..από τον Ζοτς, παραφράζοντας το “No presents for Christmas” του Κing Diamond.. Σε Χριστουγεννιάτικη συνέντευξη
στον Κώστα Σωτηρίου από το Τσάτσακ της Σερβίας όπου βρίσκεται για τις γιορτές, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- σε τρία πρόσωπα, οι υποθέσεις των οποίων δημιούργησαν αρκετό θόρυβο τα τελευταία χρόνια.. Η πρώτη αναφορά αφορούσε τον Σπανούλη: “Ο Σπανούλης κυνήγησε τ’όνειρό του και δεν τον κατηγορώ για αυτό. Ασχέτως αν η απόφασή του ήταν ορθή ή λανθασμένη, ήθελε να παίξει στο ΝΒΑ. Επειδή είναι ένας παίκτης που λατρεύει το παιχνίδι και εκεί το στερήθηκε, επέστρεψε στον Παναθηναϊκό και μόνο αν τον δείτε στις προπονήσεις θα καταλάβετε πόσο μεγάλο κίνητρο έχει και πόσο δουλευταράς και πεισματάρης είναι”. Η δεύτερη αναφορά είχε να κάνει με τον Σισκάουσκας: “Η υπόθεση του Σισκάουσκας ήταν διαφορετική. Του έγινε καλύτερη προσφορά και αυτός αποφάσισε να πάει στην ΤΣΣΚΑ. Αυτό ήταν όλο”. Η τρίτη (και φαρμακερή) απόπειρα, αφορούσε τον Λάκοβιτς.. “Για τον Λάκοβιτς, δεν θέλω να αναφερθώ. Εχω μιλήσει για αυτό το θέμα στο παρελθόν και όλοι ξέρουν την αλήθεια..” Ως γνωστόν, είναι καμήλα ο Ζοτς.. Χοντρικά η υπόθεση του Σλοβένου έχει ως εξής.. Μετά τον τελευταίο τελικό των play off ο παίκτης είχε πει: “Έχω προτάσεις, αλλά πρώτη μου επιλογή είναι ο Παναθηναϊκός”, ενώ λίγες ημέρες αργότερα δηλώνει ότι: “Ο Ομπράντοβιτς μου έχει μάθει πολλά”.. Παρ’ολα αυτά ο Λάκοβιτς δεν απαντά, ενώ αρχίζουν να διαρέουν προτάσεις και από άλλες ομάδες (η Μακάμπι φέρεται ότι του δίνει 900.000€ το χρόνο, ενώ ακούγεται και ότι ετοιμάζει αντίστοιχη προσφορά και η Μάλαγα). Στις 4/7/2006 ο Ζόραν Σάβιτς, γενικός διεθυντής της Μπαρτσελόνα, δηλώνει στο Sportime.gr και στο Θανάση Ασπρούλια: «Πριν από δύο εβδομάδες κάναμε όντως πρόταση στον Λάκοβιτς. Η απάντηση του, όμως, ήταν αρνητική λέγοντας μας μάλιστα ότι ή θα μείνει στον Παναθηναϊκό ή θα πάει στο ΝΒΑ. Για μας τελείωσε από τότε το θέμα και δεν έχουμε ασχοληθεί καθόλου». Ο Παναθηναϊκός ανεβάζει και άλλο την προσφορά του (καθώς στη διεκδίκηση του παίκτη φέρεται να έχει μπει και η Ρόμα), ενώ ο Θανάσης δηλώνει έπειτα: «Ήταν μακράν η καλύτερη που είχε κι επιμένω σε αυτό, ενώ αντιπροσώπευε επακριβώς τη μεγάλη προσφορά του στην ομάδα τα τελευταία χρόνια». Κύκλοι της ΚΑΕ υποστηρίζουν πως από τα τέλη Ιουνίου στα γραφεία της ΚΑΕ είχε φτάσει ένα e-mail που ανέφερε ότι ο παίκτης αν δεν βρει κάτι ελκυστικό στο ΝΒΑ θα αγωνιστεί μόνο στον Παναθηναϊκό. Απλά ζητούσε λίγες ημέρες προθεσμία για να ψάξει για κάποιο καλό συμβόλαιο, καθώς υποστηρίζει πως είχε προτάσεις από δυο ομάδες του ΝΒΑ. Τελικά ο αθλητής Λάκοβιτς καταλήγει στην Μπαρτσελόνα, η οποία στις 5/7/2006 ανακοινώνει την απόκτησή του.. Ο Σάβιτς δουλεύει μεθοδικά και ..υπόγεια (όπως και όταν έπαιζε μπασκετ..) και αποσπά την υπογραφή του παίκτη. Ο Ομπράντοβιτς από ένα σημείο και μετά μάλλον είχε ψυλλιαστεί την δουλειά και είχε δώσει ρητή εντολή να σταματήσει η ενασχόληση με την υπόθεση του παίκτη. Οι πρόεδροι από την πλευρά τους θεωρούσαν ότι το θέμα είναι καθαρά οικονομικό και επέμεναν.. Όπως ήταν λογικό μετά την είδηση της συμφωνίας του παίκτη με τους Καταλανούς, στον Παναθηναϊκό έβραζαν. Πληροφορίες λένε πως ο Ομπράντοβιτς σκέφτηκε να δώσει μέχρι και ..συνέντευξη τύπου ώστε να εξιστορήσει τα γεγονότα.. Η πλευρά του Λάκοβιτς (ο οποίος είχε για μάνατζερ τον Ράντε Φιλίποβιτς) αρνείτο την ύπαρξη του εγγράφου που αναφέρθηκε προηγουμένως ότι έχει στην κατοχή της η ΚΑΕ και υποστηρίζει ότι από τις 21/06/2006 είχε καταστήσει σαφές ότι ο παίκτης δεν θέλει να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό, αφήνοντας και κάποιες αιχμές για καθυστερήσεις που παρουσιαζόντουσαν στις πληρωμές του από τον Παναθηναϊκό. Η ΚΑΕ υποστηρίζει πως όλο το 20ημερο των διαπραγματεύεσεων ο παίκτης δεν απαντούσε σε καμμία τηλεφωνική κλήση (βρισκόταν για διακοπές στις ΗΠΑ), ενώ ο ίδιος ο παίκτης είχε αναφέρει πως δεν έβρισκε στο τηλέφωνο τον Ομπράντοβιτς..
