωρίς να σημαίνει αυτό ότι με χαλούσε στον πάγκο!
25 Φεβρουαρίου 2009 at 5:51 μμ
@ζοτς, όπως είπα, το μπάσκετ έχει αλλάξει. Στο μπάσκετ που ήξερα εγώ το 3αρι είναι ο πιο ολοκληρωμένος παίκτης, με τρίπλα που αρμόζει σε 1/2, με σπασίματα και πλαστικότητα 2αριού στο μπάσιμο και την τελική προσπάθεια, με αξιόπιστο σουτ από όλες τις αποστάσεις, με βασικές κινήσεις πίβοτ (αν χρειαστεί) και με τοποθετήσεις και ένστικτο βρώμικης δουλειάς που κατέχει το 4αρι.
Τώρα βλέπω 3αρια να παίζουν με πλάτη ψάχνοντας το μις ματς, αθλητικά 4ρια να βαράνε τρίποντα κατά βούληση, πολύ ταχύτητα στο τρανζίσιον (που φέρνει και τα λάθη) και ένα σορό άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. Το παιχνίδι έχει πάει μπροστά.
http://www.dailymotion.com/related/x3qg51_lebron-james-be-better-than-me-the_sport/video/x3qfbl_lebron-james-be-better-than-me-draw_sport?from=rss
25 Φεβρουαρίου 2009 at 6:10 μμ
Δεκτή η συγγνώμη του melayes αλλά το κατά πόσο έγινε δημόσια…
Πάντως δεν πάει άλλο με τους Κόκκινους Χμερ των μήντια. Ήμαρτον δηλαδή.
http://www.dailymotion.com/search/leftfield/video/x14na0_leftfield-dusted_music
25 Φεβρουαρίου 2009 at 6:23 μμ
Οι δημοσιογράφοι που λογοκρίνουν σχόλια και που δεν καυτηριάζουν τέτοια περιστατικά γίνονται ένα με τους αυτούς που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι.Τη συγγνώμη του ο μελάγιες να τη βάλει εκεί που ξέρει….ή μάλλον εκέι που του έβαλε κάτι άλλο τη Κυριακή ο Μητσάρας.
ΜΕΛΑΓΙΕΣ ΔΕ ΞΕΧΝΩ.ΜΗ ΤΟΛΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΣΤΑ PLAY-OFFS!!!
Στη θέση τρία πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη στην Ευρώπη.Ο κορυφαίος και με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο είναι ο Σίσκα.Προσωπικά προτιμώ στη θέση τρία το Περπέρογλου από τον Βασιλόπουλο γιατί είναι πιο καλός στο τεχνικό κομμάτι,είναι πιο καλύτερος σουτέρ ενώ μπορει και να ποστάρει όποτε του δοθεί η ευκαιρία.Από την άλλη ο Βασιλόπουλος το μόνο αξιόπιστο που έχει είναι η άμυνά του και η ενέργεια που δίνει στην ομάδα.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 6:29 μμ
Παρακολουθώ τις συζητήσεις σας τις τελευταίες 2 μέρες και επειδή θεωρώ ότι φοράω παντελόνια δε διστάζω να σας ζητήζω συγνώμη και από εδώ (ήδη στην “Πράσινη”).
Έκανα μαλ%$*& α και το παραδέχομαι. Όλοι σας γνωρίζατε ότι είμαι Ολυμπιακός (basket, μπάλα δε με απασχολεί καθόλου) .
Μπορείτε να μπείτε και να συνεχίσετε να βρίζετε, να απειλείτε και ότι άλλο θέλετε να κάνετε…
Όπως είστε άντρες κι εσείς, είμαι κι εγώ και οι άντρες δε διστάζουν να παραδεχθούν το λάθος τους.
Και πάλι συγνώμη…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 6:50 μμ
εμένα η γνώμη μου είναι ότι αν πρέπει να ζητήσει κάποιος συγνώμη γιατί έβρισε δημόσια στην τηλεόραση έστω και σε συνθήκες ντέρμπυ πρέπει να το κάνει γενικώς και όχι από τους παναθηναικούς ειδικά (θεωρητικά το ίδιο προσβλητικό θα έπρεπε να είναι και για τους ολυμπιακούς … να βρίζει ο ρεπόρτερ ολυμπιακού)
αλλά από την άλλη ο πρετεντέρης πέταγε μπουκάλια
θα μου πεις ότι ο πρετεντέρης δεν πετάει μπουκάλια εν ώρα εργασίας, καθότι δεν μεταδίδει αγώνες
πάντως επειδη και εγώ κάνω μια δουλειά που δεν μπορώ να βρίσω … καταλαβαίνω ότι είναι εύκολο να σου ξεφύγει
ας πούμε και ο Λάζαρός Παπαδόπουλος έβριζε στο ΣΕΦ τότε
25 Φεβρουαρίου 2009 at 6:52 μμ
και ο παπαλουκάς έβριζε στο final 4
25 Φεβρουαρίου 2009 at 7:00 μμ
Ας σταματησουμε λεω εγω επιτελους να ασχολουμαστε με μαλακιες…
Το σοβαρο θεμα ειναι οτι ποναει ο Μike και ειναι αμφιβολος για αυριο ελπιζω οχι και για την κυριακη…σκουρα τα πραγματα χωρις αυτον και για αυριο αλλα κυριως για το ματς της κυριακης…ο Μike ειναι ο σημαντικοτερος μας παικτης μετα τον Μητσο…
25 Φεβρουαρίου 2009 at 7:07 μμ
@enypnio
Το γεγονός ότι έχουν βρίσει κ άλλοι δεν σημαίνει ότι η πράξη απενοχοποιείται…
Αυτό που έκανε ο Μελάγιες (τον οποίο εσύ, εγώ κ ο κάθε Έλληνας πληρώνουμε από την τσέπη μας – πράγμα που τον διαφοροποιεί κ από τους παραπάνω που ανέφερες..)ήταν απαράδεκτο και κατακριτέο όπως και να ‘χει, κι ακόμη πιο απαράδεκτη η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ που ακολούθησε. Θετικό το ότι ζήτησε συγγνώμη(για όποιους λόγους και αν το έκανε αυτό….), αλλά μικρή διαφορά κάνει στα μάτια του κόσμου θεωρώ.
Ακόμη, όταν είσαι δημοσιογράφος της ΚΡΤΑΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, αν δεν έχεις άλλου είδους φραγμούς, θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον πιο προσεκτικός.. καθένας με τις πράξεις του δείχνει το ΗΘΟΣ του.(δημοσιογραφικό κ γενικότερα)
Εγώ πάντως ενοχλούμαι που πληρώνω, όπως κ κάθε Έλληνας άτομα σαν τον Μελάγιες.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 7:08 μμ
ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΔΕΚΤΗ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΛΑΓΙΕΣ.
