“Έχοντας το μυαλό στην ΤΑΟΥ και τον υπερ-πάντων αγώνα της Τετάρτης για την πρόκριση στο final four ο Παναθηναϊκός γνώρισε μια ανώδυνη ήττα από την παθιασμένη ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ κλπ κλπ”.
Κάπως έτσι ίσως να μπορούσε να δικαιολογηθεί η σημερινή εμφάνιση και να μείνει εύκολα κι απλά στο χρονοντούλαπο. Δυστυχώς όμως το σενάριο είναι αρκετά διαφορετικό, καθώς την Τετάρτη δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι να “αποπροσανατολίσει” την ομάδα. Ως εκ τούτου, θα περίμενε κανείς ο Παναθηναϊκός να έχει προετοιμαστεί για το σημερινό παιχνίδι και να το καθαρίσει εύκολα κι απλά καθώς για διαφορετικά δυναμικότητας ούτε λόγος να γίνεται. Και κάτι τέτοιο έδειχνε και το πρώτο ημίχρονο όταν προηγήθηκε στο τέλος του με 17 πόντους.
Στο δεύτερο ημίχρονο όμως ο Παναθηναϊκός απλά ξέχασε να κατέβει στο παρκέ, με αποτέλεσμα να γνωρίσει μια ακόμα ψιλοπερίεργη, ψιλοντροπιαστική ήττα. Δυστυχώς ορισμένα κακά σημάδια του παρελθόντος ξαναέκαναν την εμφάνισή τους στο παρκέ, αλλά κυρίως εκτός παρκέ με τον Ομπράντοβιτς και τον Ιτούδη για άλλη μια φορά να κοιτούν την εξέλιξη του αγώνα χωρίς καμμία εμφανή διάθεση να παρέμβουν και να διορθώσουν τις καταστάσεις, παρά περισσότερο κοιτώντας το ρολόι ανυπομονώντας να τελειώσει το παιχνίδι ανεξαρτήτωςτου αποτελέσματος. Δεν γνωρίζουμε αν στο ημίχρονο η ομάδα πληροφορήθηκε την διαφαινόμενη ήττα του Ολυμπιακού και αποφάσισε ότι δεν αξίζει τον κόπο να σπαταλήσει δυνάμεις ή αν θεώρησαν ότι το παιχνίδι έχει τελειώσει με την διαφορά που είχε οικοδομηθεί ήδη, αλλά αυτό που έχει σημασία και δεν πρέπει να το ξεχνάμε είναι ότι μετά το παιχνίδι στο ΣΕΦ ο Παναθηναϊκός ήταν 4 νίκες μπροστά από τον Ολυμπιακό και από τότε μέχρι σήμερα έχει κάνει ήδη τρεις ήττες! Αν ο Ολυμπικαός δεν έχανε χτες, τότε πιθανό στραβοπάτημα την επόμενη αγωνιστική με τον Πανιώνιο στο κεκλεισμένων θα σήμαινε απώλεια της πρώτης θέσης! Αδιανόητο; Κι όμως…
Φυσικά με τα “αν” δεν γίνεται δουλειά και η πρώτη θέση φαντάζει σίγουρη (ακόμα), αλλά οι εμφανίσεις του Παναθηναϊκόυ σε κάποια παιχνίδια είναι σκέτη απογοήτευση. Χωρίς καμία πρόθεση να μειώσουμε την ΑΕΚ και την προσπάθειά της νομίζουμε ότι το παιχνίδι σήμερα το έχασε ο Παναθηναϊκός λόγω της μηδενικής του διάθεσης. Η σκηνή προς το τέλος με το ματς να είναι στην κόψη του ξυραφιού και τον Μπετσίροβιτς στον πάγκο να χασμουριέται ανοίγοντας το στόμα σαν κροκόδειλος ήταν ο απόλυτος αντικατοπτρισμός της διάθεσης που έβγαζε ο Παναθηναίκός στο παρκέ όλο το δεύτερο ημίχρονο. Λέτε τελικά ο Ασπρούλιας να είχε δίκιο όταν έλεγε ότι χωρίς παιχνίδια μεσοβδόμαδα ο Παναθηναϊκός θα χάσει το ρυθμό του; Μόνο αυτό δεν έχουμε ακούσει φέτος…
Τέλος πάντων, η πραγματικότητα είναι ότι έχουμε γκρινιάξει αρκετά φέτος και δεν υπάρχει κάτι νέο να προσθέσουμε. Έτσι κι αλλιώς τα play off έρχονται και η πίστη είναι ότι το πρωτάθλημα θα βαφτεί και φέτος πράσινο εύκολα (ή δύσκολα). Απλά δε μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια στα εμφανέστατα πλέον προβλήματα που δυστυχώς υπάρχουν μέσα στην ομάδα και να ζήσουμε μέσα στην εικονική πραγματικότητα ορισμένων “πράσινων” δημοσιογράφων, οι οποίοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα στην ομάδα είναι υπό έλεγχο και πάνε βάσει σχεδιασμού..
Απριλίου 7, 2008 at 2:41 πμ
Tραγικό κοουτσάρισμα από τον Ομπράντοβιτς που κατάφερε να χάσει ματς στο τέλος από τον Αγγέλου. Δε με χάλασε πάντως
Όπως δε με χάλασε που δεν παίζατε με Μπατιστ-Πρκάτσιν για να χτυπήσετε τον Κζελ που του έκαψε φλάντζες ο κόουτς μας.
Αλλά έτσι όπως παίζετε και με τις ταρζανιές των Σπανουλη (κυρίως) και Γιασικεβίτσιους, βλέπω να σπάει το σερί σας φέτος. Ειδικά αν γυρίσει ο ‘χοντρός’ σε φάση να παίζει κάνα 10-15λεπτο.
Απριλίου 7, 2008 at 8:44 πμ
ρε παιδια, θελω να σας κανω μια ερώτηση και απαντησετε ειλικρινα. Θέλετε ο Σπανουλης να μεινει ή να φυγει?
Εγώ προσωπικά θα ήθελα να φυγει. Δεν το λεω με το μισος που θα το έλεγα για τα παλτα, πχ Ζίζιτς (ή ακομα περισσοτερο Τζιώλη-Βυντρα για το ποδοσφαιρο), απλώς πιστευω ότι επειδη το παιδακι πρεπει να εχει στην κατοχη του την μπαλα τα 15 απο τα 24 δευτερόλεπτα στην επιθεση, αυτο δημιουργει προβλημα στην ομαδα και κυριως στον Διαμαντιδη, ο οποιος παροπλιζεται εκ των πραγματων.