P.S.1 Τελικά δεν μας χάλασε καθόλου, καθώς ήρθε ο σωστός Σλοβένος και ξαναπήραμε την Ευρωλίγκα.. Όσο αποτελεσματικός ήταν ο Λάκοβιτς στην Ελλάδα, τόσο λίγος ήταν για την Ευρώπη.. Εντελώς πρόχειρα θυμάμαι κάτι αψυχολόγητα τρίποντα στο Ζάγκρεμπ το 2006 για το top16 (είχε κάνει και ο Σπανούλης ένα αντίστοιχο), με αποκορύφωμα την τελευταία επίθεση στο εν λόγω παιχνίδι που έκανε σταυρωτές στη σέντρα και τελείωσε ο αγώνας.. Θυμάμαι επίσης την ανυπαρξία του στον ημιτελικό του final four της Μόσχας και το ρεσιτάλ του στην ανατροπή της Εθνικής εναντίον της Σλοβενίας στο πρόσφατο Ευρωμπάσκετ της Ισπανίας..
P.S.2 Ήταν μακράν ο πιο χαϊδεμένος παίκτης του Ομπράντοβιτς.. Η ασυλία που είχε όταν αγωνιζόταν στον Παναθηναϊκό, μόνο με την τωρινή ασυλία του Σπανούλη μπορεί να συγκριθεί..
26 Δεκεμβρίου 2007 at 7:43 μμ
paidia diabazontas to ysterografo problhmatisthka. Nai ontws o Lakovic htan ligos gia thn Eurwph me apsyhologhta triponta ktl alla exw amfibolies ws to poios Slovenos telilka tairiazei pio polu sthn omada mas. Giati k o Beci den mporw na pw oti einai k o pio sta8eros paikths k dn kanei la8h opws k o Jaka. Pragmatika me endiaferei na akousw k alles gnwmes gia auto to 8ema…
27 Δεκεμβρίου 2007 at 2:00 πμ
Ο Λάκοβιτς έπαιζε κατά μέσο όρο πολύ περισσότερο από ότι ο Μπέτσι.
27 Δεκεμβρίου 2007 at 3:11 πμ
e auto einai to kako.. oti o beci paizei polu ligotero apo oso epaize o lakovic k kanei e3isou ekneuristika la8h se polu ligotero xrono…
27 Δεκεμβρίου 2007 at 10:35 πμ
είναι πολύ απλό ο Φίλτατος Γιακούλης είναι πολύ καλός παίχτης αλλά είναι λιγάκι γκαντέμης (αυτό και μόνο)… και λίγο χέστης όταν θέλει κάτι πάρα πολύ τα παίζει και κάνει μαλακίες
ο Σάννυ πάλι είναι πολύ απαράιτητος σε αυτό τον Παναθηναικό γιατί δεν είναι πλέι μάκερ αλλά δυάρι, και έχει ευκαίρια να παίζει χωρίς να κουβαλάει πολύ μπάλα
το καλό με τον Σάννυ είναι ότι ενώ η απόδοση του απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί σταθερή, η αστάθεια δεν έχει λογική ειδικά σε σχέση με την σοβαρότητα των αγώνων
είτε δύσκολο είτε εύκολο είναι το παιχνίδι άμα είναι στην μέρα του θα παίξει
27 Δεκεμβρίου 2007 at 12:02 μμ
Με πρόλαβε η enypnio.. Μεγάλη γκαντεμόσαυρα ο Λάκοβιτς, με το που έφυγε ξαναπήραμε επιτέλους την Ευρωλίγκα..
Όσο αγωνιζόταν στον Παναθηναϊκό, είχα βαρεθεί ν’ακούω για την εξαιρετική ανακάλυψη του Ομπράντοβιτς κλπ και όταν έφτανε το top16 άρχιζε η ώρα της μα..κίας. Μετά ανέβαζε την απόδοση του στα εύκολα play off (υπενθυμίζω ότι εκείνα τα χρόνια παίζαμε τελικούς με το Μαρούσι, την ΑΕΚ και με τον μέτριο -τότε- Ολυμπιακό) και όλοι τον εκθείαζαν. Σταυρωτή, ένα βηματάκι πίσω και τρίποντο.. Τέσσερα χρόνια τον φάγαμε στη μάπα τον.. Λάθοβιτς.
