..έκανε για άλλη μια φορά φέτος ο Παναθηναϊκός και επικράτησε του Ολυμπιακού
στον 1ο τελικό των play-off με 83-79.. Άνθρωπος κλειδί ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους με τους 22 πόντους του, αλλά κυρίως με το τρίποντο που πέτυχε 33 δευτερόλεπτα πριν το τέλος και ενώ βρισκόμασταν ένα πόντο μπροστά καθώς και με τις δυο τάπες(!!) σε Τεοντόσιτς και Μπλάκνεϊ στα τελευταία λεπτά. Πάντως, το ξεκίνημα ήταν ιδανικό, καθώς προηγηθήκαμε γρήγορα με διψήφια διαφορά βγάζοντας τρομερή ενέργεια στην άμυνα. Στο 2ο δεκάλεπτο όμως τα πράγματα άλλαξαν και η ζώνη του Ολυμπιακού μας βραχυκύκλωσε εντελώς, αφού αναλωθήκαμε σε επιπόλαια σουτ από την περιφέρεια, χωρίς ίχνος inside game, την ώρα που η αντιμετώπιση του Σχορτσιανίτη (συμπεριλαμβανομένης και της ειδικής μεταχείρισης που απολαμβάνει) αποδείχθηκε δυσεπίλυτο πρόβλημα. Στο 3ο δεκάλεπτο αποκτήσαμε πάλι διαφορά 10 πόντων, η οποία όμως εξανεμίστηκε εν ριπή οφθαλμού. Μάλιστα, μισό λεπτό πριν τη λήξη της 3ης περιόδου, ο Ολυμπιακός πέρασε για πρώτη φορά μπροστά στο σκορ επί ημερών Γιαννάκη.. Στο 4ο δεκάλεπτο εκμεταλλευτήκαμε την εμπειρία μας, παρ’ότι αρκετές επιλογές μας ήταν εντελώς λανθασμένες και εμφανίσαμε τάσεις αυτοκτονίας με τις χαμένες βολές. Γενικά, παρατηρήθηκε υπερβολική επιμονή στο περιφερειακό παιχνίδι, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου υπήρχαν εμφανή miss-match. Αυτό που προβληματίζει είναι το γεγονός ότι χάσαμε δις την διαφορά που αποκτήσαμε και ότι δεν υπήρχε επαρκές σχέδιο εξουδετέρωσης του Σχορτσιανίτη. Για τον Γιασικεβίτσιους τα είπαμε στην αρχή, ο Διαμαντίδης φορτώθηκε με τρία φάουλ και βγήκε κάπως εκτός ρυθμού, ενώ ο Σπανούλης (αν και δεν βοήθησε ιδιαίτερα στην επίθεση) έπαιξε εξαιρετική άμυνα στο 1ο ημίχρονο. Ο Μπατίστ ήταν εξαιρετικός (και μοιραία στο τέλος κουράστηκε), ο Τσαρτσαρής απέδειξε γιατί είναι υπερπολύτιμος είτε σκοράρωντας με τρίποντα, είτε απειλώντας από το ζωγραφιστό και ο Τομάσεβιτς δεν ήταν σε καμμια περίπτωση αυτός που περιμεναμε.. Ο Περπέρογλου παρότι ξεκίνησε εντυπωσιακά ξεχάστηκε για αρκετή ώρα στον πάγκο, ο Ουίνστον όποτε έπαιξε χάλασε ολόκληρη την αμυντική λειτουργία της ομάδας, ενώ η χρησιμοποίηση του Αλβέρτη αποδείχθηκε ατυχέστατη. Ο Χατζηβρέττας έπαιξε ελάχιστα, οι Ντικούδης, Ζίζιτς ήταν DNP και ο Μπετσίροβιτς off..
P.S. Με τον Γιαννάκη δεν αξίζει πια ν’ασχολείσαι.. Όποιος διαθέτει την στοιχειώδη κρίση, μπορεί να καταλάβει το πόσο γραφικός έχει γίνει πλέον.. Πάντως, τα μηδέν φάουλ σε μια περίοδο πρέπει να είναι παγκόσμιο ρεκόρ.. Η μόνη μου απορία είναι, τι ακριβώς πρέπει να κάνει ακόμα για να φάει το “ταυ”..
Μαΐου 25, 2008 at 4:28 πμ
Παντως, η πιο αστεια φαση με διαφορα ειναι εκει που μαρκαρουν (νομιμοτατα) 3 τον Σχορτσιανιτη και αυτος κανει 5-6 βηματα (τα μετρησα στο ριπλευ, δεν υπερβαλλω) και οι διαιτητες δεν σφυριξαν τιποτα, με ειχε πιασει νευρικο, και ο δρακουλης απο την αλλη, σε πεντακαθαρα βηματα του Γκιρ (sic-Πολιτης) να πεταει σακακια. Τι να πεις αλλο…
Μαΐου 25, 2008 at 11:24 πμ
Γεια σας. Αν και δεν είμαι ΠΑΟ, παρακολουθώ αυτά που γράφετε, καθώς είμαι φίλος του μπάσκετ. Και θα ήθελα απλά να επισημάνω πως είστε λίγο υπερβολικοί με τον Γιαννάκη. Ήταν παίχτης σας και γνωρίζετε πως παθιάζεται και πως αντιδράει. Οι αντιδράσεις του είναι ίδιες με του Ομπράντοβιτς, απλά τώρα τυχαίνει να είναι από την άλλη πλευρά. Χαρακτηριστική και η κίνηση του Διαμαντίδη που προέτρεψε τους οπαδούς να σταματήσουν τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του.
Σημείωση: Πάντα η ομάδα μου έβρισκε τον Γιαννάκη αντίπαλο και μας πλήγωνε. Παρ’όλα αυτά δε μπορώ να μην παραδεχτώ το ήθος του και το τι έχει καταφέρει με την Εθνική.
Μαΐου 25, 2008 at 11:27 πμ
Οχι φίλε psarog. Ο Ομπράντοβιτς δεν διαμαρτύρεται σαν μικρό παιδάκι σε κάθε (χωρίς υπερβολή) σφύριγμα. Και όσο για το Διαμαντίδη, επειδή εμένα με τσάντισε λίγο και αυτός σήμερα, ας πήγαινε να προτρέψει τον ομοσπονδιακό του τεχνικό να σταματήσει αυτά τα πράγματα.
Μαΐου 25, 2008 at 12:37 μμ
Ας ελπίσουμε:
- οι αντίπαλοι ψηλοί να συνεχίσουν να σακατεύονται με την ίδια ατυχία
- ο Μπατίστ να είναι γερός και δυνατός για να παίζει 40 λεπτά σε κάθε παιχνίδι, διότι πίσω από αυτόν φαίνεται πως υπάρχει το …χάος
Η πασίγνωστη τακτική του Μπουρούση να πετάει μακριά την μπάλα ύστερα από καλάθι ή να την χτυπάει με μανία στο έδαφος, γιατί συνεχώς τιμωρείται με προειδοποίηση;
Για να είμαστε δίκαιοι, τα βήματα που έβγαζαν μάτια ήταν του Μπατίστ (τρία βήματα και μετά …σταμάτημα!)
Μαΐου 25, 2008 at 12:37 μμ
Τελοσπάντων, δε νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό
Τουλάχιστον, ας ευχηθώ καλή συνέχεια στους τελικούς και να δούμε όμορφους αγώνες, όπως ο χθεσινός.
Μαΐου 25, 2008 at 1:08 μμ
Το καλό είναι ότι πάμε για μεγάλα πλέι οφ, αν και φοβάμαι ότι αυτό είναι και το κακό παράλληλα. Πολύ ωραίο παιχνίδι και ειδικά μετά το αποθεωτικό πρώτο δεκάλεπτο, σχεδόν σε όλες τις επιθέσεις των δύο ομάδων μπορούσες να καταλάβεις πως ακριβώς ήθελαν να σκοράρουν (χαρακτηριστικό το 1 λάθος που έκανε η κάθε ομάδα στο 4ο δεκάλεπτο). Φοβερός στην επίθεση ο Σάρας, φάνηκε από το πρώτο p’n'r ότι πάταγε καλά και τιμώρησε κάθε κακή άμυνα, αφού ο ΟΣΦΠ δεν έκανε ούτε hedge out ούτε αλλαγές. Στην άμυνα όμως έμπαζε και ο Γιαννάκης τον έψαχνε σε κάθε φάση, χρησιμοποιώντας πολύ το τρικ του σκριν των δύο κοντών στο χάι ποστ (που είχαμε δει και στο Κύπελλο) προκειμένου να τον φέρει αντιμέτωπο με όποιον περιφερειακό ήθελε. Αλλά θες δε θες να μιλήσεις για “μεταφυσικά χαρίσματα”, για “καρδιές και προσωπικότητες”, όταν σου κάνει δύο τάπες στο 1-1, βάζει το κρισιμότερο σουτ του αγώνα όταν η λογική έλεγε ότι υπήρχε το μις ματς Μπατίστ – Πρίντεζη, αλλά και όταν βάζει τις βολές στο τέλος για πλάκα κι ενώ ο ΟΣΦΠ φοβάται(!!) να του κάνει φάουλ, αναγκάζεσαι κι εσύ να πεις ότι με αυτά τα μικροπράγματα κτίζονται οι μύθοι.
Καθοριστικά τα 6/9 3π στο 2ο ημίχρονο (3/3 στο 4ο), τα 4 επιθετικά ριμπάουντ στο 4ο δεκάλεπτο αλλά απορία και για τις 6/10 βολές στο ίδιο διάστημα. Η διαφορά ποιότητας των δύο ομάδων ήταν πεντακάθαρη σε ζητήματα τεχνικής (αλλά και ομαδικής τακτικής) και πάνω από όλα στον τρόπο που αντιλαμβάνονται το παιχνίδι οι ίδιοι οι παίκτες. Τσαρτσαρή και Μπατίστ δεν μπορεί να κλείσει ο ΟΣΦΠ ούτε με σφαίρες.