Ενας άλλος μεγαλος μύθος ειναι η αμυνα του Σπανουλη. Θα ακουσετε πολλες φορες δημοσιογράφους να λενε για τα γρηγορα ποδια του Σπανουλη κλπ κλπ. Και όντως στην επιθεση ετσι ειναι. Αν όμως προσεξετε, στην αμυνα οι αντιπαλοι του φευγουν απο δεξια και απο αριστερα και αυτος δεν παιρνει χαμπαρι. Οποιος διαφωνει, ενδεικτικα ας δει το ματς με την Παρτιζαν προσεχοντας αυτο που λεω.
Τέλος, καποια πραγματα δεν ειναι τυχαια. Ποιο ειναι το κοινο μεταξυ αυτης της σαιζόν και της τελευταιας που δεν ειχαμε παει φαιναλ φορ? Ο Βασιλης Σπανουλης! Και εξηγειται απολυτα, σε μπασκετικους ορους.. Δηλαδη τοτε υπηρχαν Σπανουλης-Λακοβιτς στο πλευρο του Διαμαντιδη, φετος Σπανουλης-Σαρας. Αντιθετα, περυσι ο Μητσος πραγματοποιησε την καλυτερη χρονια του στην ομαδα, εχοντας τα κλειδια της ομαδας και διπλα του παιχτες που οχι μονο δεν θελουν 15 δευτερολεπτα την μπαλα, αντιθετα, λειτουργουσαν καλυτερα χωρις αυτη (Σισκα).
Απριλίου 7, 2008 at 10:06 πμ
DrJ de ftaiei o Spanoulis. Opws de ftaiei o Zizic, o becirovic pou xasmourietai, o Winston pou ta spaei. Gia ola-kata tin tapeini proswpiki mou apopsi- ftaiei o proponitis. Einai o idios proponitis pou eixe perasei ti filosofia “kerdizoume 40 pontous kai piezoume se olo to gipedo”, kai twra mas kanoun oi anyparktoi seri 29-7. Den kserw ti mporei na ftaiei, isws exei ksenerwsei kai o Zots me kati, as vgei na to pei. Mou fainetai me to zori perimenoun ta play-off gia na teleiwsei i xronia. Vlepw pragmata pou me vasi afta pou mas exei deiksei i omada kai eidika aftos o proponitis den mporw na ta xwnepsw. San apotelesma, isws to xthesino na einai apla tyxaio. San nootropia omws, mou fainetai pws i xthesini einai antiproswpeftiki gia ti feteini xronia. Xalarotita, sta oria tis apatheias kapoies fores, atomikismos kai elleipsi omadikotitas. Einai xaraktiristiko se kapoio simeio tou prwtou imixronou, pou einai stin pentada saras kai spanoulis mazi. Se tesseris diadoxikes epitheseis-dyo o saras kai dyo o V-span- i mpala den allakse katholou xeria kai tis anelavan proswpika aftoi oi dyo. Thewrw dyskolo na xasoume to prwtathlima. Tetoies emfaniseis omws, klonizoun tin empistosyni mas apenanti stin omada
Απριλίου 7, 2008 at 10:56 πμ
kostas13 κλονίζεται η εμπιστοσύνη μας απέναντι στην ομάδα; η δική σου ίσως. Η δική μου και αρκετούς που γνωρίζω, σίγουρα όχι. Μια ήττα και με τέτοιο τρόπο είναι κομματάκι βαρύ αλλά δεν θα άρρω την εμπιστοσύνη μου στην ομάδα με μια ήττα, με δύο κακές εμφανίσεις, μια αποτυχία.
DJ όσο για τον Σπανούλη, ο τύπος είναι παικτάρα αλλά θέλει χαλινάρι. Είναι winner όπως είναι και ο Γιασικεβίτσιους, όπως και ο Διαμαντίδης. Οι winner είναι winner γιατί είναι εγωϊστές. Αν δεν είσαι εγωϊστής δεν μπορεί να είσαι winner. Υπό αυτή την έννοια θέλει χαλινάρι. Όμως χθες ήταν ο καλύτερος παίκτης μας. Κουράστηκα να βλέπω τον Σπανούλη (5 ή 6 φορές) να κάνει το ίδιο πράγμα. Μπάσιμο, τρεις παίκτες πάνω του, πάσα στον Μπατίστ και κάρφωμα ο Αμερικάνος. Τι άλλο δλδ να κάνει ένας παίκτης;
Απριλίου 7, 2008 at 12:17 μμ
“…Ομως πρέπει να παρατηρήσω ότι μη σας παρασύρει η κατάκτηση του κυπέλου, η ομάδα δείχνει να έχει ακόμα πολλά προβλήματα, παρά την επαναφορά του αγαπημένου μου Τσαρτσαρή. Είναι πολύ μακριά από την εικόνα που έχουμε για τον Παναθηναϊκό με βάση το παρελθόν…”
Αυτά είχα γράψει στο ποστ του κυπέλλου και δεν σχολιάστηκαν από κανέναν.
Το χθεσινό παιχνίδι δεν το είδα και δεν έχω άποψη για το τι έγινε.
Απριλίου 7, 2008 at 1:29 μμ
Ψυχραιμία. Μάλλον ήταν λογικό η ομάδα να μην παρουσιαστεί έτοιμη ψυχολογικά για έναν αδιάφορο αγώνα που εξελίχθηκε σε ντέρμπι μετά από τριήμερο ρεπό. Ρεπό όμως που ήταν μάλλον αναγκαίο μετά την πνευματική κυρίως ταλαιπωρία του ΤΟΠ-16, τον αποκλεισμό, αλλά και τον φορτισμένο τελικό. Ειδικά μάλιστα αν σκεφθεί κανείς ότι λογικά και καθώς δεν υπάρχουν σημαντικοί αγώνες για τουλάχιστον 1,5 μήνα θα ανέβει και η ένταση των προπονήσεων σχεδόν στο επίπεδο δεύτερης προετοιμασίας.
Έτσι και αλλιώς με 3/22 (2/14 στο β’ ημίχρονο όταν η ΑΕΚ έκλεισε τις διεισδύσεις του Σπανούλη) τρίποντα (τα πιο πολλά από τα οποία ήταν ελεύθερα) και απέναντι για αρκετό διάστημα σε μία μάλλον κλειστή ζώνη, ο ΠΑΟ ήταν αναμενόμενο να συναντήσει πρόβλημα.
Το μόνο που μπορεί να κρατήσει κανείς από αυτό το ματς είναι η αδυναμία του Περπέρογλου να κάνει μπλοκ άουτ σε θέση 4, η επανενεργοποίηση του Ντικούδη αλλά και το παρκάρισμα του Μπετσίροβιτς.