Υ.Γ ΚΩΣΤΑ 13,ΡΕ ΦΙΛΕ ΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΛΕΜΕ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΤΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ DREAM TEAM ΤΟΥ 1992 ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ,ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΙΝΣΤΟΝ,ΜΑΖΕΨΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ…
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑΝΟΣ2
25 Φεβρουαρίου 2009 at 8:40 μμ
Μελαγιες τουλαχιστον εχεις @@ να βγεις και να γραψεις εδω κ να ζητησεις συγνωμη… απο κει κ περα οπως καταλαβαινεις θα πρεπει να αποφυγεις να ξαναρθεις ΟΑΚΑ(για αγωνα του ΠΑΟ, χτες ηρθες για το Μαρουσι anyway…)
25 Φεβρουαρίου 2009 at 9:27 μμ
Nai re Thano2, dn pareksigw. gia ton Winston eipa pws kanw plaka. Gia ti grinia, opws exw pei polles fores fetos, thewrw to feteino roster isws to pio plires tis teleftaias 10etias kai perimenw ypsila stadar apodosis. Kai de dexomai na xarisoume tpt ston Olympiako
25 Φεβρουαρίου 2009 at 9:30 μμ
nai re paidia alla stin entasi enos agwna mporei na tihei na parektrapei kapoios apo opadiko oistro den einai apithano
eidika apo tin stigmi pou nomize oti den ton deixnoune
25 Φεβρουαρίου 2009 at 9:35 μμ
@Kostas13. Εχεις δίκιο ότι το ρόστερ φέτος είναι το πληρέστερο των τελευταίων ετών και προσωπική μου άποψη το καλύτερο στην Ευρώπη. Ομως σ’έναν τελικό απέναντι στον μεγαλύτερο αντίπαλο είναι δύσκολο να να επιτευχθούν υψηλά στάνταρ απόδοσης. Πάντως δύο ήταν τα σημεία που δεν επέτρεψαν το γρηγορότερο καθάρισμα του παιχνιδιού, τα πολλά χαμένα ρημπάουντ στην αρχή και τα χαμένα ελεύθερα σουτ στο τέλος του παιχνιδιού (λίγο πριν το κρεσέντο του 3D). Ομως το πολύ ενθαρρυντικό είναι η σύγκριση με την κατάσταση που βρισκόμασταν μέχρι πριν λίγο καιρό. Αλλά ας μην προτρέχουμε και ας περιμένουμε το τέλος της σεζόν για τις τελικές μας κρίσεις.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 11:54 μμ
Σημερα φανηκε η διαφορα αναμεσα σε ομαδαρα (ΤΣΣΚΑ) και απλα μια καλη ομαδα (Σιενα). μην εκπλαγειτε να παιξουμε με την Τσιμπονα τελικα
Περασε και η Παρτιζαν. Περφεττο.
25 Φεβρουαρίου 2009 at 11:57 μμ
Paidia omologw oti otan eida to video tou Mελάγιες ta eixa parei. alla an to skeftoume kalitera den einai tipota fovero. vlakeia tromeri einai alla oloi oi reporter twn omadwn einai kai opadoi tous. apla tha eprepe na exoun tin koini logiki na min ekdilonondai stin kamera. kai i signwmi tou pistevw einai apodekti an kai den pistevw oti einai epidi lipatai alla epidi fovatai pithanes andidraseis.
26 Φεβρουαρίου 2009 at 12:19 πμ
Δεν ειναι ολοι. Π.χ. η Μπακουλη ειναι Ολυμπιακος.
26 Φεβρουαρίου 2009 at 1:30 πμ
Ο ρεπόρτερ (όσο οπαδός και να είναι) ειδικά από τη στιγμή που βγαίνει στην τηλεόραση εκτίθεται, τον βλέπει κόσμος, πρέπει να ξέρει να φερθεί. Από τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για την ΕΡΤ είναι ακόμα πιο λεπτή η θέση του.. Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι συχνό το φαινόμενο των ρεπόρτερ που δεν μπορούν να κουμαντάρουν το οπαδιλίκι τους.. Θα πρότεινα πάντως να ηρεμήσουν οι τόνοι και ν’ασχοληθούμε με τίποτα άλλο.. Έχουμε και το ματσάκι με τη Ρόμα, οπότε θα “ξεκολλήσουμε”..
Νομίζω πως ο μοναδικός ρόλος που θα μπορουσε να έχει ο Βασιλόπουλος στον Παναθηναϊκό είναι ολιγόλεπτη συμμετοχή σε συγκεκριμένα αμυντικά σχήματα, όπως έμπαινε κάποτε ο Παπέου για να παίξει υποδειγματικά την άμυνα “ανεμόμυλο”.. Συμφωνώ πάντως με τον RiK, έχει βελτιωθεί στο θέμα με τα βήματα..
P.S. Έχω πάθει στερητικό σύνδρομο αρθρογραφίας Συρίγου..
26 Φεβρουαρίου 2009 at 1:37 πμ
Θα του έχει πέσει βαρύς ο Καζλάουσκας. Πάντως από ότι έχω ακούσει το αγαπημένο του (καζλ.) σπορ είναι το ψάρεμα..
26 Φεβρουαρίου 2009 at 1:47 πμ
Και το κυνήγι παίζει ως Λιθουανικό χόμπι (βλ. Γιαβτόκας). Νομίζω πάντως ότι το αγαπημένο χόμπι του Ομοσπονδιακού είναι γενικώς ο ύπνος..
26 Φεβρουαρίου 2009 at 2:02 πμ
Καλά ο Γιαβτόκας δεν χρειάζεται όπλο, τα αρπάζει από τα δέντρα..
26 Φεβρουαρίου 2009 at 12:09 μμ
POLY kakh h nikh ths partouzan mesa sthn malaga… prepei na kerdisoume shmera loipon..
26 Φεβρουαρίου 2009 at 3:06 μμ
Κοιταξε τι κανουν οι ανθρωποι… χχαχαχα
26 Φεβρουαρίου 2009 at 3:34 μμ
ε σιγά γιατί και η ΠΑΕ ΠΑΟ τα ίδια δεν έκανε στην μπάλλα … και για την διαιτησία δεν ορίονται … ο δεύτερος πάντα κλαίγεται για την διαιτισία που είναι το περίεργο
26 Φεβρουαρίου 2009 at 3:51 μμ
Καλά, ειδικά το μπρος πίσω στον Πάργκο δόθηκε για να σταματήσει ο αιφνιδιασμός και το επερχόμενο σπάσιμο μπασκέτας και για να μην ξεφύγει η διαφορά την δεδομένη στιγμή και πάνε σούμπιτοι με 20αρα στο κεφάλι από το πρωτο ημίχρονο. Διαμαρτυρύθηκαν και οι δύο πάγκοι. Βαλκανική θρηνωδεία λοιπόν. Δεν κοιτάνε να μάθουνε πως παίζεται το άθλημα καλύτερα.