Αλλά είναι απίστευτος ο τρόπος που αλλάζει το παιχνίδι του Ολυμπιακού ο καλός Σχορτσιανίτης. Πήρε 8 φάουλ, δημιούργησε αποστάσεις και έκανε ακόμα και τον Μπατίστ να μοιάζει με παιδάκι δίπλα του, όταν δεν πατάει καν καλά στα πόδια του (και για αυτό και κάνει και βήματα). Τρομάζεις να σκεφθείς τι θα μπορούσε να κάνει αυτό το παιδί στην καριέρα του αν λίγα πράγματα είχαν πάει διαφορετικά…
Για τα υπόλοιπα, όσο περισσότερο μιλάμε τόσο περισσότερο πληγωνόμαστε όλοι μας. Ελπίζω μόνο ο Δράκος να καταφέρει να ηρεμήσει λίγο και να θυμηθεί ότι όταν δεν μπορείς να τα έχεις όλα, πρέπει να αποφασίσεις τι τελικά θεωρείς πιο σημαντικό.
Και για τον 3D, άνθρωπος (και μάλιστα ένα 27άχρονο παιδί) που ρισκάρει να τσαντίσει τους “δικούς του” οπαδούς για ένα δύο πράγματα που αυτός θεωρεί σωστά, σε κάνει να τον σέβεσαι δέκα φορές περισσότερο…
Μαΐου 25, 2008 at 2:13 μμ
@dimosthenis: ta vimata pou evgazan matia itan tou sofo. opws anaferei kai o Andreas yparxei fasi pou peftoun panw tou treis kai aftos perpataei kanontas 4-5 vimata
@psarog: kaneis den eipe pws o zots de diamartyretai. Simasia exei pws to kaneis. Ki epeidi anafereis pws eisai filos tou mpasket, an eisai ligo antikeimenikos, tha katalaveis pws o giannakis exei kseperasei ta oria tis proklisis
Μαΐου 25, 2008 at 2:24 μμ
@kostas13: Εμένα μου φαίνεται όπως κάθε προπονητής που θέλει να κερδίσει.. Δες ένα αγώνα της εθνικής και έναν του Ολυμπιακού. Τις ίδιες αντιδράσεις βλέπω. Τώρα, αν τις μεν τις επευφημείς και τις δε τις αποδοκιμάζεις, τότε έρχεται θέμα αντικειμενικότητας. Και για να αποφορτίσω λίγο το κλίμα, εσείς τον έχετε κάνει Ιωαννίδη
Μαΐου 25, 2008 at 4:08 μμ
Ρε τι θυμήθηκα βλέποντας το παιχνίδι;
Τη δήλωση του Γκέρσον ότι ο Γκριρ είναι καλύτερος από το Σάρας! μπουχαχαχα….
Μαΐου 25, 2008 at 4:47 μμ
φιλε psarog, σεβαστη η αποψη σου, αλλα επιτρεψε μου να διαφωνησω! Ειναι αλλο να διαμαρτυρεσαι και να τσαντιζεσαι με τη διαιτησια ή με τους παιχτες σου κ αλλο να βγαζεις σακακια και να τα κουνας σα μαντηλι! Οπως επισης, διορθωσε με αν κανω λαθος, πιστευω οτι, οτι και να σου πει η κερκιδα εσυ δεν τους απαντας κουνωντας το κεφαλι και ουτε τους κοιτας γελωντας ειρωνικα κατα τους! Και ο ζοτς μπορει να αλλαζει 1000 χρωμματα, αλλα ποτε δεν ασχοληθηκε με την κερκιδα, ουτε κουνουσε κανενα ρουχο του προς τους διαιτητες!
Μαΐου 25, 2008 at 5:07 μμ
i pragmatikotita einai akrivws antitheti apo afti pou parousiazeis psarog. to provlima vrisketai akrivws sto gegonos oti o giannakis einai entelws diaforetikos se sxesi me tin stasi pou exei stin ethniki. pote den ipirkse toso eristikos ston pagko tis ethnikis. oute me afti ti sixnotita diamartiretai, oute asfalws me afton ton tropo (ektos ean kanw lathos egw kai bwreis na mou thimiseis alli fora pou petakse to sakaki tou). twra an afti i diafora ofeiletai se siniditi tou apofasi na prokalesei elpizwndas kati na kerdisei i an einai apotelesma tis megalis piesis pou aisthanetai prokeimenou na ferei apotelesmata omolwgw pws den exw kataliksei akoma. kai ilikrina den kserw an exei simasia. prepei pandws na papsei na ifistatai afti i prostasia. an ithele katholiki anagnwrisi kai prostasia as emene stin ethniki mono.
meta tin xthesini tou katalava pandws giati tou itan peritos o elliniadis. exei analavei plirws ta kathikonda tou
Μαΐου 25, 2008 at 6:27 μμ
Πραγματικα ο Σταυρακας δεν εχει καμια θεση πια στον παγκο του Ολυμπιακου. Εχει αναλαβει χρεη προκλητικου καραγκιοζη ο κλαψας. Γι’αυτο εχει παρει και τοσους προπονητες, για να ασχολουνται αυτοι με το παιχνιδι.
Η επιλογη του στα τελευταια 2′ να βγαλει τον Σοφο και να βαλει τον Πριντεζη (ο οποιος δεν επαιξε ουτε 5 λεπτα) εδειξε οτι δεν καταλαβαινε τι γινοταν στο ματς, οπως και οτι ξεχασε για ολη την τριτη περιοδο τον Τεοντοσιτς στον παγκο, ο οποιος χθες ηταν σουπερ.
Παντως, ειναι πολυ ασχημο και για τα παιδια της Εθνικης να βλεπουν τον προπονητη της αντιπαλης ομαδας να διαμαρτυρεται σε καθε φαση του αγωνα (χωρις υπερβολη) και ουσιαστικα να αμφισβητει την νικη τους.
Μαΐου 25, 2008 at 6:59 μμ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ, ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΣΤΟ ΟΑΚΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙ…
Μαΐου 25, 2008 at 8:34 μμ
Εγώ πάντως πιστεύω οτι όσο και να χτυπιέται ο εθνικός κλάψας την Τρίτη στο ΣΕΦ θα γίνει το 2-0 εύκολα ή δύσκολα και θα τελειώσουν νωρίς-νωρίς οι τελικοί…
Μαΐου 25, 2008 at 9:29 μμ
ΤΗΑΝΟ2, από το στόμα μου το πήρες. Ο Γκέρσον ήταν Κύριος σε όλα του. Ακόμα θυμάμαι τις αντιδράσεις του μετά τον περισυνό 3ο τελικό, όταν παρότι είχε πάτημα να μιλήσει για τη διαιτησία με αφορμή την τελευταία φάση του αγώνα είχε πει απλά τα εξής: “Λόγω του ότι ο Παναθηναϊκός είναι πρωταθλητής Ευρώπης, οι διαιτητές δεν σφυρίζουν τέτοιο φάουλ που θα κρίνει τον αγώνα”, ενώ στη συνέχεια με απίστευτο χιούμορ (για τη δεδομένη χρονική στιγμή) είπε: “Πρέπει να ξέρεις πως να νικάς παιχνίδια. Αν ο Ακερ είχε κάνει έστω μία προσποίηση, ή έστω είχε πάρει ένα φάουλ και εκτελούσε βολές. Αν ήταν πιο έμπειρος θα είχε στείλει τον Διαμαντίδη να καθαρίσει τις λάμπες.” Απλά φανταστείτε τον “Δράκο” στη θέση του Γκέρσον.. Ακόμα θα γκρίνιαζε..
Είναι απίστευτα ειρωνικό να κάθεται (μέχρι στιγμής) ο Τόμιτς “παναγία” και ο Γιαννάκης να κάνει άφθονα καραγκιοζιλίκια σε κάθε σφύριγμα.. Παρεπιπτόντως, για τσεκάρετε και αυτό που γράφτηκε χθες στο “Goal”: “Ποιος είναι ο «πρόεδρος»; Ποιος είναι ο «φλώρος»; Ποιος είναι ο «βλάκας»; Ποιος προπονητής(?) έχει «κολλήσει» αυτά τα… υποτιμητικά ψευδώνυμα σε παίκτες (αντίπαλης ομάδας); Το κακό για τον… ανάδοχο είναι ότι οι παίκτες έχουν μάθει (εκ των έσω) τι λέει, οπότε το πρόβλημα θα είναι τεράστιο και θα το βρει μπροστά του (στο παρκέ) άμεσα… Και σε όλα τα επίπεδα…” Μήπως υποψιάζεστε κανέναν;
@psarog (ΠΑΟΚτσης υποθέτω): Θα διαφωνήσω μαζί σου, φυσικά και ο Ομπράντοβιτς διαμαρτύρεται (όπως και οι περισσότεροι προπονητές), αλλά δεν νομίζω ούτε ότι το κάνει σε κάθε φάση, αλλά και ούτε ότι το κάνει με τον γραφικό και συνάμα προκλητικό τρόπο του Ομοσπονδιακού. Είχε και στην Εθνική (αλλά και στο Μαρούσι) παρόμοιες συμπεριφορές, αλλά με σαφώς μικρότερη ένταση. Υποθέτω πως η πίεση που υπάρχει για τίτλους τον οδηγεί σε αυτή τη συμπεριφορά.
@dimosthenis: Απ’ότι θυμάμαι, ακριβώς γι’αυτό το λόγο (κράτημα της μπάλας μετά από καλάθι) ο Μπουρούσης είχε δεχτεί τεχνική ποινή σπό τον Λαμόνικα πέρισυ στο Ευρωμπάσκετ εναντίον της Ισπανίας.