Απριλίου 7, 2008 at 3:57 μμ
ρε παιδια,δεν ειναι θεμα αν κλονιζεται η εμπιστοσυνη μας. Ο Παυλος δεν ειναι Τζιγγερ. Σίγουρα εχει ευθυνη και ο προπονητης (ο οποιος, παρεπιμπτοντως περυσι ηταν ο κορυφαιος της Ευρωπης, για να μην ξεχνιομαστε) και ολοι κανουνε λαθη και το μονο ευχαριστο ειναι οτι ο μπασκετικος Παναθηναικος αποπνεει υγεια ακομα και στις κρισεις του.
Η παρατηρηση μου για τον Σπανουλη ειναι καθαρα μπασκετικη, διοτι πολυ απλα πιστευω οτι ο Διαμαντιδης ειναι ο κορυφαιος παικτης στην Ευρωπη και ο Παναθηναικος δεν μπορει να τον αξιοποιησει κυριως λογω του τροπου παιχνιδιου του.
SARAS, δεν με ενδιαφερει αν βαζει 20 και 30 ποντους, αν αφηνιαζει με τον Ολυμπιακο ή αν δεν πιανεται στις διεισδύσεις. Απλως λεω οτι η χρησιμοτητα του στην ομαδα ειναι ελαχιστη, μπροστα στην περσινη χρησιμοτητα του Σισκα.
Και τελος διαφωνω απολυτα οτι ο Σπανουλης ειναι winner. Δεν μου προκυπτει απο πουθενα, το αντιθετο μαλιστα. Ο εγωισμος του οφειλεται κατα τη γνωμη μου στο γεγονος οτι ειναι τρελο ψωνιο και επισης εχει αχυρο στο μυαλο του. Οποιος νομιζει οτι δεν ειναι ετσι, ας βρει αποδειξεις να με πεισει για το αντιθετο
Απριλίου 7, 2008 at 4:26 μμ
Μην με κραξετε πολυ… αλλα μηπως δωσαμε το ματσακι? στο τελος του πρωτου ημιχρονου, ο ολυμπιακος εχανε με 20+ποντους κ ο αγωνας ηταν στη μεση του 4ου δεκαλεπτου!
Ο πρικατσιν τι ρολο βαραει στην ομαδα?
Απριλίου 7, 2008 at 6:22 μμ
Κυριακή 13/4 στις 16:00 όλοι στο Πεδίον του Άρεως στην ΕΙΡΗΝΙΚΗ συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατάντια της αγαπημένης μας ομάδας, για τον ΠΑΟ μας. ΌΛΟΙ εκεί για να αλλάξουμε την ιστορία, όλοι εκεί για να καταλάβουν οι αποτυχημένοι υπεύθυνοι ότι ο λαός του ΠΑΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ. Στείλε το μήνυμα παντού. Ο ΠΑΟ ΣΟΥ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΝΟΕΙΣ. ΕΣΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΕΣΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΤΕΛΟΣ! ΚΥΡΙΑΚΗ 13/4 στις 16:00 όλοι στο Πεδίον του Άρεως. Ο ΠΑΟ ΣΟΥ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ!
Απριλίου 7, 2008 at 6:39 μμ
Όσον αφορά το VSPAN τα είπε και ο Πολίτης, έχει αυτό το χαρακτηριστικό, κρατάει πολύ την μπάλα για να δημιουργήσει. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φύγει όμως κατ’εμε.
Η αλήθεια είναι πως το σχήμα με Διαμ. Σπαν. και Σάρας δεν δουλεύει πάντα.
ΤΛΠ επείδη το χθεσινό ήταν λίγο περιέργο μάτς, θα έλεγα να περιμένουνε τα play off να δούμε και να κρίνουμε πιο σωστά την ομάδα.
Απριλίου 7, 2008 at 7:45 μμ
DrJ ο Σπανούλης είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση παίχτη. Συμφωνώ με όσους υποστηρίζουν ότι δεν φταίει αυτός για το παιχνίδι που κάνει, αλλά αυτός που τον αφήνει να το κάνει. Σαν παίχτης πάντως έχει πολλά προτερήματα και η άμυνα ΕΙΝΑΙ ένα από αυτά. Πέρα από την άμυνα όμως έχει καλό drive και split και αξιόπιστο σουτ. Αυτά, συν το γεγονός ότι είναι Έλληνας και στέλεχος της Εθνικής κάνουν απαγορευτικη κάθε σκέψη για διώξιμο. Θέμα σύγκρισης με Σισκάουσκας δεν υπάρχει, άλλη θέση ο ένας άλλη ο άλλος.
Σε ότι αφορά την εμπιστοσύνη στην ομάδα, προφανώς υπάρχει μια ανησυχία, αλλά ο Παναθηναϊκός έχει προπονητή και παίχτες με τεράστια προσωπικότητα και ως εκ τούτου υπάρχει η πεποίθηση ότι στα κρίσιμα (δηλαδή στους τελικούς) η ομάδα θα είνα έτοιμη. Έτσι κι αλλιώς το χαστούκι το έχει φάει για φέτος στην Ευρώπη, οπότε ούτε λόγος για χαλαρότητα στα κρίσιμα. Επίσης, συμφωνώ με αυτό που ανέφερε ο Μπάκι για την ένταση των προπονήσεων στο διάστημα από τώρα μέχρι τα play-off. Λογικά θα ανέβουν οι στροφές.
geof δεν το σχολίασε κανείς, γιατί μάλλον είναι κοινός τόπος το ότι ο Παναθηναϊκός είναι μακριά από την εικόνα του παρελθόντος. Για την ακρίβεια αυτό που συζητάμε είναι οι λόγοι αυτής της φετινής εικόνας.
giannisalt Όχι δεν το δώσαμε το ματσάκι!! Η ΑΕΚ το κέρδισε (ή εμείς το χάσαμε). Εμείς χαλαρόσαμε, οι άλλοι το πάλεψαν και το πήραν. Τόσο απλά… Ο Πρκατσιν προβλέπω να αποδυκνείεται πολύτιμος στους τελικούς απέναντι στον Τσακαλίδη και ΑΝ γυρίσει και ο Σχορτσιανίτης.