26 Φεβρουαρίου 2009 at 6:56 μμ
H eidhsh ths hmeras!
http://www.sport24.gr/html/ent/215/ent.278215.asp
26 Φεβρουαρίου 2009 at 10:36 μμ
zw sto ekswteriko kai parakolouthw ta paixnidia tis euroleague apo to episimo site tis. prepei na pw oti pera apo entipwsiaka kakes oi perigrafes einai kai proklitika anti-panathinaikes. den antexetai
27 Φεβρουαρίου 2009 at 12:41 πμ
Παρά το τελικό σκόρ,δεν παίξαμε και ιδιαίτερα καλό μπάσκετ με τη Ρόμα.Κακοί αμυντικά,με πολλά χαμένα αμυντικά ριμπάουντ και πάλι.Το χειρότερο παιχνίδι του Διαμαντίδη στον ΠΑΟ.Όταν,βέβαια,συμβαίνουν τα παραπάνω και κερδίζουμε με 19,δύσκολο να γυρίσουμε σε καταστάσεις όπως πριν 2 μήνες…
Αναμένοντας την Κυριακή λοιπόν…
27 Φεβρουαρίου 2009 at 1:25 πμ
Φιλαράκια, παρότι έχετε αθετήσει τον λόγο σας για βραδιά με άφθονη μπύρα, θεωρώ ότι παραμένουμε φίλοι και θα ήθελα να σχολιάσω δύο πράγματα:
1) Ο τύπος με τη διαπίστευση δεν είναι ο αφάνας, αλλά ένας ηχολήπτης της ΕΡΤ. Κι εγώ μόλις τον είδα τα έχασα, ρώτησα κι έμαθα. Μοιάζει, πάντως, καταπληκτικά. Το χειρότερο είναι πως 3 ώρες πριν τον τελικό, μέχρι και 1/2 ώρα μετά την απονομή, είχε την ίδια κατσούφικη φάτσα.
2) Έκανε μ…κία ο Μελάγιες, κανείς δεν το αμφισβητεί. Όμως, για όσους κάνουν λόγο για την παρουσία του στην ΕΡΤ (τον πληρώνουμε, κτλ.) μην τρελαίνεστε. Πάγκο Ολυμπιακού κάνει ο άνθρωπος. Δηλαδή, ο Κοντός που κάνει πάγκο Παναθηναϊκού στον ΑΝΤ-1 είναι αντικειμενικός;
Δεν λέω ότι δικαιούται να πει αυτή τη μ…κία. Άλλωστε και ο ίδιος βγήκε και ζήτησε συγνώμη. Όμως από εκεί, μέχρι να τον σταυρώσουμε, έχει απόσταση.
Και πριν απαντήσετε, μια ερώτηση: Αν το ίδιο πράγμα έκανε ο ρεπόρτερ του ΠΑΟ στον Φώτση (για παράδειγμα) θα νιώθατε την ίδια ενόχληση;
Για να μην υπάρξουν παρερμηνείες: Δεν λέω ότι δεν φταίει. Αλλά θεωρώ ότι με τη συγνώμη όλα κλείνουν…
27 Φεβρουαρίου 2009 at 1:58 πμ
@subitos: Αυτό με τις περιγραφές στο EBTV μου το έχουν πει και άλλοι. Τουλάχιστον παλεύεται η ποιότητα της εικόνας; Αντέχεις να το δεις σε full screen mode;
@filos: Πραγματικά ασύλληπτη η ομοιότητα ηχολήπτη/αρχισυνδεσμίτη.. Νομίζω ότι έχει λήξει το θέμα με τον Μελάγιε, προσωπικά πάντως το ίδιο θα τον εκραζα και τον Ασπρούλια (για να μην πω και περισσότερο) αν έκανε κάτι αντίστοιχο on-camera.
Όσο για τα μπυρόνια: “check your inbox”..
Παίδες, δυστυχώς δεν κατάφερα να δω το ματς, οπότε δεν έχει νόημα να γράψω για κάτι που δεν έχω δει. Συνεπώς, τα σχόλια συνεχίζονται σ’αυτό το post..
P.S. Τελικά μεγάλη υπόθεση (σε ότι αφορά την πρωτιά) το +18 της πρώτης αγωνιστικής..
27 Φεβρουαρίου 2009 at 3:11 πμ
@drazen93: i poiotita tis eikonas palevetai. den einai teleia alla palevetai. to deftero imixrono to eida omws xwris ixo. aftos den palevotan
27 Φεβρουαρίου 2009 at 8:03 πμ
2 logia gia to x8esino mats. Mallon to +19 einai proion tis anyparxias tis Roma, kai twn pollwn la8wn epilogwn tou Saniboy (apla tragikos) para dikis mas emfanisis. Anw to simantiko einai oti fanikame sinepeis se ena akoma paixnidi ektos edras… kai kati mou leei oti an synexisoume etsi kai veltiw8oume ligo sta amyntika rebounds (15 epi8etika piran oi romaioi) 8a mas doume ston teliko tou Berolinou.
P.S. O giannakis den ntrepetai na fwnazei gia tin diaitisia pou ton eunoise ston teliko kypellou?
27 Φεβρουαρίου 2009 at 11:42 πμ
@V-Span: einai geloioi file mou. de diamartyretai gia ta sfyrigmata twn diaititwn, alla gia to oti i KED den ekane dekto to aitima tous sxetika me to poioi diaitites tha mpainoun stin klirwtida. Kapws stimeno mou fainetai, pane na ftiaksoun klima, alla pistevw exoun gnwsi oi fylakes.
Oson afora to xthesino paixnidi, einai logiko meta apo teliko na parousiasei i omada ena pio xalaro proswpo, an kai edeiksan apo tin arxi pws ikseran ti simasia tou, gi’ afto kai to katharisame sxetika efkola. Me tin eikona pou parousiazei i omada, exontas arketous paixtes se kalo rythmo, pistevw pws tha anevoume ena epipedo an anevei ki allo o Fwtsis kai ksypnisei apo to lithargo o Tsartsaris
PS: Poly swstos o zots, stis dilwseis tou sxetika me to paixnidi tis Kyriakis. Den einai telikos, exoume na paiksoume ki alla paixnidia. Elpizw na leitourgisoun swsta
27 Φεβρουαρίου 2009 at 1:45 μμ
@karaflodaimwn:
Me 6 rebounds, 4 asists, 1 klepsimo kai 0 (!)
la8h se 28′ + apisteuth amyna ston Becirovic,
apo pou ki ws pou htan to xeirotero (!) paixnidi tou 3D ston PAO.
Eleos.. Tosa xronia paizei sthn omada mas, den exeis katalavei oti h apodosh tou Mitsara de metrietai apo tous pontous tou.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 2:34 μμ
Παιδιά αν είδε κάπιος χθες τον αγώνα μπορεί να πει συνοπτικα τα “ανησυχητικά” και θετικά σημεία?
ΥΓ: Αξίζει η συνδρομή στο κανάλι της Euroleage για να μπορώ να βλέπω όλους τους αγώνες ?