Βλέποντας πάλι το παιχνίδι σήμερα στο βίντεο, επιβεβαιώνω αυτά που λέτε για τα αλλεπάλληλα βήματα που δεν χρεώνονται στον Σχορτσιανίτη (τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν ορατά δια γυμνού οφθαλμού και στο γήπεδο). Ασυλία και εδώ.. Όπως πολύ σωστά μου επισήμανε και ένας πού καλός φίλος: ο Γιαννάκης είχε “λυσσάξει” να σφυρίξουν νέοι διατητές στα play-off. Ε, αυτούς τους διαιτητές καθυβρίζει και τους τα χώνει όλη την ώρα (Ηλιόπουλος στο 5ο ματς με το Μαρούσι, Ηλίας Κορομηλάς χθες)
Και κάτι τελευταίο: Δεν είναι διπρόσωπη στάση να κάνεις αυτά που κάνεις στο γήπεδο και στη συνέντευξη τύπου να μην λες κουβέντα; Για να μιλήσω ανοικτά: κάνει το καφριλίκι ο Παύλος και τον λέει καραγκιόζη από τα μεγάφωνα και αυτός στη συνέντευξη τύπου κάνει τον ενωτικό!! Ο Γκέρσον π.χ. βγήκε και τα έχωσε για το ηλίθιο βιντεάκι που κορόιδευε αυτόν και τον Ελληνιάδη (”Είμαι εδώ γιατί σέβομαι και εσάς και τον κ. Ομπράντοβιτς. Κλαμπ που δεν σέβεται τους αντιπάλους του, δεν θα το σεβαστούν και οι αντίπαλοι. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ομάδα για να κάνει αυτές τις βλακείες”). Ο Ιωαννίδης ήταν γραφικός και στο γήπεδο, αλλά και στις συνεντεύξεις τύπου. Ενώ ο Γιαννάκης: Στη συνέντευξη τύπου δεν λέμε τίποτα, αλλά όλως τυχαίως διαρρέει δυασερέσκεια για τον Παύλο. Όπως ακριβώς είχε γίνει και μετά τον τελικό του Κυπέλλου δηλαδή για τους διαιτητές..
Μαΐου 25, 2008 at 10:11 μμ
Προεδρος ο Ντικουδης. Χαζος Σπανουλης ή Χατζηβρεττας. Αλλα φλωρος ο Μητσος? Σιγα ρε δρακουλινι ,ποιος εισαι? Αν δεν ηταν ο φλωρος, δεν θα ησουν τιποτα… Καραγκιοζη εμεις δεν εχουμε αλλη υπομονη. Πελατακο του Ζοτς. Κλαααψε κλαααψε…
Μαΐου 25, 2008 at 10:34 μμ
Εμένα η απορία μου είναι άλλη.. Ποιός είναι ο “εκ των έσω” που “σφύριξε” τα παρατσουκλια; Μήπως ο (κολλητός του Τσαρτσαρή) Παπαμακάριος;
Μαΐου 25, 2008 at 10:58 μμ
@psarog: Δεν θυμάμαι τον Γιαννάκη να απευθύνεται στους διαιτητές με το Μαρούσι παλιότερα αποκαλώντας τους αλήτες και πούστηδες, ούτε και στους διεθνείς αγώνες ως bastard & fagot, και μάλιστα επανειλημμένως…
Επίσης, επειδή έκατσα και είδα τον αγώνα όπως τον μετέδωσε η ΕΡΤ για να έχω πιο σφαιρική εικόνα, η πραγματική συμπεριφορά του Δράκου απέχει παρασάγγας από εικόνα που σχηματίζεις μέσω της Τv.
Τι έγινε με το κλειστό κύκλωμα που τόσο διαφήμιζαν τις προηγούμενες μέρες ?? Πετάχτηκαν καφέδες νερά και κροτίδες, θα πιάσουν κανένα επιτέλους ???
Μαΐου 25, 2008 at 11:02 μμ
Τώρα εγώ γιατί νομίζω ότι είναι σωστό στη συνέντευξη τύπου να μην παρατραβάς τα πράγματα; Στο κάτω κάτω μέσα στο γήπεδο οι σφυγμοί είναι 500, έχεις τους σκοπούς σου ή σε έχει φάει το άγχος και η ανάσφάλειά σου και ξεφεύγεις από τα όρια. Γιατί θα πρέπει στη συνέχεια να βάλεις κι άλλη φωτιά στα ματς; Αν έβριζε ο Γιαννάκης τους οπαδούς, αν έβριζε τον Παύλο ή τους διαιτητές τι θα άλλαζε; Τόσοι παίκτες βρίζονται μέσα στο γήπεδο. Δηλαδή όταν δεν επαναλαμβάνουν στις δηλώσεις τους τα γαλλικά που αντάλλαξαν είναι διπρόσωποι; Εμείς δεν καταδικάζουμε πάντα τις διαιτητικές αναφορές στις συνεντεύξεις τύπου και τις εντάσσουμε σε επικοινωνιακές τακτικές;
Βέβαια οποιαδήποτε επιθετική δήλωση του Γιαννάκη μόνο και μόνο θα επιτάχυνε την τόσο ξεκάθαρα επιθυμητή από κάποιους αποκαθήλωσή του στα μάτια του μέσου ουδέτερου οπαδού, το οποίο εν τέλει δείχνει να είναι και το κύριο διακύβευμα και για τις δύο πλευρές.
Και τέλος τι ακριβώς σημαίνει “προκλητικός” και “γραφικός” τρόπος; Τη δουλειά του κάνει για αυτούς που τον πληρώνουν. Εγώ ενοχλούμαι από τη συμπεριφορά του Γιαννάκη, γιατί τον σέβομαι και έχω μεγάλες απαιτήσεις από αυτόν. Όλοι όσοι χθες στο γήπεδο τον έβριζαν ή γενικά ενοχλούνται, για αυτό το λόγο τον βρίζουν;
Και γιατί εξακολουθεί να μας εκπλήσσει η επικοινωνιακή τακτική του ΟΣΦΠ και την αποδίδουμε εξ’ολοκλήρου στο Δράκο; Πρώτη φορά τα βλέπουμε αυτά; Αυτές τις πράσινες διαρροές για την μεγάλη προθυμία των παικτών να απαντήσουν με πράξεις στο Γιαννάκη (και με ανυπόγραφα σχόλια στο “Goal”) ποιος τις κάνει;
Με δυο λόγια, δεν έχει καταντήσει λίγο υπερβολική (αν όχι και αποπροσανατολιστική) όλη αυτή η προσωποποίηση του “κόκκινου κακού” στο πρόσωπο του Δράκου;
Μαΐου 25, 2008 at 11:06 μμ
Διορθώνω, γιατί αυτές οι φατσούλες που εμφανίζονται, όπου θέλω να κλείσω παρένθεση, ούτε που ξέρω πως μπαίνουν: (και με ανυπόγραφα σχόλια στο Goal). Όχι τίποτα άλλο, για να μην μου χρεωθούν ειρωνίες και υπονοούμενα εκεί που δεν υπάρχουν.
Μαΐου 25, 2008 at 11:09 μμ
Μπάκι είμαι 100% μαζί σου και σε ότι αφορά τον Σόφο και σε ότι αφορά τον Γιαννάκη. Απλά για να προσθέσω κάτι, είμαι της γνώμης ότι τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν γίνεται να είναι προπονητής της Εθνικής κάποιος που είναι ταυτόχρονα προπονητής Παναθηναϊκού ή Ολυμπιακού.
Μαΐου 25, 2008 at 11:52 μμ
Υπερβολές. Πάω στοίχημα 1.000.000 ευρώ ότι στην εθνική θα στέκεται δίπλα στον πάγκο σαν κοτούλα και απλά θα μυξοκλαίει.
Μαΐου 26, 2008 at 12:54 πμ
o giannakis akolouthei akribws ta bimata tou iwannidi kai distixws to mpasket tha girisei 10 xronia pisw an den brethei amesa kapoios neos Xristodoulou…pantws egw nomizw tha paretithei apo tin ethniki meta apo toso vrisimo kai paraskinio…
Μαΐου 26, 2008 at 1:25 πμ
Και εγώ, Μπάκι, όπως και πολύς άλλος κόσμος, εχουμε ενοχληθεί από την συμπεριφορά του “Δράκου” γιατί υπάρχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από αυτόν. Άλλωστε, καλώς ή κακώς, πολλοί από εμάς “ταυτιστήκαμε” με τον Γιαννάκη όταν έπαιζε μπάσκετ και αν μη τι άλλο, περιμένεις μια πιο αξιοπρεπή συμπεριφορά από αυτόν. Αλλά ο προπονητής του Ολυμπιακού δείχνει να μην σέβεται κανέναν, πέραν των παικτών του συλλόγου στον οποίο ανήκει. Και αυτό θα ήταν λογικό, όμως τώρα ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν άνθρωπο που είναι προπονητής και στην Εθνική ομάδα. Και γενικότερα, αυτό δεν αφορά μόνο τον προπονητή, αλλά και τους διεθνείς παίκτες. Άλλη η συμπεριφορά των διεθνών Διαμαντίδη, Τσαρτσαρή, Σπανούλη, Χ’βρέττα, Ντικούδη προς τους “αλλόθρησκους”, άλλη η συμπεριφορά των Γιαννάκη και Μπουρούση. Τίποτε απολύτως δεν είναι τυχαίο.