Απριλίου 7, 2008 at 9:51 μμ
Οι ταρζανιές που ανέφερε ο Haridimos (προσωπικά τα ονομάζω τουρλουμπούκια) πιθανόν να φτάνουν για την Ελλάδα, μάλλον όμως δεν φτάνουν για την Ευρώπη. Ο Σπανούλης πιθανότατα θα πραγματοποιήσει εξαιρετικά παιχνίδια στα play-off κόντρα στον Ολυμπιακό, όμως στο επόμενο top 16 πιθανότατα δεν θα είναι αρκετός.. Καλώς ή κακώς, δεν τίθεται θέμα φυγής του (για τους λόγους που ανέφερε ο scire).
Σε ότι αφορά τα play-off, το στυλ παιχνιδιού του Γιαννάκη ταιριάζει στον Παναθηναϊκό, αν είχε παραμείνει ο Γκέρσον τα πράγματα θα ήταν σαφώς δυσκολότερα.. Ο Καρύδας έγραψε σχετικά στο προηγούμενο allstar basket: “O Παναθηναϊκός σ’αυτό το παιχνίδι παίζει με σημαδεμένη τράπουλα και με δικούς του κανόνες. Μπορεί το πνεύμα των παικτών του Ολυμπιακού να είναι πρόθυμο, αλλά λίγοι από αυτούς είναι τόσο πλήρεις και συνδυάζουν το δίπτυχο άμυνα-επίθεση στο παιχνίδι τους, ώστε ν’ανατρέψουν τις ισορροπίες..”
Η συσσώρευση στην περιφέρεια είχε επισημανθεί από την αρχή, απλά όλοι περίμεναν ότι ο προπονητής θα βρεί τη “χρυσή τομή”.. Εξίσου αρνητική δείχνει και η διαφαινόμενη συρρίκωση στο ρόστερ, αν και δεν είναι κάτι καινούριο, ο Ομπράντοβιτς συνηθίζει να απομονώνει τους παίκτες που δεν υπολογίζει. Απλά μου φαίνεται τραβηγμένο να μην υπολογίζονταί παίκτες που πέρισυ είχαν θετικότατη παρουσία, χωρίς όμως να σημαίνει ότι οι ίδιοι είναι άμοιροι ευθυνών..
Εκτός από την αδυναμία του Περπέρογλου (που ορθώς ανέφερε ο ΜΠΑΚΙ) στο μπλοκ άουτ να επισημανθεί και η αδυναμία του στις βολές, αλλά και η συνεχιζόμενη αδυναμία (ή μήπως τεμπελιά) του Ντικούδη στο μπλοκ άουτ..
P.S.1 O μοναδικός παίκτης της ΑΕΚ που δεν σκόραρε στο χθεσινό ματς ήταν ο Παπανικολάου..
P.S.2 Τo περιστατικό με τα πανώ ήταν βγαλμένο από τη δεκαετία του 80. Μου θύμισε ταινίες του στυλ “Χούλιγκανς”.
Απριλίου 7, 2008 at 10:19 μμ
οπως φανηκε φετος το σχημα με σαρας, διαμ, σπανουλη δεν επιασε… αρα φανταζομαι οτι δεν θα συνεχισουμε να βασιζομαστε στο ιδιο σχημα και τη νεα σεζον… αρα καποιος θα φυγει.. κ αφου ο σπανουλης δεν φευγει για λογους που αναφεραμε πιο πανω, μηπως ειναι τελικα σιγουρο οτι ο σαρας θα φυγει?
προσωπικα το απευχομαι… αλλα δεν βλεπω αλλη λυση… βασικα απο οτι φαινεται θελει κ ο ιδιος να φυγει…
νομιζω οτι ο ομπραντοβιτς εχει αφησει να φανει ποιοι παικτες θα φυγουν το καλοκαιρι απο το ποσο τους υπολογιζει… κ απ’οτι φαινεται, αναφερομενος σε ενα παλιοτερο post για το ‘ποιος ειναι ο σωστος σλοβενος’, μαλλον αυτος δεν ειναι ουτε ο σανι τελικα… (αδικως, γιατι ειμαι σιγουρος οτι κανεις δεν θελει να φυγει.. πολυ αδικημενος φετος).
Απριλίου 7, 2008 at 11:33 μμ
παιδιά ο σάννυ είναι μια χαρά παίχτης, απλά φέτος δεν υπολογίζεται και είναι απογοητευμένος… και καλά κάνει και χασμουρίεται
παίζει λιγότερο και από τον χανθόπουλο πέρσυ, ειδικά τώρα που ο ζοτς έχει αρχίσει να υπολογίζει τον περπέρογλου
Απριλίου 8, 2008 at 2:16 πμ
Πιστεύω ότι όλοι στην ομάδα, όπως και πολλοί από εμάς έστω και αν δεν το λέμε, περιμένουν να τελειώσει αυτή χρονιά και να αρχίσει η επόμενη. Κάποιοι περιμένουν το καλοκαίρι για να φύγουν, άλλοι για να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία για να αποδείξουν τι αξίζουν και εμείς για να δούμε ποιοι θα έρθουν μήπως και αλλάξει η φετινή άνοστη σούπα. Κανείς δεν έχει διάθεση να δώσει το κάτι παραπάνω για φέτος γιατί πολύ απλά η χρονιά, ότι και να λέμε για κυπελλάκια και για νταμπλ, είναι ήδη αποτυχημένη. Το κίνητρο αυτής της ομάδας χάθηκε με την ήττα στο Βελιγράδι. Και αυτός που περιμένει με περισσότερη ανυπομονησία να τελειώσει η σεζόν είναι ο Ζοτς που ρίχνει τρελούς ύπνους στον πάγκο. Ελπίζω το νεύρο να του βγει μαζεμένο του χρόνου.
Απριλίου 8, 2008 at 8:28 πμ
Drazen, τα πραγματα ειναι οπως τα γραφεις στην πρωτη παραγραφο. Ετσι οπως το βλεπω, η μονη ελπιδα ειναι ο V-Span να ξαναπαει στο ΝΒΑ. Αν και δυσκολο, πιστευω οτι αν του ρθει μια καλη προταση, θα ξαναφυγει.
nik, ο σωστος Σλοβενος, ειναι ο Becirovic. Κατα τη γνωμη μου, ειναι σκανδαλωδες ταλεντο και αν δεν ηταν τοσο ανισορροπος θα ηταν το νουμερο ενα. Αλλωστε και περυσι όταν ηταν στη μερα του, καταφερνε να ανεβαζει ενα κλικ επανω την ομαδα. Για την φετινη κατασταση την ευθυνη πρεπει να αναλαβει ο Ομπραντοβιτς.
Αρα υπο τις παρουσες συνθήκες, ισως η καλυτερη περιπτωση Σλοβενου να ειναι ο Σμόντις. Βεβαια ο άνθρωπος δεν μοιαζει για Γιουγκος, κατι προς το Οστρογότθος μου θυμίζει.