Αν ξέρει κάποιος ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 2:35 μμ
Τι αλλο θα ακουσουμε και θα διαβασουμε απο τους δημοσιογραφους πλεον
“Ο Παναθηναϊκός κυρίαρχος του παιχνιδιού εντός κι εκτός παρκέ δεν θέλει να αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση στη διαιτησία στηρίζοντας τους παλιούς διαιτητές, αυτούς που αναδείχθηκαν την τελευταία δεκαετία. Ο Ολυμπιακός από την μεριά του προσπαθεί να δημιουργήσει τη δική του σφαίρα επιρροής στηρίζοντας τους νέους διεθνείς διαιτητές.
Μην πει κανείς Παναθηναϊκός ότι οι πράσινοι τα τελευταία χρόνια δεν είχαν την διαιτησία με το μέρος τους”
Τασος Μαγουλας επιβεβαιωνει για αλλη μια φορα την παναξια θεση του στο hall of shame.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 4:05 μμ
Καλά, αφού το γράφει ο μαγουλάς τότε αποκτά ιδιαίτερο κύρος.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 4:55 μμ
Δυστυχώς από ό,τι βλέπω και διαβάζω οι δημοσιογράφοι που είναι ολυμπιακοί βλέπουν ότι η ομάδα τους προσπαθεί να δυναμώσει σε όλα τα πόστα και κάνουν και αυτοί από τη μεριά τους ό,τι περνά από το χέρι τους για να βοηθήσουν.Διαμαρτύρεταιη ΚΑΕ γράφουν άρθρα αυτοί.Αυτοί έχουν ξεσαλώσει τη τελευταια εβδομαδα και που εισαι ακομα.Διαμαρτύρεται ο Μπουντούρης,δια μαρτύρεται ο Κλάψας,από πίσω με άρθα οι δημοσιογράφοι τους.Τι να πρωτοθυμηθώ?Τον Μελαγιες,τον Ιωάννου ή τώρα τον Μαγουλά.
Δημοσιογράφοι του ΠΑΟ ξυπνήστε όσο είναι καιρός και απάντάτε στα προκλητικά άρθρα των συναδέλφων σας.Μην αφήσετε τη “δημοσιογραφική χούντα του ποδοσφαίρου”(alpha,skai,net,εφημερίδες,ραδιοφωνα) που κάνει το άσπρο μαυρό να δημιουργηθεί και στο μπάσκετ.Εχετε διαπιστώσει τι κακό,τι μιζέρια και τι γκρίνια φέρνει στο ποδοσφαιρικό τμήμα.Τα λάθη των δημοσιογράφων του ποδοσφαιρικού ΠΑΟ μην τα κάνεται και εσείς.
Τους ολυμπιλαγούς δεν είναι να τους αφήνεις να σηκώσουν κεφάλι.Δε θέλουν και πολύ για να διαστρεβλώσουν την αλήθεια,να γράψουν και να πουν τα δικά τους.Ενα πάτημα ψάχνουν…
Αντίδραση εδώ τώρα!!!!
@Drazen:Σε ό,τι αφορα τους δημοσιογράφους τίποτα δεν έχει τελειώσει και ο Μελάγιες ήταν μόνο η αρχή.Δες πόσοι έγραψαν άρθρα εναντίον του ΠΑΟ και ενώ ο ολυμπιακος ευνοήθηκε.Εκαναν το άσπρο μαύρο.Που ήταν τα άλλα χρόνια όλοι αυτοί?Το είπα και το ξαναλέω ένα πάτημα ψάχνουν.Προσωπικά πάντως προτιμώ τον Μελάγιες από κάτι άλλους που το παιζουν δήθεν αντικειμενικοί και πολεμούν την Πανάθα μέσα από τα άρθρα τους.Χειρότερο κακό στην ομάδα και τους οπαδούς κάνουν οι δεύτεροι.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 5:25 μμ
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το κολλημα που εχετε φαει με τους δημοσιογραφους.Ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβετε οτι ειναι υπαλληλοι και παιζουν το παιχνιδι των αφεντικων τους?Συμφωνω οτι μερικοι ειναι απαραδεκτοι αλλα με το να ασχολουμαστε μαζι τους απλα τους δινουμε αξια χωρις να κερδιζουμε κατι…ισα ισα μονο να χασουμε εχουμε…σκεφτειτε μονο τι εχει να γινει με τον Μελαγιες στο ΟΑΚΑ στους τελικους με τον οσφπ αν εξφεδονιστει τιποτα απο τις κερκιδες απο καποιον ανεγκεφαλο…θα σας αρεσει τοτε να διακοπει ο αγωνας και να τιμωρηθουμε?Γιατι πρεπει να δημιουργουμε εντασεις και να βαζουμε ιδεες?Αφηστε τους να δημιουργουν το κλιμα που θελουν…αυτοι μονο εχουν να χασουν απ’αυτο…εμεις ξερουμε ποιοι ειμαστε και δεν εχουμε αναγκη κανενα λαμογιο.Ο υγιης κοσμος καταλαβαινει μια χαρα τι γινεται…ο καθενας εχει απο μονος του κριση…Εγω προσωπικα δεν εχω εμπιστοσυνη σε κανεναν…Θεωρω ηλιθιο να δινουμε βαση σε δημοσιευσεις και αναλυσεις δημοσιογραφων-οπαδων ειτε ειναι προσκειμενοι στην ομαδα μας ειτε στον οσφπ…γιατι οι μεν πολλες φορες χρυσωνουν το χαπι και βλεπουν το δεντρο αντι να δουν το δασος και οι δε καταντανε γλυωδεις…Εχουμε ομαδαρα και δεν μας τρομαζει τιποτα!Ας ασχοληθουμε μονο με τους αντιπαλους μας εντος παρκε και οχι με αυτους εκτος…αφηστε τους να ζουν στον κοσμο τους και να παραμυθιαζουν αυτους που θελουν να παραμυθιαστουν…
27 Φεβρουαρίου 2009 at 10:07 μμ
Βόρειος Κορέα, Ιράν, Καζακστάν, Ζιμπάμπουε.
27 Φεβρουαρίου 2009 at 10:31 μμ
Ωραία Strato,θέλω να μου πείς ποιό ήταν το χειρότερο παιχνίδι του Διαμαντίδη στον Παναθηνα’ι’κο…
28 Φεβρουαρίου 2009 at 2:05 πμ
abelokipoi η λιστα που παραθεσες ειναι τα μερη που σκεφτεσαι να πας για διακοπες και θες τη γνωμη μας μαλλον ε?
Εγω λεω Βορειος Κορεα.
28 Φεβρουαρίου 2009 at 10:41 πμ
Karaflodaimwn, auto mono o Obradovic to kserei.
8a elega ekeina ta paixnidia pou den mporei na organwsei thn omada swsta. 8umamai kapoia sthn arxh ths saison, otan htan de-forme…
28 Φεβρουαρίου 2009 at 11:26 πμ
Αυτό που έχει καταφέρει ο Μήτσος είναι το ότι μόνο που βρίσκεται στο παρκέ δημιουργεί πανικό.
Παίζει δεν παίζει καλά, οι αντίπαλοι δεν ξέρουν τι ξημερώνει (πχ Άκερ).