Από την άλλη, ο Μπετσίροβιτς ήρθε καθαρά ως λύση ανάγκης (όπως και ο Βούγιανιτς αργότερα), όταν έφυγε σαν κλέφτης ο Λάκοβιτς και το παλικάρι για πρώτη χρονιά έπαιξε μια χαρά. Δεν κρατάει πολύ την μπάλα, ξέρει να παίζει και χωρίς αυτήν και δεν είχε ποτέ του αγωνιστική ασυλία (Λάκοβιτς, Σπανούλης). Φυσικά και δεν απέφυγε τα λάθη. Εξάλλου, ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως κάνουν λάθη. Το θέμα είναι τα λάθη να μην στοιχίζουν τίτλους και να μην γίνονται στα μεγάλα παιχνίδια. Όπως λέει σωστά και ένας πολύ καλός φίλος: “Αν ρωτήσεις στη Σλοβενία για Μπετσίροβιτς και Λάκοβιτς, το 50% δεν θα ξέρει ποιός είναι ο Λάκοβιτς..”
27 Δεκεμβρίου 2007 at 1:15 μμ
Παιδια συγκρισεις δεν πρεπει να γινονται μεταξυ Γιακα και Σανι, επειδη πολυ απλα ο ρολος τους στον ΠΑΟ ηταν διαφορετικος. Αν πρεπει να συγκρινουμε καποιον με τον Λακοβιτς σημερα, αυτος ειναι ο Σαρας κατα την αποψη μου.
Ο Μπετσιροβιτς ηταν πολυ αποτελεσματικος περσι και ειχε καθοριστικο ρολο στο τριπλ κραουν. Φετος οπως ειναι λογικο ο χρονος συμμετοχης του ειναι μικροτερος μετα την ελευση Ουινστον, Σπανουλη και Γιασικεβιτσιους και ο ρολος του διαφορετικος.
Ο Λακοβιτς απο την αλλη, επαιζε κατα μ.ο. 30 λεπτα χωρις να βοηθαει οσο πρεπει την ομαδα, παρα την σχετικη ελευθερια που ειχε στο παιχνιδι του. Το μεγαλο του συν οι πολυ καλες εμφανισεις του εναντιον του Ολυμπιακου.
Υ.Γ. nik ποτε θα παμε για μπασκετακι? Πες στον rik οτι ακομα περιμενω να μου πει για καφε.
27 Δεκεμβρίου 2007 at 2:01 μμ
Τοσο ο lakovic οσο και ο becirovic ειναι εξισου μεγαλοι παικτες. Η διαφορα αναμεσα στους δυο ειναι, οτι υπηρχαν ματς που ο πρωτος τα καθαριζε μονος του (οπως με τoν οσφπ). Δεν πιστευω οτι becirovic εχει αυτη την δυνατοτητα. Αν και παρολα αυτα τον προτιμω στον σημερινο παναθηναικο.
Υ.Γ.nik mik 3 παρα στον δωριεα. Ελα να διδαξω μπασκετακι.
27 Δεκεμβρίου 2007 at 5:16 μμ
Συμφωνω απολυτα με την αποψη του rik για (μα)Λακοβιτς και Μπετσιροβιτς.
Υ.Γ. rik μπορει να κερδισατε 2 φορες αλλα στο πρωτο επρεπε να χασετε (αν παιζαμε στα 31)… στο δευτερο ημουν κουρασμενος και ο κουζουκ πηρε το παιχνιδι πανω του οποτε η ηττα ηταν αναποφευκτη.
27 Δεκεμβρίου 2007 at 6:47 μμ
Νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Λάθοβιτς (έγραψε αυτό!) και Σάνι. Για να τους συγκρίνουμε θα πρέπει να πάρουμε τις επιδόσεις τους και να τις επιμερήσουμε στον χρόνο συμμετοχής τους. Διαφορετικά θα πρέπει όπως είπε νωρίτερα ο nik mik να συγκρίνουμε Γιάκα με Σάρας (μάλλον δεν έχει νόημα να κάνουμε κάτι τέτοιο) ή έστω με Σπανούλη (κι εκεί θα υστερούσε ο Λάκοβιτς).
Αν θέλουμε να κάνουμε μια σύγκριση σε θεωρητικό επίπεδο, ο Σάνι είναι μάλλον πιο κοντρολαρισμένος παίχτης από τον Λάκοβιτς. Ως Σλοβένος βέβαια έχει την τάση να γίνεται επιπόλαιος ορισμένες φορές αλλά σε γενικές γραμμές η λογική του Μπετσίροβιτς είναι “κάνω λίγα και προσπαθώ να τα κάνω καλά”. Γι’αυτό και στην κακή του μέρα ο Μπετσίροβιτς θα μαζευτεί στην άκρη και θα αφήσει τους άλλους να βγουν μπρος.