Από την άλλη, αν ειναι να παρουμε Σμόντις-Πεκοβιτς-Βούισιτς, ολο και καποιον θα πρεπει να διωξουμε (μαλλον Ζιζιτς-Πρκατσιν). Τέλος πάντων, οταν ερθει η ωρα της μεταγραφολογιας θα κανουμε εκτενη κουβέντα…
Απριλίου 8, 2008 at 10:02 πμ
ρε παιδιά σιγά μην πάρουμε σμόντις πέκοβιτς βούιτσιτς
δεν έρχονται στην ίδια ομάδα και οι 3
Απριλίου 8, 2008 at 11:11 πμ
ναι ρε ανθρωπε, δεν παιρνουμε και τους τρεις, αλλα δεν ειναι κριμα να μπορουμε να τους παρουμε και να μην τους παρουμε?
Απριλίου 8, 2008 at 11:37 πμ
Σωστά. Για να συζητάμε του χρόνου τέτοια εποχή για το αποτυχημένο σχήμα με τους τέσσερις ψηλούς…
Απριλίου 8, 2008 at 12:49 μμ
πεκοβιτς-βουισιτς-σμοντις-μπατιστ-τσαρτσαρης-ντικουδης. Εξι θα ειναι jkentro. Δεν ειναι κι ασχημα! Ειλικρινα, ειναι καποιος απο αυτους τους εξι που δεν θα ηθελες?
Απριλίου 8, 2008 at 1:01 μμ
Τον Ντικούδη
Απριλίου 8, 2008 at 1:23 μμ
Ton Dikoudi
Απριλίου 8, 2008 at 1:27 μμ
Τον Ντικουδη.
Απριλίου 8, 2008 at 1:28 μμ
Θα συμφωνήσω με τα περισσότερα από τα παραπάνω σχόλια του gfree.
p.s gfree, πλατειάζεις…
Απριλίου 8, 2008 at 2:34 μμ
φανταζομαι εννοειτε τον φετινο ντικουδη, με τις ντικουδιες που λεει κι ο ντραζεν.. Τέλος παντων κι εγω τον ντικουδη θα εδιωχνα. Αρα οι υπολοιποι πεντε ειναι μια χαρα. Συν 7 που να παιζουν με προσωπο και μια χαρα ισορροπημενη ομαδα θα εχουμε.
Απριλίου 8, 2008 at 3:52 μμ
“Προαιρετική ή… υποχρεωτική προπόνηση; Οι παίκτες του Παναθηναϊκού από μόνοι τους επέλεξαν το δεύτερο κι έτσι δέκα απ’ αυτούς βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ και γυμνάστηκαν υπό τις εντολές του Δημήτρη Ιτούδη! Στη μέρα του ρεπό τους, δηλαδή, που συνηθίζεται στον Παναθηναϊκό ν’αποκαλείται “προαιρετική προπόνηση”. Όποιος θέλει πάει και προπονείται δηλαδή!
Κι όμως, δέκα παίκτες αξίωσαν να ακολουθήσουν κανονικά το πρόγραμμα κι ως εκ τούτου… έπιασαν δουλειά. Δείγμα υγιούς αντίδρασης μετά την τραγική εμφάνιση του δευτέρου μέρους (και ειδικά του τρίτου δεκαλέπτου) της αναμέτρησης με την ΑΕΚ; Πιθανότατα…”
To parapanw einai apospasma apo to basketblog.. Giati de lene poioi einai aftoi oi 10? gia mena afto tha simene kati…gia esas??
Απριλίου 8, 2008 at 4:29 μμ
Apo egyri pigi pliroforithika pws o logos pou o Zots deixnei toso apathis ton teleftaio kairo, einai oti exei mpei entatika sto stadio apeksartisis apo to alkool…
Plaka kanw, mi me parete me tis ntomates. Apla exoume ksefygei ligo, exoume diwksei aftous pou den theloume, exoume parei aftous pou theloume, exei kleisei to roster kai full gia to epomeno triple-crown.
Pantws, sto thema twn psilwn, o Vuisic einai makran o kalyteros center stin evrwpi, alla exw tin entypwsi pws exei provlima me ta podia tou, mporei na kanw kai lathos. Vevaia, mas exei deiksei i istoria, pws opoios kai na erthei, oso kalos kai an einai, an den aksiopoiithei swsta tha fygei xwris na akoumpisei (Saras, Delk, Zizic -de vazw ton Zizic stin idia zygaria, apla irthe ws kalos kai tha fygei ws palto)
Απριλίου 8, 2008 at 6:02 μμ
ΑΠΑΝΤΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ DrJ, TON ΝΤΙΚΟΥΔΗ.
Απριλίου 8, 2008 at 6:56 μμ
Είναι μπερδεμένα τα πράγματα φέτος.
Εύστοχη η φράση κάποιου που λέει άνοστη σούπα.
Δεν υπάρχει κίνητρο και είναι φανερό.
Εγώ αν και είμαι fan του Zots θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ενδέχεται φέτος να γίνουν αλλαγές και στο προπονητικό team του ΠΑΟ.
Και δεν εννοώ κατά ανάγκη τον Ζοτς, αλλά και τον Ιτούδη που πέρισυ του έγινε μια κρούση από Ισπανία μερία αν δεν κάνω λάθος.
Αν ο Μεσίνα έκλεισε με Μπαρτσα όπως αναφέρεται, τότε η ΤΣΣΚΑ τι θα κάνει? Είναι λογικό να ζαχαρώνει τον Ζοτς.
Ο Μπλάτ έφυγε από Εφές, λογικά του χρόνου θα αναζητήσει δουλειά.
ΤΛΠ εγώ επιθυμώ και πιστεύω να μείνει και άλλο ο Ζοτς, ο οποίος φέτος είναι πραγματικά παραδομένος, χωρίς αντιδράσεις και μάλλον περιμένει και αυτός όπως και πολύ άλλοι το τέλος της σεζόν.
Όσον αφορά τις μεταγραφές, θα δούμε είναι ακόμα νωρίς, εγώ το μόνο που θα ήθελα να πω είναι ότι ο ΠΑΟ δεν έχει ανάγκη 5 παίκτες στις θέσεις power forward και center. O Zots θέλει έναν παίκτη στο 3 για να μπορεί να παίξει αυτό που αγαπά. Αφού ο άλλος έφυγε, δεν βλέπω καλύτερη λύση από τον Αντώνη, χωρίς να είμαι σίγουρος αν και αυτός μπορεί να κάνει την διαφορά.