Δεν είναι και λίγο πράγμα. Μόνο με τον Γκάλη συνέβενε αυτό.
28 Φεβρουαρίου 2009 at 12:22 μμ
Αμπελόκηποι τσέκαρε και τους εξής ταξιδιωτικούς προσδιορισμούς:
Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ – Νταχαόυ, Νταχάου, Παλέ και Χαριλάου
28 Φεβρουαρίου 2009 at 12:45 μμ
Για να τελειώνει το παραμύθι,ο Διαμαντίδης είναι ο κορυφαίος μπασκετμπολίστας όλων των εποχών στο παγκόσμιο μπάσκετ..Από Ευρωπαίους έπονται οι Μποντιρόγκα,Πέτροβιτς κ Γκάλης και από Αμερική οι Τζόρνταν,Μάτζικ..
Η διαφορά του με τους άλλους είναι οτι ο Μητσάρας δεν είναι γήινος..Είναι απ τον πλανήτη Διαμαντίδη..Δεν κάνω πλάκα,δείτε απλά αυτά που κάνει στο παρκέ..Σας φαίνονται φυσιολογικά;Είμαι σίγουρος πως όχι..Ό,τι άλλο και να πούμε,απλά παρέλκει..
28 Φεβρουαρίου 2009 at 7:42 μμ
το ξεφτιλισες…
28 Φεβρουαρίου 2009 at 7:49 μμ
Στο Νταχάου έχω πάει.
28 Φεβρουαρίου 2009 at 7:52 μμ
Όσο για την Πιόν Γιάν, είναι δυνατόν να μην θέλεις να δεις αυτό?
http://current.com/items/89061724/the_worst_building_in_the_history_of_mankind.htm
1 Μαρτίου 2009 at 2:03 πμ
Ρε παιδιά,για όνομα του Θεού,γιατί θα πρέπει να κάνουμε πάντα την τρίχα-τριχιά?Αλλοίμονο άν αμφισβητούσα το ταλέντο Διαμαντίδη!Απλά είπα ότι με τη Ρόμα κατά τη γνώμη μου έπαιξε το χειρότερο του παιχνίδι(Προσωπικά δεν τον έχω δεί ξανά λιγότερη ώρα στο παρκέ-Δε θυμάμαι να έχει χάσει και τις 2 βολές ποτέ μετά από φάουλ-Όσο για το Μπετσίροβιτς που αναφέρεις Strato,μη ξεχνάς ότι σε όλο το top16 είναι χώμα,ενώ και στα τελευταία 2,5 δεκάλεπτα που είδα εγώ την περισσότερη ώρα δεν τον έπαιζε ο Διαμαντίδης).Ο μόνος λόγος που το ανάφερα ήταν γιατί μου έκανε εντύπωση η απόδοση του σε αντιπαραβολή με τον τελικό κυπέλλου…
Άντε και για να χαλαρώσουμε για τα αυριανά ματσάκια,μποναμάς επικό..μπασκετικό βίντεο που ψάρεψα
1 Μαρτίου 2009 at 2:14 πμ
@karaflodaimwn
an thes na katebaseis kai oloklhrh thn tainia…
http://trashmania.wordpress.com/2009/02/27/thylikos-tsatsenko/
1 Μαρτίου 2009 at 3:49 πμ
O Μελάγιες δουλεύει στην κρατική τηλεόραση, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός έχουν συμβόλαιο με τον Αντ1. Άρα ήταν πρώτος του και τελεύταιος αγώνας για φέτος.
Πόσα 3άρια καλύτερα από το Βασιλόπουλο θέλετε να ας αναφάρω; Πέντε; Δέκα;
1 Μαρτίου 2009 at 3:49 μμ
Την προηγούμενη Κυριακή τον στολίσαμε!!
Απόψε ήρθε η ώρα να τον κάψουμε τον Καρνάβαλο!
2 Μαρτίου 2009 at 12:14 πμ
Μας αξίζουν συγχαρητήρια.
Αυτό που κάναμε είναι μεγάλο κατόρθωμα.
Χαρίσαμε ζωή και πλεονέκτημα στο καφενείο.
Άθλια εμφάνιση.
2 Μαρτίου 2009 at 12:29 πμ
Αμαν ρε παιδιά η μεμψιμοιρία. Χάσαμε ένα μη καθοριστικό παιχνίδι στο οποίο δεν παίξαμε καλά με ένα καλάθι διαφορά μέσα σε μια δύσκολη έδρα. Στον αθλητισμό υπάρχουν και αυτά. Αν θέλουμε και αξίζουμε το πρωτάθλημα πάμε στο ΣΕΦ ( 3 παιχνίδια θα έχουμε άλλωστε) και το καθαρίζουμε. Αν όχι τότε ας το πάρουν οι άλλοι. Δεν υπογράφεις πουθενά σύμφωνητικά αιώνιας κατάκτησης τίτλων…Μην γίνουμε όπως οι γαύροι του ποδοσφαίρου…
Και κλείνοντας αν γίνεται να μην νικήσουμε στο πρώτο ή στο τρίτο παιχνίδι της σειράς, θέλω στο πέμπτο για να το σηκώσουμε στο ΣΕΦ (καιρό έχουμε να το κάνουμε άλλωστε)
2 Μαρτίου 2009 at 12:37 πμ
Αξια νικη του ΟΣΦΠ, συγχαρητηρια και συνεχιζουμε.
Μας προδωσαν τα ριμπαουντς, οταν παιζεις με την φωτια καιγεσαι μερικες φορες.
Ετσι και αλλιως χρειαζοταν μια νικη σε 4 αγωνες στο ΣΕΦ για να το παρουμε. Μενουν αλλες 3 προσπαθειες.
Σε ολες τις διοργανωσεις για να κατακτησεις τον τιτλο και να εισαι ο καλυτερο πρεπει να κερδισεις ολους τους καλυτερους.
Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα.
2 Μαρτίου 2009 at 12:38 πμ
Δεν είναι θέμα μεμψιμοιρίας αλλά ότι χάσαμε την ευκαιρία να τελειώσουμε από σήμερα την υπόθεση τίτλος… και πριν κάποιος πει ότι είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο ας φανταστούμε τι θα γινόταν στον γαύρο σήμερα μετά απο άλλη μια ήττα και μάλιστα τόσο καθοριστική… παίξαμε άθλια ότι και να λέμε… κάποιος που έχει καλύτερη άποψη σε τεχνικά θέματα ας κάνει κάποια κριτική γιατί σήμερα μου φάνηκε ότι μετά από πολύ καιρό υστερήσαμε σε τακτική και κοουτσάρισμα ίσως??
2 Μαρτίου 2009 at 12:39 πμ
Φίλε Άρη άλλο ΤΙ ΕΓΙΝΕ και άλλο ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ και ΑΝ ΓΙΝΕΙ.
Μπορούσαμε να τους τελειώσουμε.