Μαΐου 26, 2008 at 2:40 πμ
ok μάγκες οι διαιτητές έπαιξαν λίγο Ολυμπιακό, αλλα μη τρελένεστε κιόλας… Η διαιτησία στο μπάσκετ είναι φοβερά δύσκολη, είδικά σε τέτοια παιχνίδια που όλοι φωνάζουν… Το μόνο που εγώ ανακάλυψα ξαναβλέποντας τον αγώνα, είναι οτι έδιναν λίγο πιο εύκολα φάουλ υπερ του Ολυμπακού…
Κατα τα άλλα, εγώ ως ουδέτερος, αυτό που με ξεσήκωσε ήταν το τρίποντο του Σάρούνας. Ενώ ο Μπλακνει κολλούσε πάνω του επι 5-6 δεύτερα, έκανε οτι θα πάει στο σκριν, σταυρωτή, και αρχιδάτο τρίποντο που κλειδώνει το ματς… Θράσος και ταλέντο!
Μαΐου 26, 2008 at 2:50 πμ
ontws enas xristodoulou xreiazetai na ton paiksei sto paixnidi tou. na tou spasei ton tsabouka. alla vevaia pws na simvei afto otan milame gia ton omospondiako. terma i ethniki etsi kai ton kondrareis. ekeinos fisika anenoxlitos kai proklitikos. den einai dinaton me tis parouses sinthikes stin ellada na sindiaseis tous dio rolous pou prospathei o giannakis. proswpika ton sevomai opws ekana panda kai gia afton akrivws ton logo enoxloumai idiaitera apo tin kenourgia proklitiki stasi tou (kai min mou peite oti einai etsi stin ethniki i ipirkse pote sto marousi). exei epileksei na valei kai afti tin ptixi stin proponitiki tou twra.’paizei’ me tin kerkida me profaneis skopous. epithimei tin andidrasi tou koinou. kai afto vevaia diaferei apo kapoion pou diamartiretai stous diaitites. kai vevaia afti den einai nea praktiki ston olympiako. apla apo ton elliniadi kai ton tomic den ekplisesai, alla oso nanai apo ton giannaki perimeneis kati kalitero. thewreis oti den thelei ton elliniadi stin omada, giati den simfwnei me tetoies methodous kai oxi giati pistevei oti bwrei na kanei monos tou tin idia douleia eksisou kala.
Μαΐου 26, 2008 at 10:13 πμ
Μπράβο παιδιά, φοβερός μπασκετικός προβληματισμός επιπεδου Ελληνιάδη… Λίγο, ελάχιστο σεβασμό στον Γιαννάκη. Είναι 40 χρόνια στα γήπεδα με το ίδιο αγωνιστικό πάθος και η προσφορά του είναι ανεκτίμητη.
Για τη συμπεριφορά του Ολυμπιακού θα πρεπει να καυτηριάσετε την είσοδο επι σειρα ετων μια του Κόκκαλη, μια του Αγγελόπουλου στο γήπεδο (των επιχειρηματιών δηλαδη και όχι των αθλητών και προπονητών), τα ωραία συνθήματα απο μικροφώνου, τα μπουκάλια του Πρετεντεράκου, τα έξυπνα βίντεα κ.λ.π. Τέλος πάντων, ας μην ποδοσφαιροποιήσουμε το μπασκετάκι, είτε με δηλώσεις αστοχες, είτε με μπούκες στο γήπεδο και φανατιζόμαστε λάθος. Ας δουμε τους παιχταράδες και το σκάκι των προπονητών. Βέβαια τα κοράκια πάντα επηρεάζουν και θα επηρεάζουν, το ενοχλητικό είναι το στήσιμο… Ελπίζω η συνέχεια να είναι καλύτερη τόσο μπασκετικά, οσο και ατμοσφαιρικά.
Μαΐου 26, 2008 at 10:41 πμ
Καταρχήν, να σημειώσω ότι λόγω τεχνικού προβλήματος δεν είδα σχεδόν ολόκληρο το δεύτερο ημίχρονο, οπότε μάλλον αυτά με τα σακάκια κτλ. διέφυγαν της αντίληψης μου. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, υπέπεσε σε φάουλ. Αλλά μήπως δεν είναι φάουλ αυτά που κάνει ο Γιαννακόπουλος κατά καιρούς?
Δεύτερον, είναι σχετικά αφελές να θεωρούμε ότι μόνο ο Γιαννάκης βρίζει τους διαιτητές. Δηλαδή ο Ζότς (να σημειωθεί ότι τον εκτιμώ εξίσου) τους λέει γλυκόλογα? Ή εχει διαφορά που τα λέει στα σέρβικα?
Επισης, είναι άστοχο το επιχείρημα ότι ο Γιαννάκης θέλει να “παίξει” με την κερκίδα. Αν θυμάστε, ήταν ο παίχτης που όποτε έβαζε ένα καλάθι, σήκωνε τα χέρια προς τον κόσμο για να τον ξεσηκώσει. Ξέρει τη δύναμη της κερκίδας, δεν είναι χαζός να δυναμιτίσει την ατμόσφαιρα.
Θα συμφωνήσω πως δε μπορεί να συνεχίσει και με τα δυο καρπούζια. Θα ήταν σοφό μετά την ολυμπιάδα να αφήσει την εθνική.
Συγγνώμη που καταχράστηκα το χώρο σας και σέβομαι την άποψη σας.
ΥΓ. Ναι, ΠΑΟΚ είμαι. Οπότε, για να παραλληλίσω λίγο τις καταστάσεις, είναι σαν να εκτιμήσετε σε καμιά πενταετία τον Τόμιτς
Μαΐου 26, 2008 at 1:45 μμ
den mporw na katalabw tin asilia kai ton sebasmo se paixtes (typou papaloucamp) i proponites (typou giannaki) epeidi exoun prosferei stin ethniki i logw tou prasinou parelthontos tous… allo to ena, allo to allo. Prokaloun me tin simperifora tous sta paixnidia me ton PAO kai giauto tous brizei i kerkida… apla ta pragmata. epeidi diladi pire ena eurwpaiko mporei na kanei auta ta karagiozilikia…? kai min ksexname oti kai o ksanthoulis ekane proponitis stin ethniki. prepei na sebomaste kai auton…?
Μαΐου 26, 2008 at 2:28 μμ
Ρε συ φίλε mkokkinos, δηλαδή τότε που ο Αλβέρτης υποστήριζε την Μπανταλόνα, τι θα έπρεπε να κάνουν οι Ολυμπιακοί? Να τον σκοτώσουν? Να μη τον σέβονται? Σεβασμός προς όλους..
Μαΐου 26, 2008 at 3:22 μμ
Γιατι οι Ολυμπιακοι τον αγαπανε πολυ τον Αλβερτη και δεν τον βριζουν ποτε ε?
Μαΐου 26, 2008 at 3:23 μμ
Τ’s, συμφωνώ απόλυτα. Από την τηλεόραση σχηματίζεις μια πλασματική εικόνα. Ως γνωστόν, τα κανάλια προβάλλουν ότι θέλουν και όπως το θέλουν..
Λευτέρη, σε ότι έχει να κάνει με το περίφημο βίντεο είχαμε τοποθετηθεί το ίδιο κιόλας βράδυ (βλ. το P.S.1 στο σχετικό post καθώς και τα σχόλια που ακολουθούν). Όσον αφορά τα ντου των προέδρων, εξίσου γραφικά είναι, δεν τίθεται θέμα.
Μπάκι, γενικά συμφωνούμε στα αγωνιστικά, αλλά ψιλοδιαφωνούμε στα εξωαγωνιστικά.
“Προκλητικός” και “γραφικός” τρόπος σημαίνει να διαμαρτύρεσαι σε κάθε φάση, κάνωντας συνεχώς θεατρινισμούς με τα χέρια. Γιατί δεν λέγαμε το ίδιο για τον Γκέρσον, τον Καζλάουσκας, τον Σούμποτιτς, τον Ίβκοβιτς κλπ. Προσωπικά, από την εποχή του Ξανθού έχω να δω τέτοια συμπεριφορά..
Θυμάμαι αντίστοιχες συμπεριφορές (με σαφώς μικρότερη ένταση πάντως) επί Αμμαρουσίου. Απλά, δεν τον έπαιρνε κανείς στα σοβαρά τότε. Στο κάτω κάτω, ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο εκφράσαμε από την πρώτη στιγμή τις ενστάσεις μας για την ταυτόχρονη παρουσία του Γιαννάκη σε Εθνική και σε ανταγωνιστική ομάδα, όπου εμπλέκεται ο οπαδισμός. Στην Ελλάδα είμαστε, ας μην είμαστε ουτοπιστές..
psarog, o καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Οι Αλβέρτης και Οικονόμου πλήρωσαν το σχετικό τίμημα, επειδή υποστήριζαν τότε την Μπανταλόνα (τα άκουγαν για χρόνια). Π.χ. και ο Παπανικολάου τα άκουγε για καιρό από τους δικούς μας, λόγω της πρότερης συμπεριφοράς του (διάφορες κοκορομαχίες στα ντέρμπι). Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι οι προαναφερθέντες έκαναν ότι έκαναν σε σχετικά μικρή ηλικία και με τον καιρό ηρέμησαν. Από έναν άνθρωπο 50 χρονών περιμένεις -αν μη τι άλλο- ωριμότερη και ηπιότερη συμπεριφορά..
Κλείνοντας, ο σεβασμός κερδίζεται με τη συμπεριφορά που επιδεικνύεις, δεν επιβάλλεται..
Μαΐου 26, 2008 at 3:42 μμ
Συμφωνώ απόλυτα ότι ο σεβασμός κερδίζεται. Απορώ που ο Γιαννάκης δεν έχει κερδίσει το σεβασμό σας. Ή ο Παπαλουκάς.
Ή αν το θέσω αλλιώς, ο Παπανικολάου θα είχε κερδίσει τον κόσμο σας αν δεν έπαιζε στην ομάδα σας? Τι θα πει κοκορομαχίες? Πιστεύω όλοι έχουμε παίξει κάποιο άθλημα και γνωρίζουμε τι ένταση μπορεί να δημιουργήσει.