Ο Λάκοβιτς από την άλλη είναι τουρλουμπούκης. Μπορούσε να κάνει το παιχνίδι άνω κάτω μέσα σε λίγα λεπτά και αυτό σχεδόν πάντα ήταν ενάντια στον Παναθηναϊκό που σπάνια αφήνει το παιχνίδι να φύγει από τον έλεγχό του… Από την άλλη βέβαια, ο Μπετσίροβιτς δεν πιάνει εύκολα ρυθμό μέσα στο παιχνίδι (και πως να πιάσει αφού ποτέ δεν παίζει μεγάλα χρονικά διαστήματα). Ο Λάκοβιτς όταν έπιανε ρυθμό ήταν ασταμάτητος…
Συμπερασματικά πιστεύω κι εγώ ότι ο Μπετσίροβιτς είναι πολύ πιο χρήσιμος παίχτης από τον Λάκοβιτς, δεδομένης πάντα της ύπαρξης Σπανούλη και φυσικά Σάρας καθώς και (πολύ σημαντικό) της αγωνιστικής πτώσης του Χ”βρέττα.
Και σίγουρα αν υπήρχε η Ευρωλίγκα είχε θεσπίσει τίτλο MSF (Most Shining Face) ο Μπετσίροβιτς θα τον είχε κερδίσει ΑΝΕΤΑ!!!
27 Δεκεμβρίου 2007 at 7:20 μμ
fantazeste efoson eixame lakovic akoma, mia pentada me 1:lakovic, 2:spanoulh kai 3:beci??xamos 8a ginotane…;pp pantws o fetinos pana8hnaikos pistevw mas ikanopoiei olous opote dn xreiazete na anapoloume ton lakovic gt to keno tou exei anaplhrw8ei me to parapanw..
K kt gia ton Siska…otan efyge o jaka, dhlwne ‘paw sthn barca gia kt parapanw’ kt p eipe k o siska gia thn csska!h sunexeia gnwsth:barca tpt k meis treble…as prosexes siska…!
27 Δεκεμβρίου 2007 at 7:21 μμ
Pantos fetos stin euroleague o sani exei molis 0.4 lathi ana agwna…
27 Δεκεμβρίου 2007 at 7:57 μμ
Θεωρώ ότι ο Μπετσίροβιτς ξέρει περισσότερο μπάσκετ από όλους τους παίκτες του Παναθηναϊκού με εξαίρεση τον Γιασικεβίτσιους ο οποίος είναι μπροστά απ’όλους λόγω και εγκεφαλικής ανωτερότητας.
Ο Μπέτσι ταιριάζει πιο πολύ στον φετινό Παναθηναϊκό από την άποψη ότι μπορεί να παίξει και χωρίς να έχει την μπάλα στα χέρια, κάτι που δεν μπορεί να το κάνει ούτε ο Λάκοβιτς ούτε ο Σπανούλης.
Πάντως ο Γιάκας στο στυλ μπάσκετ του Ομπράντοβιτς είχε ταιριάξει πάρα πολύ και μην γενικεύετε από λίγα μεμονωμένα παιχνίδια όπου ο ΠΑΟ ήταν για τα θηρία συνολικά. Ο Λάκοβιτς στον Παναθηναϊκό είχε το δολοφονικό ένστικτο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Μπέτσι υστερεί..
Μια μπιζαρισματική ερώτηση: όταν έφυγε ο Λάκοβιτς αυτά που γράφετε τώρα σκεφτόσασταν; Μήπως στην πορεία διαφοροποιήθηκε η αρχική σκέψης σας λόγω του γεγονότος ότι δεν στοίχισε η φυγή του στην ομάδα του Ομπράντοβιτς;
27 Δεκεμβρίου 2007 at 8:23 μμ
κοίτα ο Σισκάουσκας λείπει από τον Παναθηναϊκό, όσο γκαβοί και αν είμαστε, κυρίως αμυντικά που η ομάδα είναι αλλού ντ’αλλού φέτος
ο Λάκοβιτς δεν λείπει, ούτε πέρισυ έλειπε και γενικά φέτος πάει καλά ο φίλτατος γιακούλης αλλά παίζει κυρίως στο 2 με πλέι μάκερ τον Πέπε
27 Δεκεμβρίου 2007 at 11:25 μμ
Για να απαντήσω στο μπιζάρισμα του Gallis:
Προφανώς όταν έφυγε ο Λάκοβιτς δε μπορούσαμε να είμαστε τόσο απόλυτοι όπως τώρα που η ιστορία έχει γράψει ήδη, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τα είχαμε βάψει και μαύρα…
Τον Λάκοβιτς δεν τον είχαμε ποτέ σε ιδιαίτερη εκτίμηση και δεν σου κρύβω ότι όταν τα δημοσιεύματα μίλαγαν για συμφωνία με την ομάδα και παραμόνή του, δε μπορώ να πω ότι ήμασταν και απόλυτα ικανοποιημένοι.