Τέλος μια παρατήρηση, δείτε λίγο τα last minutes με την ΑΕΚ, Μόνο ο Σάρας προσπαθεί να δημιουργήσει, ο Bill μόνο να εκτελέσει πάει. Θυμηθείτε την πάσα πίσω από την πλάτη του Σάρας στον Bill που ουσιαστικά τον βγάζει ένα χρόνο πιό πάνω από τον αντίπαλο του.
Anyway
Απριλίου 8, 2008 at 10:26 μμ
Χαλαρώστε παίδες.. Mετά το περισυνό σίριαλ “Μάρθα Βούρτση” του Σπανούλη στο Χιούστον και την εμφανή αδυναμία του χαρακτήρα του να καθήσει σ’ενα εντελώς άγνωστο περιβάλλον για να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του ΝΒΑ (αλλά και του τρόπου ζωής στην Αμερική) δεν νομίζω ότι τον παίρνει να ξαναπάει προς τα εκεί.. Εδώ θα μείνει..
Η τριάδα Βούισιτς, Πέκοβιτς, Σμόντις δεν είναι front-line ομάδας, είναι η μικτή Ευρώπης..
Ένας από αυτούς θέλω να πιστεύω ότι θα έρθει..
Ο Βούισιτς έχει προβλήματα με τη μέση του (μάλλον αυτή είναι η μοίρα των έξυπνων Ευρωπαίων ψηλών), ενώ οι πληροφορίες θέλουν τον Μπλάτ στην ΤΣΣΚΑ (αν και ο ίδιος το διέψευσε προς το παρόν..)
P.S. Βησιγότθος πρέπει είναι ο Ματίας..
Απριλίου 9, 2008 at 12:16 πμ
Δεν ξέρω πως φάνηκε το παιχνίδι από την τηλέοραση, πάντως αυτό που θα μείνει στην μνήμη μου δεν είναι τα χασμουριτά του Μπέτσι που δεν τα είδα, παρά ο πραγματικός εκνευρισμός αρκετών εκ των παικτών στο δεύτερο ημίχρονο, λόγω της πολύ εχθρικής ατμόσφαιρας στο “δικό μας” ΟΑΚΑ, ειδικά όλη την ώρα που είχαν κρεμάσει τα πανώ ανάποδα και βρίζανε τον αρχηγό αλλά και στο 4ο δεκάλεπτο που νόμιζες ότι τα πράγματα θα ξέφευγαν από τον έλεγχο. Κάποια στιγμή μάλιστα ο Ζοτς την είπε στεγνά κατά την διάρκεια του 4ου δεκ. σε δύο φρικαρισμένους “οπαδούς” της ΑΕΚ, στην …άλλη άκρη του παρκέ(!!)…οι οποίοι ουρλιάζοντας σχεδόν τον έβριζαν χυδαιότατα και ασταμάτητα από την αρχή του παιχνιδιού. Δεν ξέρω αν το συνηθίζει, πάντως εγώ πρώτη φορά τον είδα να κάνει κάτι τέτοιο.
Οι V-Span, Διαμαντίδης, Περπ, Ζοτς και κάποιοι άλλοι έφυγαν πολύ εκνευρισμένοι με την όλη φάση. Ο Τέσλα από την άλλη…
Κατά τα άλλα η “φιέστα” της ΑΕΚ βγαλμένη κατευθείαν από τις καλύτερες σελίδες του MAD με το βρισίδι που έπεσε να μην περιγράφεται. Μου αρέσει που οι βετεράνοι της ΑΕΚ φέρανε και τα εγγονάκια τους.
Τελικά το όλο σκηνικό όπως στήθηκε στο ΟΑΚΑ έβγαλε και μια μεγάλη δόση κόμπλεξ. Κρίμα, γιατί πριν από λίγα χρόνια στο Γαλάτσι τα πράγματα ήταν πολύ πιο νορμάλ.
Απριλίου 9, 2008 at 1:50 πμ
Η φιέστα του ημιχρόνου πάντως ήταν περισσότερο καλόγουστη από τα περσινά καραγκιοζιλίκια στο ΠΑΟ-ΑΕΚ με τον MrGreen, τη μασκωτ να κάθεται στο θρόνο και να περνάνε ο γεράκος με το φούτερ του Ολυμπιακού, μια τσιγγάνα με κίτρινα ρούχα και ντέφι που ανακοινώθηκε νομίζω ως “Βασίλισσα των Ζητιάνων”, έναν με περικεφαλαία να παριστάνει τον Άρη και κάποιον με κράνος σε ένα παιδικό αυτοκινητάκι που προφανώς παρίστανε τον Βωβό..
Φυσικά και στο Γαλάτσι ήταν νορμάλ (για σας). Αφού ο yesman Γρανίτσας και ο άχρηστος junior δεν σας είχαν ζητήσει καν νοίκι για το διάστημα που παίζατε εκεί. Ενώ όταν η ΑΕΚ πέρσι αποφάσισε να γυρίσει στο ΟΑΚΑ, η ΚΑΕ ΠΑΟ φώναξε λες και της πήρανε το οικόπεδο…
Αλλά είναι λογικό να το θεωρείτε δικό σας το μαγαζί, όταν πχ εγώ μπορεί να τα σκάσω να αγοράσω διαρκείας στα επίσημα για να βλέπω την ΑΕΚ και θα πρέπει να τρώω στη μάπα ταμπελάκια ‘Βαρδινογιάννης‘ στην θέση μου…
Στα ΠΑΟ-ΑΕΚ, η ατμόσφαιρα είναι περισσότερο φιλική; Ή εκεί δεν μετράει γιατί το ΟΑΚΑ είναι δικό σας, αλλά όχι δικό μας;
Λες κι εμείς δεν παίζουμε εκεί τόσα χρόνια, ή εμείς (σαν Αεκτζήδες φορολογούμενοι) δεν πληρώνουμε φόρους…
Απριλίου 9, 2008 at 3:53 πμ
Φιλε haridimos, αυτο που καταλαβαινω οτι σε πειραζει ειναι οτι θεωρουμε το οακα δικη μας εδρα κ οχι δικη σας! Συγνωμη κιολας, αλλα θεωρω οτι δεν ειναι το ιδιο προσβλητικο το να καθεσαι σε μια θεση που εχει τη ταμπελα Bαρδινογιαννης με το να κατεβαζουν τις αφισες που απεικονιζουν την ιστορια μιας ομαδας! Και στη τελικη νομιζω οτι αν οι ταμπελες με τα ονοματα ή τα λαβαρα δεν αντικαταστωνται στους αγωνες της αεκ δεν ειναι ευθυνη του παο, αλλα των εργαζομενων στο οακα. Tο να σεβεσαι ομως την ιστορια μιας ομαδας ειναι αποκλειστικη ευθυνη των φιλαθλων, οποτε εμενα προσωπικα η φωτο με το ονομα δεν μ λεει κατι, η φωτο ομως με τα συμβολα της ομαδας μ σε αυτη τη κατασταση μ λεει πολλα!