Όσο για τον Αλβέρτη και τον Οικονόμου, για μένα το παράπτωμα τους ήταν πολύ μεγαλύτερο αν αναλογιστείς πως δε βρίσκονταν “εν βρασμώ ψυχής”.
Αλλά, όλη η ουσία είναι στα περί Ελλάδας και οπαδισμού που ανέφερες. Ε, δεν είναι καιρός να προχωρήσουμε? Βλέπω και τους δικούς μας οπαδούς και θλίβομαι..
Μαΐου 26, 2008 at 3:46 μμ
@Andreas: Όχι βέβαια. Αλλά ποιος είπε ότι είναι σωστό? Και δέυτερον, δε θέλεις να είσαι ανώτερος από αυτούς?
Μαΐου 26, 2008 at 4:04 μμ
Και για να κλείσω με όλο το θέμα, τον ΠΑΟ υποστηρίζω στους τελικούς..
Μαΐου 26, 2008 at 4:05 μμ
den einai thema anwterotitas re file psarog… o alvertis ithele na panigirisei, to ekane kai “plirwnei: tis sinepeies… to idio kai oi giannakides… na sebastw to papaloucamp gia poio logo? na paradextw oti einai paiktaras, nai, alla na ton sebomai epeidi mas ebrize, mas ekane xeironomies, i epeidi einai olympiakos…?
simfwnw me ton drazen93 oti o sebasmos kerdizetai kai o giannakis xanei to sebasmo pou tosa xronia exei kerdisei…
Μαΐου 26, 2008 at 5:47 μμ
Για τον Παπαλουκά, τα είχαμε πει και παλαιότερα. Η αξία του σαν παίκτης είναι αναμφισβήτητη, όμως έχασε πολλούς πόντους με τους θεατρινισμούς του και με την εν γένει συμπεριφορά του στον περισυνό τελικό του final four. Επαγγελματίας παίκτης είναι όμως και κατανοώ την εν λόγω συμπεριφορά του..
..όπως θα κατανοούσα εν μέρει και τη συμπεριφορά του Γιαννάκη (παρ’ότι ξεπερνάει συνεχώς τα όρια) εάν δεν ήταν ταυτόχρονα και προπονητής της Εθνικής. Μέσα στο γήπεδο προκαλεί, αλλά έξω από αυτό εμφανίζεται “ενωτικός” και “υπερκομματικός”. Αυτό ακριβώς θεωρώ διπρόσωπη στάση. Επίσης, αδικεί επί μονίμου βάσεως τον εαυτό του με τη συνεχόμενη κλάψα και μεμψιμοιρία, όπως ακριβώς έκανε και όταν έπαιζε.. Προσωπικά, δεν με εκφράζει αυτή η συμπεριφορά.
Σε ότι αφορά τον Παπανικολάου, κέρδισε τον σεβασμό μου, ακριβώς επειδή όταν ήρθε στον Παναθηναϊκό δεν αναλώθηκε σε “οπαδιλίκια” (όπως έκανε όταν έπαιζε στον Ολυμπιακό) για να προσεγγίσει τον κόσμο. Αν έκανε κάτι τέτοιο, απλά θα ήταν “κωλοτούμπας”, δεν το έκανε όμως..
P.S. Δεν λέμε για μπάσκετ καλύτερα; Κατά καιρούς, οι περισσότεροι έχουμε εκφράσει τις απόψεις μας για το θέμα Γιαννάκη, οπότε δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να επαναλαμβανόμαστε..
Μαΐου 26, 2008 at 7:32 μμ
Εντάξει, ας το σταματήσουμε. Μια αγωνιστική ερώτηση: ο Δήμος γιατί δεν παίζει καθόλου?
Μαΐου 26, 2008 at 8:16 μμ
to idio anarwtiomoun kai egw. an den kanw lathos to simvolaio tou ligei fetos. exoun perioristei poli oi epiloges stous psilous. batiste, tsartsaris, tomasevic kai ligo o alvertis. nomizw o ntikoudis xwraei na parei ligo xrono. fandazomai kati exei sto mialo tou o zeliko.
Μαΐου 26, 2008 at 8:20 μμ
signwmi pou epanerxomai, alla thelw na kanw mia sindomi topothetisi, afou ksekatharisw pws den simfwnw me tin kinisi tou Pavlou na apokalesei ton giannaki karagiozi apo ta mikrofwna. diafwnw opws tha diafwnousa gia opoiodipote proponiti eprokeito. den exei se kamia periptwsi tipota na kanei me to oti einai proponitis tis ethnikis -opws mas ipenthimizei i anakoinwsi tou olympiakou. to mono pou katafernei afti i ipenthimisi einai na kanei akoma pio fanero to gegonos oti den bwrei na sindiasei tous dio aftous rolous kanenas. giati ean me tin anafora sto gegonos oti prokeitai gia ton omospondiako proponiti prospathoun na deiksoun oti exei kapoia asilia i oikoumenikotita na ksekatharisoume pws afto pavei na ifistatai apo tin stigmi pou anelave ton olympiako
Μαΐου 26, 2008 at 8:24 μμ
Οχ, φίλε psarog, έθιξες άλλο αγαπημένο θέμα του blog… Ντικ και Σάνι λογικά έχουν πέσει σε δυσμένεια και δεν υπολογίζονται, αν και τα ίδια λέγαμε και για τον Παπ πέρσι. Πάντως, μια και είναι φανερό ότι ούτε ο Τομάσεβιτς είναι σε θέση να τα βγάλει πέρα με το θηρίο, ο Ντικούδης με την ταχύτητά του θα μπορούσε τουλάχιστον, ξεκουράζοντας τον Μπατίστ, να τον κάνει να κινείται περισσότερο για να πάρει τη μπάλα μήπως και κουραστεί λίγο παραπάνω. Άσε που στην επίθεση ίσως να του έπαιρνε και κανένα φάουλ με τις αλά Ν.Δ. διεισδύσεις του. Βέβαια, ο ΟΣΦΠ λογικά θα συνεχίζει να παίζει ζώνη με τον Σόφο στην πεντάδα. Ζώνη με τον Σόφο στο φτερό… Δεν ήταν σουρεαλιστική έκφραση αυτή; Και μάλλον από το πως θα επιτεθεί ο Ζοτς στη γωνία στον χοντρό θα εξαρτηθεί και η πορεία του αγώνα.
Μαΐου 26, 2008 at 9:00 μμ
Είναι κρίμα πάντως για Ντικ και Σάνι.. Ίσως ο Ντικούδης να μην έπαιξε και λόγω κάποιου τραυματισμού που είχε την προηγούμενη βδομάδα.. Πάντως, ο Σάνι είναι η καψούρα μου και στεναχωριέμαι που μάλλον θα φύγει.. Πιστεύω ότι χωράει στην ομάδα..
ΥΓ: Για Γιαννάκη δε θα σχολιάσω τίποτα.. Δε νομίζω ότι αξίζει πλέον να ασχολούμαστε μαζί του..
Μαΐου 26, 2008 at 9:06 μμ
Πάντως ο Αλβέρτης στο ποδόσφαιρο είναι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ…
Μαΐου 26, 2008 at 9:13 μμ
Και εγω τον συμπαθω πολυ τον σανι, δεν ξερω γιατι, αλλα μαζι με τον βουγιανιτς ειναι απο τους αγαπημενους μου παιχτες, οχι τοσο για τον αγωνιστικο τομεα, αλλα μονο το γεγονος οτι εχουν περασει τοσα και τοσα με τους τραυματισμους και συνεχιζουν να βρισκονται σε υψηλο επιπεδο μου λεει πολλα για την προσπαθεια που καταβαλλουν, αλλα κ το πεισμα τους!
Ο ντικουδης απο την μια δεν μου εμπνεει και μεγαλη εμπιστοσυνη τωρα τελευταια, αλλα θα μπορουσε να ξεκουρασει λιγο τον μαικ, ενταξει δεν μας εχει ενθουσιασει φετος, αλλα δεν ξεχασε να παιζει μπασκετ!
Μαΐου 26, 2008 at 9:55 μμ
kai o kokkalis einai panathinaikos sto volley… e re ti allo tha akousoume…
Μαΐου 26, 2008 at 10:03 μμ
elpizw pws tha doume ligo ton ntikoudi sta epomena mats. den eimai megalos opados tou, alla thewrw oti bwrei na prosferei kapoia voitheia. exei toulaxiston dinami na sprwksei ligo to thirio. pandws, o perperoglou deixnei stathera vimata proodou. makari na sinexisei ton kanona twn paiktwn pou metamorfonontai pros to kalitero ston deftero xrono tous me ton obradovic
Μαΐου 26, 2008 at 10:07 μμ
o kokkalis oxi apla einai panatha sto volley, skeftetai kiolas na to agorasei twra pou efige o vlasis
Μαΐου 26, 2008 at 10:18 μμ
@coachp: Όλοι στο ποδόσφαιρο είμαστε Ολυμπιακοί
Μαΐου 26, 2008 at 10:26 μμ
Για τους φιλους psarog και lefteri θα ηθελα να τονισω πως ειναι απολυτα λογικο να υπαρχει εκνευρισμος κατα τη διαρκεια ενος αγωνα! Για οσους θυμουνται, ακομα και ο Ομπραντοβιτς ειχε μανουριασει με τους ιδιους τους φιλαθλους του Παναθηναικου στους περυσινους τελικους, επειτα απο ριψη αντικειμενου στο κεφαλι του! Αυτο που κρινουμε εδω, ομως, ειναι ο τροπος και ο χρονος στον οποιο διατυπωνεται μια διαμαρτυρια και Κ Υ Ρ Ι Ω Σ το αν υπαρχουν ΥΠΟΓΕΙΑ κινητρα πισω απο αυτην τη συμπεριφορα! Οσο για την προσφορα του Γιαννακη, εχω δηλωσει ξανα μεσω των σχολιων μου, πως αναγνωριζω την ποιοτητα του αποκλειστικα ως βετερανου παικτη και δεν αναγνωριζω καμια αξια του στην προπονητικη, ασχετως αποτελεσματων, για λογους που επισης εχω εξηγησει! Ετσι και αλλιως, ομως, η οποιαδηποτε αξια του καταργειται απο τη στιγμη που δεν ειναι οικουμενικος (οπως γελειωδεστατα θελησε να τον παρουσιασει η ανακοινωση των απογονων)
Μαΐου 26, 2008 at 11:52 μμ
Δεν ξερω αν διαβασατε τις ανακοινωσεις και των 2 καε για το θεμα των ημερων, αλλα κατι μ λεει οτι μονο ο παναθηναικος θα βγει ζημιωμενος με την τροπη που εχουν παρει τα πραγματα!