Τελικά αυτός ο Πέκοβιτς καλύτερα να μην παιζει με τον γάβρο. Το πρώτο παιχνίδι του στο ΟΑΚΑ ήτανε απλά μια φωτοβολίδα.
Για άλλη μια φορά γυμνή η ρακέτα. Ότι κάνει ο Μάικ και μετά το χάος.
2 Μαρτίου 2009 at 12:42 πμ
Ναι έχεις δίκιο manager για την μία νίκη σε 4 αγώνες στο ΣΕΦ αλλά σήμερα λόγω ψυχολογίας και λόγω momentum ήταν η πιο εφικτή…
2 Μαρτίου 2009 at 12:50 πμ
Ότι έγινε έγινε τέλος πάντων.
Πάμε για νίκη στο Βελιγράδι.
Εύχομαι σε όλους καλή Σαρακοστή.
Καληνύχτα σας…
2 Μαρτίου 2009 at 1:57 πμ
Συγνώμη για την παρέμβαση, οφείλω όμως να ζητήσω κάτι. Ο φίλος που δημοσίευσε αποσπασματικά κομμάτια του άρθρου μου στο contra(Περί Παναθηναϊκού και διαιτησίας) θα τον παρακαλούσα να το παραθέσει ολόκληρο. Δεν έχω πρόβλημα με την κριτική ή την επίθεση αλλά με την επιλεκτική στοχοποίηση. Βεβαίως και δεν είστε υποχρεωμένοι να διαβάζετε τα κείμενά μου, ηθικά όμως οφείλετε να μην παίρνετε αποσπάσματα για να δημιουργήσετε εντυπώσεις. Ας το διαβάσετε όλο και μετά εδω είμαστε, χώστε τα.
Σας ευρχαριστώ
2 Μαρτίου 2009 at 2:22 πμ
Kala re Magoula. diekopses tous panigirismous sou gia na grapseis afto. min anisixeis den se pareksigoume. se diavasame olokliro
2 Μαρτίου 2009 at 4:09 πμ
Ρε παιδιά ας μην γινόμαστε κλάψες σαν τον Γιαννάκη..Απ την αρχή φάνηκε ότι θα πηγάιναμε για ψιλοτουρισμό στο ΣΕΦ..και παρόλα αυτά,ως τουρίστες χάσαμε το ματς από ένα επιθετικό ριμπάουντ.. Πως πανηγύριζαν έτσι οι γάυροι ρε παιδιά στο τέλος?ειδικά αυτός ο Αγγελόπουλος είχε να γευτεί τόσο καιρό νίκη εναντίον μας που έτρεχε σαν τρελός στο κέντρο του γηπέδου,,ο Ζοτς αντίθετα στον τελικό,απλά μοίραζε χειραψίες στο τέλος γτ ήταν κατι φυσιολογικό γιαυτόν.. Το εκνευριστικό όμως ήταν η περιγραφή των “αντικειμενικών” του ant1..στο τέλος πια πανηγύριζαν κανονικά και με τον νόμο..έλεος..Δεν είμαστε υποχρεωμένοι σε όλα τα ματς,σε όλα τα σπορ να ακούμε (κωλό)γαυρους να περιγράφουν..
ΥΓ.ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ ΣΕΦ για μεγαλύτερη ηδονή..
2 Μαρτίου 2009 at 4:35 πμ
Δηλαδή μετά το Μελάγιες, αποφάσισε τυχαία να κάνει παρέμβαση εδώ και ο Μαγουλάς; Χμμ, ναι, οοοοκκκκ…
Κατά τα άλλα, ο κύριος Μαγουλάς είχε γράψει εν έτη 2005 και το ακόλουθο:
Για τον Ομπράντοβιτς δεν χρειάζονται πολλά. Κάποτε ο αλήστου μνήμης Παυλίσεβιτς είχε γίνει περίγελος όταν κουνούσε τα δάκτυλά του κι έδειχνε τα δύο κύπελλα πρωταθλητριών. Ο Ζοτς θέλει δύο χέρια αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Έχει μείνει πίσω πλέον. Το αν αποτυγχάνει με την Σερβία μας είναι αδιάφορο. Όταν όμως ο Παναθηναϊκός μπορεί να φέρει σταρ, μπορεί να πάρει ευρωπαϊκούς τίτλους αλλά είναι υποχρεωμένος να παίζει με τον Μπατίστ, τον Μπάξτερ και τον Τομάσεβιτς, αυτό μας απασχολεί. Αρκετά κούνησε τα δάκτυλα. Καιρός να βρει τον παλιό σπουδαίο εαυτό του, όταν δίδασκε προπονητική στους αντιπάλους του ή να μας κουνήσει το μαντήλι. Και στις δύο περιπτώσεις κάνει χάρη πρωτίστως στον εαυτό του.
Αυθεντία είσαι μεγάλε και κυρίως δεν είσαι εμπαθής, ενώ είσαι σίγουρα αντικειμενικός.
2 Μαρτίου 2009 at 9:08 πμ
Συγγνώμη αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχετε αντιληφθεί ότι οι ήττες είναι μέσα στο πρόγραμμα. Πέρα από τεχνικές και ικανότητες ομάδων τα μεγάλα παιχνίδια είναι αποτέλεσμα και των προσωπικών μονομαχιών μεταξύ των παιχτών αλλά και μεμονομένων στιγμών. Χθες σε αυτά υστερήσαμε αλλά ούτως ή άλλως είναι σχεδόν αδύνατο σε μια σειρά αγώνων με μια δύσκολη ομάδα (γιατί ασχέτως με τη διαφορά δυναμικότητας ο γάβρος είναι δύσκολη ομάδα, θυμηθείτε π.χ.πέρσι τα ματς με την ΤΣΣΚΑ) να μην κάνεις μια άσχημη εμφάνιση με αποτέλεσμα να χάσεις το παιχνίδι. Οσο για το αν θα καθαρίζαμε από τώρα την υπόθεση τίτλο επιτρέψτε να έχω αμφιβολίες. Σε καμία περίπτωση δεν ξέρουμε την κατάσταση που θα βρίσκονται οι ομάδες τον Μάη (θυμηθείτε εμάς πριν 1 μήνα) αλλά και ακόμα και στην ίδια κατάσταση να είμαστε πάλι υπάρχουν απρόβλεπτοι παράγοντες στα παιχνίδια μεταξύ αυτών των ομάδων. Θυμηθείτε τους τελικούς του 07 ο Παναθηναικός με κεκτημένη ταχύτητα από την Ευρωκούπα, ο Θρύλος αγκομαχώντας με τον Πίνι να μην είναι σίγουρος στη θέση του και νικώντας με δυσκολία τον Αρη στους ημιτελικούς και παρόλ’ αυτά δυσκολευτήκαμε αφάνταστα για την κατάκτηση του τίτλου. Οπότε εγώ κάθε άλλο στα “αν” βασίζομαι, αντιθέτως λέω θέλουμε την κούπα πάμε στο καθοριστικό ματς και την παίρνουμε.