Υ.Γ. οσο για το ενοικιο, πες μου κιολας οτι το γαλατσι κ το οακα εχουν τα ιδια εξοδα????????
Απριλίου 9, 2008 at 11:41 πμ
Κι εγώ δε θεωρώ το ίδιο προσβλητικό να κάνει καραγκιοζιλίκια η η ΚΑΕ ΠΑΟ με τις τσιγκάνες με τους 10 ‘καμμένους’ που ψάξανε και κατεβάσανε δυο μπάνερ…
Όσο για την ευθύνη, χαίρω πολύ χαιρόπουλος πως είναι των υπεύθυνων του ΟΑΚΑ. Αυτή είναι που έχει την ευθύνη για την ασφάλεια του χώρου και χρυσοπληρώνεται γι’αυτά.
Και μια απορία.. Αν κρεμάσει τα δικά της μπάνερ η ΚΑΕ ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ σε πόσο διάστημα θα ξηλωθούν σε εντός έδρας ματς του ΠΑΟ ;
Αν βάλει ταμπελάκι “ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ” ή “ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ” στις ίδιες θέσεις η ΚΑΕ ΑΕΚ, τότε θα δούμε οκτάστηλα πρωτοσέλιδα στην Πράσινη…
υ.γ. Δεν είχαν τα ίδια έξοδα, αλλά ο ΠΑΟ έπαιξε ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ στο Γαλάτσι χωρίς να πληρώσει φράγκο και το πόσο το εκτίμησε φάνηκε σε ελάχιστους μήνες.
Απριλίου 9, 2008 at 12:16 μμ
Ο ΑΕΚτζής έχει δίκιο. Δεν είναι μαγαζί μας το ΟΑΚΑ. Όσο για τα πανό δεν έγινε και τίποτα. Μόνοι μας δεν κατεβάσαμε αυτό με τον δράκο; Ελπίζω σε αυτά που θα επανατυπωθούν να υπάρχει έστω και στο φόντο ο Βουρτζούμης να κόβει δυχτάκι. Η ιστορία πρέπει να αποκατασταθεί.
Απριλίου 9, 2008 at 12:56 μμ
Να αναλάβω λίγο το ρόλο του υπερασπιστή του Ντικούδη; Είναι προφανές ότι δεν κατάφερε σε καμία περίπτωση να καλύψει το κενό του Τσαρτσαρή, αλλά μήπως αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο; Και αυτό από τη στιγμή που ο τρόπος παιχνιδιού του ΠΑΟ με τα συνεχόμενα p’n'r υπαγορεύει στο 4άρι να ακροβολίζεται στη γωνία για να απαγορεύει στον αμυντικό του τις βοήθειες. Εκεί όμως ο Ντικούδης ουσιαστικά είναι ακίνδυνος και μόνο στις περιπτώσεις που περιμένει στην αριστερή γωνία έχει το χώρο να εκμεταλλευθεί τυχόν κακή ισορροπία της άμυνας και να κινηθεί με δεξιά τρίπλα προς το κέντρο της ρακέτας. Αλλιώς…
Γι’ αυτό και ο Ζοτς στο ΤΟΠ-16 πήγε πολλή ώρα σε κοντά σχήματα, αφού στη θέση 4 θέλει σουτέρ αλλά και παίκτη ικανό να πασάρει και να διεισδύσει. Δηλαδή ψηλό τριάρι ή τον Τσαρτσαρή.
Στην επίθεση ξέρουμε ότι μπορεί να σκοράρει είτε από το χάι ποστ (και κυρίως όταν βρει δεξί διάδρομο, είτε ποστάροντας. Φέτος όμως αυτές οι καταστάσεις στο παιχνίδι του ΠΑΟ ουσιαστικά δεν υπάρχουν. Βέβαια το παιχνίδι μίας ομάδας καθορίζεται από τα χαρακτηριστικά του συνόλου των παικτών και σίγουρα με τόσους ποιοτικούς κοντούς ο, αποδεδειγμένα λάτρης των πικ εν ρολ, Ζοτς είναι φυσιολογικό να παίζει έτσι. Αλλά για αυτό δεν φταίει ο Ντικούδης. Και επειδη ακριβώς είναι παίκτης ρυθμού αλλά και (συναρτώμενης βασικά με το σκοράρισμά του) ψυχολογίας, αν δεν πάρει μπάλα όπου θέλει, αν δεν σκοράρει δεν νιώθει καλά. Και έτσι έχουμε φτάσει στα σημερινά, να μην έχει διάθεση ούτε στην άμυνα, να μην μπορεί να ποστάρει ούτε τον Μπάρλο και να μην σπρώχνει καθόλου στα ριμπάουντ.
Το θέμα είναι όμως πόσοι δεύτεροι ψηλοί υπάρχουν στην Ευρώπη που να μπορούν να σκοράρουν από τον πάγκο με τους ρυθμούς του Ντικούδη σε αναλογία λεπτών-πόντων, αλλά και πόσοι που να μπορούν να σκοράρουν με προσωπικές ενέργειες μέσα στη ρακέτα όταν πάρουν τη μπάλα όπως τη θέλουν, προσφέροντας πολύτιμους εύκολους πόντους.