Και επειδή ο Λάκοβιτς με τις επιδόσεις του έδινε πολλές αφορμές για συζήτηση (με τον Ντράζεν το συζητούσαμε αρκετά συχνά το θέμα), η ατάκα του “έχουμε τον λάθος Σλοβένο” (αναφερόμενος στον Λάκοβιτς σε σύγκριση με τον Μπετσίροβιτς) χρονολογείται από το Ευρωμπάσκετ του 2005 όταν είχαμε την Σλοβενία στον όμιλο…
Μπορεί σε νούμερα να κυμάνθηκαν πάνω κάτω στα ίδια σε εκείνο το τουρνουά, αλλά μέσα στο γήπεδο δινόταν η αίσθηση ότι ο Μπετσίροβιτς είανι ο καλός και ο άλλος ο επίσης καλός αλλά δεύτερος…
28 Δεκεμβρίου 2007 at 12:20 πμ
Φαντάζομαι όμως ότι δεν θα σκεφτόντουσαν όλοι όπως εσείς. Για το Ευρωμπάσκετ που αναφέρθηκες το πρόβλημα με τον Μπέτσι ήταν ο τραυματισμός του και κατά πόσο τον είχε ξεπεράσει. Αν ο οποιοσδήποτε είχε πειστεί ότι ο Μπέτσι είναι ο.κ., το ταλέντο του συγκρινόταν με ελάχιστους στην Ευρώπη.
Θα δώσω ένα ποδοσφαιρικό παράδειγμα. Όταν ήρθε ο Κοβάσεβιτς στην Ελλάδα, έλεγα ότι για να έρθει ένας τόσο καλός παίκτης στην Ελλάδα θα είναι το γόνατό του σακατεμένο. Αν μου έλεγε κάποιος ποιόν προτιμάς τον υγιή Κωνσταντίνου ή τον υγιή Κοβάσεβιτς η απάντηση θα ήταν προφανής. Κάπως έτσι κατατάσσω την διαφορά ταλέντου τους, αλλά για τον Μπετσίροβιτς -αν και μας είχε εκτελέσει στο Ευρωμπάσκετ- θεωρούσα ότι λόγω τραυματισμού δεν θα έπαιζε τόσο καλά.
Πάντως τον Λάκοβιτς τον είχε φτιάξει καλά ο Ζοτς μέσα στο σύστημα και μάλιστα θεωρώ ότι το σύστημα του Ζοτς ταίριαζε και ταιριάζει περισσότερο στο στυλ παιχνιδιού του Λάκοβιτς παρά στου Μπέτσι.
28 Δεκεμβρίου 2007 at 4:06 πμ
Η άποψη μου είναι ότι άπαντες κρίνονται στα δύσκολα. Δυστυχώς, στα μεγάλα Ευρωπαϊκά παιχνίδια, τον Λάκοβιτς μονίμως απόντα τον θυμάμαι.. Τα τουρλουμπούκια που ανέφερε πιο πριν ο scire αποδείχθησαν καταστροφικά, ειδικά στα εκτός έδρας ματς. Μετά την πρώτη διετία, μάλλον δεν έπρεπε να παραμείνει στην ομάδα ο Λάκοβιτς, καθώς δεν έδειχνε ότι μπορεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω στην Ευρώπη. Μας έκανε και τον δύσκολο στις διαπραγματεύσεις, τρομάρα του..
28 Δεκεμβρίου 2007 at 11:03 πμ
Gallis, ποιός είναι αυτός ο Κοβάσεβιτς; Επίσης, όταν λες Κωνσταντίνου, εννοείς τον Βασίλη; Την επόμενη φορά, δώσε μας ένα μπασκετικό παράδειγμα για να το καταλάβουμε…
28 Δεκεμβρίου 2007 at 11:45 πμ
Τον Βασίλη εννοεί ρε συ, αυτόν που έπαιζε κάποτε μπάσκετ στο Μαρούσι..
28 Δεκεμβρίου 2007 at 12:14 μμ
Το παράδειγμα ήταν τρομερά εύστοχο καθώς υπάρχουν και άλλοι παραλληλισμοί στις περιπτώσεις. ΤΣΠ.
Πάμε σε μπασκετικό και μπιζαριστικό παράδειγμα. Έρχεται ένας μάνατζερ και λέει στον Πίνι Γκέρσον: έχω δύο διαθέσιμους παίκτες, τον Μακγκρέιντι της Ελλάδας -λέγε με Σπανούλη- και τον Μακγκρέιντι τον αυθεντικό, ποιόν διαλέγεις; Η απάντηση προφανής.
Σου λέει όμως στη συνέχεια ότι ο αυθεντικός απο τα 2 παιχνίδια, θα ξεκουράζεται λόγω τραυματισμού στο ένα. Ποιόν διαλέγεις; Η απάντηση πιο δύσκολη ή πιο εύκολη για κάποιους.
Το μπασκετικό παράδειγμα λίγο άστοχο αλλά ενδιαφέρον. Τι θα αποφασίζατε στις παραπάνω δύο ερωτήσεις.
Επίσης κάποιος να πει στον κύριο Συρίγο ότι εκ του αποτελέσματος, μέχρι τώρα τουλάχιστον, οι Χιούστον είναι η 18η καλύτερη βάσει ρεκόρ ομάδα του ΝΒΑ και όχι..