Και…3,2,1, ξεκατινιαστειτε ολοι μαζι παμε…
Προτεινω debate στη τηλεοραση με ζωντανη καλυψη απο κρατικα κ ιδιωτικα καναλια, με κεντρικο παρουσιαστη το βασιλακοπουλο και βοηθο του τον γεωργιου
Μαΐου 27, 2008 at 12:03 πμ
Βασικά τα έχουμε πει ξαναπεί εδώ και πολύ καιρό. Οι πράξεις “Γιαννάκη” εννοείται πως είναι προμελετημένες και έχουν κίνητρο. Αυτό είναι προφανώς η τελική επικράτηση. Εδώ το μόνο που έχω να πω σε όλους τους “Γιαννάκηδες” είναι: θες να το κάνεις? Κάντο με την αξία σου. Με θεατρινισμούς και ψευτοτσαμπουκάδες του δρόμου δεν θα καταφέρεις τίποτα, παρά κάνεις και μεγάλα βήματα πίσω σε πολλούς τομείς.
Στο γήπεδο φάνηκε ξεκάθαρα πως παίκτες του Γιαννάκη, συγκεκριμένα oι Βασιλόπουλος και Πρίντεζης, κάποιες στιγμές είχαν ξενερώσει με τον προπονητή τους και τον κοίταγαν απογοητευμένοι.
Τώρα αυτά τα παιδικά σενάρια που διαβάζω περί “φλώρων” και λοιπά προφανώς θα απαντηθούν μέσα στο γήπεδο.
Πάντως, σοβαρά πιστεύετε πως ο Γιαννάκης που βλέπαμε την δεκαετία του 80 και ο σημερινός “Γιαννάκης” είναι το ίδιο πρόσωπο??
Μαΐου 27, 2008 at 12:06 πμ
Διαφωνω καθετα με αυτο που γραφεις gianni, μιας και απο οτι φαινεται απο τις πρωτες φημες και αντιδρασεις, μαλλον ο Γιαννακης θα βγει χαμενος…
Μαΐου 27, 2008 at 12:13 πμ
δεν ξερω, απλα εκφραζω το “φοβο” μου!
Ποιες φημες και αντιδρασεις εννοεις? Γιατι απο αυτα που διαβασα, ολοι οι δημοσιογραφοι το παιζουν 50-50, κανεις δεν πηρε ξεκαθαρη θεση! Κοινως ολοι κανουν την πυθια.. “ναι μεν αλλα” ειναι ολοι τους
Μαΐου 27, 2008 at 12:50 πμ
Τι ακριβώς έχετε διαβάσει ρε παίδες; Τη μόνη τοποθέτηση που βρήκα μέχρι στιγμής για την ανακοίνωση μας είναι (κλασικά) αυτή του Κογκαλίδη. Έχετε διαβάσει/ακούσει κάποια άλλη τοποθέτηση;
Βαλτοί είστε ρε βραδυάτικα; Τι ξύνετε πάλι τις πληγές Μπετσίροβιτς και Ντικούδη; Ο πρώτος πρέπει να βρίσκεται στα Ρίζια Έβρου και ο δεύτερος κάπου στο Κουφόβουνο.. Μακάρι να δούμε κάποιο come back, αλλά δεν το πολυβλέπω (ειδικά από τον πρώτο). Giannis, προσυπογράφω τα σχόλια σου για τους Μπετσίροβιτς και Βούγιανιτς..
Είμαι περίεργος να δω πόσο θ’αντέξει ο Sofo ή για να το θέσω αλλιώς πόσο θα τον κουράσουμε εμείς..
P.S.1 Γιατί κάτι μου λέει ότι ο Μπουρούσης θα αγωνιστεί κανονικότατα;
P.S.2 Μόνο ο Συρίγος θα μπορούσε να συντονίσει ένα τέτοιο debate..
Μαΐου 27, 2008 at 12:54 πμ
Καλησπέρα παιδιά, οι τελικοί επιτέλους ξεκίνησαν με μία “μικρή” καθιστέρηση και διαπιστώσαμε τα καλά και τα κακά του ελληνικού μπάσκετ (ταλέντο, νοοτροπία κτλ)..
Ο ΠΑΟ ήταν όπως όλοι των περίμεναν. Έπαιξε στο μεγαλύτερο διαστήματα πολύ καλή άμυνα και στην επίθεση μπορούσε να ξεκλειδώσει την άμυνα του ΟΣΦΠ, αν και ακόμα μία φορά δεν μπορούσε να κρατήσει μία σταθερή απόδοση.
Από την άλλη, ο ΟΣΦΠ ήταν καλύτερος των προσδοκιών, από το β’δεκάλεπτο κυρίως επιθετικά. Καταρχάς, φαινόταν από την αρχή πως με κάποιον τρόπο έπρεπε να φύγει ο Διαμαντίδης από τον Γκριρ. Αυτό συνέβη με την είσοδο του Γουντς που τράβηξε πάνω του τον Μήτσο και αυτό πιστεύω πως διευκόλυνε την δουλειά του ΟΣΦΠ.
Ο Γιαννάκης ώρες ώρες παραείναι εκνευριστικός με τις αντιδράσεις του, κάτι που και δεν ξέφυγε από τους φίλους του ΠΑΟ. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την στάση του Παύλου, ο οποίος δεν έπρεπε να στραφεί σε χαρακτηρισμούς υποτιμιτικούς που εν τέλει μόνο κακό στο μπάσκετ κάνουν..
ΥΓ1: Ο ΟΣΦΠ δεν θα είχε ελπίδα να κοντράρει αν ο Μίλος δεν ήταν σε καλή μέρα.
ΥΓ2: Ο Σόφο φάνηκε ασταμάτητος απέναντι στη front line του ΠΑΟ. Όσο για τα βήματα, αν κ μέσα στο γήπεδο, δεν μπορώ να πω πως τα είδα κ όλα. Πιστεύω να είναι λόγο κακής όρασης κ όχι μπασκετικής ασχετοσύνης. Πάντως, μιας κ ο ΟΣΦΠ έχει έλλειψη από ψηλούς πρέπει να δουλέψει πάνω στον Σόφο, ο οποίος θα βοηθήσει απίστευτα στην επίθεση για ένα εύκολο σουτ που μοιάζει να εκλείπει απο την ομάδα του Πειραιά!
Ευχαριστώ πολύ..
Μαΐου 27, 2008 at 1:09 πμ
drazen, αυτο ειναι το προβλημα οτι δεν υπαρχει ξεκαθαρη τοποθετηση, απλα αναφερουν τα γεγονοτα και κανεις δεν μπαινει στο κοπο να σχολιασει ή μαλλον δεν τολμαει να σχολιασει! Οσο για το μπουρουση κ εγω ειμαι σιγουρος οτι θα παιξει!
Εντελως ακυρο, αλλα στο spy blog στο superbasket λεει οτι ο χατζηβρεττας ηδη δηλωθηκε στο ροστερ της εθνικης! Τι ειναι παλι αυτο? Τι ειχε δει ο νικολας στο eurobasket που τον ενοχλησε κ ξαφνικα τωρα επιστρεφει?
Μαΐου 27, 2008 at 1:14 πμ
Κατι μου λεει πως οι διαιτητες θα μας σφαξουν αυριο (βλεποντας τα καραγκιοζιλικα του κλαψα φυσικα) και πως ο Σοφο θα κανει παρτυ (λογω της ιδιαιτερης μεταχειρισης που εχει ζητησει ο ΟΣΦΠ και οπως ειδαμε στο Οακα επιασε). Ολα αυτα δεν θα ‘χουν νοημα αν ο ΠΑΟ παιξει το μπασκετ που ολοι οινειρευομαστε και εχει δειξει οτι μπορει να παιξει. Αν παλι καταφερει και βαλει 16 τριποντα οπως σε 2 απο τα 4 ματς φετος δεν θα μας χαλασει καθολου.
ΥΓ. Συμφωνω με τον drazen στο οτι ο Μπουρουσης θα παιξει κανονικα. Ειναι τα γνωστα τρικ του Οσφπ πριν απο τα μεταξυ μας ματς οπως περσυ με τον Βασιλοπουλο και προχθες με τον Σοφο
ΥΓ. Ηρθε η ωρα να βγαλει τα λεφτα του ο μεγας Σαρας…
Μαΐου 27, 2008 at 1:31 πμ
giannis, προφανώς τον δήλωσαν για καλό και για κακό και λόγω των πονηρών ημερών. Σου λένε, από το να του τηλεφωνήσουμε να τον ρωτήσουμε, δήλωσέ τον για καλό και για κακό (στους 24 έτσι κι αλλιώς) και βλέπουμε.
fakis, το πρόβλημα με τον ταλαντούχο Τεόντοσιτς είναι ότι πρέπει να είναι ο μόνος Γιούγκος pm που έχω δει που να καταλαβαίνει τόσο λίγο το παιχνίδι. Κανονικά για κάθε πάσα που δεν δίνει στον Σόφο πρέπει να τον κλείνουν και από ένα βράδυ μαζί του σε σκοτεινό δωμάτιο.