2 Μαρτίου 2009 at 10:27 πμ
Στα ντέρπμι και κυρίως στα εκτός έδρας και σε τελικούς είναι δύσκολο να παιζεις καλά.Εγώ πάντως δε κατάλαβα και καμία τρομερή διαφορά από τακτικής άποψης μεταξύ του χτεσινού παιχνιδιού και του τελικού.Σε τέτοια παιχνιδια παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχολογία και η αύρα που έχεις απέναντι στον αντίπαλό σου και μετα η τακτική.Χθες ήταν ένα πραγματικό ντέρμπι που το χάσαμε στις λεπτομέρειες και για την ακρίβεια από ένα ριμπάουντ.Τα ίδια και στο τελικό τα ίδια και χτες.Ε! κάποια φορά θα τη πληρώσεις.Αυτό το πάρτι που γίνεται κάτω από τη ρακέτα πρέπει να σταματήσει επιτέλους.Δε μπορώ να βλέπω άλλο να αννανεώνουν έτσι εύκολα οι αντίπαλοί μας τις επιθέσεις τους.
Το χειρότερο λάθος του Ομπράντοβιτς χτες ήταν η διαχείρηση του Σάρας.Δεν το βγάζεις στο Α ημιχ.όταν είναι σεληνιασμένος(το ίδιο έκανε και με το Ντρου στο πρώτο παιχνίδι στο ΟΑΚΑ)και τον βγάζεις πιο γρήγορα στο Β ημιχ.όταν έκανε το ένα λάθος πίσω από το άλλό.
Αυτοί οι πανηγυρισμοί στο τέλος που απαζόντουσαν ο ένας τον άλλον,που οι Αγγελλόπουλοι κατέβηκαν κάτω να πανηγυρίσουν ήταν όλα τα λεφτά.Χαλάλι η νικη τους αυτή.Σαν να πήραν πρωτάθλημα έκαναν.Τόσο τους έχει πονέσει ο Παναθηναϊκός.
@RiK:Δυστυχώς οι κυριαρχία των γαύρων στο δημοσιογραφικό χώρο είναι δεδομένη και είναι η αλήθεια ότι έχει καταντήσει κουραστική και εκνευριστική.Αυτό ισχύει κυρίως στο ποδόσφαιρο αλλά βλέπω ότι πάει να γίνει και στο μπάσκετ.Οι δημοσιογράφοι και γενικά τα media έχου τόση εξουσία που ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν πόσοι δύναμη έχουν μερικές φορές.Είναι καλά δασκαλεμένοι οι Αγγελλόπουλοι πως εκτός των άλλων πρέπει να κυριαρχίσεις και στο δημοσιογραφικό τομέα αν θες να πας μπροστά.
Οσο για τον ΑΝΤ1 τι να πω.Αλησμόνητο το σύνθημα ” 321 γαμιέται ο ΑΝΤ1″.Αλλά μόνο ο ΑΝΤ1 είναι?
ΠΑΟ ΓΕΡΑ ΣΤΟ ΣΕΦ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ!!!!!!!!!!
2 Μαρτίου 2009 at 10:39 πμ
Έχουμε αντιληφθεί ότι το χθεσινό ματς ήταν το ταβάνι του Ολυμπιακού από πλευράς απόδοσης??
Αλλά χάσαμε τελικά από ένα σουτ!! Πραγματικά δεν έχω καμιά απολύτως ανησυχία για την έκβαση του πρωταθλήματος. Πάλι “χεσμένοι” ήταν στο τελευταίο δίλεπτο (βλέπε Βολές) εξ’ ου και οι ακραίοι πανηγυρισμοί που μάλλον ως ανακούφιση ήταν αφού αν ξαναέχαναν (έχοντας πάρει δαφορά 10π 4 λεπτά πρίν το τέλος) θα τους έπαιρναν στο κυνήγι οι δικοί τους!!
Ό,τι καφριλίκια και αν κάνουν στους τελικούς (χειρότερα από τις περσινές μολότωφ δεν γίνεται πάντως) το ξέρουν και το ξέρουμε πως και αυτό το πρωτάθλημα δεν το χάνουμε. Απλά φέτος θα έχει μεγαλύτερη πλάκα γιατί θα τους το πάρουμε εκεί μέσα.
Εν τέλει έχουμε και σοβαρότερα ζητήματα εως τότε να ασχοληθούμε. Για να μην ξεχνιόμαστε έχουμε και μια Ευρωλίγκα να ξαναπάρουμε.
2 Μαρτίου 2009 at 12:23 μμ
Ο οσφπ χθες ηταν καλυτερος στις λεπτομερειες και πιο παθιασμενος και δικαια κερδισε…τα πραγματα πλεον ειναι δυσκολα για το πρωταθλημα…αλλο να πηγαινεις με πλεονεκτημα στα play-off κι αλλο να προσπαθησεις να σπασεις εδρα…Απο την χθεσινη εμφανιση της ομαδας δεν ειμαι ικανοποιημενος…δεν παιξαμε καλα…για την ακριβεια ο οσφπ δεν μας αφησε να παιξουμε καλυτερα…απ την αλλη ο οσφπ χωρις να κανει τιποτα το ιδιαιτερο εκανε αυτα ακριβως που χρειαστηκαν για να παρει το ματς και ειχε μεγαλη ωθηση απ τον κοσμο οπως ηταν αναμενομενο…καθοριστικος παραγοντας ηταν το οτι ενω ημασταν συνεχεια κοντα στο σκορ δεν καταφεραμε να παρουμε προβαδισμα και ετσι να τους πιεσουμε…οσο ο οσφπ ηταν μπροστα εστω και με μικρη διαφορα πατουσε γερα στα ποδια του…ειμαι παντως πολυ ικανοποιημενος απ την αντιδραση της ομαδας στο τελος…δεν ειναι ευκολο πραγμα να γυριζεις ματς 10 ποντων σε 3.5 λεπτα μεσα στο σεφ και στο τελος χασαμε μεγαλη ευκαιρια στο χαμενο ριμπαουντ πριν το νικητηριο καλαθι του Βασιολοπουλου…Αλλα το πλεονεκτημα κατα την γνωμη μου δεν το χασαμε χθες…μια ηττα στο σεφ ειναι εντος προγραμματος ειδικα οταν αυτη συνοδευεται με τοσο μικρη διαφορα…το πλεονεκτημα χαθηκε καιρο πριν που αλλου πατουσαμε και αλλου βρισκομασταν και καναμε 2 απαραδεκτες ηττες απο καλες ομαδες μεν αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι ο Πανελληνιος και το Μαρουσι…μια ηττα ο πολυ απο τετοια ομαδα δικαιολογειται,οι δυο ειναι πολλες και καταδικαστικες…Τωρα χρειαζεται ηρεμια…κοιταμε πρωτα την Ευρωλιγκα γιατι η συνεχεια ειναι πολυ δυσκολη και ολα θα κριθουν πλεον στους τελικους…η εδρα ειναι πολυ σημαντικη αλλα εχουμε αποδειξει και το αποδειξαμε κατα καποιο τροπο και χθες οτι μπορουμε να κερδισουμε στο σεφ…σιγουρα ομως ο οσφπ ειναι το φαβορι πλεον…
ps1:Tρομερος ο Σαρας στην αρχη μετα εχασε τον μπουσουλα…παρα πολλα λαθη για παιχτη της κλασης του…λες και δεν εχει φαει αυτα τα ματς με το κουταλι…Πολυ καλοι Σπανουλης-Mike αν και δεν αντεχω αλλο να βλεπω τον εναν με την μπαλα να κανει σβουρες στο γηπεδο και τον αλλον να τον κυνηγαει να του κανει σκριν!Πολυ καλος επισης και με εξαιρετικες επιλογες ο Περπερογλου…αν δουλεψει εχει πολυ μελλον πρεπει ομως να γινει πιο σταθερος…παλι κακοι οι Nicholas και Pekovic…και στα 2 τελευταια παιχνιδια ο οσφπ τους εχει εξαφανισει γιατι δεν εχουν κανει απολυτως τιποτα αν και ειναι γενικα σε καλη κατασταση τον τελευταιο καιρο…αυτος ο παιχτης μας με το 12 ποιος ειναι??