28 Δεκεμβρίου 2007 at 12:43 μμ
gallis νομιζω ξεφυγες απο το θεμα. Καθε φορα προσπαθεις (και τα καταφερνεις) να μας κανεις να ασχοληθουμε με τον μεγα Φιλιππα. Οτι και να πεις, εμεις παντα θα τον αγαπαμε και θα τον υποστηριζουμε… Ο Συριγος ειναι ο κορυφαιος μπασκετικος δημοσιογραφος αντικειμενικα.
Υ.Γ. Προς πελατες: Θα παμε για μπασκετακι σημερα?
28 Δεκεμβρίου 2007 at 1:24 μμ
Ρε θα μου πει καποιος τι ομαδα ειναι ο Συριγος? Πιστευω παντως πως δεν ειναι Ολυμπιακος. Ασχετο, αλλα μια που ειπατε για Συριγο.
Υ.Γ. Παμε τωρα γιατι βαριεμαι??
28 Δεκεμβρίου 2007 at 1:39 μμ
Ο Φιλιππος ειναι αεκτζης και γιος του γαυρος, αλλα και οι δυο οταν μιλουν για τον Παναθηναικο σταζουν μελι. Πανω απο ολα ειναι αντικειμενικοι.
28 Δεκεμβρίου 2007 at 3:22 μμ
Μάλλον τον υγιή Τομάσεβιτς εννοεί ο betoleader με αυτό το ακατανόητο “Κοβάσεβιτς”
Πάντως, σε ότι αφορά τον μέγα-Συρίγο, νομίζω πως έχει δηλώσει φίλος της ΑΕΚ..
Η απάντηση στο bizarre ερώτημα εξαρτάται από την περίπτωση. Σημαντικό ρόλο παίζει αν ο αυθεντικός παίκτης στα ματς που αγωνίζεται μπορεί να κάνει τη διαφορά, αλλά και από το υπόλοιπο ρόστερ της ομάδας (πόσοι παίκτες υπάρχουν στην ίδια θέση κλπ.)
28 Δεκεμβρίου 2007 at 4:35 μμ
nik mik παραμενω ανικητος για δευτερη συνεχη μερα. Τελικα ειχες δικιο. Ο παικτης που κανει την διαφορα σε μια ομαδα ειναι ο Κουζουκ.
Ουτε ο lakovic ουτε ο becirovic…
Υ.Γ. το βραδυ περνα απο μεθεξη για να κανονισουμε και το αυριανο μπασκετακι.
28 Δεκεμβρίου 2007 at 7:45 μμ
rik εγω πιστευω οτι τη διαφορα σημερα την εκανε ο κάκος. Παιχτης για μεγαλα ματς, στα κρισιμα πηρε τις προσπαθειες(0) που του αναλογουσαν και κερδισαμε. Μπορει να μην ειχε την εξελιξη που περιμεναμε αλλα στα μονακια στεκεται αξιοπρεπως.
Υ.Γ. Απο αυριο ο DrJ θα ειναι το νεο προσωπο στη συνθεση της ομαδας μου.
28 Δεκεμβρίου 2007 at 8:30 μμ
pantws dn 3erw alla kt m leei oti o beci 8a fygei apo ton pana8hnaiko to kalokairi kalws h kakws…
Y.G. pragmatika nikmik k egw pistevw oti o kakos einai ena ea ta megala talenta k apotelei e8niko kefalaio…milame gia ton ‘arxonta’ tou pick n roll k shoter fonia!alla ton fagan oi klikes sto topiko basket k dustuxws gia olous dn eixe e3eli3h..dn 3erw pantws me endiaferoun 8a parakolou8ousa ena mono kakos vs kouzouk…k oi 2 megaloi paiktes…ti les?
28 Δεκεμβρίου 2007 at 8:44 μμ
Στον Παναθηναικο παντως εγω θα προτιμουσα τον κάκο. Ειναι ο μονος που μπορει να γεμισει τη ρακετα και το καλο ειναι οτι δεν κανει ποτε 3΄΄. Ειναι ο αξιος διαδοχος του Tomasebitw.
28 Δεκεμβρίου 2007 at 8:58 μμ
Συμφωνω με τον nik mik. O ΠΑΟ παντα πονουσε στην θεση 5 κ πιστευω πως ο Κακος στα καλα του θα ηταν αυτο που επρεπε. Αν κ τωρα θα παει σε ιατρικη κλινικη στην ΕΛβετια. Πιστευω ομως πως ο ιδανικος αντι-Siska θα ηταν ο Κωνσταντινιδης. Τι λες nik mik?
29 Δεκεμβρίου 2007 at 2:26 πμ
Ο Κωνσταντινιδης πιστευω πως εχει ολα τα φοντα για να αντικαταστησει τον Σισκα και φυσικα υπερτερει στο μυαλο. Η γρηγορη σκεψη του ομως, ισως, δυσκολευε τις προσπαθειες των συμπαιχτων του.
Υ.Γ.1 Για να τα παμε καλα την επομενη φορα να μου κρατησετε θεση διπλα στον Κακο.
Υ.Γ.2 nik μην ξαναγραψεις με λατινικους χαρακτηρες γιατι με κουραζει.