Από την άλλη κάτι αγωνιστικό που ενόχλησε εμένα με το Γιαννάκη ήταν ακριβώς η (κουτσή) χρησιμοποίηση του Μπουρούση. Εντάξει αυτός είναι μικρός και νιώθει πληγωμένος ήρωας, εσύ δεν πρέπει να τον προστατεύσεις; Και φυσικά θα παίξει αύριο, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αυτό θα οφείλεται σε τακτική του ΟΣΦΠ ή στην “ιερή ανάγκη της νίκης”.
drazen, με το σημερινό χαμό καταλαβαίνεις πόσο μας έχεις λείψει; Σαν στερημένοι ναρκομανείς κάνουμε…
Υ.Γ. Εδώ και τώρα να πάρει θέση ο Συρίγος (για να καταλάβουμε τι σκέπτεται και ο Σωλήνας)…
Υ.Γ. 2 Για το Μαρούσι τι να πεις. Έχει ξεφτιλίσει τα πάντα… Ο Σούλης το επόμενο καλοκαίρι τι κάνει;
Μαΐου 27, 2008 at 3:58 πμ
με ενδεχομενη νικη αυρο στο σεφ κλεινει σε ενα μεγαλο βαθμο κ το θεμα τιτλος… κ μενα μ ανησυχει το θεμα της διαιτησιας (μου φαινεται οτι ο κλαψας θα παρει πολλα σφυριγματα αυριο)..
ο μπουρουσης δεν θα παιξει, οπως δν θα παιζε κ ο σοφο στο 1ο ματς…
αμα ο σπανουλης παιξει οπως συνηθιζει με ολυμπιακο κ οι υπολοιποι κυμανθουν στα ιδια επιπεδα με το 1ο ματς, δεν θα χουμε προβλημα…
βεβαια περιμενουμε κτ κ απο τον τομασεβιτς.. τωρα οσον αφορα τον ντικ κ τον μπετσι, βλεπω δυστυχως οτι δεν υπολογιζονται…
ΥΓ: Ο μονος παικτης που μπορει να μας απειλησει σοβαρα αυριο πιστευω οτι ειναι ο γκριρ… πρεπει να περιμενουμε ενα μεγαλο ματς του…
Μαΐου 27, 2008 at 5:42 πμ
Αρχικά, για να μην αδικούμε τον Ντράζεν πρέπει να πούμε ότι τα πόστ-σχόλια που κάνει σχεδόν πιάνονται σαν μπλογκαρίσματα..
Ρε παιδιά ο Γιαννάκης πότε δεν ήταν το τέρας ψυχραιμίας. Δηλαδή από τις μέρες του 87′ έχει μείνει στην ιστορία σαν αυτός που έκλαιγε, που έβριζε τον Καμπούρη πριν τις βολές κτλ κτλ. Οι δηλώσεις του σε επίπεδο ηχητικής και ευγλωττίας συναγωνίζονται μόνο δηλώσεις Γιώργου Καραγκούνη και έχω εν ολίγοις την εντύπωση ότι τελικά είναι το μπασκετικό άλτερ-ίγκο του (ή αντίστροφα). Είναι πεισματάρης, κωλοτούμπας, εγωιστής, κλαψιάρης, δεν θα καραφλίασει ποτέ, είναι αυτιάς και στα δύσκολα μάλλον χέζεται. Είναι αποφασισμένος να πετύχει. Τώρα ότι οι αντιδράσεις του είναι υπερβολικές, αλλά είναι και αναμενόμενες. Και του στραβού το δίκιο είναι ότι ομοίως κάνουμε και εμείς και χάνουμε το δίκιο μας με τα “καραγκιόζης”.
Έν πάση περιπτώση, εμένα μου φαίνεται ότι υπάρχει μια στοχοποίηση στο πρόσωπο του από τον Παναθηναϊκό, τι να πω ίσως και δικαίως ίσως και λόγω της καλώς η κακώς εννοούμενης ασυλίας του. Εμένα τουλάχιστον αυτό μου λέει το πρωτοσέλιδο της “Πράσινης”. Μου θυμίζει τις προ-ΠΕΚ ημέρες που ο Δ. Γιαννακόπουλος ήθελε να πάρει την ΠΑΕ και εντελώς τυχαία το ανεξάρτητο και μη διαπλεκόμενο “Θέμα” είχε βγάλει άρθρο για το γεγονός ότι είναι φυγόστρατος ή κάτι τέτοιο, η για να αναφερθώ γενικότερα πολλά πρωτοσέλιδα του ελληνικού αθλητικού στρατευμένουυ τύπου.
Μεγάλο μέρος της επικοινωνιακής τακτικής του Ολυμπιακού δεν νομίζω ότι έρχεται από τον Γιαννάκη, απλά ο “Ιερός” Γιαννάκης είναι ο δούρειος ίππος της. Είναι κρίμα να θυσιάζεται αυτός στην τελική, καθώς έχει προσφέρει πολλά στο ελληνικό μπάσκετ(άκι).
Βέβαια δεν σημαίνει ότι κρίνεται και αθώος λόγω αμφιβολιών, συνομοσιών και προτέρου εντίμου βίου, καθώς οι επιλογές και πράξεις του σίγουρα τον χαρακτηρίζουν, αλλά δεν μου αρέσει να ανακαλύπτουμε και φαντάσματα Ιωαννίδη.
Στα μπασκετικά τώρα, το πρόβλημα με τον Σόφο είναι μεγάλο και πολύ υπαρκτό. Αν αύριο δεν παίξει ο Μπουρούσης, λέμε τώρα, έχει καλώς, γιατί μόνος του ο χοντρός δεν έχει ούτε τις ανάσες ούτε την σβελτάδα ακόμα. Αν παίξει, το φοβάμαι, γιατί έχουμε τρείς αξιόμαχους “δυνατούς” ψηλούς: τους εξής δύο: Μπατίστ. Και ο καήμενος ο Μάικ 5 φάουλ έχει να σπαταλήσει όχι 750. Τι να πω εκτός και αν γίνει κανά θαύμα και αναστηθούν οι άλλοι.
Όσο είναι μέσα λοιπόν και η άμυνα κλείνει επάνω του, θα έχουμε πρόβλημα..
Παρεπιπτόντως, στο μυαλό των Ολυμπιακών όταν μιλάνε για διαιτησία υπάρχουν: τα σκρήν του Μπατίστ και κάτι ψιλοβήματα που κάνει καμία φορά πριν καρφώσει, ο μή καταλογισμός αντιαθλητικών στις άμυνες πάνω στον χοντρό και άλλα τέτοια αστεία.
Μαΐου 27, 2008 at 5:45 πμ
Α και μια απορία που ξέχασα. Ντράζεν είσαι και εσύ φαντάρος η μόνο ο scire?
Μαΐου 27, 2008 at 9:47 πμ
Ενα ακόμη αστείο, οπως λέει ο pleasure για τη διαιτησία και τον Μπατιστ, είναι το κτυπημα του ταμπλω στο τελευταίο σουτ του Πρίντεζη!!!
Μαΐου 27, 2008 at 1:14 μμ
Εγώ πιστεύω οτι απόψε τελειώνει το παραμύθι κι ας έχει και Δράκο! Ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να μας κοντράρει σε κανένα σημείο. Δεν θα ποντάρει σε ικανότητες και τακτικές. Σε ηρωϊσμούς, ψευτοτσαμπουκάδες (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ 2002) και με άμυνα ζώνης.
Ο συγκεντρωμένος Παναθηναϊκός δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα. Έναν προς έναν αν πάρεις τους παίκτες, μια προς μία αν πάρεις τις θέσεις, είμαστε καλύτεροι. Δύο είναι τα καθοριστικά σημεία. Να μην πέσουμε στην παγίδα τους και να είμαστε ήρεμοι για να κάνουμε το παιχνίδι μας.
Ούτε ο Σόφο είναι κίνδυνος. Ούτε ο Μπουρούσης αν παίξει. Ούτε ο Βασιλόπουλος. Από τους δικούς μας εξαρτάται.
Αυτά πιστεύω. Άντε και με τη νίκη….
Μαΐου 27, 2008 at 1:14 μμ
Ρε παιδιά. Μόλις διάβασα αυτό: “Μην απαντάτε στις προκλήσεις του. Οι καραγκιόζηδες δεν έχουν θέση σ’ αυτό το γήπεδο”. Αληθεύει? Κι αν αληθεύει, είναι δυνατό να κατηγορείτε τον Γιαννάκη και να μιλάτε για το ήθος του?