ps2:Μπραβο στον κοσμο του οσφπ για την καλη ατμοσφαιρα που δημιουργησε και την κοσμια συμπεριφορα του…και δεν ειναι οτι εγιναν ξαφνικα ανθρωποι…απλα αυτη η ομαδα εχει κερδισει τον σεβασμο τους και οταν σεβεσαι τον αλλον ακομα και αντιπαλος να ειναι δεν του πετας μπουκαλια,κερματα,τουβλα,ουτε του βαζεις φωτια στον παγκο…
2 Μαρτίου 2009 at 1:08 μμ
Η χειρότερη μετάδοση από καταβολής μπάσκετ και τηλεόρασης.
Το λιγότερο εμετικοί οι σχολιαστές του ΑΝΤ1. Ακόμα και αν μαχαίρωνε τον Μάικ ο Ερτσέγκ κάτω από το καλάθι θα λέγανε “συμβαίνουν αυτά”, “πάμε παρακάτω” κλπ. Κάποια στιγμή φωνάζανε “Διαμαντίδης με Σοφοκλή” ευχόμενοι να διαβάσει το μιτς ματς το πλέι μείκερ. Αφού λοιπόν ο Σοφοκλής είναι “δικό μας παιδί” και ο Διαμαντίδης κάποιος ξένος, να μην ξανακατέβουν οι “ξένοι” του ΠΑΟ στην Εθνική, να παίζουνε με τον Σοφοκλή και τα άλλα δικά τους παιδιά για να ικανοποιηθούν οι λιμενεργάτες του ΑΝΤ1.
Αίσχος και πάλι αίσχος. Εννοείται ότι έκλεισα τον ήχο για το μεγαλύτερο διάστημα, αλλά αυτή η ύβρις στο άθλημα με έχει βγάλει από τα ρούχα μου. Βέβαια, όταν παίζεις εναντίον της ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ τι περιμένεις?
Παπαλουκάς = η Δούκισσα της Κατινιάς. Κρίμα, τελικά έχει πολύ συσσωρευμένο κόμπλεξ. Μπουρούσης = ΤΟ λαμόγιο του ζωγραφιστού. Να πάει να τα κάνει στο ΝΒΑ, θα περάσει καλά.
Στην μία ρακέτα ο Μπατίστ να καρφώνει ουρλιάζοντας με τον Baby Shaq να προσπαθεί να του σπάσει το χέρι (κανένα φάουλ, εννοείται), στην άλλη ο Μπουρούσης να καρφώνει μόνος του εκπρόθεσμα και μετά να τσιρίζει. Και εγώ που νόμιζα πως το μπάσκετ ήταν άθλημα για άντρες.
Για τους “διαιτητές” ουδέν σχόλιο. Είπαμε το 2009 είναι αφιερωμένο στον Δαρβίνο.
Πανηγύριζαν οι X-files για την δίκαιη νίκη? Έμα, βέβαια, όταν στην ζωή έχεις μάθει να το παίζεις μάγκας με αυτά που δεν σου ανήκουν καν. Άντε να μην ανοίξω το στόμα μου και τρέχουμε και δεν φτάνουμε.
2 Μαρτίου 2009 at 1:17 μμ
abelokipoi, σου κλέβω κάποια copyrights, ελπίζω να μην σε πειράζει.
2 Μαρτίου 2009 at 1:49 μμ
h omada exei dei3ei oti pou prepei ta katafernei x8es eida monaxa ton obradovic na kanei pragmata pou dn exei kanei pote 3ana se agwna!anti na vgalei to saras na tou dinei xrono k na prospa8ei na vrei psyxologia mono tous mesa sto paixnidi enw alles fores tous petaei e3w me to paramikro.to mitsara pou ton afhse e3w gia perissotero apo 7 lepta otan evlepe th diafora na feygei panw apo 6 k emeis na eimaste anyparktoi epi8etika…de me ponese ka8olou h htta isa isa otan eida to maik na klaiei sto teleytaio time out katalava oti dn yparxei periptwsh na xa8ei aytos o titlos!o maik de goustarei na xanei oute sthn proponhsh apo tous kwlogayrous!h omada ekane mia kalh proponhsh o obradovic phre ta stoixeia pou h8ele apo ton sir klapsa k 8a katevei stous telikous gia na kanei ena eykolo diplo!de to exei kanei pote,na kerdisei prwta8lhma me meionekthma edras mpas k einai valtos??
h omada exei dei3ei to teleytaio kairo pws paei treno gia eyrwpaiko etsi k alliws ayto proexei k meta einai to prwta8lhma,gia na doume!oso gia tous gayrous dhmosiografous pou mphkan na mas poun sygnwmh na 3eroun ena pragma:de th 8eloume,na pate sta tsakidia kwlogayroi pou to paizate antikeimenikoi sta ar8ra sas tosa xronia mexri propersi pou pistepsate oti h omada sas 8a parei titlous.emeis eimaste kontra se olous kyrie mpourousi apla thn omada mas th sevontai gt ta exei parei sto ghpedo ta prwta8lhmata k oxi katw apo paragkes opws sto podosfairo!
2 Μαρτίου 2009 at 2:16 μμ
χαλαρωστε ρε παιδια!!!
το παιχνιδι αυτο δεν ηταν κουπατο!!!
ας παρουμε την euroleague που θελουμε ολοι περισσοτερο και θα ερθουν και οι τελικοι… δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν μπορουμε να παρουμε 1 στα 3 παιχνιδια μεσα στο σεφ!!
αυτοι γιατι πανηγυριζαν τοσο πολυ?
αν παρουν το πρωταθλημα τι θα κανουν???
2 Μαρτίου 2009 at 6:15 μμ
ela nte auto skeftika ke ego an paroun protathlima tha riksoun to sef xaxaxaxa ta bodia