Υ.Γ.3 Εχει Σπερς-Τοροντο σε μια ωρα στο σπορ+. Αναμενεται ευκολη επικρατηση των σπιρουνιων.
29 Δεκεμβρίου 2007 at 11:43 πμ
Ρε παιδιά δεν έχετε ξεφύγει λίγο από το θέμα; Ποιός είναι αυτός ο Κωνσταντινίδης που θέλει ο Παναθηναϊκός; Ομογενής; Μπας και λέτε τον Καλάθη; Ο Κάκο μήπως είναι ο κακά του μπάσκετ; Πόσα κιλά αρασέ κάνει;
Αστυνόμος Σαίνης: το μήνυμα αυτό να αυτοκαταστραφεί παρακαλώ…
29 Δεκεμβρίου 2007 at 12:38 μμ
Μην κάνετε κατάχρηση της φιλοξενίας από τα παιδιά του blog.
Τι μας νοιάζει πότε θα παίξετε μπασκετάκι, ποιός είναι ο Κωνσταντινίδης, ο Κάκος κτλ. Αφού γνωρίζεστε, πείτε τα δικά σας εκτός blog.
29 Δεκεμβρίου 2007 at 1:18 μμ
re paidia xalarwste.. otan milas gia blog, milas gia ena xwro opou mporeis na sxoliaseis otidhpote, poso mallon otan oi upoloipoi dn 8etete kanena allo 8ema pros sxoliasmo!opote dn mporw na akouw gia kataxrhsh filo3enias tou blog re paidia!
k oi paiktes p anaferoume einai e3airetika prosontouxoi paiktes me summetoxes s klimakia e8nikhs alla p dn kataferan na diakri8oun..
Ante re paidia na milhsoume kai gia thn pana8a ligaki..
pistevete oti o perpe 8a apodeix8ei kalh metaggrafh?? giati na poume k thn alh8eia, oloi blepoume oti o osfp phre ton basileiadh (me safws ligoteres pergamhnes) k kanei para polu xronia, enw o perpe einai ston pagko.. 8a mou peite dn ton bazei, alla perimena perissotera! elpizw tou xronou na milame gia to basiko 3ari ths e8nikhs an k duskolo!
8elw sxolio k tou nikik ektos twn allwn!
Y.G: telika den eixame eukolh epikrathsh twn spirouniwn opws kapoioi pistevan epi tou toronto!
29 Δεκεμβρίου 2007 at 1:59 μμ
nik δεν χρειαζεται να δινεις εξηγησεις σε κανεναν cmr. Ποιος ειναι αυτος που θα μας κανει και παρατηρηση? Αν ενοχλουν τα σχολια μας οι μονοι που εχουν λογο να μας πουν κατι ειναι ο drazen 93 και ο scire 10, τους οποιους σεβομαστε και εκτιμουμε. Ο cmr την ειδε ξαφνικα το security των blog.
Υ.Γ. nik το Υ.Γ.2 πριν δεν το εγραψα για πλακα.
29 Δεκεμβρίου 2007 at 2:59 μμ
Ρε παιδιά ο cmr δεν την έχει δει security. Απλά ενστερνιζόμενος την φιλοσοφία του blog το οποίο είναι θεματικό: μπασκετικό και “Παναθηναϊκό” σας έκανε την επισήμανση.
Η φιλοσοφία του blog φαντάζομαι δεν είναι να μιλάει ο καθένας για τα προσωπικά του ή να επικοινωνεί για θέματα άσχετα του blog.
Για παράδειγμα, θεωρείτε π.χ. σωστό να επικοινωνώ με τη θεία μου μέσω του blog;
Τα θέματα προς σχολιασμό τα θέτει ο drazen και ο scire. Εννοείται ότι θα μπορούσε οποιοσδήποτε στην θεματική του blog να ασχοληθεί, αλλά για άσχετα θέματα δεν νομίζω.
Το ζήτημα Περπέρογλου π.χ. Βασιλειάδης είναι μπασκετικό, αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί μπορεί κάλλιστα να σχολιάσει. Θεωρώ ότι φέρνετε σε δύσκολη θέση τα δύο παιδιά του blog γιατί το blog αυτό εκτός των άλλων οι δύο υπεύθυνοι το φροντίζουν σαν “παιδί” τους και οι τοποθετήσεις ότι να ναι αλλάζουν το χαρακτήρα του blog χωρίς να αποφασίζουν οι υπεύθυνοι για αυτό.
29 Δεκεμβρίου 2007 at 3:00 μμ
Παίδες, μην μπερδεύετε το blog με το chat.. Η πλειοψηφία των θεμάτων αφορά τον μπασκετικό Παναθηναϊκό, ενώ τα υπόλοιπα την Εθνική Ομάδα, την Ευρωλίγκα, ενώ ενίοτε παίζει και κανένα postάκι για WRC.. Συνήθως, τα εκάστοτε σχόλια ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα. Εν μέρει είναι καλό αυτό, γιατί γίνεται κουβεντούλα. Όμως, είναι κάπως ξεκάρφωτο (και μάλλον αδιάφορο για τους περισσότερους) όταν σε post για τους Λάκοβιτς-Μπετσίροβιτς υπάρχουν τρία-τέσσερα άτομα που λένε για τα μονάκια που παίζουν καθημερινά. Το σχόλιο του cmr μάλλον προς τα εκεί πήγαινε..