Απριλίου 9, 2008 at 1:45 μμ
Τα συγκεκριμένα σκηνικά που περιγράφεις Χαρίδημε δεν τα γνωρίζω ούτε και πρόκειται να τα αμφισβητήσω. Ακούγονται το λιγότερο ιλαρά… Όσον αφορά το Γαλάτσι, εννοούσα ότι η ατμόσφαιρα ήταν πολύ πιο υγιής και μπασκετική στούς αγώνες της ΑΕΚ και μόνο -το λέω επειδή πήγαινα αρκετά συχνά εκείνη την εποχή στα εντός έδρας παιχνίδια σας (σε σχέση πάντα με αυτό που είδα τις προάλλες στο ΟΑΚΑ). Είμαι σίγουρος πως αν δεν έπαιζε η ΑΕΚ ποδόσφαιρο δίπλα την ίδια ώρα πάνω κάτω, οι καμμένοι δεν θα μας είχαν τιμήσει με την ευγενική παρουσία τους. Πάντως δεν ξέρω αν συμφωνείς, η “φιέστα” ήταν το λιγότερο αστεία, και τα ομαδικά βρισίδια εναντίον του γραφικού Ψαρριανού κατά την διάρκεια της απονομής στους βετεράνους πλήρως απαξιωτικά της κατά τα άλλα σεμνής απονομής. Αυτό που μου άφησε αλγεινότατη εντύπωση πέρα από τα μπαλόνια που σου έκοβαν τη θέα από το γήπεδο(!!!) (μα καλά ποιοί σχεδιάζουν αυτές τις “φιέστες”..?) ήταν η παντελής αδιαφορία των υπευθύνων της κίτρινης ΚΑΕ απέναντι στο μίζερο φαινόμενο του χορού των υβριστών. Δυστυχώς το συμπέρασμα είναι πως ο μπασκετικός κόσμος της ΑΕΚ μάλλον έχει συρρικνωθεί επικίνδυνα. Καλό είναι να εστιάσει κανείς την προσοχή του στο μέλλον γιατί τα ινδάλματα του μακρυνού παρελθόντος απλά δεν παίζουν μπάσκετ.
Απριλίου 9, 2008 at 1:49 μμ
Μπάκι, σόρρυ μαν, αλλά αν είσαι 4αρι και δεν έχεις όρεξη να κάνεις μπλοκ άουτ στην δικιά σου ρακέτα καλύτερα να κόψεις το άθλημα ή να πας σε κανένα basket camp μπας και μάθεις τα βασικά από την αρχή. Για φαντάσου να ήσουν προπονητής. Θα σου ερχότανε να χαστουκίσεις τον παίκτη σου.
Απριλίου 9, 2008 at 2:36 μμ
Σωστός ο abelokipoi. Ο Ντικούδης έχει προσόντα αλλά δεν τα αξιοποιεί. Στην άμυνα δεν παλεύει. Δείτε ματς του ΤΟΠ-16 που τον “σημαδεύουν” οι αντίπαλοι και ο κοντός τον περνάει λες και βγαίνει βόλτα για περπάτημα στην ακροθαλασσιά. Δεν χαμηλώνει πόδια, δεν ανοίγει λίγο τα χέρια να κερδίσει χώρο. Να προβληματίσει τον αντίπαλο. Είναι κρίμα να βλέπεις τέτοιο παίκτη, με τέτοιες δυνατότητες να μην προσπαθεί
Απριλίου 9, 2008 at 2:57 μμ
Στο Γαλάτσι (επί Κατσικάρη) είχαμε ακόμα ομάδα της προκοπής που διεκδικούσε τίτλους και έκανε σοβαρές ευρωπαϊκές πορείες. Λογικό να ερχόταν και πιο ‘μπασκετικος’ κόσμος.
Ο Ψαριανός έφαγε γιούχα γιατί είναι φίλος του Ντέμη, όπως έφαγε και ο Κανελλόπουλος (αντιπρόεδρος της ΠΑΕ). Από το συγκεκριμένο κομμάτι δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό.
Απριλίου 9, 2008 at 9:41 μμ
smodis, pekovic, fwtsis kai vasilopoulos tou xronou stin omada stin thesi ntikoudi, zizic, prkatsin kai winston. zots prepei na meinei stin omada arkei ekeinos na exei akoma oreksi na prosferei. aftos prepei na apofasisei.
Απριλίου 9, 2008 at 10:43 μμ
Άμα είχατε περισσότερους οπαδούς μπορεί να παίζατε και μπάσκετ της προκοπής.
Απριλίου 9, 2008 at 11:12 μμ
Το μπάσκετ της Α.Ε.Κ. είναι η ζωντανή απόδειξη του κακού που μπορεί να προκαλέσει σε μία ομάδα η φιλοσοφία των στρατιωτών-οπαδών, αλλά και η ταύτιση του κόσμου της με τους οργανωμένους. Αναρωτιέμαι πόσοι μη οργανωμένοι πηγαίνουν σήμερα στο γήπεδο και αν είναι λογικό να παίζει για τουλάχιστον 5 χρόνια ενώπιον συγγενών και φίλων μία ομάδα με τέτοια βάση οπαδών.
Άλλωστε και στην Ευρωλίγκα (επί Κατσικάρη) άνθρωπος δεν πάταγε στο γήπεδο…
Απριλίου 10, 2008 at 12:09 πμ
Eπί Κατσικάρη νομίζεις πως πατούσαν οι οργανωμένοι; Και πόσοι ;
Και πόσοι νομίζεις πως ήταν οι οργανωμένοι την Κυριακή; Ένα χιλιάρικο και με το ζόρι στο πορτοκαλί πέταλο μέσα σε 3,5-4 χιλιάδες περίπου.
Το γιατί δεν πάνε πολύ μη οργανωμένοι στην ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια, μπορείς να το βρεις και στη Λεωφόρο. Όπως έδιωξε/διώχνει τον κόσμο σας ο Τζιγκερογιάνης, έδιωξε και ο γιαουρτάς το δικό μας.
Και μόνο να σκεφτεί κανείς που παίζουν σήμερα Ζήσης, Ντικούδης, Μπουρούσης, Πελεκάνος, Holden, Κακιούζης (αλλά και πως τους έφυγε ο γιαουρτάς) αρκεί για να μη θέλει να έρθει…
Απριλίου 10, 2008 at 8:21 πμ
ρε παιδια σταματηστε να ασχολειστε με το αεκακι
Απριλίου 10, 2008 at 12:20 μμ
…ενώ ο Ιάκωβος Τσακαλίδης έριξε το φταίξιμο στον… Πίνι Γκέρσον. «Δεν κάναμε καλή προετοιμασία από την αρχή της σεζόν με τον κόουτς Γκέρσον. Αυτό φάνηκε τώρα στη φυσική μας κατάσταση», είπε χαρακτηριστικά.
Einai pragmatika gia gelia afto pou ginetai. Opws ston teliko tou kypellou, etsi kai xthes ta “paidia” tou frontisan na perasoun ta minimata pou o idios ithele gia na vgei ladi (ston klapsa anaferomai). Twra ton ksanathimithikan ton Pinhas, mexri twra stis ittes eftaige i diaitisia, alla sto -25 tha eisai geleios an anafertheis stous diaitites. Exoume polla tetoia wraia na akousoume mexri to telos.
P.S.: Alli mia vradia melagxolias vlepontas ton Siska na kanei ta dika tou.
P.S.: Ligo asxeto to post, alla ti na kanoume, den exoume alli epikairotita