Μαΐου 27, 2008 at 1:20 μμ
“…Τέλος, μια ακόμα φάση που θεωρούν ότι αδικήθηκαν ήταν τα βήματα που θεωρούν ότι έκανε ο Μπατίστ σ’ένα πικ εν ρολ που έπαιξε με τον Γιασικεβίτσιους στο τέλος του παιχνιδιού.” Apo to superbasket.gr. Poso geloioi einai telika? Sti sygekrimeni fasi o Batiste kerdizei foul apo ton teodosic kai xanei kai tis dyo voles. Fovamai ki egw pws apo tin oli fasaria tha vgoume emeis xamenoi
Μαΐου 27, 2008 at 1:30 μμ
psarog, opou yparxei drasi yparxei kai antidrasi. de dikaiologw se kamia periptwsi to Giannakopoulo(xwris na kserw akrivws pws eipwthike to sygekrimeno). oson afora to ithos tou giannaki kai ti genikoteri symperifora tou, eksartatai to pws thelei kaneis na to dei. egw proswpika, tosa xronia pou parakolouthw mpasket, mono ton iwannidi kai ton sixameno to giannaki exw dei na diamartyrontai se KATHE fasi kai me tropo toso eirwniko. kai ksereis poly kala, pws tetoies symperifores ksesikwnoun tous opadous, ki oi giannakopoulaioi einai poly perissotero opadoi -lathos kata ti gnwmi mou- para paragontes
Μαΐου 27, 2008 at 1:41 μμ
Εγω το ειχα γραψει απο τα πρωτα σχολια, ολη αυτη η φασαρια και η ενταση σε αυτη τη φαση θα ευνοουσε μονο τον ΟΣΦΠ, και ετσι εγινε, παλι πεσαμε στην παγιδα… γι αυτο καλο θα ηταν να μην ξαναγινει…
Κ επειδη ημουν στο γηπεδο, οντως η περιβοητη φραση καπως ετσι ειπωθηκε, αλλα ειπωθηκε σε μια στιγμη πολυ μεγαλης εντασης οταν ο αγωνας ειχε διακοπει και κινδυνευε να μην ξαναξεκινησει… βεβαια αφου δεν ειπωθηκαν συγκεκριμενα ονοματα μπορει το ‘καραγκιοζηδες’ να απευθυνοταν ακομη ακομη και στους ανεγκεφαλους που εριχναν βεγγαλικα κ.α. στο παγκο του ΟΣΦΠ…
Μαΐου 27, 2008 at 3:15 μμ
kala min krivomaste pisw apo to daxtilo mas. pistevw pws itan ksekathara gia ton Giannaki kai pistevw pws i anakoinwsi tis omadas to epivevaiwnei. kai itan lathos kinisi.
perimenw poli fanatismo simera. elpizw oi dikoi mas na deiksoun agwnistiko tsabouka. gia na doume pws tha einai o Giannakis simera
Μαΐου 27, 2008 at 4:14 μμ
Μπάκι, μετά απο τον αποκλεισμό μας από την Ευρωλίγκα και τον τελικό του Κυπέλλου δεν υπήρχαν και πάρα πολλά αγωνιστικά να πούμε, γι’αυτό και η σχετική “κοιλιά”. Η πρώτη θέση είχε κριθεί και μοιραία όλοι περιμέναμε τα play-off. Τώρα έχει “ψωμί”, οπότε είναι απόλυτα λογικός ο χαμός.. Πάντως, καλή είναι και η αποτοξίνωση για ορισμένο χρονικό διάστημα. Μην πάθουμε και overdose..
Για να κάνω και λίγο τον προπονητή της εξέδρας, ίσως να είναι λάθος το γεγονός ότι ο Μπατίστ κολλάει σαν βδέλλα πάνω στον Σχορτσιανίτη όταν τον μαρκάρει. “Ρολάρει” επάνω του ο Sofo και μετά δεν σταματιέται με τίποτα. Γιατί δεν δοκιμάζει ο Μάικ το σύστημα Γλυνιαδάκη, ο οποίος τον έπαιζε από απόσταση; ΟΚ, ο Mπατίστ δεν έχει το ύψος του τεως ΝΒΑερ Κρητικού (για να εμποδίσει το σουτ του Σοφοκλή), αλλά η προαναφερθείσα αντιμετώπιση μάλλον βολεύει τον Σχορτσιανίτη..
Επίσης, μου έκανε εντύπωση στο 1ο ματς ότι σε αρκετές περιπτώσεις όπου έβγαινε miss match κάποιου περιφερειακού μας με τον Σχορτσιανίτη δεν γινόταν διείσδυση. Ειδικά ο Χατζηβρέττας κανα-δυο φορές φάνηκε πολύ διστακτικός και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.. Τέτοια miss match δεν πρέπει να περνάνε ανεκμετάλλευτα..
isthispleasure, o καθένας θα βρεί τις δικές του φάσεις και αντίστοιχα “Δρακόντεια” σκριν. Όντως κάποια φάουλ πάνω στον Σχορτσιανίτη θα μπορούσαν να δοθούν αντιαθλητικά, αλλά ο Σχορτσιανίτης κερδίζει σχεδόν όλα τα φάουλ που του γίνονται. Αντιθέτως, από τα βήματα που κάνει μονίμως, σφυρίζεται ένα πολύ μικρό ποσοστό, ενώ από τα φάουλ που ο ίδιος κάνει πάλι δεν σφυρίζονται όλα. Το ίδιο και με το κράτημα της μπάλας ύστερα από καλάθι που κάνει συνεχώς ο Μπουρούσης είτε με τον Ολυμπιακό, είτε με την Εθνική. Όλο με παρατηρήσεις την βγάζει..
P.S. Όχι, δεν είμαι φαντάρος (ακόμα).
Μαΐου 27, 2008 at 6:19 μμ
Ρε παιδια, σημερα διαβασα στην SPORTDAY, οτι οι διαιτητες συζητανε μεταξυ τους την συμπεριφορα του Γιαννακη που διαμαρτυρεται σε καθε φαση και οτι τους φερνει σε πολυ δυσκολη θεση.
Μαΐου 27, 2008 at 6:50 μμ
Λογικά σήμερα ο Ζοτς θα προτιμήσει απέναντι στη ζώνη, αντί Χ”βρέττα και 3D, να στέλνει τον Σπανούλη να κάνει υπερφόρτωση από την πλευρά του Σόφο, ακριβώς για να επιδιώξει τις διεισδύσεις πάνω του. Βέβαια, το πρόβλημα είναι ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα κάνει το αρχικό p’n'r στο κέντρο ο Bill, ο οποίος είναι και ο μόνος κοντός που μπορεί να μπει μέχρι μέσα. Πάντως, με αυτή τη ζώνη, ο Γιαννάκης έχει καταφέρει να περιορίσει την κίνηση των αμυντικών κοντών του, αφού ο ΠΑΟ επιτίθεται και στη 2-1-2 με σκριν στη μπάλα προκειμένου να τραβήξει τον 2ο κοντό και να αρχίσει η κυκλοφορία της μπάλας, κάτι που δεν πιάνει με τον κεντρικό Βασιλόπουλο να βγαίνει πάνω στον χειριστή (για αυτο και μερικές φορές έμοιαζε με 1-3-1).
drazen, κανονικά ο πιο αδύνατος και πιο γρήγορος Μπατίστ έτσι θα έπρεπε να παίζει, γιατί αν πάρει τη μπάλα εύκολα το θηρίο μέσα στη ρακέτα μόνο σε κάποιο επιθετικό φάουλ (εδώ γελάμε) μπορείς να ελπίζεις. Ο Γλυνιαδάκης για κάποιο ανεξήγητο λόγο κατάφερνε να τον εμποδίζει να πάρει τη μπάλα τόσο βαθιά στή ρακέτα (ίσως λόγω των μακριών χεριών του) και είχε την άνεση να του αφήνει και λίγο χώρο. Αλλά εκεί μάλλον τα πάντα είναι θέμα της άμυνας στους κοντούς για να μην πασάρουν στο χρόνο που πρέπει. Γιατί μετά…
Υ.Γ. Τι πάει να πει προπονητής της εξέδρας; Οι παράγοντες φταίνε για αυτό που δεν μας δίνουν τις ομάδες!!! Μία εβδομάδα ρε, μία εβδομάδα μόνο και θα τους δείξω εγώ…
Μαΐου 28, 2008 at 10:11 μμ
Για καποιο λογο δε μου επιτρεπεται η προσβαση στα σχολια της τελευταιας αναρτησης (της αναρτησης “χυμειο”)! Εαν προκειται για τεχνικο προβλημα, κοιταξτε το! Θελω να ελπιζω οτι δεν προκειται για αποκλεισμο μου, καθως ουτε εχω βρισει, ουτε εχω προσβαλλει κανεναν (αντιθετα προβληματιζομαι για την προταση του drazen “μα καλα βαλτοι ειστε?” απευθυνομενος σε εμενα και σε εναν ακομα χρηστη)
Μαΐου 28, 2008 at 10:16 μμ
karaflodaimwn, όντως κατι δεν παει καλα. κι εγω δεν μπορω να μπω, παρ’ολο που το πρωι εκανα σχολιο. Μην ανησυχεις, δεν ειναι προσωπικο, ειναι τεχνικο προβλημα. Ειδες? Κλαψε, κλαψε, χαλασε το τιμιο μπλογκ
Μαΐου 28, 2008 at 10:16 μμ
Πάνω που ήθελα να εκφράσω και γω την ίδια απορία με τον καραφλοδαιμων… Εγώ σκάλωσα και νόμιζα ότι έχει πρόβλημα ο μοτζίλα…!!
Μαΐου 28, 2008 at 10:17 μμ
Καθαρά τενχικό είναι το θέμα, μαλακίζεται το WordPress.. Έχει φλομώσει το σύστημα από νωρίς το απόγευμα.. Υπομονή ρε παίδες.. “Κλασική περίπτωση βλάβης”..
Μαΐου 28, 2008 at 11:02 μμ
Όχι τίποτε άλλο, αλλά πάει και πίσω η… προετοιμασία για το τρίτο ματς!
Μαΐου 29, 2008 at 1:36 μμ
Ρε σεις δεν είναι αστεία αυτά. Που θα διαβάσει ο Ζοτς πως πρέπει να παίξει σήμερα;
Μαΐου 29, 2008 at 3:10 μμ
Κακός οιωνός παιδιά…
Μαΐου 29, 2008 at 4:00 μμ
dimostheni, an thymamai kala eixes provlepsei 1-3 me to break ston trito teliko. ki exw ena asximo proaisthima. elpizw na min paei to mats mono stin psyxi, alla na exei etoimasei ki o zots kanena kolpaki. diaforetika ta vlepw asxima ta pragmata