29 Δεκεμβρίου 2007 at 7:55 μμ
Αφήστε τους ανθρώπους να πούνε ότι θέλουν! Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να σχολιάζουν τον Κωνσταντινίδη και τον Κάκο, αρκεί να μας στείλουν ένα βιντεάκι από τα περίφημα μονά για να σχολιάσουμε κι εμείς μετά
Παιδιά μην τον παρεξηγείτε τον Ντράζεν. Ακόμα και σπίτι του όταν μας καλεί μας απαγορεύει να μιλήσουμε για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα θέματα που αφορούν την ΚΑΕ Παναθηναϊκός…
Πέρα από την πλάκα, έχουν κάθε λόγο να διαμαρτύρονται οι υπόλοιποι, γιατί παραείναι inside jokes τα μηνύματά σας και δεν καταλαβαίνουμε τίποτα… Για να μην πω ότι είναι απαράδεκτο να μιλάτε για κάποιον …Κωνσταντινίδη σε ένα ποστ που αφορά τον Σάνι Μπετσίροβιτς! Σε τελική ανάλυση ο Μπετσίροβιτς κατέστρεψε οικονομικά και μια Μπολόνια, αξίζει να τύχει του απαραίτητου σεβασμού!
Εκτός φυσικά αν εννοείτε τον ζαχαροπλάστη Κωνσταντινίδη (με τα ομώνυμα ζαχαροπλαστεία) οπότε πάμε πάσο…
29 Δεκεμβρίου 2007 at 8:23 μμ
re paidia 8ema to kaname pia! file ‘galis’, egw proswpika pantws dn exw kanena problhma na milas me th 8eia s mesw tou blog!
ante as anoi3oume kanena basketiko 8ema gia thn pana8a mas kas afhsoume ta alla!!
pao-aek pws to eidate to mats?? derby enos hmixronou!!
29 Δεκεμβρίου 2007 at 8:25 μμ
Λοιπον για να κλεισει το θεμα ανεβαστε ενα καινουργιο ποστ για το σημερινο ματς με την ΑΕΚ και θα λυσουμε τις διαφορες μας σ’ενα μονακι.
29 Δεκεμβρίου 2007 at 11:02 μμ
Συριγοενημέρωση.
) ήταν Αεκτζής τη δεκαετία του ’60 και από τους 4 δημοσιογράφους που ξεκίνησαν τον “ΔΙΚΕΦΑΛΟ” στις αρχές των ’70s. Επί παντοκρατορίας του Άρη ήταν αρειανός, επί παντοκρατορίας Ιωαννίδη στο λιμάνι Ολυμπιακός και την τελευταία 10ετία Παναθηναϊκός. Εικάζω πως τη δεκαετία του ’50 θα ήταν Πανελλήνιος
Ο Φίλιππας (Ο νονός του είχε τρελλή έμπνευση. Σπάνια παίρνει κάποιος όνομα που τον χαρακτηρίζει τόσο απόλυτα
31 Δεκεμβρίου 2007 at 12:09 μμ
@ Νικ Μικ, Ρικ, κλπ: Που παίζετε μπάσκετ?
31 Δεκεμβρίου 2007 at 12:16 μμ
@ Νικ Μικ, Ρικ, κλπ: Εκεί που παίζετε έχει διχτάκια?
31 Δεκεμβρίου 2007 at 12:23 μμ
Nαι εχει διχτακια. Τωρα ειμαστε Ροδο και παιζουμε, εδω στην Αθηνα που σπουδαζουμε, παιζουμε στο Ψυχικο και στην Πανορμου συνηθως.
31 Δεκεμβρίου 2007 at 3:01 μμ
re paidia plaka plaka kanoniste mesw tou blog kanena monaki sthn a8hna… egw, o nikmik k o rik k alloi 3!
31 Δεκεμβρίου 2007 at 3:49 μμ
Πάντως έχω βάσιμες πληροφορίες ότι ο Ντράζεν μοιάζει σε μια τεχνική κατηγορία στον αυθεντικό Ντράζεν και σε μια στον Λούκι Λουκ. Καταλάβατε σε ποιά. Θα ματώσουν τα διχτάκια.
31 Δεκεμβρίου 2007 at 9:42 μμ
Ήμουν στην Ρόδο για ένα χρόνο. Έχει το καλύτερο κλίμα για αθλητισμό όλο τον χρόνο.
Στην Πανόρμου χαμηλά? Εκεί μπορείς να παίξεις μόνο συγκεκριμένες ώρες …λόγω Ασφάλειας (αν είναι δυνατόν)
Και η μπασκέτα είναι τόσο παλιά με τα καλάθια μασίφ.. και η μπάλα καλύτερα μέσα μόνο με την μία, ειδάλλως τα τούβλα είναι ικανά να ξαναχτίσουν τα μακρά τείχη των Αθηνών.
Αλλά είναι από τα λίγα (2?) που μοιάζουν με γήπεδο, πάλι έλεω τσέων.